Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 22. 9h:28' EZ A 528. JÁTÉKHETED, 527. FORDULÓD 529. játékheted kezdete: máj. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 123. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot |
vv 161 364 185 | elmormolod a 161. varázslatot a 364. varázslatot a 185. varázslatot |
v 96 185 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,58] Épületek tűnnek fel.
be 708 475 952 | bemész a 708. épületbe |
in 1372 871 882 | leírod az 1372. kalandozónak a 871. szörnyet a 882. tárgyat |
kf 1583 229 | kézbeveszed/felveszed az 1583. tárgyat a 229. tárggyal |
be 717 848 | bemész a 717. épületbe |
kf 527 820 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat a 820. tárggyal |
m 7 4 6 | mozogsz északnyugatra, délre, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a ro'galhal kísértet testét. (7 támadással 326 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a ro'galhal kísértet bal lábát. (6 támadással 538 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal végigvagdosod a ro'galhal kísértet jobb lábát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A ro'galhal kísértet újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1083, sebződés: 273, gyógyulás: 8, összesen: -265 ÉP}
(Továbbmész...) [222,118] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Látsz egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bo'adhun lidérc közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun lidérc bal vállát. (7 támadással 279 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a bo'adhun lidérc jobb oldalát. (6 támadással 551 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal végigvagdosod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 55 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal megvagdalod a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 430 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a bo'adhun lidérc fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 73 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A bo'adhun lidérc csapása csak a levegőt találja. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-67 életerő). A bo'adhun lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11645 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1798, sebződés: 180, gyógyulás: 8, összesen: -172 ÉP}
(Továbbmész...) [221,118] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Anram Salle lábát masszírozza. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy harcos hárpia. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a harcos hárpia testét. (7 támadással 242 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harcos hárpia jobb lábát. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a harcos hárpia bal lábát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 93 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. A harcos hárpia csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 65 életpontot vesztettél. {KCC:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a harcos hárpia bal vállát. (6 támadással 470 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal súrolod a harcos hárpia bal karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 121 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. A harcos hárpia többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 63 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 18 madártollat. 10985 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1798, sebződés: 508, gyógyulás: 8, összesen: -500 ÉP}
be 109 | bemész a 109. titkos labirintusba |
ftv 266 34 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 34. szörnyet |
ftv 146 34 | felt. tám/véd. varázslat a 146. varázslatot a 34. szörnyet |
kf 466 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
v 21 40 | elmormolod a 21. varázslatot |
lm 22 23 2 | mozogsz 22 23 2 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy ongóliant tombolás varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 2 évet. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a káoszpók szőrös potrohát. (8 támadással 327 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a káoszpók egyik lábát. (7 támadással 617 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a káoszpók fejét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled 18 pontot sebződik a fényaurától. Több marást ejt rajtad a káoszpók csáprágójával. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11103 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1710, sebződés: 130, gyógyulás: 8, összesen: -122 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy ongóliant tombolás. Öregedtél 2 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tűzrája testét. (8 támadással 235 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (39 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád karddal néhányszor megcsapod a tűzrája elsuhanó szárnyát. (7 támadással 436 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a tűzrája elsuhanó szárnyát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 94 életpontot sebeztél. Fényaurád 11 sebzést okoz. A tűzrája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) Teriád karddal épp hogy eltalálod a tűzrája testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal súrolod a tűzrája szürke hátát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 114 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A tűzrája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) A tűzrája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10211 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1697, sebződés: 550, gyógyulás: 8, összesen: -542 ÉP}
h 697 1000 | használod a 697. tárgyat |
lm 2 2 2 | mozogsz 2 2 2 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az albinó féreg testét. (7 támadással 273 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Teriád karddal megvagdalod az albinó féreg testét. (6 támadással 546 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod az albinó féreg testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Az albinó féreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {GYD:} Teriád karddal néhányszor megcsapod az albinó féreg testét. (6 támadással 540 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod az albinó féreg testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Az albinó féreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8688 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1958, sebződés: 56, gyógyulás: 8, összesen: -48 ÉP}
lm 21 21 21 | mozogsz 21 21 21 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy ongóliant tombolás varázslatot. Öregedtél 2 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tűzrája szürke hátát. (8 támadással 232 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (44 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád karddal megvagdalod a tűzrája testét. (7 támadással 429 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a tűzrája testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 141 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. Ütéseket mér a tűzrája a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 226 életpontot vesztesz.) {KCC:} Teriád karddal épp hogy eltalálod a tűzrája farkát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal súrolod a tűzrája farkát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 69 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Ütéseket mér a tűzrája a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10026 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1675, sebződés: 474, gyógyulás: 8, összesen: -466 ÉP}
kpcs 3 21 | kapcsoló 3 |
lm 12 12 12 | mozogsz 12 12 12 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy ongóliant tombolás varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 2 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tűzrája testét. (8 támadással 231 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (48 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal néhányszor megcsapod a tűzrája testét. (7 támadással 422 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a tűzrája testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 144 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Ütéseket mér a tűzrája a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) Teriád karddal épp hogy megvágod a tűzrája testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a tűzrája farkát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 151 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. A tűzrája farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 265 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tűzrája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10012 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1743, sebződés: 572, gyógyulás: 8, összesen: -564 ÉP}
kpcs 3 12 | kapcsoló 3 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
lm 23 1 1 | mozogsz 23 1 1 |
be 109 | bemész a 109. titkos labirintusba |
lm 10 10 10 | mozogsz 10 10 10 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy ongóliant tombolás varázslatot. Öregedtél 2 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tűzrája elsuhanó szárnyát. (8 támadással 234 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (42 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal néhányszor megcsapod a tűzrája elsuhanó szárnyát. (7 támadással 425 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a tűzrája testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 116 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. A tűzrája a fejedet csépeli farkincájával. (2 támadástól 275 életpontot vesztesz.) {GYD:} Teriád karddal néhányszor súrolod a tűzrája elsuhanó szárnyát. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a tűzrája bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 121 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. Ellenfeled farokcsapásai nyomán szörnyű sebek nyílnak bal combodon és csípődön. (2 támadástól 284 életpontot vesztesz.) A tűzrája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10316 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1763, sebződés: 601, gyógyulás: 8, összesen: -593 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy ongóliant tombolás varázst. Öregedtél 2 évet. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszpók testét. (8 támadással 351 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a káoszpók nyakát. (7 támadással 611 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a káoszpók szőrös potrohát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 159 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). A káoszpók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A káoszpók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10992 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1773, sebződés: 75, gyógyulás: 8, összesen: -67 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már ongóliant tombolás vibrál körülötted. Öregedtél 2 évet. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 8 csillaglövedék. Párszor kipécézted a Tokan szőrös lábát. (8 támadással 412 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Tokan testét. (7 támadással 622 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a Tokan egyik lábát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 75 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. Marásokat ejt rajtad a Tokan. (2 támadástól 269 életpontot vesztesz.) {KCC:} Teriád karddal megvagdalod a Tokan farkát. (4 támadással 332 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a Tokan szelvényes potrohát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 59 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (186,106)-> 100 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 12306 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2073, sebződés: 524, gyógyulás: 8, összesen: -516 ÉP}
lm 10 10 1 | mozogsz 10 10 1 |
ftv 166 34 | felt. tám/véd. varázslat a 166. varázslatot a 34. szörnyet |
kf 821 533 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 533. tárggyal |
fog 312 940 | elfogod a 312. szörnyet a 940. tárggyal |
ek 7 5 7 | t. energia kisütése: 7 5 7 |
h 509 30 | használod az 509. tárgyat |
v 84 312 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 368 5767 56 | elmormolod a 368. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: ongóliant tombolás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 2 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az elmeszonda testét. (7 támadással 604 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod az elmeszonda testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony van rajta.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Az elmeszonda csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Teriád karddal súrolod az elmeszonda testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod az elmeszonda láthatatlan testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (12 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A támadás sajnos hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmezte.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Az elmeszonda csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Semmi eredménye!
A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-103 életerő). Az elmeszonda most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10253 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1137, sebződés: 293, gyógyulás: 8, összesen: -285 ÉP}
Gyorsan felraksz egy ongóliant tombolás varázslatot. Öregedtél 2 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 8 csillaglövedék. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra támadsz. {GYD:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed az ősi szellem bal lábát. (3 támadással 284 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megcsapod az ősi szellem áttetsző karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Az ősi szellem néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Az ősi szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4940 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 110, gyógyulás: 8, összesen: -102 ÉP}
im | imádkozol |
fkt 1161 100 | felt. készítesz az 1161. tárgyat (100 darabot) |
m 3 2 5 | mozogsz délkeletre, keletre, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a dübörgő bahrot testét. (7 támadással 279 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a dübörgő bahrot testét. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a dübörgő bahrot nyakát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Sikeres döféseket ejt testeden a dübörgő bahrot. (2 támadástól 135 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 86 életpontot vesztettél. Teriád karddal néhányszor megcsapod a dübörgő bahrot testét. (4 támadással 353 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a dübörgő bahrot testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) Fényaurád 14 sebzést okoz. Agyarával a dübörgő bahrot a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 185 életpontot vesztesz.) A dübörgő bahrot rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 78 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 bahrot bőrt. [bahrot bőr ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 10131 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1397, sebződés: 644, gyógyulás: 4, összesen: -640 ÉP}
(Továbbmész...) [224,118] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pikkelyes ptog lehet. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
(Továbbmész...) [223,119] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bo'adhun lidérc közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 281 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a bo'adhun lidérc testét. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal végigvagdosod a bo'adhun lidérc bal oldalát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 54 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (5 támadással 424 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 57 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 48 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-68 életerő). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11147 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1708, sebződés: 204, gyógyulás: 8, összesen: -196 ÉP}
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ében tigris ébenfekete bőrét. (7 támadással 266 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (57 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod az ében tigris testét. (4 támadással 282 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (10 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 121 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Karmával néhányszor az ében tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Az ében tigris kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor keményen megütöd az ében tigris bal hátsó lábát. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 121 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) Az ében tigris megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1219, sebződés: 552, gyógyulás: 8, összesen: -544 ÉP}
(Továbbmész...) [222,121] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy algaleioda lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az algaleioda nyakát. (7 támadással 256 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (58 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az algaleioda testét. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod az algaleioda testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 64 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 238 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (11 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 60 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 madártollat. 10715 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1497, sebződés: 498, gyógyulás: 8, összesen: -490 ÉP}
(Továbbmész...) [222,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy harci mugrath közeledik. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
Elszántan a másikra ugrasz. Kyorgölő késsel néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-10 varázspont.) {GYD:} Kyorgölő késsel tökéletesen perforálod a szikrázó manahal testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 141 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.)
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 303, gyógyulás: 0, összesen: -303 ÉP}
kut 35 | kutatsz |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 6. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
HAMUELEMENTÁL (475. SZÖRNY) A hamuelementálokat nagyon-nagyon régen még a nagyhatalmú kyorg mágusok idézték meg a Tűz elemi létsíkjáról. Mielőtt még rájöttek volna arra, hogy tudásukkal a triklem drakolderek egyedeit is hatalmuk alá tudják vonni, a hamuelementálok voltak arra hivatottak, hogy kedvezően befolyásolják számukra a háború kimenetelét. Majd miután háborúba küldték őket a bo'adhunok ellen, levették róluk a kezüket. A hamuelementálok így kerültek a barbár népek által lakott vidékekre, és mikor a triklem drakolderek az ősi népek mindegyikét kipusztították, továbbra is ott maradtak, a kyorgok segítsége nélkül képtelenek voltak visszatérni a saját létsíkukra. Még most is könnyen előfordulhat, hogy találkozol velük a bo'adhun sivatagokban. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
TOKAN (532. SZÖRNY) Minden csúszómászók legszörnyűbbike. Tokan, a pókféreg egy nagyra nőtt keresztespók és egy még nagyobb gigaféreg kereszteződéséből jött létre, de hogy természetes körülmények között, vagy egy mágus kísérletező keze volt a dologban, azt ma már senki sem tudja. Tokan hatalmas potroha, mely egyébként a gigaféreg szelvénytestére hasonlít, halálos mérget rejt, melyet a csáprágóin keresztül juttat áldozata testébe. Az időtlen idők óta a bo'adhun barlangok mélyén lakó pókok ura csak a közelmúlt ínséges időszakai során merészkedett a felszínre, de amit itt talált - védtelen kalandozópalánták mindenütt -, hosszabb tartózkodásra bírta. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
KYORGÖLŐ BUZOGÁNY (881. TÁRGY) A bo'adhun a kyorg fenyegetés idején tettek némi kísérletet arra, hogy megtalálják a megfelelő fegyvert a legyőzhetetlennek hitt mágusok népe ellen. Ennek eredményeképp rengeteg speciális fegyver készült, ezek egyik darabja a kyorgölő buzogány is. Bal kézben is használható ütőfegyverről van szó, melynek használatakor +5-öt kapsz a támadásodra, 3D4+4-et sebzel, ha pedig a kyorg területeken élő lények ellen harcolsz, kapsz még +8 sebzést. Nem adhatod át másik karakternek. |
DALEBGAD KRISTÁLYKULCS (980. TÁRGY) A dalebgad az ősi idők elpusztíthatatlanul masszív érce, mely olyan ritka volt, hogy még a legügyesebb bányász törpéknek is nagy csodára volt ahhoz szükségük, hogy hozzá juthassanak. Ez az L formájú kristálykulcs szintén ebből az ércből készült, felülete kicsit recés, de mindenütt csillogó. Ha alaposabban szemügyre veszed, rájöhetsz, a felületi egyenetlenségek teljesen szabályosak, ennek láttán viszont olyan érzésed támad, mintha mindegyiknek valami rendeltetése lenne. A dalebgad kristálykulcsot nem adhatod át másik kalandozónak. |
Erő: | 64 (81) | Szint: | 44 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 66 (95) | Támadás: | 64 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 61 (78) | Védekezés: | 124 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 157/185 év |
Egészség: | 66 (83) | Életpont: | 1053/526 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 65 (89) | Varázspont: | 2663/591 | Pénz: | 691 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 28/-1 | Pszi pont: | 318/85 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/98 (+3%) | ökölvívás: | 27/95 (+2%) | szúrófegyverek: | 26/31 |
vágófegyverek: | 42/97 (+5%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 38/91 (+7%) |
dobófegyverek: | 22/57 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45/53 | 2. nyomkövetés: | 165/99 (+12%) | 3. lopás: | 7/1 |
4. mászás: | 17/35 (+11%) | 5. csapdakészítés: | 63/77 (+12%) | 6. csapdaészlelés: | 22/22 (+30%) |
7. gyógyítás: | 56/89 (+46%) | 8. titkosírás: | 11/11 | 9. felderítés: | 34/51 (+15%) |
10. szörnyidomítás: | 33/31 | 11. teológia: | 200/35 (+64%) | 12. taumaturgia: | 114/30 (+815%) |
13. szerencsejáték: | 10/66 | 14. versengés: | 25/88 (+5%) | 15. harcművészetek: | 25/4 |
16. zene: | 226/6 (+50%) | 17. szörnyismeret: | 46/28 (+20%) | 18. pszi: | 39/7 (+5%) |
19. zárnyitás: | 30/18 (+47%) | 20. vadászat: | 21/99 | 21. vitalitás: | 5/14 (+6%) |
22. bányászat: | 39/0 | 23. úszás: | 24/19 (+8%) | 24. főzés: | 9/77 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 59 | |||
10. vp regeneráció: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
kutatsz max. 70 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
elfogod homogén artikulát (#434) teriád háló-csapdával (#1280), talriai behemótot (#312) rakshallion hálóval (#940) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), Eruol (#378) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), szárnyaló halál (#456), bűbájlidérc (#761), profi bérgyilkos (#793) (csak egyszer), ro'galhal gyóntató (#524) (csak egyszer), Harmarghal (#525) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | kézrátétel (#381) | Pörhemór köre (#205) (171,5,2) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) |
szemmelverés (#137) | hadiszerencse II (#24) | az elme hatalma (#123) | óriáserő (#53) |
fényaura (#211) | a lélek védelme (#57) | nagyobb agypajzs (#120) | varázsenergia (#161) |
tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | pszi ragyogás (#166) | >> | 34. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 25. szintű lényekre | armageddon (#218) | >> | Harmarghal (#525) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | 34. szintű lényekre | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | |
menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
zenemanó (#7019) státusz: OK |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Itt az ideje, hogy összeadj egy szerelmespárt, és celebráld a boldogító igent! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) A szelek szárnyán repülj, és szórd szét közben tíz hamuelementál porát, senki sem akarja, hogy ez a sötét és gonosz teremtmény tönkretegye a jókedvét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 7 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | csillagbot (#929) | 1 | halcsont (#390) | 1 | halgar kulcs (#877) | |||
2 | keselyűmirigy (#941) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | pézsmatökmag (#934) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | tankány karom (#237) | 3 | tinta (#101) | 1 | tünde nyíl (#554) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
691 | arany (#50) | 6 | azúrharmat (#1161) | 1 | daleb.kristálykulcs (#980) | |||
2 | dlathog kőzet (#829) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | kyorgölő buzogány (#881) | 19 | madártoll (#112) | |||
1 | mihlanil medál (#823) | 1 | pszi kő (#248) | 3 | szent jogar (#150) | |||
1 | Tokan esszenciája (#880) | 1 | tudás gyöngye (#522) |