Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 14. 15h:03' EZ A 530. JÁTÉKHETED, 527. FORDULÓD 531. játékheted kezdete: márc. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 630 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 52 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Raia angyala bal szárnyát. (2 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Ököllel csak érinted a Raia angyala angyali szárnyát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Előrehajolva csap a Raia angyala, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) A Raia angyala fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Raia angyala száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 11968 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 980, sebződés: 140, gyógyulás: 83, összesen: -57 ÉP}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 69. pszi képességet |
ek 273 21 425 | t. energia kisütése: 273 21 425 |
vv 19 178 133 | elmormolod a 19. varázslatot a 178. varázslatot a 133. varázslatot |
hh 1253 1534 313 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat a 313. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a quwarg harcos torát. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg harcos nyakát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1243 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 3, gyógyulás: 54, összesen: +51 ÉP}
Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 240 életpontot sebeztél. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr bal hátsó lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 19, gyógyulás: 52, összesen: +33 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
h 1268 754 | használod az 1268. tárgyat |
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 378 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. {FM:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 123 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 83 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) {GYD:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak jobb oldalát. (5 támadással 452 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 79 életpontot vesztettél. Sikeres döféseket ejt testeden a vastagbőrű mutak. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1644, sebződés: 474, gyógyulás: 189, összesen: -285 ÉP}
vv 79 167 161 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 161. varázslatot |
im 0 5 | imádkozol |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 630 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rothadó lián egyik csápját. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rothadó lián egyik csápját. (8 támadással 979 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-122 életpont.) Ököllel meghorzsolod a rothadó lián fittyedt levelét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-4 életpont.) A rothadó lián elhibázza az ütést csápjával. A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 69 életpontot vesztettél. A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mérg. vas dobónyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A rothadó lián összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a krathan szablyát, szereztél 4 gyöngymangót. 18894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1851, sebződés: 254, gyógyulás: 8, összesen: -246 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. Semmi hatás! A szilánk működik (+4 életpont). A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a vg'axtol torzító jobb oldalát. (8 támadással 1140 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a vg'axtol torzító testét. (7 támadással 430 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 192 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 202 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször eltalálod a vg'axtol torzító testét. (8 támadással 1081 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a vg'axtol torzító testét. (6 támadással 345 életpontot sebezve.) A vg'axtol torzító csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). Ocsmány csáprágóját a vg'axtol torzító hasadba mélyeszti. (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig).
{Csatastatisztika; sebzés: 2996, sebződés: 812, gyógyulás: 4, összesen: -808 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 630 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rothadó lián tekergő szárát. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Nem talált! Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rothadó lián egyik csápját. (9 támadással 943 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-117 életpont.) Ököllel épp hogy eltalálod a rothadó lián testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-4 életpont.) A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 72 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézdarab felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A rothadó lián most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a krathan szablyát, szereztél 4 gyöngymangót. 18894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1811, sebződés: 266, gyógyulás: 8, összesen: -258 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 630 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rothadó lián fittyedt levelét. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Nem talált! Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rothadó lián testét. (8 támadással 839 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-104 életpont.) Ököllel meghorzsolod a rothadó lián testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-4 életpont.) A rothadó lián elhibázza az ütést csápjával. A rothadó lián csápol, de mindhiába. A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mérg. vas dobónyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Véres nyál csordul ki a rothadó lián száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a krathan szablyát, szereztél 5 gyöngymangót. 18894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1710, sebződés: 142, gyógyulás: 8, összesen: -134 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 630 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor keményen megütöd a ml'othag szürcsölő testét. (8 támadással 1008 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a ml'othag szürcsölő testét. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Egy korbács sem sújthatott volna le keményebben, mint a ml'othag szürcsölő nyelve! (1 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a ml'othag szürcsölő testét. (8 támadással 1022 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a ml'othag szürcsölő testét. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Nyelvével a ml'othag szürcsölő fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a ml'othag szürcsölő fodrozódó testét. (8 támadással 1013 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a ml'othag szürcsölő folyékony masszáját. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Nyelvével az arcodra sújtva, a ml'othag szürcsölő komoly fájdalmat okoz. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) Véres nyál csordul ki a ml'othag szürcsölő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 tl'urlang erőkő. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 ml'othag származékot. 25490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4573, sebződés: 529, gyógyulás: 8, összesen: -521 ÉP}
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Lakott területre érkeztél.
pbe 9999 | beraksz a bankba 9999 aranyat |
kb 328 30 | kiveszel a bankból a 328. tárgyat (30 darabot) |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. Semmi eredménye! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath bal vállát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2539 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus bal lábát. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a Thargodan mágus testét. (5 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 123 életpontot sebeztél. Ököllel meghorzsolod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A Thargodan mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (312,11)-> 2 arany, -2 ÉP] és 4 gyöngymangó. 9633 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 955, sebződés: 6, gyógyulás: 113, összesen: +107 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 630 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel eltalálod a lidérckirály testét. Kritikus ütés! (1 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ököllel súrolod a lidérckirály jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
8329 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 818, sebződés: 16, gyógyulás: 47, összesen: +31 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 630 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Rém testét. (3 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a Rém testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. 14627 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1064, sebződés: 37, gyógyulás: 96, összesen: +59 ÉP}
(Továbbmész...) [364,5] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy áldott okerón. Itt csata lesz.
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 630 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. {FM:} Varkaudar che-karddal megvágod az áldott okerón jobb vállát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Ököllel épp hogy eltalálod az áldott okerón testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az áldott okerón ollója centiméterekre tőled záródik össze. Az áldott okerón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a krathan szablyát, szereztél 1 áldott követ. 1217 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 6, gyógyulás: 38, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [365,6] Félig kiégett területen vagy. Egyre több a növény, apró bogarakkal, gyíkokkal is találkozol. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Borzas Ámlin, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Mozgást észlelsz oldalról. Úgy gondolod, hogy a közeledő megsebzett rothadó lián nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 630 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a rothadó lián száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a krathan szablyát, szereztél 4 gyöngymangót. 9446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éjfattyak végzete varázslatot. 3030 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a gh'raiton ölész testét. (8 támadással 999 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a gh'raiton ölész sötét tömegét. (6 támadással 676 életpontot sebezve.) A gh'raiton ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) A gh'raiton ölész karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A gh'raiton ölész karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel súrolod a gh'raiton ölész testét. (1 támadással 126 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a gh'raiton ölész testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza a gh'raiton ölész a jobb oldaladon. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) A gh'raiton ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Kritikus pontot ért a találat. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A gh'raiton ölész karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 gh'raiton származékot. 25879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4887, sebződés: 811, gyógyulás: 4, összesen: -807 ÉP}
(Továbbmész...) [367,8] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy rd'alv lélektipró. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés besül. Ellenfeledre éjfattyak végzete varázslatot lősz. 3030 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy armageddon varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) A szörny nagy levegőt vesz, majd elemi tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (76 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a rd'alv lélektipró testét. (9 támadással 1150 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a rd'alv lélektipró testét. (6 támadással 348 életpontot sebezve.) A rd'alv lélektipró beleharap a kezedbe. (1 támadástól 199 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 55 életpontot vesztettél. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a rd'alv lélektipró testét. (3 támadással 380 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod a rd'alv lélektipró testét. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) A rd'alv lélektipró fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 61 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 rd'alv származékot. 26751 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5018, sebződés: 592, gyógyulás: 8, összesen: -584 ÉP}
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 630 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs van rajta.) A szilánk működik (+4 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón csontos pofáját. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zafír drakón pikkelyes testét. (5 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Megelőző ütés! Ököllel eltalálod a zafír drakón bal szárnyát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A zafír drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A zafír drakón melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a krathan szablyát, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7459 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 740, sebződés: 27, gyógyulás: 118, összesen: +91 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éjfattyak végzete varázslatot lősz. 3030 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a ml'othag szürcsölő testét. (9 támadással 1150 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a ml'othag szürcsölő testét. (7 támadással 405 életpontot sebezve.) A ml'othag szürcsölő lesújt nyelvével a jobb karodra. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) A ml'othag szürcsölő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 ml'othag származékot. 25490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4585, sebződés: 153, gyógyulás: 8, összesen: -145 ÉP}
(Továbbmész...) [368,9] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága.
(Feltételes támadás:) Egy márvány sárkány! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés besül. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. Semmi eredménye! (fehér glóbusz védett meg.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a márvány sárkány testét. Kritikus ütés! (7 támadással 901 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a márvány sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A márvány sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 26 arany, -2 ÉP], 41 arany, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a krathan szablyát, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18540 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1285, sebződés: 57, gyógyulás: 205, összesen: +148 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 630 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A káoszbajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón farkát. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a zafír drakón jobb hátsó lábát. (5 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Megelőző ütés! Ököllel eltalálod a zafír drakón jobb oldalát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A zafír drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a zafír drakón a farkával, de elhibázta! A zafír drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a krathan szablyát, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 7459 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 29, gyógyulás: 119, összesen: +90 ÉP}
Távolról éjfattyak végzete varázslatot lősz a másikra. 3030 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a gh'raiton ölész testét. (8 támadással 1023 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a gh'raiton ölész kavargó masszáját. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gh'raiton ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A gh'raiton ölész éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A gh'raiton ölész karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a gh'raiton ölész testét. (3 támadással 385 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a gh'raiton ölész testét. (1 támadással 114 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gh'raiton ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) A gh'raiton ölész karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) A gh'raiton ölész karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gh'raiton ölész száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 gh'raiton származékot. 25879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4894, sebződés: 839, gyógyulás: 4, összesen: -835 ÉP}
v 198 308 97 | elmormolod a 198. varázslatot |
[308,97] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen.
be 127 | bemész a 127. titkos labirintusba |
lm 5 14 24 | mozogsz 5 14 24 |
lm 27 27 27 | mozogsz 27 27 27 |
vv 205 109 267 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 267. varázslatot |
m 3 2 1 | mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre |
at 2677 20 | TU-t adsz át a 2677. kalandozónak 20 |
szk 333 327 784 | keresed a 333. szörnyet a 327. szörnyet a 784. szörnyet |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 273 2 89 |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | t. energia kisütése: 273 13 212 |
KRÓNIKA (1725. TÁRGY) A világégés előtti időkből maradó ősi történeteket olvasva értékes tapasztalatokra tehetsz szert. Amíg a krónikák a birtokodban vannak (nem kell KF-elni őket, de a bankból nem fejtik ki hatásukat), rendszeresen újraolvasod őket, így folyamatosan élvezheted az előnyeiket. Ahány krónikád van, annyi plusz TVP-t kapsz minden normál fordulóban. Segít megérteni az ősi varázslatokat is, így minden egyes birtokolt krónika kettővel csökkenti az ősteológia és őstaumaturgia megvásárlásához szükséges teológia és taumaturgia szinteket. Ráadásul minden egyes krónika 1%-kal növeli a kapott tapasztalati pontokat. Ilyen értékes kincstől természetesen nem fogsz megválni, ezért a krónika nem átadható tárgy. |
ÉDESMOHA (1478. NÖVÉNY) Van egy ősi mondás, amivel a ryukuk a behízelgő modorú, ravasz embereket illetik. Azt mondják rá: "sikamlós, mint az édesmoha". Nos, ez a sziklákon foltokban szétterülő, telepes növény bizonnyal kiérdemelte ezt a jelzőt, mert magába gyűjtve az esőt, és a harmatot, számottevő nedvességet képes tárolni magában. Hogy ez miért fontos? Csak lépj rá óvatlanul, jól megpúpozott zsákkal a hátadon, és megtudod! Az édesmohából a KT 1479 paranccsal 1 TVP-ért szedhetsz le egy keveset (egy csomóról max. 3-at). |
Erő: | 73 (105) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 84 (103) | Támadás: | 97 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 71 (90) | Védekezés: | 143 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/39 év |
Egészség: | 71 (92) | Életpont: | 1832/946 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 89 (112) | Varázspont: | 3842/0 | Pénz: | 497 arany | Kép. pont: | 57 |
Tudatpont: | 84/30 | Pszi pont: | 451/331 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 53/39 (+10%) | szúrófegyverek: | 14/65 |
vágófegyverek: | 30/98 (+6%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/96 |
dobófegyverek: | 37/40 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -43.); tolmokov-koktél (#351) (44 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/43 | 2. nyomkövetés: | 123/82 (+23%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 33/52 (+16%) | 5. csapdakészítés: | 36/4 | 6. csapdaészlelés: | 25/6 |
7. gyógyítás: | 84/69 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 33/41 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 9/88 | 11. teológia: | 211/73 (+112%) | 12. taumaturgia: | 130/86 (+31%) |
13. szerencsejáték: | 9/81 | 14. versengés: | 25/47 | 15. harcművészetek: | 57/0 |
16. zene: | 14/53 | 17. szörnyismeret: | 41/58 (+25%) | 18. pszi: | 42/38 (+5%) |
19. zárnyitás: | 6/62 | 20. vadászat: | 26/66 | 21. vitalitás: | 9/58 |
22. bányászat: | 37/44 (+4%) | 23. úszás: | 10/98 | 24. csapatmunka: | 3/43 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 22 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 2 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 2 |
11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
kutatsz max. 141 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), Nateilena úrnő (#404), manaelementál (#290) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), Chara-din hívők (#987) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +89 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) |
hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | hatalomvarázs (#220) |
agyburok (#90) | láth. észlelése (#78) | villámmágia (#227) | csapdaészlelés (#222) |
kí koncentráció (#69) | tárgyvédelem (#178) | a lélek védelme (#57) | Pörhemór köre (#205) (127,1,2) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134), jégvihar (#353), bo'adhun csapás (#266), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 39, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnymanó (#4) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
istenítélet (#284) | >> | dögbűzös liliom (#455) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | puha ütés (#60) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
puha ütés (#60) | >> | Folrang (#331) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | istenítélet (#284) | >> | őstenyészet (#519) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | táncoló ogre (#435) | istenítélet (#284) | >> | 45. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ködmágus (#597) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | bo'adhun csapás (#266) | >> | purifikátor császár (#393) | |
jégvihar (#353) | >> | kémsárkány (#545) | jégvihar (#353) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 39, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
eszement trappoló (#549) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) A pusztában kóborló, neves szörnyek legyőzése az igazi kihívás. Ölj meg tizet! (számláló: 8) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2534 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 5 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
4 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csavart smaragd (#754) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fáklya (#36) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 50 | kaja (#2) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 10 | spiritusz (#170) | |||
5 | tl'urlang fiola (#788) | 2 | tüske (#22) | 13 | víz (#27) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | gh'raiton származék (#789) | |||
21 | gyöngymangó (#135) | 8 | kerek kő (#19) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
25 | mákrózsa virág (#56) | 2 | ml'othag származék (#792) | 1 | moa gyémánt (#385) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 4 | quwarg tojás (#360) | 1 | rd'alv származék (#790) | |||
1 | rémplazma (#616) | 6 | sárkánypikkely (#292) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | szerencsetalizmán (#366) | 21 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tl'urlang erőkő (#825) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vortex amulettje (#607) |