Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 6. 15h:53' EZ A 526. JÁTÉKHETED, 526. FORDULÓD 527. játékheted kezdete: ápr. 13. A következő fordulódat legkorábbana 527. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3316 SZÁMLA : XXXX |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1350 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 61 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a templomos lovag bal karját. (7 támadással 354 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod a templomos lovag jobb vállát. (6 támadással 665 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 101 életpontot sebeztél. A fényaura 7 ép-t sebez. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 332 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a templomos lovag lakkozott páncélját. (5 támadással 582 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 108 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Bár ügyesen védekezel, a templomos lovag sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 370 életpontot vesztesz.) A templomos lovag most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26864 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 3176, sebződés: 813, gyógyulás: 2, összesen: -811 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 78. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot az 53. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (3 darabot) |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 161. varázslatot az 59. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal |
* 8. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 64. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1271. tárgyat |
hh 313 473 473 | használod a 313. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
ftv 284 633 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 633. szörnyet |
ftv 284 591 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot az 591. szörnyet |
ftv 47 591 | felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot az 591. szörnyet |
ftv 284 999 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a nőket |
ftv 284 998 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a férfiakat |
vv 112 | elmormolod a 112. varázslatot |
hu 1549 754 755 | hulladék: 1549 754 755 |
hu 747 751 765 | hulladék: 747 751 765 |
hu 637 895 133 | hulladék: 637 895 133 |
hu 859 | hulladék: 859 |
hh 504 | használod az 504. tárgyat |
kt 923 15 | elkészíted a 923. tárgyat (15 darabot) |
kt 981 3 627 | elkészíted a 981. tárgyat (3 darabot) |
m 6 7 1 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 660 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a tl'urlang vadász éjfekete ruháját. Kritikus ütés! (7 támadással 497 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 148 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. Kavargó pengefalként zúdul rád a tl'urlang vadász. (2 támadástól 472 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) (-2 TU.) Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a tl'urlang vadász bal oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 162 életpontot sebeztél. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. Semmi hatás! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 384 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) (-2 TU.) Véres nyál csordul ki a tl'urlang vadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20126 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1700, sebződés: 922, gyógyulás: 4, összesen: -918 ÉP}
(Továbbmész...) [269,64] A sík vidéket bozótos váltja fel. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. Látsz egy tükörtornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy smirglibokrot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Pug vigyorog kajánul. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy bíborcserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nothar cserjét. Találsz egy borkonyó cserjét. Találsz egy gránátkaktuszt. Felfedeztél egy csillagbozótost. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy pézsmatököt.
(Feltételes mászás:) A pókkarmokkal a kezeden és a lábaidon mászni kezdesz a tükörtorony falán. Felveszed az építmény forgásának ritmusát. Félúton jársz, amikor az egyik lábad megcsúszik, majd közvetlen utána a másik is. Kis híján elrepülsz a centrifugális erők miatt, csupán tökéletes technikádnak köszönhetően tudod mégis elérni a fenti bejáratot. A sötét átjáró végén egy fényes teremre bukkansz. Szokatlanul nagy ahhoz képest, hogy a tükörtorony kívülről milyen keskenynek nézett ki. Valami aggaszt a hellyel kapcsolatban, de eltelik pár perc míg rájössz: nem egyedüli látogatója vagy a tükörtoronynak! Ez egy algaleioda! {max. életpontja: 1601-1700.}
A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (58 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az algaleioda fejét. (7 támadással 689 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megcsapod az algaleioda testét. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Belecsipked az algaleioda a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 248 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az algaleioda testét. (6 támadással 592 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod az algaleioda bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Többször megcsíp az algaleioda. (3 támadástól 233 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az algaleioda szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 ezüstlevél. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. [madártoll ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] 13010 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1907, sebződés: 541, gyógyulás: 332, összesen: -209 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 396 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tleikan amazon testét. (7 támadással 324 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod a tleikan amazon jobb lábát. (7 támadással 679 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a tleikan amazon izmos hasát. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Fényaurád 21 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Vámpírölővel jól megszurkálod a tleikan amazon fejét. (5 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a tleikan amazon izmos hasát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a tleikan amazon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a tleikan amazon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 adamantit érme. 15312 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2402, sebződés: 444, gyógyulás: 437, összesen: -7 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Semmi hatás! (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 75 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton jótündér bal lábát. (7 támadással 329 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. A varázslat hatni kezd! Lassan kővéválsz... És bekerülsz a lény szoborgyűjteményébe. Hosszasan várakozol, kőbörtönödbe zárva. (-50 TVP.) Gnóm mágusok jönnek, KÖVGEO szakértők. Elűzik rólad a kővéváltoztató varázst, és megkérnek, hogy legközelebb jobban vigyázz.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 75, gyógyulás: 4, összesen: -71 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 437 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Lord Daramoula ébenfekete köpenyét. (7 támadással 376 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a Lord Daramoula testét. (7 támadással 772 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a Lord Daramoula ébenfekete köpenyét. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 116 életpontot sebeztél. Fényaurád 17 sebzést okoz. A Lord Daramoula többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 271 életpontot vesztesz.) A Lord Daramoula belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vámpírölővel megdöfködöd a Lord Daramoula áttetsző testét. (7 támadással 783 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a Lord Daramoula testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 119 életpontot sebeztél. A fényaura 20 ép-t sebez. A Lord Daramoula többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 304 életpontot vesztesz.) A Lord Daramoula fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Daramoula pálcája (ld. enc.). 28072 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3200, sebződés: 754, gyógyulás: 601, összesen: -153 ÉP}
(Továbbmész...) [270,63] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kísértetvándor. {védettsége: 170 szúró, 75 vágó, 75 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 451 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre ugrasz. Démonölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a kísértetvándor kopott ruháját. (6 támadással 562 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kísértetvándor kopott ruháját. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 307 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 47 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Ellenfeled regenerálódik! Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a kísértetvándor testét. Kritikus ütés! (6 támadással 694 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kísértetvándor testét. (4 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Sajnos nem sikerült a kísértetvándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2263, sebződés: 659, gyógyulás: 368, összesen: -291 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elemi pulzátor jobb lábát. (7 támadással 713 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigvagdosod az elemi pulzátor furcsa alakját. (4 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Vámpírölővel megdöfködöd az elemi pulzátor testét. (4 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád 6 sebzést okoz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 183 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az elemi pulzátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] 10483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1657, sebződés: 300, gyógyulás: 498, összesen: +198 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1107 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ezeréves lélek áttetsző testét. (7 támadással 255 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod az ezeréves lélek testét. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 104 életpontot sebeztél. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted az ezeréves lélek áttetsző testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Fényaurád 24 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 67 életpontot vesztettél. Az ezeréves lélek megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 246 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Vámpírölővel megdöfködöd az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. (5 támadással 382 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 107 életpontot sebeztél. Nitmák pengével súrolod az ezeréves lélek testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fényaurád 25 sebzést okoz. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Bár ügyesen védekezel, az ezeréves lélek sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 236 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-106 életerő). Az ezeréves lélek még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23797 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2638, sebződés: 774, gyógyulás: 4, összesen: -770 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. 1219 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a rothadó borzalom elővillanó darabját. (7 támadással 347 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a rothadó borzalom testét. (6 támadással 638 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a rothadó borzalom testét. Kritikus ütés! (4 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A fényaura 25 ép-t sebez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Mancsával a rothadó borzalom végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával megérint. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A rothadó borzalom karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 118 életpontot vesztettél. Vámpírölővel épp hogy megszúrod a rothadó borzalom testét. (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a rothadó borzalom elővillanó darabját. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi hatás! Mancsával a rothadó borzalom végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A rothadó borzalom fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Siralmas támadást intéz farkával a rothadó borzalom, épp csak megsuhint. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A rothadó borzalom karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 98 életpontot vesztettél.
A rothadó borzalom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23542 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2933, sebződés: 900, gyógyulás: 441, összesen: -459 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 696 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel életpajzs van rajtad.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az árnytündér csontváz fejét. (7 támadással 234 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Csontodig hatol a hideg. (325 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 3 smirglilevél, 2 lótuszvirág, 7 nothar bogyó, szögletes kő, 25 gyöngymangó, 9 xirnox szív. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod az árnytündér csontváz bal lábát. (7 támadással 500 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 156 életpontot sebeztél. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod az árnytündér csontváz testét. Kritikus ütés! (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. Az árnytündér csontváz újból és újból tövig mártja fegyverét védtelen testedbe. (2 támadástól 431 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-6 minden tulajdonságodra kör végéig.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1822, sebződés: 756, gyógyulás: 4, összesen: -752 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél.
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt a másikra ugrasz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed az őrült varázsló jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az őrült varázsló törékeny testét. Kritikus ütés! (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 2, gyógyulás: 88, összesen: +86 ÉP}
a 50 5895 3000 | átadod az 50. tárgyat az 5895. kalandozónak (3000 darabot) |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár testét. (7 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 767, sebződés: 14, gyógyulás: 132, összesen: +118 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [269,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mutánsféreg. {egyik sebzési módja: 1x 15d10+125.} Itt csata lesz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 306 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mutánsféreg groteszk fejét. (7 támadással 332 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény savat köp rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a mutánsféreg egyik lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 903 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a mutánsféreg testét. (4 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. A mutánsféreg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Előremozdulva, a mutánsféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 178 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vadászkés felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-23 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel megdöfködöd a mutánsféreg szárnyképződményét. (7 támadással 676 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a mutánsféreg testét. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A mutánsféreg megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mutánsféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-48 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2897, sebződés: 729, gyógyulás: 429, összesen: -300 ÉP}
A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (7 támadással 641 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a szellemdarázs fejét. (4 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A szellemdarázs farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel tökéletesen perforálod a szellemdarázs testét. Kritikus ütés! (4 támadással 516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 112 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a szellemdarázs testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a bal válladra. (2 támadástól 295 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szellemdarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
10554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1821, sebződés: 559, gyógyulás: 369, összesen: -190 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 444 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 332 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 vas dobónyilat. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel?
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [269,61] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sérült vérszomjas karvaly. {támadása: 90.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vérszomjas karvaly bal oldalát. Kritikus ütés! (7 támadással 381 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Démonölővel néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly bal szárnyát. (4 támadással 327 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a vérszomjas karvaly jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 60 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. [madártoll ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] 9971 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1254, sebződés: 437, gyógyulás: 4, összesen: -433 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (7 támadással 672 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 113 életpontot sebeztél. 113 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 843, sebződés: 7, gyógyulás: 260, összesen: +253 ÉP}
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-39 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tüskés totemblarg jobb oldalát. (7 támadással 664 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 103 életpontot sebeztél. 103 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a tüskés totemblarg egyik lábát. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 232 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vashegyű nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-33 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tüskés totemblarg testét. (6 támadással 561 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 101 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a tüskés totemblarg egyik lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsttollú nyíl felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-29 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A tüskés totemblarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kitintüskét. 11976 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1830, sebződés: 553, gyógyulás: 518, összesen: -35 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 420 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tleikan amazon egyik csápját. (7 támadással 305 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd a tleikan amazon testét. (7 támadással 623 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 101 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a tleikan amazon bal oldalát. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Fényaurád működik (20 ép-t sebezve). A tleikan amazon néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A tleikan amazon csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Vámpírölővel jól megszurkálod a tleikan amazon bal karját. (6 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a tleikan amazon testét. Kritikus ütés! (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. A tleikan amazon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Csápjaival a tleikan amazon csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15312 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2503, sebződés: 474, gyógyulás: 500, összesen: +26 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 439 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Nem találtad el. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel végigvágod a csontváz hadúr jobb lábát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével megvágod a csontváz hadúr bal oldalát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A csontváz hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 69, gyógyulás: 4, összesen: -65 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kémsárkány testét. Kritikus ütés! (7 támadással 406 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a kémsárkány bal oldalát. (7 támadással 700 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a kémsárkány testét. (4 támadással 262 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Karmával néhányszor a kémsárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 257 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a kémsárkány a farkával a bal válladra. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a kémsárkány jobb lábát. (7 támadással 665 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 109 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a kémsárkány bal oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 158 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A kémsárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) A kémsárkány farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23273 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2928, sebződés: 761, gyógyulás: 4, összesen: -757 ÉP}
(Továbbmész...) [270,59] Továbbra is síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.
(Feltételes támadás:) Egy bosszúálló! Ezt kerested. {támadása: 80.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 430 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bosszúálló fejét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a bosszúálló testét. (6 támadással 552 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 107 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a bosszúálló szellemtestét. Kritikus ütés! (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 67 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Szörnyűség, ügyesség és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vámpírölővel megdöfködöd a bosszúálló testét. (7 támadással 592 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 104 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy megvágod a bosszúálló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szörnyűség, egészség és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! 35 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 raskhiir bozaka. 22176 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2341, sebződés: 284, gyógyulás: 4, összesen: -280 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 7 életpontot vesztettél. A teremtmény hunyorít egyet. A gyilkos pszi sugarak hatására elvesztetted a közelmúlt tapasztalatát! (-25500 TP.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az elemi pulzátor szárnyas testét. Kritikus ütés! (7 támadással 903 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az elemi pulzátor bal szárnyát. (4 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Vámpírölővel többször eltalálod az elemi pulzátor fejét. (3 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod az elemi pulzátor bal oldalát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád 6 sebzést okoz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 10483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1724, sebződés: 368, gyógyulás: 508, összesen: +140 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 332 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kristálynyálka masszatestét. (7 támadással 380 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Te csak nevetve legyintesz, és megrohamozod. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a kristálynyálka masszatestét. (7 támadással 718 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 86 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a kristálynyálka testét. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 55 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-62 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel jól megszurkálod a kristálynyálka testét. (7 támadással 694 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a kristálynyálka testét. Kritikus ütés! (4 támadással 328 életpontot sebezve.) A fényaura 21 ép-t sebez. A kristálynyálka csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 59 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2974, sebződés: 735, gyógyulás: 4, összesen: -731 ÉP}
a 886 1625 1 | átadod a 886. tárgyat az 1625. kalandozónak (1 darabot) |
h 697 1700 | használod a 697. tárgyat |
v 198 260 63 | elmormolod a 198. varázslatot |
kt 766 774 781 | elkészíted a 766. tárgyat (774 darabot) |
kf 991 | kézbeveszed/felveszed a 991. tárgyat |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 5 | imádkozol |
v 84 330 | elmormolod a 84. varázslatot |
szk 488 468 | keresed a 488. szörnyet a 468. szörnyet |
ek 273 2 339 | t. energia kisütése: 273 2 339 |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
ek 273 13 212 | t. energia kisütése: 273 13 212 |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal |
* 4. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 6. BP: | beraksz a bankba a 328. tárgyat (211 darabot) |
DARAMOULA PÁLCÁJA (950. TÁRGY) Lord Daramoula pálcája egy tíz arasz hosszú, nem túl vastag bot, melynek keménysége az adamantitéval vetekedik. Ahhoz, hogy minden tulajdonságát a messzemenőkig ki tudd használni, smaragdvámpírnak kellene lenned, vagy legalábbis jó volna, ha a vérmágia minden formuláját ismernéd, de erre valljuk be: semmi esély. Így Lord Daramoula pálcája a kezedben csupán egy 5D8-at sebző mágikus ütőfegyvernek bizonyul, amely a vele való támadáskor nekromanta csókja varázslatot lő. Ezenkívül, a halál alapú támadások ellen +20 mentődobást ad. A pálca használatának feltétele a 35. szintű ütőfegyver szakértelem. |
Erő: | 77 (104) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 188 cm |
IQ: | 77 (81) | Támadás: | 69 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 78 (81) | Védekezés: | 128 (136) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 172/645 év |
Egészség: | 76 (84) | Életpont: | 1612/2 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 78 (82) | Varázspont: | 3994/33 | Pénz: | 9973 arany | Kép. pont: | 61 |
Tudatpont: | 26/1 | Pszi pont: | 328/271 | Halhatatlanság: | 15 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/10 | ökölvívás: | 2/15 | szúrófegyverek: | 47/5 (+6%) |
vágófegyverek: | 39/69 (+8%) | ütőfegyverek: | 7/34 | lőfegyverek: | 42/99 (+3%) |
dobófegyverek: | 7/77 |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (220%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -36.); vashegyű nyíl (#176) (37 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/99 | 2. nyomkövetés: | 163/98 (+48%) | 3. mászás: | 30/0 (+24%) |
4. csapdakészítés: | 35/38 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 19/18 | 6. gyógyítás: | 62/26 |
7. titkosírás: | 6/6 | 8. felderítés: | 27/58 (+8%) | 9. szörnyidomítás: | 18/74 |
10. teológia: | 218/22 (+185%) | 11. taumaturgia: | 170/99 (+29%) | 12. versengés: | 15/82 (+16%) |
13. zene: | 11/98 | 14. szörnyismeret: | 64/6 (+30%) | 15. pszi: | *32/100 |
16. zárnyitás: | 7/7 | 17. vadászat: | 13/76 | 18. vitalitás: | 8/16 (+11%) |
19. bányászat: | 40/42 | 20. úszás: | 7/11 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 77 | |||
3. védekezés: 4 | 6. regeneráció: 2(3) | 10. vp regeneráció: 3 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 240 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 20 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), bosszúálló (#562), eszement trappoló (#549), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), ködmágus (#597) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Sheran hívők (#995), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), káoszdémon (#547), Morghatal A'ton (#544) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
kézrátétel (#381) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (112,8,2) | csupasz izom (#28) |
égető tekintet (#164) | láth. észlelése (#78) | tűzmágia (#157) | óriáserő (#53) |
fényaura (#211) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
37. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 45, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | bo'adhun csapás (#266) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kémsárkány (#545) | háló (#186) | >> | szellemdarázs (#481) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tengeri parduan (#565) | villámcsapás (#50) | >> | 37. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | istenítélet (#284) | >> | Kíméletlen Ardo (#574) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | ködmágus (#597) | |
istenítélet (#284) | >> | kyorg őrgólem (#567) | istenítélet (#284) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
istenítélet (#284) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | istenítélet (#284) | >> | templomos lovag (#587) | |
istenítélet (#284) | >> | tleikan áruló (#606) | istenítélet (#284) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
istenítélet (#284) | >> | sötét kaszás (#591) | istenítélet (#284) | >> | nők (#999) | |
istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 45, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | sötét kaszás (#591) | fehér glóbusz (#47) | >> | karmos behemót (#559) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | fürgülés (#92) | >> | tengeri parduan (#565) | |
fürgülés (#92) | >> | quwarg széltáncos (#540) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kyorg szolgasárkány (#493) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kémsárkány (#545) | védelem sav ellen (#36) | >> | mutánsféreg (#554) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | tompítás (#40) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
tompítás (#40) | >> | bumshir óriásmacska (#492) | elektromos pajzs (#51) | >> | kísértetvándor (#568) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Raia hívők (#993) | |
tükörpajzs (#101) | >> | dübörgő bahrot (#479) | védelem tűz ellen (#38) | >> | hamuelementál (#475) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
életpajzs (#142) | >> | gonoszok (#988) | védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | |
életpajzs (#142) | >> | őrült varázsló (#255) | életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
2.) Tisztítótüzem ellen eddig nem volt védelem, és ezután sem akarom, hogy legyen a sötétség teremtményei számára. Oltáromnál zúzz porrá 3 vörös immunitáskövet! |
3.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 6 szabotőr, 1 harcos, 3 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 169. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
668 | arany (#50) | 3 | adamantit (#627) | 2 | áldott kő (#642) | |||
1 | balkezes gyűrű (#1549) | 2 | csavart smaragd (#754) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | Fényhozó (#637) | 2 | fiatalság itala (#473) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
23 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 13 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
3 | káosztiara (#765) | 2 | lótuszvirág (#447) | 1 | malachit füzér (#755) | |||
1 | natharion opál (#747) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | rasáth orrkarika (#859) | |||
2 | rítusónix (#751) | 1 | rókafarok (#124) | 3 | smirglilevél (#29) | |||
1 | szirén köpenye (#820) | 1 | szögletes kő (#17) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
1 | tleikan karkötő (#895) | 2 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
21 | vashegyű nyíl (#176) | 27 | víz (#27) | 9 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | adamantit érme (#762) | 4 | borkonyó bibe (#312) | 1 | Daramoula pálcája (#950) | |||
1 | dramoan főzet (#981) | 1 | ezüstlevél (#759) | 1 | kitintüske (#879) | |||
5 | nothar bogyó (#923) | 1 | raskhiir bozaka (#768) | 3 | sallank karom (#128) | |||
1 | tünde nyíl (#554) | 1 | vasérc (#152) |