Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. nov. 5. 20h:31' EZ A 1275. JÁTÉKHETED, 526. FORDULÓD 1276. játékheted kezdete: nov. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre természet haragja varázslatot lősz. 220 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében tigris testét. (7 támadással 297 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében tigris testét. (7 támadással 621 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ében tigris csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Vámpírölővel többször eltalálod az ében tigris testét. (3 támadással 261 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 64 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Az ében tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 027 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1705, sebződés: 504, gyógyulás: 191, összesen: -313 ÉP}
* 1. KP: vv 443 224 127 | elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 3. KP: vv 220 19 58 | elmormolod a 220. varázslatot a 19. varázslatot az 58. varázslatot |
* 4. KP: vv 13 26 11 | elmormolod a 13. varázslatot a 26. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. KP: vv 71 72 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot |
* 6. KP: v 169 12 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy természet haragja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 127 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia testét. (7 támadással 246 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harcos hárpia testét. (7 támadással 552 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a harcos hárpia bal karját. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félrehajolsz, de a harcos hárpia karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 76 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a harcos hárpia szélfútta haját. (7 támadással 529 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal súrolod a harcos hárpia nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Karmait felemelve, a harcos hárpia meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 76 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 19 madártollat. 12 428 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1935, sebződés: 365, gyógyulás: 209, összesen: -156 ÉP}
* 8. KP: v 15 429 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. KP: vv 227 188 116 | elmormolod a 227. varázslatot a 188. varázslatot a 116. varázslatot |
fm 180 | feltételes mászás 180 |
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál nyakát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal alaposan megvágod a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal végigvágod a gránitelementál testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a halálosztó kain testét. (3 támadással 216 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal végigvágod a halálosztó kain bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A halálosztó kain karma a fejed mellett suhan el! A halálosztó kain feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a halálosztó kain a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a halálosztó kain száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 kőszemet. 1 780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 295 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a kronokukac testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 201 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kronokukac testét. (4 támadással 289 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal súrolod a kronokukac testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A kronokukac melléd csap a farkával! Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 201 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy természet haragja varázslatot. 203 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a fekélyes hernyó nyakát. (7 támadással 282 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-39 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (7 támadással 601 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 59 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-14 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Vámpírölővel többször eltalálod a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 535 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A fekélyes hernyó feléd harap, de sikertelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-20 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A fekélyes hernyó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 934 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2118, sebződés: 73, gyógyulás: 144, összesen: +71 ÉP}
vv 216 216 216 | elmormolod a 216. varázslatot a 216. varázslatot a 216. varázslatot |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tükörpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dübörgő bahrot jobb hátsó lábát. (7 támadással 274 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a dübörgő bahrot testét. (7 támadással 648 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Agyarával a dübörgő bahrot felkarcolja a combodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 75 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a dübörgő bahrot testét. (4 támadással 331 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal súrolod a dübörgő bahrot jobb hátsó lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Agyarával a dübörgő bahrot kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Lábával meglök a dübörgő bahrot. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 80 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a dübörgő bahrot száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 bahrot bőrt. 11 680 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1613, sebződés: 299, gyógyulás: 37, összesen: -262 ÉP}
(Továbbmész...) [253,75] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy bo'adhun éjhozó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés besül. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 872 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 225 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bo'adhun éjhozó testét. (6 támadással 467 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 81 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 151 életpontot vesztettél. A bo'adhun éjhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 369 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1714, sebződés: 232, gyógyulás: 93, összesen: -139 ÉP}
vv 216 216 216 | elmormolod a 216. varázslatot a 216. varázslatot a 216. varázslatot |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a bo'adhun lidérc jobb oldalát. (7 támadással 284 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bo'adhun lidérc szellemalakját. (7 támadással 662 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal végigvagdosod a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A bo'adhun lidérc csapása csak a levegőt találja. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 454 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a bo'adhun lidérc fejét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 68 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-59 életerő). Véres nyál csordul ki a bo'adhun lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 006 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1976, sebződés: 151, gyógyulás: 183, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [254,73] Még mindig az erdőben vagy. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [borkonyó bibe ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] [mákrózsa virág -> a felesleges 5 db-ot eldobod] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy harcos hárpia. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy természet haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 213 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a harcos hárpia jobb vállát. (7 támadással 565 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. 61 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a harcos hárpia testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Karmaival a harcos hárpia megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harcos hárpia jobb vállát. (7 támadással 548 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 3 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal súrolod a harcos hárpia testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 53 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A harcos hárpia néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 247 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 81 életpontot vesztettél. A harcos hárpia összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 20 madártollat. 12 231 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1788, sebződés: 328, gyógyulás: 124, összesen: -204 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod életpajzs varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy természet haragja varázslatot. 199 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar remete jobb vállát. (7 támadással 277 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar remete bal karját. (7 támadással 624 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod a varkaudar remete jobb oldalát. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 63 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A varkaudar remete meglök egy kicsit. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a varkaudar remete jobb oldalát. (3 támadással 244 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a varkaudar remete izmos karját. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a varkaudar remete száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 344 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1926, sebződés: 85, gyógyulás: 198, összesen: +113 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 4 | imádkozol |
be 107 | bemész a 107. titkos labirintusba |
lm 9 11 12 | mozogsz 9 11 12 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bo'adhun lidérc bal oldalát. (7 támadással 280 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 640 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 34 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A bo'adhun lidérc egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bo'adhun lidérc fejét. (6 támadással 557 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A bo'adhun lidérc lendületes ütése célt téveszt. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-65 életerő). A bo'adhun lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 510 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2023, sebződés: 167, gyógyulás: 116, összesen: -51 ÉP}
lm 10 1 | mozogsz 10 1 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy természet haragja varázslat. 200 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a harcos hárpia bal lábát. (7 támadással 247 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a harcos hárpia szélfútta haját. (7 támadással 589 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted a harcos hárpia testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A harcos hárpia karma a fejed mellett suhan el! Vámpírölővel megdöfködöd a harcos hárpia testét. (5 támadással 377 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod a harcos hárpia testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Karmait felemelve, a harcos hárpia meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 81 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 17 madártollat. 12 288 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1921, sebződés: 172, gyógyulás: 29, összesen: -143 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy természet haragja varázslat. 199 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó bal lábát. (7 támadással 289 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a halálhozó bőrszárnyát. (7 támadással 583 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal súrolod a halálhozó jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lény huhog! 77 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 53 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán. 12 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1158, sebződés: 330, gyógyulás: 47, összesen: -283 ÉP}
tim 100 | titkosírás megfejtése 100 pontért |
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [255,74] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy bo'adhun éjhozó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés besül. Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 864 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a bo'adhun éjhozó fejét. (7 támadással 230 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 541 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 97 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 151 életpontot vesztettél. A bo'adhun éjhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 káosztiara (ld. enc.). 14 060 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1761, sebződés: 248, gyógyulás: 86, összesen: -162 ÉP}
Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a kőkorszaki szaki bal oldalát. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kilukasztod a kőkorszaki szaki jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 kőszemet. 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra támadsz. Teriád karddal alaposan megvágod a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal végigmetszed a sötét gnóm testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal alaposan megvágod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét főgnóm bal karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 801 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [256,75] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék.
m 4 | mozogsz délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 880 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a szellemdarázs testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a szellemdarázs testét. (5 támadással 441 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a szellemdarázs jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 275 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szellemdarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 721 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1588, sebződés: 275, gyógyulás: 63, összesen: -212 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról természet haragja varázslatot lősz a másikra. 204 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 281 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kreiton bűvölő jobb oldalát. (7 támadással 634 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod a kreiton bűvölő nyakát. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 53 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A kreiton bűvölő elhibázza az ütést csápjával. Vámpírölővel jól megszurkálod a kreiton bűvölő testét. (4 támadással 326 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal megkarcolod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 69 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A kreiton bűvölő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1960, sebződés: 0, gyógyulás: 172, összesen: +172 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy természet haragja. 181 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a tleikan behemót testét. (7 támadással 221 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (51 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a tleikan behemót testét. (7 támadással 486 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a tleikan behemót fejét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 57 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tleikan behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Vámpírölővel többször eltalálod a tleikan behemót jobb hátsó lábát. (7 támadással 470 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a tleikan behemót testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tleikan behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 252 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1947, sebződés: 517, gyógyulás: 266, összesen: -251 ÉP}
szk 502 485 490 | keresed az 502. szörnyet a 485. szörnyet a 490. szörnyet |
fker 2363 4097 | K.T. fel. kérése a 2363. kalandozót |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 21 10 0 | elmormolod a 21. varázslatot |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre természet haragja varázslatot lősz. 192 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 278 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-41 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 637 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A fekélyes hernyó feléd harap, de sikertelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-45 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Vámpírölővel többször eltalálod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 453 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a fekélyes hernyó széles száját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A fekélyes hernyó belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 496 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2060, sebződés: 161, gyógyulás: 187, összesen: +26 ÉP}
* 4. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 5. BP: v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. BP: v 15 43 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. BP: v 15 69 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás 30 pontért |
BRONZ MORFMEDÁL (2501. TÁRGY) A bronz morfmedált azok kapták jutalmul, akik részt vettek a morfok Végzet vermébe történő visszazárásában. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír. Viselőjének felbuzdítja a harci szellemét (+2 támadás), és látványa demoralizálja az ellenfelet (-2 szerencse a varázslataid ellen). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak. |
BO'ADHUN ÉJHOZÓ (468. SZÖRNY) Még mindig bolyonganak bo'adhunok Kelet-Ghalla humanoidok által lakatlan területein. Helyüket keresik ebben a megváltozott világban, miközben senkiben nem bíznak, senkinek nem hisznek. Ilyen, az éjszaka sötétjében kóborló szellemek a bo'adhun éjhozók is. Mint a lelkük, földig érő köpenyük is a legsötétebb sötét, arcukat elfedő csuklyájuk alól pedig csupán két élénkvörös szemük világít. Ahol megjelennek megdermed a levegő. Valaha ők voltak ennek a barbár népnek a legfőbb varázstudói, és bár tudásuk java része már a múlté, még most is rengeteg mágikus energiával rendelkeznek. Vágófegyverrel képtelenség megsebezni őket. |
RO'GALHAL GYÓNTATÓ (524. SZÖRNY) A ro'galhalok - akik a bo'adhunok törzsfői - első tanácsadói, akik a törzs sokat látott és tapasztalt öregjei közül kerültek ki. Valójában élőholtak ők, akik a kyorgokkal vívott háborúk során elestek ugyan, de az ott elszabaduló mágia örök időkre az evilági testükbe konzerválta lelküket. A dicső halál csak előnyükre változtatott fizikai adottságaikon, hiszen az átváltozás pillanatában elvesztették az öreg test minden nyűgét és baját, hogy olyan legyőzhetetlen harcosokká váljanak, mint amilyenek fiatalkorukban voltak. Ha nincs rajtad Symulf rúnája, a ro'galhal gyóntatót csak FT paranccsal fogod megtámadni. |
NAGYOBB PHUA-KÚP (1410. TEREPTÁRGY) Ismét elcsodálkozol a rég letűnt moa civilizáció rejtelmes örökségén, mikor szájtátva körüljárod ezt a fantasztikus valamit. A Ghallán itt-ott megtalálható, fura szörnygenerátorokkal való hasonlósága szembeötlő, de ez a majd' hét méter magas képződmény minden vonatkozásában monumentálisabb azoknál. Fémből készült, bár nem sejted miféléből, és a kovácskalapács nyomát sem lehet felfedezni rajta. Olyan sima, mint a szorgos kezek által tükrözőre csiszolt ónkelyhek oldala, és még színében is azokhoz hasonlatos. Ha alaposabban szemügyre veszed a felületén körbefutó hajszálvékony rovátkákat és kusza karcolatokat, lassan megérted, hogy azokat nem a szeszélyes természet ejtette a phua-kúp testén, hanem ábrázolnak valamit! Ahogy egyre csak meresztgeted a szemed, és beleveszel a részletekbe, még a könnyed is kicsordul a nagy összpontosítástól. Hiszen. Ezek ghallai szörnyek! Szörnyek a kúpon körös-körül, mindenütt, a tövétől egészen a legtetejéig, hihetetlen mennyiségben és változatosságban! Most így belegondolva elég nyilvánvalónak tűnik, hogy már a moák is tanulmányozták a körülöttük élő lények világát. Némelyiküket azonnal felismered, mert sokszor volt már szerencséd hozzájuk, míg néhányukról csak hallottál, és akad teljesen ismeretlen is közöttük. Hamar rájössz, hogy van egy bizonyos szörny, aminek a rajzolata sokkal erőteljesebb, mint a többié. Talán a kúp felnyitásához elegendő lenne csakis ezzel az eggyel foglalkozni. Talán az odébb talált ákombákomsorozatot hozzá tudod rendelni. Egy kísérletet minden bizonnyal megér. Ha úgy döntesz, próbát teszel, először add ki a KUT parancsot 5 TVP-ért. Készülj fel rá, hogy itt sokkal nehezebb dolgod lesz, mint a közönséges phua-kúpoknál! Ha rájössz az ajtót nyitó varázsszóra (vagyis hogy mi a szörny száma, ami a megfejtés), mondd ki azt fennhangon a JLK <kód> parancs segítségével, aztán várakozz 5 TVP-nyi ideig. Ha jól gondolkodtál, a kúp bejárata hangtalanul felnyílik, és te máris szembenézhetsz az ismeretlennel odabenn. Ám ha elsőre nem jártál sikerrel, akkor se csüggedj! Egy kis fejtöréssel még helyes eredményre juthatsz! [Lehetőséged van a TIM <TVP> parancs használatára is. Ekkor az elköltött tevékenységpontot a megfejtés kiötlésére fogod fordítani. Ha a TIM parancs sikeres, a jelszó kimondására már nincs is szükség, az utolsó 5 TVP ugyanis pont erre kell majd. Ha biztosra akarsz menni, legalább 150 TVP-t költs el a jelszó megfejtésére!] |
ÓRIÁSMASSZA (840. SZÖRNY) Már jól tudod, hogy a phua-kúpok mindegyikében megtalálható egy szörnygenerátor nevű varázsdoboz, és ez a ryuku kontinensen talált nagyobb phua-kúpokban sincs másképp. A különbség az általa generált massza erejében rejlik, mert míg a Ghallán talált moa építmények már nem tudtak a te hatalmadhoz méltó ellenfelet előállítani, az itteni ősi szerkezetek sokkal izmosabb, irtózatosabb bestiákat készítenek. Ha úgy érzed, nem birkózol meg velük, nem árt, ha beszerzel magadnak néhányat a forgalomban lévő masszariasztók közül. Ha mégis sikerül győzedelmeskedned, különféle komponenseket vághatsz ki áldozatod testéből, majd folytathatod a kincsvadászatot a phua-kúp békésebb felderítésével. |
KÁOSZTIARA (765. TÁRGY) Egy egyszerű, vasból készült tiara, amelyet sűrűn rótt bo'adhun rúnák borítanak. Ha hinni lehet az ősi legendáknak, ha egy bo'adhun sámánúr elegendő hatalomra tett szert, saját kezűleg kovácsolta meg a káosztiarát, amelyet elvitt a Pusztulás kráterébe, és ott a Teriadan káoszszellemek elkészítették belőle a bo'adhunok legendás szent tiaráját. Kár, hogy a sámánúr engedelmességre kényszerítő varázslata sokszor csődöt mondott, és a feldühödött szellemek darabokra tépték... |
Erő: | 79 (107) | Szint: | 47 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 75 (103) | Támadás: | 94 (98) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 79 (108) | Védekezés: | 152 (161) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 170/275 év |
Egészség: | 70 (109) | Életpont: | 1482/1353 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 73 (101) | Varázspont: | 3082/616 | Pénz: | 5466 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 45/45 | Pszi pont: | 335/208 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/99 | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 41/40 (+8%) |
vágófegyverek: | 36/36 (+7%) | ütőfegyverek: | 20/44 | lőfegyverek: | 33/65 (+12%) |
dobófegyverek: | 32/16 |
Feltételes fegyverváltás: teriád kard (#1284) (250%) << vámpírölő (#951) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -22.); tünde nyíl (#554) (23 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -27.); ezüsttollú nyíl (#363) (28 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
256,76 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/15 | 2. nyomkövetés: | 134/5 (+18%) | 3. mászás: | 28/82 (+17%) |
4. csapdakészítés: | 41/8 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 26/84 (+6%) | 6. gyógyítás: | 83/95 (+19%) |
7. titkosírás: | 21/94 (+56%) | 8. felderítés: | 29/86 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 26/16 |
10. teológia: | 96/63 (+69%) | 11. taumaturgia: | 95/74 (+31%) | 12. szerencsejáték: | 19/79 (+12%) |
13. versengés: | 23/42 (+15%) | 14. zene: | 238/5 (+74%) | 15. szörnyismeret: | 61/29 (+37%) |
16. pszi: | *30/100 | 17. zárnyitás: | 15/34 | 18. vadászat: | 69/92 |
19. vitalitás: | 11/11 | 20. bányászat: | 40/66 | 21. úszás: | 20/64 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 119 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 75 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), ében nyílvesszőt (#848) (max. 10 darabot ) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 180 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | harci induló (#443) | erőpajzs III (#127) |
Techiulan aurája (#261) | hatalomvarázs (#220) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tűzmágia (#157) | villámmágia (#227) |
esszenciavédelem 2 (#188) | az elme fölénye (#116) | fürkésző szemek (#213) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 14, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), gömbvillám (#176), savhurrikán (#107), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 13, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | halált okozó lények (#9098) | varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
2.) Micsoda obszcén megcsúfolása a természetnek az orbitális mackósajt? Semmisíts meg hármat! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. barbár barlang (692): 107. labirintus (254,73). bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84, 88, 89, 94, 95, 107. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 7, 11, 12, 14, 15, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 456, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42496. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 228, az összesen kapott pontszám: 21600. (összesen ölhető: 1674 ) |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati erősítés (527) OK |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 243.39 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 232 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
60 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | gyöngymangó (#135) | 11 | isteni könnycsepp (#260) | |||
8 | kerek kő (#19) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | tükör (#43) | |||
57 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bahrot bőr (#938) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 16 | kaja (#2) | |||
1 | káosztiara (#765) | 1 | kőszem (#304) | 56 | madártoll (#112) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 6 | spiritusz (#170) |
249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | |
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|