Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 4. 15h:07' EZ A 524. JÁTÉKHETED, 524. FORDULÓD 525. játékheted kezdete: ápr. 6. A következő fordulódat legkorábbana 525. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3316 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 78. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot az 53. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (3 darabot) |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 161. varázslatot az 59. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal |
* 8. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 64. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1271. tárgyat |
hh 150 1253 | használod a 150. tárgyat az 1253. tárgyat |
v 96 185 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,58] Épületek tűnnek fel.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Mákrózsa főzet, 1 Sötét halál, 1 Szerencsejáték, 1 Orbitális mackósajt. Ez egy pár! Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 1948 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 49 aranyad, ami most már az övé.
délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
v 217 999 40 | elmormolod a 217. varázslatot |
vv 6 | elmormolod a 6. varázslatot |
be 717 363 | bemész a 717. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 553 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadászskorpió bal vállát. (7 támadással 328 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a vadászskorpió jobb vállát. (7 támadással 719 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a vadászskorpió farkát. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A vadászskorpió ollóival kegyetlenül kicifrázza a bal lábadat. (2 támadástól 488 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a vadászskorpió jobb első lábát. (5 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a vadászskorpió testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A vadászskorpió ollója a tüdőd és a szíved tájékán szurkál! (2 támadástól 600 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A vadászskorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 skorpiókarmot. 19534 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 2599, sebződés: 1088, gyógyulás: 401, összesen: -687 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (7 támadással 526 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a purifikátor császár testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 10, gyógyulás: 230, összesen: +220 ÉP}
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
bb 688 1 | beraksz a bankba a 688. tárgyat (1 darabot) |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 452 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (7 támadással 319 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (7 támadással 709 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor súrolod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A selyemszárnyas többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 402 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 64 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a selyemszárnyas testét. (7 támadással 692 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a selyemszárnyas jobb lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A fényaura 13 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 350 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 63 életpontot vesztettél. A selyemszárnyas még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2809, sebződés: 879, gyógyulás: 574, összesen: -305 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 569 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadászskorpió bal oldalát. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a vadászskorpió méretes ollóját. Kritikus ütés! (7 támadással 938 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vadászskorpió testét. Kritikus ütés! (4 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A vadászskorpió ollóival kegyetlenül kicifrázza a jobb lábadat. (2 támadástól 537 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Vámpírölővel gyengén megszurkálod a vadászskorpió testét. (2 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 76 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a vadászskorpió testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A vadászskorpió ollóival kegyetlenül kicifrázza a bal lábadat. (2 támadástól 526 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Véres nyál csordul ki a vadászskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 skorpiókarmot. 19534 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2664, sebződés: 1063, gyógyulás: 396, összesen: -667 ÉP}
(Továbbmész...) [284,21] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Felfedeztél egy csillezsályát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy megsebesített monumentalizmo. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a monumentalizmo bordás testét. (7 támadással 321 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (84 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a monumentalizmo testét. (7 támadással 710 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a monumentalizmo bordás testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. A monumentalizmo leken néhány pofont. (2 támadástól 185 életpontot vesztesz.) Sikeres döféseket ejt testeden a monumentalizmo. (2 támadástól 260 életpontot vesztesz.) A monumentalizmo szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11126 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1232, sebződés: 529, gyógyulás: 247, összesen: -282 ÉP}
(Továbbmész...) [283,22] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy selyemszárnyas. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 2601-2800.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 462 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (7 támadással 331 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a selyemszárnyas testét. (7 támadással 732 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 111 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a selyemszárnyas bal karját. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A selyemszárnyas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 368 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 64 életpontot vesztettél. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a selyemszárnyas jobb lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 918 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. 40 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a selyemszárnyas testét. Kritikus ütés! (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. A selyemszárnyas hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 429 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 63 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3029, sebződés: 924, gyógyulás: 449, összesen: -475 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 15 27 41 | mozogsz 15 27 41 |
lm 45 45 45 | mozogsz 45 45 45 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 224 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kreált kopó bal hátsó lábát. (7 támadással 308 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a kreált kopó fénylő bőrét. (7 támadással 704 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a kreált kopó bal oldalát. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Borzalmas harapásokat kapsz a szörnytől a karodba. (2 támadástól 567 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kreált kopó bal oldalát. (7 támadással 725 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. 55 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a kreált kopó jobb oldalát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 31 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. A kreált kopó iszonyatos harapásai nyomán jobb térdedből dőlni kezd a vér. (2 támadástól 605 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20352 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2433, sebződés: 1172, gyógyulás: 463, összesen: -709 ÉP}
lm 45 45 45 | mozogsz 45 45 45 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
ftv 142 583 | felt. tám/véd. varázslat a 142. varázslatot az 583. szörnyet |
ftv 284 583 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot az 583. szörnyet |
kt 943 1 | elkészíted a 943. tárgyat (1 darabot) |
lm 1 1 14 | mozogsz 1 1 14 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 1305 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Bropxat testét. (7 támadással 322 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Bropxat bal lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 931 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 116 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a Bropxat jobb lábát. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. A Bropxat lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). Agyarával a Bropxat véres sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 208 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-8 TVP). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy kiszáradás varázslatot. 420 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. A Bropxat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált Morghatal A'ton trófeát, és kiszedsz egy Bropxat trófeát. 31900 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3009, sebződés: 832, gyógyulás: 248, összesen: -584 ÉP}
lm 8 8 900 | mozogsz 8 8 900 |
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
kf 533 920 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat a 920. tárggyal |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 437 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Nem találtad el. Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Démonölővel megvagdalod a groxmati varázstudó testét. Kritikus ütés! (6 támadással 708 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a groxmati varázstudó nyakát. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 121 életpontot sebeztél. Fényaurád 13 sebzést okoz. Ügyesen manőverezve, a groxmati varázstudó megtalálja egy védtelen pontodat, és megsebesíti a válladat. (1 támadástól 207 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 48 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Démonölővel végigvagdosod a groxmati varázstudó testét. (6 támadással 577 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a groxmati varázstudó testét. Kritikus ütés! (4 támadással 328 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Egy alattomos támadással a groxmati varázstudó mély sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 217 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2461, sebződés: 538, gyógyulás: 4, összesen: -534 ÉP}
(Továbbmész...) [285,20] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [286,19] Még mindig hegyvidéken vagy. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy selyemszárnyas. {egyik sebzési módja: 2x 14d14+140.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 436 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a selyemszárnyas jobb szárnyát. Kritikus ütés! (7 támadással 406 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (7 támadással 691 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a selyemszárnyas jobb karját. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. A selyemszárnyas többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 346 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 63 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a selyemszárnyas jobb szárnyát. Kritikus ütés! (6 támadással 810 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 106 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a selyemszárnyas testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. A selyemszárnyas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 389 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 62 életpontot vesztettél. A selyemszárnyas még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2901, sebződés: 860, gyógyulás: 423, összesen: -437 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 407 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 115 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a raskhiir szellem testét. (7 támadással 303 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a raskhiir szellem testét. (7 támadással 744 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a raskhiir szellem testét. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. A raskhiir szellem védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 447 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) (-3 TU.) Vámpírölővel jól megszurkálod a raskhiir szellem nyakát. (7 támadással 742 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a raskhiir szellem izmos felkarját. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a raskhiir szellem minden csapását hárítanod. (4 támadástól 408 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-16 pszi pont.) (-2 TU.) A raskhiir szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22278 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2690, sebződés: 970, gyógyulás: 543, összesen: -427 ÉP}
(Továbbmész...) [288,17] A dombság átmegy hegységbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy épületet. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy selyemszárnyas közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 2601-2800.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 449 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (7 támadással 332 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (7 támadással 705 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a selyemszárnyas bal szárnyát. (4 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a selyemszárnyas megcsapja a fejedet. (2 támadástól 406 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 62 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a selyemszárnyas fejét. (7 támadással 704 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a selyemszárnyas fejét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A selyemszárnyas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 386 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 63 életpontot vesztettél. A selyemszárnyas összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2813, sebződés: 917, gyógyulás: 472, összesen: -445 ÉP}
(Továbbmész...) [289,16] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy vadászskorpió közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 2x 18d20+125.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 552 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadászskorpió testét. (7 támadással 334 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a vadászskorpió méretes ollóját. (7 támadással 659 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a vadászskorpió testét. (4 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). A vadászskorpió ollója a tüdőd és a szíved tájékán szurkál! (2 támadástól 592 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a vadászskorpió fejét. (6 támadással 612 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a vadászskorpió méretes ollóját. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A vadászskorpió ollóival kegyetlenül kicifrázza a jobb lábadat. (2 támadástól 558 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 trakuun napkorong. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 skorpiókarmot. 19534 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2670, sebződés: 1150, gyógyulás: 488, összesen: -662 ÉP}
be 693 | bemész a 693. épületbe |
h 697 1700 | használod a 697. tárgyat |
v 198 259 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[259,64] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Két ősi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy épületet. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy drakolder csatamező van. Elrakod a távcsövet. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).
kt 768 768 | elkészíted a 768. tárgyat (768 darabot) |
kt 769 769 | elkészíted a 769. tárgyat (769 darabot) |
kt 770 775 | elkészíted a 770. tárgyat (775 darabot) |
kt 773 773 | elkészíted a 773. tárgyat (773 darabot) |
v 96 142 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,60] Lakott területre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 9900 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy pézsmatököt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillagbozótost. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy morgud hagymatövet.
szk 255 | keresed a 255. szörnyet |
vv 105 105 105 | elmormolod a 105. varázslatot a 105. varázslatot a 105. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (7 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 9, gyógyulás: 138, összesen: +129 ÉP}
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal |
* 4. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 6. BP: | beraksz a bankba a 328. tárgyat (211 darabot) |
BROPXAT VÁLLVÉDŐJE (920. TÁRGY) Bropxat biztosan nem hagyta volna, hogy legendás hírű vállvédője idegen kezébe (vagy vállára) kerüljön. A közel 60 centi széles nyúlékony anyagból gyúrt váll-lemez egyszínű szürkésfekete. Szélei aranycsíkozásúak. Nem tartozik az elsőrangú védelmet adó tárgyak sorába, viszont jótulajdonságai ennek is vannak: ha viseled, ügyességed 2-vel, erőd 1-gyel nő, immúnis leszel az azonnali halált okozó (kritikus) ütésekre, valamint az árnytündér lények ellen +3 sebzést kapsz. Bropxat vállvédőjét nem tudod átadni másik kalandozónak. |
KISZÁRADÁS (268. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ez az ősi kyorg támadó varázslat kiszárítja, összeaszalja áldozatát: a kiszáradt bőr pergamenként ragad a csontokra. Csak a leghatalmasabb halandók voltak képesek túlélni, de általában a varázslat számukra is jóvátehetetlen sérülést okozott. Nem mintha ez számított volna, hiszen a varázstámadást fizikaiak követték... A varázslat sikere esetén az ellenfél jóllakottsága alaposan lecsökken, a víz is elszökik szervezetéből. Ha mindez nem lenne elég, a célpont 700 életpontot sebződik. Szerencsére, ezt sikeres mentődobás felezi. Elmondásához 70 varázspont, és egy nothar bogyó szükséges. |
GROXMATI VARÁZSTUDÓ (560. SZÖRNY) A groxmati varázstudó otthona a magashegységek eldugott fennsíkja, ahol mindennapjaiban remeteszerű életmódot folytat. Groxmat egy kyorg város volt, ami elsőként vált az elszabadult triklem drakolderek célpontjává. A több éves kyorg befolyás elmúltával öntudatra ébredt szörnyetegek egyetlen élő lelket sem hagytak hátra maguk mögött, miközben eltörölték Groxmat fölényes gazdagsággal díszített föld alatti járatait. A kínhalált halt kyorg mágusok kóborló lelke koncentrált mágia formájában új alakot öltött, majd a hegyekbe vándorolt, hogy ráleljen a végső nyugalomra. Ha megközelítesz egy groxmati varázstudót, meg fogja érezni jelenléted, kár is lenne BA paranccsal próbálkozni. Csak a mágikus fegyver fog élettelen testükön. Ha szúrófegyvert használsz, elképedve fogod tapasztalni: lándzsád hegye akadálytalanul hatol keresztül a groxmati varázstudó testén, úgy, hogy közben semmilyen fájdalmat nem okoz vele. A vámpirizációra immúnis. |
DRACHMOR KRISTÁLY (916. TÁRGY) A drachmor kristály egy piramis alakú átlátszó drágakő, mely igazából a Sötét Földről származik. A kyorgok hódító kirándulásai során került egy-egy mintadarab a laboratóriumukba, majd hamar rájöttek, hogy mesterséges körülmények között képesek a szaporításra. Sajnos ez a tudás a kyorg tudósokkal együtt a semmibe veszett, de Alanor nagyjai még mindig reménykednek abban, hogy egyszer majd előkerül egy kyorg kódex, melynek hasábjain ez is meg van örökítve. Addig csak a nagyon-nagyon ritkán, innen-onnan előkerülő példányok maradnak: épp ezért ha hozzájutsz egyhez, semmiféleképpen nem fogod másik karakternek adományozni. És hogy mi volt az ok, ami miatt a kyorgok ekkora figyelmet szenteltek ennek a látszólag egyszerű drágakőnek? Azonnal megérted, ha megtapasztalod a benne rejlő mágikus energiák jótékony hatását: ha nálad van (nem kell hozzá kf-elni), minden köröd elején 100-zal több VP-d és ÉP-d fog regenerálódni. Ezenkívül, ha kiadod a H 916 parancsot, a drachmor kristály két kezedbe fogva felforrósodik, és rád rak egy Esszenciavédelem II varázslatot. |
KYORG RÚNAKORONG (767. TÁRGY) Egy lapos, vékony, de hihetetlenül kemény korong. Ha megfogod, halvány fénnyel világítani kezd - jelezve, hogy egy mágikusan igencsak aktív tárgyról van szó. A kyorg rúnakorong nem átadható. |
RASKHIIR TALIZMÁN (774. TÁRGY) A raskhiirok a kyorg máguskirály testőrkatonái. Ez a talizmán tökéletes immunitást nyújtott nekik mindenféle mágiával szemben, kivéve az olyan félisteni varázslatokat, mint a drakolderekét. Sajnos, egy-egy talizmán csakis azt a raskhiirt védelmezte, akire azt személyre szólóan készítették - így akadályozták meg a kyorgok, hogy a talizmánt, ha esetlegesen az ellenség kezébe került, ellenük fordíthassák. A raskhiir talizmán nem átadható. |
Erő: | 77 (104) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 188 cm |
IQ: | 76 (80) | Támadás: | 69 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 77 (80) | Védekezés: | 128 (136) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 172/649 év |
Egészség: | 77 (85) | Életpont: | 1608/1694 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 78 (82) | Varázspont: | 3952/1717 | Pénz: | 9515 arany | Kép. pont: | 61 |
Tudatpont: | 26/-2 | Pszi pont: | 312/135 | Halhatatlanság: | 15 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/10 | ökölvívás: | 2/15 | szúrófegyverek: | 46/92 (+7%) |
vágófegyverek: | 39/55 (+3%) | ütőfegyverek: | 7/34 | lőfegyverek: | 42/91 (+3%) |
dobófegyverek: | 7/77 |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (220%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -36.); vashegyű nyíl (#176) (37 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/99 | 2. nyomkövetés: | 163/2 (+66%) | 3. mászás: | 29/68 |
4. csapdakészítés: | 35/26 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 19/18 | 6. gyógyítás: | 62/26 |
7. titkosírás: | 6/6 | 8. felderítés: | 27/42 | 9. szörnyidomítás: | 18/74 |
10. teológia: | 215/36 (+107%) | 11. taumaturgia: | 170/39 (+25%) | 12. versengés: | 15/58 (+8%) |
13. zene: | 11/98 | 14. szörnyismeret: | 63/58 | 15. pszi: | 32/73 (+40%) |
16. zárnyitás: | 7/7 | 17. vadászat: | 13/76 | 18. vitalitás: | 8/5 |
19. bányászat: | 40/42 (+13%) | 20. úszás: | 7/11 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 53 | |||
3. védekezés: 4 | 6. regeneráció: 2(3) | 10. vp regeneráció: 3 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 240 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 20 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), bosszúálló (#562), eszement trappoló (#549), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), ködmágus (#597) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Sheran hívők (#995), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), káoszdémon (#547), Morghatal A'ton (#544) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
kézrátétel (#381) | vámpirizáció (#1) | csupasz izom (#28) | égető tekintet (#164) |
láth. észlelése (#78) | tűzmágia (#157) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) |
varázsenergia (#161) | Pörhemór köre (#205) (112,8,2) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
37. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 42, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | bo'adhun csapás (#266) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kémsárkány (#545) | háló (#186) | >> | szellemdarázs (#481) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tengeri parduan (#565) | villámcsapás (#50) | >> | 37. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | istenítélet (#284) | >> | Kíméletlen Ardo (#574) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | ködmágus (#597) | |
istenítélet (#284) | >> | kyorg őrgólem (#567) | istenítélet (#284) | >> | Alkotó (#578) | |
istenítélet (#284) | >> | ezeréves lélek (#634) | istenítélet (#284) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | |
istenítélet (#284) | >> | Bropxat (#583) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 42, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | Bropxat (#583) | fehér glóbusz (#47) | >> | karmos behemót (#559) | |
fürgülés (#92) | >> | Alkotó (#578) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
fürgülés (#92) | >> | tengeri parduan (#565) | fürgülés (#92) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kyorg szolgasárkány (#493) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kémsárkány (#545) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | mutánsféreg (#554) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
tompítás (#40) | >> | kyorg őrgólem (#567) | tompítás (#40) | >> | bumshir óriásmacska (#492) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kísértetvándor (#568) | fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Raia hívők (#993) | tükörpajzs (#101) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | hamuelementál (#475) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | életpajzs (#142) | >> | gonoszok (#988) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | életpajzs (#142) | >> | őrült varázsló (#255) | |
életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
2.) Tisztítótüzem ellen eddig nem volt védelem, és ezután sem akarom, hogy legyen a sötétség teremtményei számára. Oltáromnál zúzz porrá 3 vörös immunitáskövet! |
3.) Szabadítsd meg egy kalandozótársadat szopókövétől! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 6 szabotőr, 1 harcos, 3 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 169. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 5 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bűvölt kristály (#775) | |||
2 | deus ex machina (#1) | 2 | drakolder póráz (#773) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
4 | kulcsszilánk (#942) | 1 | kyorg lepel (#770) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | raskhiir bozaka (#768) | 1 | ryuku sisak (#688) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szent jogar (#150) | 3 | xirnox szív (#213) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
872 | arany (#50) | 1 | Bropxat vállvédője (#920) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | daleb.kristálykulcs (#980) | 1 | drachmor kristály (#916) | 1 | Fényhozó (#637) | |||
53 | kaja (#2) | 2 | kyorg rúnakorong (#767) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | raskhiir talizmán (#774) | 1 | rókafarok (#124) | |||
3 | skorpiókarom (#911) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | tünde nyíl (#554) | |||
1 | varázskő (#305) | 44 | víz (#27) |