Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 24. 9h:33' EZ A 524. JÁTÉKHETED, 524. FORDULÓD 525. játékheted kezdete: ápr. 30. A következő fordulódat legkorábbana 525. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a fekélyes hernyó széles száját. (7 támadással 289 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-31 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra rontasz. {KCC:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fekélyes hernyó fejét. (6 támadással 544 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (7 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 83 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. A fekélyes hernyó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. {KCC:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 526 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 64 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A fekélyes hernyó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. Gyorsan beleszippantasz az illatos rózsába, hogy ne kábulj el a bűztől. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-20 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9297 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1894, sebződés: 202, gyógyulás: 8, összesen: -194 ÉP}
* 1. KP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 23. varázslatot a 4. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 123. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot |
fog 470 219 | elfogod a 470. szörnyet a 219. tárggyal |
ek 7 4 4 | t. energia kisütése: 7 4 4 |
sze 209 | elengeded a 209. szörnyet |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor furcsa alakját. (7 támadással 282 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod az elemi pulzátor jobb oldalát. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal végigvagdosod az elemi pulzátor furcsa alakját. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 44 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. Az elemi pulzátor meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-6 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Az elemi pulzátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 2 madártollat. 7236 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1194, sebződés: 115, gyógyulás: 8, összesen: -107 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan házőrző bal hátsó lábát. (7 támadással 273 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. {KCC:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan házőrző testét. (6 támadással 525 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a tleikan házőrző testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 59 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A tleikan házőrző csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) {GYD:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan házőrző testét. (6 támadással 531 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a tleikan házőrző bal első lábát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 50 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). A tleikan házőrző csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1867, sebződés: 611, gyógyulás: 8, összesen: -603 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősi szellem testét. (4 támadással 350 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod az ősi szellem jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 163 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Az ősi szellem néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Szerencsére nem öregszel. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4259 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 106, gyógyulás: 8, összesen: -98 ÉP}
(Továbbmész...) [257,83] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy fekélyes hernyó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a fekélyes hernyó széles száját. (7 támadással 283 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-45 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rohansz. {GYD:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-45 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 527 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a fekélyes hernyó bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A fekélyes hernyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-30 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Véres nyál csordul ki a fekélyes hernyó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9098 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1852, sebződés: 120, gyógyulás: 8, összesen: -112 ÉP}
v 198 245 122 | elmormolod a 198. varázslatot |
[245,122] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Észreveszel egy ryuku hajóroncsot.
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Meglengetve a kyorgölő kést ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Kyorgölő késsel több döféssel felnyársalod a vízdémon testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). Kyorgölő késsel jól megszúrod a vízdémon testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A fényaura 27 ép-t sebez. Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Kyorgölő késsel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Fényaurád 12 sebzést okoz. Karmával néhányszor a villámrája megcsapja a fejedet. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Ellenfeled elszívta az összes varázspontodat! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kyorgölő késsel több döféssel felnyársalod a vízdémon testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-3 TVP). {KCC:} Kyorgölő késsel megdöföd a vízdémon bal oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Fényaurád 25 sebzést okoz. Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kyorgölő késsel néhányszor teljesen átdöföd a triton testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Egy káoszcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. {KCC:} Kyorgölő késsel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a triton kérges uszonyát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) A fényaura 28 ép-t sebez. Nem vagy felkészülve a triton gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Egy káoszcsapás varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] 3504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 220, gyógyulás: 0, összesen: -220 ÉP}
m 1 7 8 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 182 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. A zenemanó lágy melódiába kezd, hogy semlegesítse a zajt. Csodálatosan szól! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rikácsoló kolibri jobb oldalát. (6 támadással 553 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal végigvagdosod a rikácsoló kolibri testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Többször megcsíp a rikácsoló kolibri. (4 támadástól 186 életpontot vesztesz.) Teriád karddal súrolod a rikácsoló kolibri fejét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a rikácsoló kolibri virgonc csőrét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 94 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Többször megcsíp a rikácsoló kolibri. (4 támadástól 202 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 madártollat. 6692 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1299, sebződés: 388, gyógyulás: 8, összesen: -380 ÉP}
(Továbbmész...) [245,120] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaszaladsz, és azt mondod, hogy még van remény. A törpékre parancsolsz, hogy emeljék fel a koporsót, és induljanak el vele. Amikor meglódulnak, elgáncsolod az elöl haladó törpét. Ahogy felborulnak, a koporsó nagyot koppan, és a halott szépség szájából kirepül valami. Kisvártatva magához tér, a többiek nagy örömére. Szerény mosollyal fogadod a gratulációkat a zseniális megoldásra. A herceg - cserébe szerelme megmentéséért - fontos titkot árul el: a Zinthurgot csak mágikus és ezüstből készült fegyverrel lehet megsebezni! Megköszönöd az információt, majd elbúcsúzol. (+4 jóság.)
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy leviathán lárva közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a leviathán lárva testét. (6 támadással 540 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a leviathán lárva testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 50 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A leviathán lárva harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a leviathán lárva jobb oldalát. (6 támadással 526 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (12 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal végigvagdosod a leviathán lárva testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (12 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 50 életpontot sebeztél. A fényaura 12 ép-t sebez. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 179 életpontot vesztesz.) Több marást ejt rajtad a leviathán lárva csáprágójával. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A leviathán lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 10535 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1559, sebződés: 378, gyógyulás: 4, összesen: -374 ÉP}
(Továbbmész...) [245,119] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy dübörgő bahrot. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a dübörgő bahrot testét. (7 támadással 274 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (11 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a dübörgő bahrot testét. (6 támadással 517 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal végigvagdosod a dübörgő bahrot testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Sikeres döféseket ejt testeden a dübörgő bahrot. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 87 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 994, sebződés: 293, gyógyulás: 4, összesen: -289 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg fejét. (7 támadással 285 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a púpos zsokarg szőrös púpját. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a púpos zsokarg nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 61 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. Mielőtt észbe kapnál, a púpos zsokarg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg meglök agyarával. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 áldott kő. 5362 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 901, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (7 támadással 270 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád karddal néhányszor megcsapod a tleikan házőrző testét. (6 támadással 505 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a tleikan házőrző testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A tleikan házőrző rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a tleikan házőrző kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1007, sebződés: 380, gyógyulás: 0, összesen: -380 ÉP}
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 102 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a fekélyes hernyó fejét. (7 támadással 295 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-27 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a fekélyes hernyó széles száját. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 53 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-35 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 1157, sebződés: 140, gyógyulás: 8, összesen: -132 ÉP}
(Továbbmész...) [245,117] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ében tigris. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 173 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében tigris ébenfekete bőrét. (7 támadással 284 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (55 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel néhányszor megcsapod az ében tigris bal vállát. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 137 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 883, sebződés: 328, gyógyulás: 8, összesen: -320 ÉP}
(Továbbmész...) [246,116] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pikkelyes ptog. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
v 96 185 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Sheran hívői építették. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
ea 470 | eladod a 470. tárgyat |
ea 291 | eladod a 291. tárgyat |
fog 434 1280 | elfogod a 434. szörnyet az 1280. tárggyal |
fog 393 1280 | elfogod a 393. szörnyet az 1280. tárggyal |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
v 84 434 | elmormolod a 84. varázslatot |
szk 489 | keresed a 489. szörnyet |
vv 83 79 167 | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 10 | imádkozol |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat -3 pontért |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 6. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
RYUKU HARMATGYŰJTŐ (1159. TÁRGY) Ezt a keskeny nyakú, piciny üvegcsét még a legkisebbre nőtt gnómok is úgy el tudnák tüntetni a tenyerükben, hogy annak egyik vége sem látszana ki a kezükből, sőt, a legtöbben valószínűleg még azt sem tudnák megmondani, hogy van valami a kezükben. A tengert járó ryuku hajóskapitányok harmatgyűjtő üvegcséiket minden korallfövennyel borított partra szálláskor színültig töltötték azúrharmattal, de hogy később mit tettek vele, arról csak halvány sejtések vannak. Erről még a hódítani érkezett ryuku katonák közül elfogottakból sem sokat lehetett kiszedni, így csak találgatások léteznek. Egyesek szerint az azúrharmat cseppek nagyhatalmú varázslat komponensei, mely ahhoz kell, hogy a ryuku hajók képesek legyenek meglovagolni a szeleket. Mások szerint ez a varázslat inkább a tenger szörnyetegei ellen véd, és akár vérkeszeg-rajokat is ki lehet vele irtani. Megint mások azt állítják, a harmatcseppeknek közük sincs bármiféle varázslathoz, inkább a felhörpintés utáni extázis minden öröméért használják a ryuku tengerészek. Persze aki már kóstolta a harmatgyűjtőben képződött folyadékot, fanyar íze és a tünetmentesség alapján rájöhet, hogy ez utóbbi feltételezés sem igazán áll meg a lábán. Levonva a következtetéseket, csak egyetlen dolog biztos, a ryuku harmatgyűjtőt 30 csepp azúrharmatig terhelheted. |
RIKÁCSOLÓ KOLIBRI (483. SZÖRNY) A mendemondák szerint egy rikácsoló kolibri egyszer egy egész századnyi to'aghant futásra kényszerített. Ha a múltkutatók igazat beszélnek, mindezt azzal az idegesítően magas hanggal érhette el, amit ez az apró testű madár képes kibocsátani magából. Nagyon szívós madár, ha a rikácsolásával nem éri el a kívánt célt (hogy az ellenfél hátat fordít, és futásnak indul), akkor hosszú csőrét próbálja áldozata testébe mártani. Ártalmatlanná tételére szúrófegyver a legalkalmatlanabb. |
Erő: | 64 (80) | Szint: | 44 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 66 (95) | Támadás: | 64 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 61 (78) | Védekezés: | 123 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 157/165 év |
Egészség: | 66 (83) | Életpont: | 1050/501 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 65 (87) | Varázspont: | 2595/93 | Pénz: | 393 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 28/22 | Pszi pont: | 306/250 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 68 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/83 (+12%) | ökölvívás: | 27/86 (+1%) | szúrófegyverek: | 26/31 |
vágófegyverek: | 42/70 (+9%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 38/67 (+3%) |
dobófegyverek: | 22/57 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/53 | 2. nyomkövetés: | 164/85 (+48%) | 3. lopás: | 4/1 |
4. mászás: | 17/12 (+23%) | 5. csapdakészítés: | 63/53 (+58%) | 6. csapdaészlelés: | 18/62 |
7. gyógyítás: | 55/28 (+161%) | 8. titkosírás: | 11/11 | 9. felderítés: | 34/33 (+3%) |
10. szörnyidomítás: | 33/31 | 11. teológia: | 198/65 (+24%) | 12. taumaturgia: | 113/52 (+21%) |
13. szerencsejáték: | 10/66 | 14. versengés: | 25/79 (+5%) | 15. harcművészetek: | 25/4 |
16. zene: | 225/52 (+5%) | 17. szörnyismeret: | 45/90 (+30%) | 18. pszi: | 38/10 (+4%) |
19. zárnyitás: | 26/2 | 20. vadászat: | 21/99 | 21. vitalitás: | 4/97 (+13%) |
22. bányászat: | 39/0 | 23. úszás: | 23/77 (+34%) | 24. főzés: | 9/77 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 92 | |||
10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
kutatsz max. 70 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ) |
elfogod homogén artikulát (#434) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), Eruol (#378) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), szárnyaló halál (#456), bűbájlidérc (#761), profi bérgyilkos (#793) (csak egyszer), ro'galhal gyóntató (#524) (csak egyszer), Harmarghal (#525) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | kézrátétel (#381) | Pörhemór köre (#205) (171,5,2) | jellemrejtés (#23) |
szemmelverés (#137) | az elme hatalma (#123) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) |
nagyobb agypajzs (#120) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | pszi ragyogás (#166) | >> | 34. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 25. szintű lényekre | armageddon (#218) | >> | Harmarghal (#525) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: éhes |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
zenemanó (#7019) státusz: éhes |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ideje megmentened a világot! A kaland kezdetét jelenti, ha képes vagy bemutatni oltáromnál egy dalebgad kristálykulcsot! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | csillagbot (#929) | 1 | halcsont (#390) | |||
14 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | pézsmatökmag (#934) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | ryuku buzogány (#696) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | spiritusz (#170) | |||
34 | tünde nyíl (#554) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
219 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
2 | madártoll (#112) | 2 | ryuku amfora (#1153) | 1 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 1 | xirnox szív (#213) |