Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 19. 10h:05' EZ A 993. JÁTÉKHETED, 523. FORDULÓD 994. játékheted kezdete: aug. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 26 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3590 |
* 1. KP: vv 71 224 363 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 363. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 383 138 | elmormolod a 182. varázslatot a 383. varázslatot a 138. varázslatot |
* 3. KP: hh 841 745 1099 | használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat az 1099. tárgyat |
* 4. KP: vv 28 137 53 | elmormolod a 28. varázslatot a 137. varázslatot az 53. varázslatot |
* 5. KP: le 511 0 0 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 6. KP: vv 247 220 120 | elmormolod a 247. varázslatot a 220. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: kf 1322 960 0 | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 960. tárggyal |
* 8. KP: vv 364 319 11 | elmormolod a 364. varázslatot a 319. varázslatot a 11. varázslatot |
* 9. KP: vv 178 127 69 | elmormolod a 178. varázslatot a 127. varázslatot a 69. varázslatot |
* 10. KP: vv 377 243 209 | elmormolod a 377. varázslatot a 243. varázslatot a 209. varázslatot |
ek 273 | t. energia kisütése: 273 |
h 1525 7105 7104 | használod az 1525. tárgyat |
t 9089 | támadod a 9089. kalandozót |
flh 37 | felt. lőfegyver haszn. 37 |
v 169 999 | elmormolod a 169. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
291 | 292 | 293 | |
52 | |
|
|
53 | |
|
|
54 | |
|
|
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy isteni átok varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A Kitérés Művészetének technikáját használod, hogy elugorhass a szörny lehelete elől. Elrepül 10 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány bal szárnyát. (10 támadással 821 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (62 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (8 támadással 1110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Vízelementálod támad. (17 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a zafír sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Vízelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 4 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 24 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és 6 arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. Varázserőd töltődik (+161 varázspont). (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2216, sebződés: 88, gyógyulás: 77, összesen: -11 ÉP}
ve 610 1 | megveszed a 610. tárgyat 1 |
ve 591 10 | megveszed az 591. tárgyat 10 |
ea 292 240 | eladod a 292. tárgyat 240 |
m 2 | mozogsz keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy isteni átok varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a Barnega bal karját. (3 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Vízelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Ököllel megütöd a Barnega horpadt páncélját. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (29 életpontot sebezve.) A Barnega ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy arany, ezenkívül 1 Huddens alkarvédője [Huddens alkarvédője ládikóba-> (143,61)-> 170 arany, -2 ÉP]. Varázserőd töltődik (+161 varázspont). 4 448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 34, gyógyulás: 68, összesen: +34 ÉP}
be 705 5 | bemész a 705. épületbe |
bb 1277 1312 1314 | beraksz a bankba az 1277. tárgyat (1312 darabot) |
be 706 | bemész a 706. épületbe |
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, | lángcsóva (#31) 25 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, |
gigaököl (#49) 56 aranyért, | fúzió (#77) 94 aranyért, | láth. észlelése (#78) 42 aranyért, | savhurrikán (#107) 1100 aranyért, |
inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, | a halál szava (#152) 800 aranyért, | var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, | varázslatlopás (#154) 400 aranyért, |
varázspáncél (#156) 700 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, | a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, | speciális védelem (#292) 4000 aranyért, |
emléktörlés (#338) 800 aranyért, | klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, | múltidézés (#369) 6000 aranyért, |
oldás (#372) 160 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, | gyógyító aura (#386) 3500 aranyért, |
pukk (#389) 5000 aranyért, | fegyvertánc (#391) 3500 aranyért, | filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, | gázpajzs (#467) 75 aranyért, |
savmágia (#477) 500 aranyért, | fekete mágia (#479) 500 aranyért, | méregmágia (#480) 500 aranyért, | kinematurgia (#482) 1000 aranyért. |
vtn 467 | varázslat tanulás: a 467. varázslatot |
vtn 480 | varázslat tanulás: a 480. varázslatot |
vv 480 | elmormolod a 480. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
vi 99 3 30 | viselkedésed: 99 3 30 |
v 308 5000 | elmormolod a 308. varázslatot |
mak 1 | makró 1 |
ek 116 0 0 | t. energia kisütése: 116 |
h 697 8000 0 | használod a 697. tárgyat |
vv 365 0 0 | elmormolod a 365. varázslatot |
h 983 0 0 | használod a 983. tárgyat |
ek 116 65 133 | t. energia kisütése: 116 65 133 |
v 84 329 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fizikai pajzs varázslattal készülsz a csatára. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról isteni átok varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+4 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 83 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Összpontosítasz, hogy kitérhess majd a szörny lehelete elől. Elrepül 10 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány pikkelyes testét. (10 támadással 828 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (42 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány bal szárnyát. (8 támadással 1121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+247 életerő). Vízelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütöd a zafír sárkány jobb oldalát. (1 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (67 életpontot sebezve.) A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (185,60)-> 100 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó [fűszertartó ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (186,61)-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. Kiváló munka volt (+161 varázspont). (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2263, sebződés: 158, gyógyulás: 303, összesen: +145 ÉP}
v 84 283 0 |
v 84 691 0 |
kt 1145 9 | elkészíted az 1145. tárgyat (9 darabot) |
h 1400 7105 | használod az 1400. tárgyat |
ek 289 | t. energia kisütése: 289 |
p 298 65 | használod a 298. pszi képességet |
ftv 379 7105 | felt. tám/véd. varázslat a 379. varázslatot a 7105. szörnyet |
ftv 280 7105 | felt. tám/véd. varázslat a 280. varázslatot a 7105. szörnyet |
ftv 327 7105 | felt. tám/véd. varázslat a 327. varázslatot a 7105. szörnyet |
kb 350 1 | kiveszel a bankból a 350. tárgyat (1 darabot) |
h 1145 | használod az 1145. tárgyat |
flh 65 350 1 | felt. lőfegyver haszn. 65 a 350. tárggyal (1 darabot) |
v 198 241 13 | elmormolod a 198. varázslatot |
291 | 292 | 293 | |
52 | |
|
|
53 | |
|
|
54 | |
|
|
[241,13] A bozótost ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Zortac közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Hagyod kiszabadulni az agyadban lapuló pszi képességet. Őrjöngő vadállattá válsz. (+26 támadás, +13 sebzés, -133 védekezés a csata időtartamára.) Még a csata előtt elkortyolsz egy tűzsárkány italt. Karjaid lángba borulnak, de te meg sem érzed ezt a fajta tüzet. (+20 sebzés közelharcra.) Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs II. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fájdalomtükör varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre isteni átok varázslatot lősz. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 2806 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled fekete energia varázslatot lő rád. 718 életpontot vesztettél. (-40 védekezés.) Esszenciakristályt hajítasz a másik védtelen testébe. A szörny minden bizonnyal lehelni fog, ezért felkészülsz a Kitérés Művészete harcművész képesség alkalmazására. Elrepül 1 esszenciakristály. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Zortac testét. (1 támadással 152 életpontot sebezve.) A lényen szikrázó mágikus energiák futnak végig! Mágikus energiája sisteregve távozik. Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (48 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Zortac rücskös börét. (11 támadással 2249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+494 életerő). Vízelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a Zortac rücskös börét. (9 támadással 1246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+274 életerő). Vízelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Karmok szántják végig bal lábadat. (10 támadástól 2860 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +572 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-250 életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Varázserőd töltődik (+161 varázspont). 88 002 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy démonnal, mely nem lehetett az egyszerűbb szolgáló vagy közdémonok közül való, képességei nagyobb rangokra jogosíthatták fel... (ld. enc.) Zortac teste hihetetlenül gyorsan kiszárad, majd egy perc alatt elfüstölög. Viszont valami ottmarad utána a csatatéren. Egy kulcs. Nyakadba akasztod, és máris érzed, hol keresd a párját. Nem ezen a világon, egy másikon őrzi egy Baurtac nevű démon, valahol Sárkányverem közelében. Elmúlt a gyilkos ösztönök hatása. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 6808, sebződés: 3578, gyógyulás: 1364, összesen: -2214 ÉP}
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy isteni átok varázslatot. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bosszantó apróság testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a bosszantó apróság testét. (8 támadással 1089 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+239 életerő). Vízelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszantó apróság testét. (9 támadással 741 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (49 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a bosszantó apróság összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A bosszantó apróság karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A bosszantó apróság még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyers zafír [nyers zafír ládikóba-> (184,32)-> 50 arany, -2 ÉP]. Kiváló munka volt (+161 varázspont). 28 480 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2076, sebződés: 51, gyógyulás: 438, összesen: +387 ÉP}
(Továbbmész...) [239,11] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Vad szamóca illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy elemi pulzátor. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról isteni átok varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. (tompítás védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az elemi pulzátor farkát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (39 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elemi pulzátor jobb lábát. (8 támadással 1061 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+234 életerő). Vízelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod az elemi pulzátor farkát. (2 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (48 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Véres nyál csordul ki az elemi pulzátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] Jutalmad nem marad el (+3 varázspont). 15 890 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1570, sebződés: 41, gyógyulás: 328, összesen: +287 ÉP}
(Továbbmész...) [238,11] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy animált korall. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre isteni átok varázslatot lősz. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az animált korall testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (66 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az animált korall jobb oldalát. (7 támadással 776 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Vízelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az animált korall testét. (7 támadással 901 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+199 életerő). Vízelementálod támad. (71 életpontot sebezve.) Az animált korall csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az animált korall összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22 082 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1935, sebződés: 9, gyógyulás: 396, összesen: +387 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról isteni átok varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (38 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a chaktra vadászeb testét. (8 támadással 1099 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+241 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (46 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a chaktra vadászeb testét. (3 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Vízelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) A chaktra vadászeb most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 780 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1733, sebződés: 99, gyógyulás: 376, összesen: +277 ÉP}
(Továbbmész...) [236,11] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy quwarg ikerbolyt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy krathan csontváz. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról isteni átok varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 38 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a krathan csontváz bal lábát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a krathan csontváz jobb karját. (8 támadással 1115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+246 életerő). Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (43 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a krathan csontváz jobb karját. (6 támadással 487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (63 életpontot sebezve.) A krathan csontváz megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22 590 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1865, sebződés: 70, gyógyulás: 356, összesen: +286 ÉP}
(Továbbmész...) [235,11] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy kreommat-liliomot. Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy veszett gorilla. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy isteni átok varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a veszett gorilla csapzott bundáját. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (72 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a veszett gorilla csapzott bundáját. (8 támadással 1120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (47 életpontot sebezve.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a veszett gorilla testét. (7 támadással 588 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (42 életpontot sebezve.) A veszett gorilla leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A veszett gorilla most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 278 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1952, sebződés: 16, gyógyulás: 34, összesen: +18 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre isteni átok varázslatot lősz. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a natharion gólem sziklakemény testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a natharion gólem testét. (7 támadással 825 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Vízelementálod támad. (19 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a natharion gólem bal vállát. (7 támadással 1015 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (55 életpontot sebezve.) Mancsával a natharion gólem végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Véres nyál csordul ki a natharion gólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 701 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2051, sebződés: 56, gyógyulás: 38, összesen: -18 ÉP}
ef 25 527 | energia fejlesztése 25 |
* 1. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: ek 116 0 0 | t. energia kisütése: 116 |
* 4. BP: h 697 5000 0 | használod a 697. tárgyat |
* 5. BP: h 983 0 0 | használod a 983. tárgyat |
* 6. BP: ek 116 65 133 | t. energia kisütése: 116 65 133 |
* 7. BP: h 1602 27 45 | használod az 1602. tárgyat |
* 8. BP: kf 511 1158 0 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat az 1158. tárggyal |
ZORTAC, A SZÖRNY (7105. SZÖRNY) Fogak, karmok, izom, ez a legszembeötlőbb Zortacon, persze ha van valaki aki meri őt nézegetni. Nem erőssége a türelem, sosem hezitál, nekiugrik bárkinek aki elékerül. Ha mérges lehelete nem végez az oktalan ellenfelével, akkor egyszerűen szétmarcangolja azt. Hogy utána felfalja-e? Nos nincs szemtanú, aki erről bármit is mondhatna. |
GOTAC, A SZIKLA (7104. SZÖRNY) Gotac, aki kedvtelésből óriásokkal birkózik, markában összeroppantja akár a gárnitot is. Teremtője talán őt magát is kőből formálta, és a föld roppant erejét is nekiadományozta. Lehet hogy nem ő a legokosabb avatár, de ha egyszer ura azt mondta neki, hogy ezt a kulcsot megőrzöd, akkor ő azt meg is őrzi. |
GÁZPAJZS (467. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ennek az egyszerű védekező varázslatnak az elmondásához nem kell más mint 20 varázspont, valamint 1 csepp gyenge méreg. Ha sikeresen elvarázsolod, akkor rövid ideig (azaz egy csata erejéig) teljesen védett leszel a méreg alapú varázslatoktól és a szörnyek méreg vagy gáz alapú leheletétől pl. bűzlehelet, vagy mérgező lehelet. |
MÉREGMÁGIA (480. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A Kiégett Földek felfedezése óta jó pár alanori mágus járta meg T. Vlagyimir sátortáborát, hogy tanulmányozzák a nerub vadmágia és méregmágia rejtelmeit. Ennek köszönhető ez az általuk kifejlesztett és stabilizált méreg alapú varázslat is, mellyel a támadó méregvarázslataidat tudod erősíteni a taumaturgiában való jártasságod függvényében. Mindez 5 TVP-be, 36 varázspontba kerül és fel használni hozzá 2 csepp toxylt. Hatása a táborozás végéig, azaz a következő fordulód elejéig tart. |
DÉMONOK Az ősi istenek távozásakor avatárjaik feladat nélkül maradtak. Céltalanul kóboroltak Ghallán, sorsukon keseregve pusztítottak el mindent, ami az útjukba került. Az új istenek közül végül Raiának jutott a feladat, hogy megzabolázza őket. Néhányukat el kellett, hogy pusztítsa ahhoz, hogy engedelmességre bírja őket, de végül az avatárok fejet hajtottak. Raia azt a feladatot adta nekik, hogy gyűjtsék össze az ősi istenek relikviáit, és zárják el egy biztos helyre, hogy halandó ne férhessen hozzájuk. Bár a rejtek pontos helyszíne is teljes titok volt, Raiának ez nem volt elég. Egy mágikus kapuval zárta le, melynek kinyitásához nyolc kulcsra volt szükség. Minden kulcsot egy-egy avatár őrizetére bízott. Ezzel az avatár egyrészt feladatot kapott, másrészt biztosítva volt, hogy az egymással állandóan ellenséges, széthúzó avatárok soha ne tudják a kaput kinyitni, és a relikviákhoz hozzáférni. Azóta sok-sok évszázad telt el, az ősi avatárok lassan elszunnyadtak, ahogy az eredeti istenektől kapott erejük meggyengült, a kulcsot azonban még mindegyik híven őrzi. Talán itt az ideje, hogy erre a titokra is fény derüljön: keresd meg mind a nyolc avatárt, hívd ki őket párbajra, és szerezd meg tőlük a kulcsokat, majd kutasd fel az ősi relikviákat rejtő labirintust, és tárd fel kincseit! |
Erő: | 92 (145) | Szint: | 60 | Merészség: | 99/5 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 75 (112) | Támadás: | 132 (144) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 77 (109) | Védekezés: | 139 (151) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/44 év |
Egészség: | 80 (118) | Életpont: | 3308/4940 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 98 (157) | Varázspont: | 7035/5155 | Pénz: | 103283 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 90/10 | Pszi pont: | 1164/3519 | Halhatatlanság: | 50 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 19/34 | ökölvívás: | 65/41 (+4%) | szúrófegyverek: | 38/10 (+9%) |
vágófegyverek: | 9/64 | ütőfegyverek: | 7/86 | dobófegyverek: | 52/4 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku kopja (#694) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (30 -44.); mérg. vas dobónyíl (#190) (45 -64.); esszenciakristály (#350) max. 1 db (65 -79.); esszenciakristály (#350) (80 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); acéltűz dobónyíl (#1127) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
234,11 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 425 |
Kedvenc táborhely: 291,109 |
Felsőbb beavatkozás: legutóbb 2008. évben 6. hónapban. |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 83, 86, 85, 88, 91, 82, 84, 90 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Kontinuum tágítás 29/17 | Tapasztalatkő 20/1 | Földanya gyümölcse 20/12 |
Pszi katalizátor 50/50 | Örökkévalóság 20/9 | Max életkor 113 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 537 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/59 (+99%) | 2. nyomkövetés: | 174/84 (+5%) | 3. mászás: | 54/22 |
4. hajózás: | 17/61 | 5. csapdakészítés: | 47/27 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 22/60 |
7. gyógyítás: | 7/87 | 8. titkosírás: | 5/91 | 9. felderítés: | 30/95 |
10. szörnyidomítás: | 18/87 (+14%) | 11. teológia: | 342/34 (+25%) | 12. taumaturgia: | 305/42 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 4/64 | 14. versengés: | 25/50 | 15. harcművészetek: | 65/82 |
16. zene: | 15/43 | 17. szörnyismeret: | 107/22 (+20%) | 18. pszi: | 133/15 (+3%) |
19. zárnyitás: | 44/65 | 20. vadászat: | 20/15 | 21. vitalitás: | 10/33 |
22. bányászat: | 36/84 | 23. testépítés: | 23/1 | 24. úszás: | 26/54 |
25. főzés: | 24/29 | 26. ősteológia: | 86/55 (+16%) | 27. őstaumaturgia: | 53/24 |
28. csapatmunka: | 10/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: -693 | |||
1. sebzés bónusz: 10 | 2. támadás bónusz: 3 | 4. max. életpont: 3 | 6. regeneráció: 10(11) |
9. gyors fejlődés: 1(3) | 10. vp regeneráció: 10(11) | 11. kincskeresés: 10 | 12. halhatatlanság: 3 |
13. tárgymentő: 10 | 14. plusz tp: 10(12) | 15. rezisztencia: 5 | 16. tulajdonságpajzs: 10 |
17. mágiaerő: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 18 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 8 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 5 darabot ), mimózabimbót (#1878) (max. 100 darabot, csak egyszer), galóca kalapot (#1447) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel kr'uagon pusztítót. |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), halált okozó lények (#9098), zafír sárkány (#329), armageddont lövő lények (#9099), manaelementál (#290), Tyriel (#777), purifikátor császár (#393), élőholt drakolder (#628), Ouitmlen (#7032) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), greén örvény (#443), vércápa sámán (#281), ud'mroag tépő (#741), éjfattyak (#9096), ismeretlen (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) |
helyreállítás (#398, 240 VP, 20 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 30 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
különcség vonzása (#286, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) |
fájdalomtükör (#379, 130 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) |
gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) |
isteni kontaktus (#315, 3000 VP, 300 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) | halhatatlanság (#317, 0 VP) |
fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
fizikai pajzs II (#327, 75 VP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősi hurrikán (#312, 150 VP) | rezisztencia (#313, 70 VP) |
őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | szingulár. védelem (#322, 50 VP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 370 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (134,0) | Pörhemór köre (#205) (102,2,2) |
szürkeáll. aktiv (#71) | Morgan rúnája (#363) | Symulf rúnája (#182) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | szemmelverés (#137) | óriáserő (#53) |
elme dominanciája (#247) | hatalomvarázs (#220) | nagyobb agypajzs (#120) | tolvajvér (#364) |
isteni bölcsesség (#319) | tárgyvédelem (#178) | kí koncentráció (#69) | papi aura (#377) |
áldomás II (#169) (988,0) | méregmágia (#480) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), isteni átok (#307) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), fizikai pajzs (#318) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 57, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | teljes őrület (#118) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
teljes őrület (#118) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | lidérctűz (#457) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | greén örvény (#443) | háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | Ébenuszonyú Tekla (#497) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
kiszáradás (#268) | >> | sötét kaszás (#591) | kiszáradás (#268) | >> | fényhozó (#602) | |
kiszáradás (#268) | >> | eldüeni vándor (#601) | kiszáradás (#268) | >> | nekromanta kóborló (#596) | |
istenítélet (#284) | >> | tl'urlang vadász (#610) | kiszáradás (#268) | >> | ősi matéria (#600) | |
tűzgolyó (#155) | >> | baljós árny (#588) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
agybénítás II (#246) | >> | végzetes szójer (#631) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | ködmágus (#597) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | Tobias Ak'radal (#613) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | sivatagi okerón (#563) | agybénítás II (#246) | >> | tleikan áruló (#606) | |
halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
halálos érintés (#271) | >> | rothadó tetem (#624) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | quwarg harcmágus (#851) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | quwarg bölcs (#7131) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | quwarg ölész (#855) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | trakuun lidérc (#576) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | Zortac (#7105) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 57, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fizikai pajzs II (#327) | >> | Zortac (#7105) | fájdalomtükör (#379) | >> | Zortac (#7105) | |
fizikai pajzs (#318) | >> | élőholt drakolder (#628) | életpajzs (#142) | >> | vámpírféreg (#782) | |
menekülés (#212) | >> | nők (#999) | menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | |
sebezhetőség (#366) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | fehér glóbusz (#47) | >> | bn'oxrad szaggató (#737) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | életpajzs (#142) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
sebezhetőség (#366) | >> | élőholt drakolder (#628) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
életpajzs (#142) | >> | kreiton lich (#536) | életpajzs (#142) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | |
elnyelés (#236) | >> | ködmágus (#597) | életpajzs (#142) | >> | sötét kaszás (#591) | |
életpajzs (#142) | >> | fertőzött ent (#403) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-8 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet leghatalmasabb urává váláshoz nagyon jó ösvényt választottál! Csak így tovább! Imádkozz, ha már félhalhatatlanná váltál! |
2.) Ideje, hogy fordíts egy kis időt hírneved növelésére. Legyél dobogós az Alanorban rendezett íjászversenyen! Ha ez túl nehéz lenne számodra, egy 180 pontos eredménnyel is megelégszem. (A küldetés az eredményhirdetés után imádkozható le! Korábbi eredményeidet is leimádkozhatod.) |
3.) Más kontinenseken keress magadnak további kihívásokat. Imádkozz, amint partra szálltál egy Ghallától távoli szigeten! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): kész. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. vályogviskó (739): kész. kémhálózat (744): 3. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. Toborzóiroda (762): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
22, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 58, 60, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 90, 91, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 137, 138, 139, 140, 141, 163, 165, 167, 170, 171, 172, 173, 174, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193, 245, 246. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 12, 21, 22, 33, 34, 35, 36, 44, 49. |
Kész: 4, 7, 8, 10, 11, 13, 15, 19, 20, 23, 41, 46. |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 936 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 13, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 157649. |
MAKRÓID (jelenleg 3 lehet) |
1. makró parancsai: ek 116, h 697 8000, vv 365, h 983, ek 116 65 133, v 84 329, v 84 283, v 84 691. |
2. makró parancsai: vv 299 299 299, vv 299 299 299, vv 299 299 299. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
szent tölgyfa (133) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a fák ereje (170) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
felt.revitalizáció (245) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
vallási öntudat (290) |
varázstöltődés II. (296) |
Sheran óvó keze (298) |
druida áldás (300) |
mászás határ nélkül (406) |
Sheran haragja (413) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 105 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 40 TU szükséges.) |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5731 | arany (#50) | 1 | Aurgir lándzsája (#1314) | 2 | azúrharmat (#1161) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaja (#2) | |||
9 | kreiton agy (#1142) | 1 | Méniach kardja (#1312) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | őskristály-szilánk (#1525) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | |||
230 | sárkánypikkely (#292) | 52 | teriád tőr (#1277) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | tűzsárkány ital (#1400) | 110 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | kreiton főzet (#1145) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 3 | tl'urlang fiola (#788) | |||
8 | toxyl (#591) |
233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | |
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|