Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 2. 12h:09' EZ A 524. JÁTÉKHETED, 523. FORDULÓD 525. játékheted kezdete: febr. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 69. pszi képességet |
ek 116 30 133 | t. energia kisütése: 116 30 133 |
ek 273 21 425 | t. energia kisütése: 273 21 425 |
vv 19 178 116 | elmormolod a 19. varázslatot a 178. varázslatot a 116. varázslatot |
hh 1253 1534 1153 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat az 1153. tárgyat |
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 628 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 35 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP], 63 arany, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. 13146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 682, sebződés: 45, gyógyulás: 4, összesen: -41 ÉP}
Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szabotőr bal középső lábát. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 221 életpontot sebeztél. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 919 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 17, gyógyulás: 51, összesen: +34 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel.
h 1268 748 | használod az 1268. tárgyat |
Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 416 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc bal karját. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gothag döglidérc rothadó alakját. (8 támadással 1139 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a gothag döglidérc bal vállát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gothag döglidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a gothag döglidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 13435 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1943, sebződés: 115, gyógyulás: 4, összesen: -111 ÉP}
h 341 855 2 | használod a 341. tárgyat |
fa 326 3592 25 | feladod a 326. tárgyat a 3592. kalandozónak (25 darabot) |
faa 1231 638 37 | feladod az 1231. tárgyat a 638. tárgyat a 37. tárgyat |
be 710 213 126 | bemész a 710. épületbe |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. 681 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor egyik csápját. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az elemi pulzátor testét. (5 támadással 506 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Ököllel súrolod az elemi pulzátor fejét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Az elemi pulzátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a krathan szablyát, szereztél 2 madártollat. 10799 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1571, sebződés: 241, gyógyulás: 122, összesen: -119 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 1283 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rothadó borzalom testét. (9 támadással 1268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+254 életerő). Transzformálsz! (+126 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a rothadó borzalom testét. Kritikus ütés! (4 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) A rothadó borzalom fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. Pár pillanat múlva a szörny bűzét elűzi az illatós mákrózsaszál. A rothadó borzalom farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Karmait felemelve, a rothadó borzalom meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 109 életpontot vesztettél. A rothadó borzalom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 bűvölt kristály. 24255 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3047, sebződés: 504, gyógyulás: 362, összesen: -142 ÉP}
A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 942 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Elszántan a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször eltalálod a ködmágus jobb lábát. (8 támadással 563 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a ködmágus testét. (7 támadással 210 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a ködmágus bal lábát. (10 támadással 527 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a ködmágus fekete csuháját. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 208 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 arx tekercs (ld. enc.). 23216 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2424, sebződés: 402, gyógyulás: 4, összesen: -398 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 2526 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 35 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (79 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod az árnytündér csontváz testét. (8 támadással 730 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod az árnytündér csontváz bőrcsimbókos testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az árnytündér csontváz sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 464 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-6 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az árnytündér csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Mosolyogva kidobod a nevetséges P. Vlagyimir trófeát, és kiszedsz egy árnytündér csontváz trófeát. 30584 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3449, sebződés: 628, gyógyulás: 4, összesen: -624 ÉP}
(Továbbmész...) [276,42] Továbbra is síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bosszúálló. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [277,42] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sérült pszionikus entitás. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 418 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. A szilánk működik (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 321 életpontot vesztettél. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Oopssz, ez mellément! Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 401 életpontot vesztettél. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel többször eltalálod a pszionikus entitás ragyogó masszáját. (8 támadással 452 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 396 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 870, sebződés: 1118, gyógyulás: 99, összesen: -1019 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 705 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (39 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kyorg álomherceg nyakát. Kritikus ütés! (8 támadással 1109 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a kyorg álomherceg testét. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a kyorg álomherceg sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy negatív csapás varázslatot. 232 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 2161, sebződés: 535, gyógyulás: 4, összesen: -531 ÉP}
(Továbbmész...) [279,40] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bosszúálló. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [280,39] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy ősi rúnatornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy szellemdarázs!
Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 712 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szellemdarázs testét. Kritikus ütés! (6 támadással 838 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (1 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A szellemdarázs farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 242 életpontot vesztesz.) A szellemdarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
10873 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1666, sebződés: 292, gyógyulás: 200, összesen: -92 ÉP}
Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök bal lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ülnök töprengő fejét. (8 támadással 1090 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a sötét ülnök sötét bőrét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a sötét ülnök sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel épp hogy eltalálod a sötét ülnök sötét bőrét. (1 támadással 138 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a sötét ülnök sötét bőrét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) A sötét ülnök megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával megérint. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 lad tekercs (ld. enc.) és 1 angyalok gyűrűje. 15512 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2008, sebződés: 540, gyógyulás: 4, összesen: -536 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. 805 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan hadúr fejét. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra ugrasz. {FM:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan hadúr ősöreg testét. (5 támadással 476 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tleikan hadúr testét. Kritikus ütés! (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Pengéjét vadul forgatva, a tleikan hadúr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 323 életpontot vesztesz.) A tleikan hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15411 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1787, sebződés: 375, gyógyulás: 4, összesen: -371 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégvihar. 155 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kémsárkány testét. (11 támadással 1115 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a kémsárkány nyakát. (7 támadással 404 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 277 életpontot vesztesz.) A kémsárkány hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 178 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 1674, sebződés: 492, gyógyulás: 4, összesen: -488 ÉP}
v 198 225 77 | elmormolod a 198. varázslatot |
[225,77] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység.
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 907 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (49 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a rubin góliát combját. (5 támadással 480 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. A rubin góliát lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 178 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a rubin góliát bal lábát. (5 támadással 468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Mielőtt észbe kapnál, a rubin góliát megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 289 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} Varkaudar che-karddal párszor súrolva eltalálod a rubin góliát bal lábát. (2 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Mielőtt észbe kapnál, a rubin góliát megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19285 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2050, sebződés: 861, gyógyulás: 239, összesen: -622 ÉP}
(Továbbmész...) [227,78] Továbbra is magashegységben vagy. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Anram Salle egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (mithril) van a föld alatt! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rubin góliát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 825 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (43 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {KCC:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a rubin góliát rubinvörös karját. (5 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. A rubin góliát mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 320 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {FM:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a rubin góliát jobb lábát. (5 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. A rubin góliát leken néhány pofont. (2 támadástól 291 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19285 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1797, sebződés: 715, gyógyulás: 203, összesen: -512 ÉP}
(Továbbmész...) [228,78] Továbbra is magashegységben vagy. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rubin góliát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 922 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (59 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a rubin góliát testét. (5 támadással 471 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Mielőtt észbe kapnál, a rubin góliát megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 317 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1393, sebződés: 433, gyógyulás: 103, összesen: -330 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 938 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (52 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a rubin góliát bal karját. Kritikus ütés! (5 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. A rubin góliát behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {FM:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a rubin góliát testét. (5 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} Varkaudar che-karddal épp hogy megvágod a rubin góliát rubinvörös karját. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 104 életpontot sebeztél. A rubin góliát mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 322 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A rubin góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19285 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2198, sebződés: 735, gyógyulás: 241, összesen: -494 ÉP}
vv 79 167 161 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 161. varázslatot |
im 0 6 | imádkozol |
Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 840 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tündöklő griff testét. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tündöklő griff csillogó szárnyát. Kritikus ütés! (5 támadással 672 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a tündöklő griff jobb lábát. (1 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A tündöklő griff csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Csőrével a tündöklő griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tündöklő griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12919 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1943, sebződés: 241, gyógyulás: 167, összesen: -74 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 827 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tündöklő griff jobb lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 372 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tündöklő griff jobb vállát. (5 támadással 670 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ököllel csak érinted a tündöklő griff jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tündöklő griff többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 198 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 káosztiara [káosztiara ládikóba-> (186,61)-> 70 arany, -2 ÉP]. 12919 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1931, sebződés: 256, gyógyulás: 156, összesen: -100 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 826 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tündöklő griff bal szárnyát. Kritikus ütés! (6 támadással 372 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tündöklő griff bal szárnyát. (5 támadással 660 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a tündöklő griff testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tündöklő griff néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csőrével a tündöklő griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12919 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1913, sebződés: 208, gyógyulás: 153, összesen: -55 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 828 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tündöklő griff fejét. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tündöklő griff bal lábát. (5 támadással 647 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ököllel megpöccinted a tündöklő griff jobb szárnyát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tündöklő griff többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Csőrével a tündöklő griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tündöklő griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12919 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1868, sebződés: 184, gyógyulás: 150, összesen: -34 ÉP}
Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 974 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (55 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a rubin góliát jobb lábát. (5 támadással 476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. A rubin góliát mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 317 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {KCC:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a rubin góliát bal karját. (5 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. A rubin góliát mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 312 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} Varkaudar che-karddal néhányszor súrolod a rubin góliát testét. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 126 életpontot sebeztél. Egy tockost nyomat Neked a rubin góliát! (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A rubin góliát összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19285 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2231, sebződés: 918, gyógyulás: 236, összesen: -682 ÉP}
Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. 812 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tündöklő griff testét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tündöklő griff bal oldalát. (5 támadással 655 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a tündöklő griff testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tündöklő griff többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tündöklő griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12919 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1860, sebződés: 148, gyógyulás: 152, összesen: +4 ÉP}
at 1014 5 | TU-t adsz át az 1014. kalandozónak 5 |
felv 9124 | szövetségi felvétel: 9124 |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 273 2 89 |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | t. energia kisütése: 273 13 212 |
EK'HOR (977. SZÖRNY) Dombokon vagy alacsonyabb hegyeken táborozás közben önfeledt kacagás ütheti meg füled. Azt hallod, ahogy az ekharionok egyik fajtársukon, Ek'Horon nevetnek, aki megunta fajtája megszokott, minden észérvet nélkülöző, brutális életmódját, és évekkel ezelőtt felment a magasabb hegyekbe, a megvilágosodás után kutatva. Nagyon úgy tűnik, hogy Ek'Hor visszatért hosszú magányából, de közben mintha testi ereje jócskán csökkent volna. Hogy ez csak az éhezésnek köszönhető, vagy önkéntes száműzetése alatt az izmok rovására inkább pszionikus ereje került előtérbe? Erre valószínűleg hamar rá fogsz jönni, mert az agresszivitásának mértéke nem változott. |
HOARIÁN BŐRNADRÁG (1345. TÁRGY) A hoarián barbárok könnyed, állatbőrből készült rövid sortot viselnek, mely szorosan rátapad combjukra. A nadrág semmiféle mozgásban nem akadályoz. Ha úgy döntesz, hogy felhúzod, +3 védekezést és +4 ügyességet kapsz. |
ARX TEKERCS (777. TÁRGY) Ez egy hihetetlenül ősi pergamentekercs. Óvatosan nyitod szét, de várakozásod ellenére, nem omlik porrá. Apró rúnákkal van teleróva, amelyeket nem értesz, a papír első sorában azonban három nagyobb betűt látsz, a mágusiskolában tanult jelekkel. Azt mondják, hogy "ARX". [Ez a tárgy nem adható át.] |
LAD TEKERCS (785. TÁRGY) Ez egy hihetetlenül ősi pergamentekercs. Óvatosan nyitod szét, de várakozásod ellenére, nem omlik porrá. Apró rúnákkal van teleróva, amelyeket nem értesz, a papír első sorában azonban három nagyobb betűt látsz, a mágusiskolában tanult jelekkel. Azt mondják, hogy "LAD". [Ez a tárgy nem adható át.] |
Erő: | 73 (104) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 84 (103) | Támadás: | 97 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 70 (89) | Védekezés: | 140 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/39 év |
Egészség: | 71 (99) | Életpont: | 1908/1968 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 88 (111) | Varázspont: | 3836/55 | Pénz: | 188 arany | Kép. pont: | 57 |
Tudatpont: | 84/27 | Pszi pont: | 461/19 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 52/99 (+7%) | szúrófegyverek: | 14/65 |
vágófegyverek: | 30/63 (+8%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/96 |
dobófegyverek: | 37/22 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -43.); tolmokov-koktél (#351) (44 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/15 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 122/99 (+27%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 33/2 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 36/4 | 6. csapdaészlelés: | 25/6 |
7. gyógyítás: | 84/46 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 33/12 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 9/88 | 11. teológia: | 206/62 (+133%) | 12. taumaturgia: | 129/82 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 9/81 | 14. versengés: | 25/37 (+5%) | 15. harcművészetek: | 55/4 |
16. zene: | 14/53 | 17. szörnyismeret: | 40/79 | 18. pszi: | 42/7 (+7%) |
19. zárnyitás: | 6/62 | 20. vadászat: | 26/66 | 21. vitalitás: | 9/58 |
22. bányászat: | 37/35 (+6%) | 23. úszás: | 10/98 | 24. csapatmunka: | 3/43 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 95 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 2 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 2(3) |
11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
kutatsz max. 141 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), Nateilena úrnő (#404), manaelementál (#290) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), Chara-din hívők (#987) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +89 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) |
hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | hatalomvarázs (#220) |
agyburok (#90) | láth. észlelése (#78) | villámmágia (#227) | csapdaészlelés (#222) |
kí koncentráció (#69) | tárgyvédelem (#178) | az elme fölénye (#116) | fürkésző szemek (#213) |
halálkapu (#126) | varázsenergia (#161) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134), istenítélet (#284), jégvihar (#353), bo'adhun csapás (#266), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 39, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnymanó (#4) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
istenítélet (#284) | >> | dögbűzös liliom (#455) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | puha ütés (#60) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
puha ütés (#60) | >> | Folrang (#331) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | istenítélet (#284) | >> | őstenyészet (#519) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | táncoló ogre (#435) | istenítélet (#284) | >> | 45. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ködmágus (#597) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | bo'adhun csapás (#266) | >> | purifikátor császár (#393) | |
jégvihar (#353) | >> | kémsárkány (#545) | jégvihar (#353) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 39, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
eszement trappoló (#549) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) A pusztában kóborló, neves szörnyek legyőzése az igazi kihívás. Ölj meg tizet! (számláló: 8) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
50 | drótszőr (#37) | 1 | esthari rubin (#748) | 26 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fáklya (#36) | 2 | jégkristály (#593) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | Káoszkígyó (#638) | 1 | krathan pallos (#855) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | möszehát pajzs (#1231) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
17 | purifikátor háj (#269) | 1 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | sárkánypikkely (#292) | 2 | tüske (#22) | |||
6 | vas dobónyíl (#189) | 5 | víz (#27) | 1 | ryuku amfora (#1153) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
188 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | arx tekercs (#777) | |||
1 | bűvölt kristály (#775) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | 50 | kerek kő (#19) | |||
1 | lad tekercs (#785) | 1 | madártoll (#112) | 1 | pengepajzs (#425) | |||
1 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szent kehely (#257) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 1 | xirnox szív (#213) |