521. forduló, 523. forduló, Veronel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 2. 15h:53'
EZ A 523. JÁTÉKHETED, 522. FORDULÓD
524. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4101
SZÁMLA : XXXX

VERONEL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,104] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 23. pontnál.
Spunkmeyer átutalt a bankszámládra 10000 aranyat a táborozásod 1. napján.Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 23 pondróvért (999 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+1123 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+121 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A madárkád varázsol rád: Készen állsz a tudatokba való behatolásra. Karizmatikusabbá váltál. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 19. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 870.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 868.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 866.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 138. varázslatot az 57. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 866.]
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 864.]
Szupersebesen mormolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 864.]

* 3. KP: elmormolod a 139. varázslatot a 4. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 862.]
Beizzik a turbómágia. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 860.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 860.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 285 3
Előveszel 3 mákrózsavirágot, s halk imádkozás közben istennőd segítségét kéred az előtted álló kalandok átvészeléséhez. Halk lobbanással eltűnik az áldozat, jelezvén, Elenios meghallgatta fohászodat! (a forduló végéig: +3 szerencse, +3 védelem). [0 pontot használtál fel, van még 860.]

* 5. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 211. varázslatot a 209. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 858.]
Fürgén varázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 856.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 854.]

* 6. KP: kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 854.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 137. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 852.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 850.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+13 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 848.]

* 8. KP: kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat a 306. tárggyal a 741. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed az angyali sisakot.
Leveszed az Urgod kesztyűjét, majd felhúzod a kezedre az adamantit kesztyűt.
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 848.]

a 1223 1902 1 átadod az 1223. tárgyat az 1902. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 sólyomcsőrt Bundás Süsin részére. [5 pontot használtál fel, van még 843.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 843.]

ek 7 9 19 t. energia kisütése: 7 9 19
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+19 felderítés.) [-19 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 843.]

ek 116 70 133 t. energia kisütése: 116 70 133
Teljes gyógyulás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 843.]

h 1168 8 használod az 1168. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 843.]

kpcs 3 23 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [20 pontot használtál fel, van még 823.]

vv 205 109 elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 823.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 821.]

m 7 8 1 mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[161,57] A vidék sivatagosra vált. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. A feléd közeledő sivatagi doareg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sivatagi doareg testét. (3 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a sivatagi doareg jobb középső lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Patájával a sivatagi doareg többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. Varázserőd töltődik (+70 varázspont). 2622 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 14, gyógyulás: 73, összesen: +59 ÉP}

Találsz egy mínosz-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ipari Áram. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz Rezső a Cukrosbával. Raia bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy császári kesztyűt, egy Eldaran karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy ősdentor trófea és egy Chara-din fattya trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Fehéren izzó tűzgömb. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Zinthurg pallost, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, ő is jó. (Csábmosoly.) Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (jóságot kapott.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [161,56] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés gigaféreg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés gigaféreg testét. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tüskés gigaféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. Kiváló munka volt (+70 varázspont). 3242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 22, gyógyulás: 68, összesen: +46 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy tűzfőnix egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [162,55] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kristálypalotát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy átokmurgattyú!

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú nyakát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Jól harcoltál! (+70 varázspont.) 1026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Sajna, a palotának van még egy lakója, és fel is ébredt a csatazajra! Nyilván bosszút akar állni elhunyt barátjáért. Egy szubreális vámpír!

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír fejét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] Kiváló munka volt (+70 varázspont). 2050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy varkaudar varázsló!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló testét. (6 támadással 213 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A fényaura 22 ép-t sebez. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+70 varázspont.) 2180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 97, gyógyulás: 30, összesen: -67 ÉP}

Félretolva egy gigantikus kristályszekrényt, rábukkansz a kincses odúra. Benne találtál 1 roxati zárfalót. Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt! Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy kputtyintó csalán. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északra. [88 pontot használtál fel, van még 733.]

v 181 186 61 elmormolod a 181. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(161,56) tüskés gigaféreg (#256), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(161,57) sivatagi doareg (#240), a 88. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), szopógödör (#177), Rezső a Cukrosbá (3630. kalandozó)
(162,55) kristálypalota (#401), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, átokmurgattyú (#225), szubreális vámpír (#223), varkaudar varázsló (#271), kputtyintó csalán (#247)

[186,61] Lakott területre érkeztél. Látsz egy templomot. Fairlight hívői építették. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Épületeket látsz: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 723.]

ve 117 1 megveszed a 117. tárgyat 1
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 ezüst nyakláncot. 15 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 723.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[185,60] Még mindig a városban vagy. Valami nagyon szomorú dolgot találtál! A földön Falcon Castagir kirabolt, megcsonkított holtteste hever. Nemrégiben ölhették meg. Megadva neki a végső tisztességet, eltemeted a szerencsétlent. (+1 jóság.) északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 1 Fairlight köpenyét 80 aranyért, 2 törpe őskövet 200 aranyért.
Találsz néhány eldobott tárgyat: 7 kaja[*], 1 szeksztáns, 1 tankány karom. Elteszed őket. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [6 pontot használtál fel, van még 717.]

ve 566 3 megveszed az 566. tárgyat 3
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 3 árnyékkulcsot. 270 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 717.]

ve 183 3 megveszed a 183. tárgyat 3
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 3 vaskulcsot. 45 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 717.]

ve 471 3 megveszed a 471. tárgyat 3
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 3 norgat kulcsot. 108 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 717.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[184,61] Továbbmész a város utcáján. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Elenios híveié. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal oldalát. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel teljesen átdöföd az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] és 4 pirkit. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 25, gyógyulás: 31, összesen: +6 ÉP}

Van itt egy piroslámpás ház (614. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 711.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 7 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 681.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[162,55] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kristálypalotát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 kőkés[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [161,54] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trikornis herceg. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.


(Továbbmész...) [161,53] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Találsz egy mákrózsa bokrot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 mákrózsa virágot. Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 651.]

v 198 153 95 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(161,53) bűbájlidérc (#761), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 31. jellempróba, Raia oltár
(161,54) trikornis herceg (#261)
(162,55) kristálypalota (#401), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, átokmurgattyú (#225), szubreális vámpír (#223), varkaudar varázsló (#271), kputtyintó csalán (#247)

[153,95] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Fényaurád 13 sebzést okoz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Vámpírölővel megdöfködöd a manaelementál testét. (6 támadással 558 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1659, sebződés: 13, gyógyulás: 295, összesen: +282 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Észreveszel egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve megtapogatod az ősi köveket, amelyekből a kúp épült, majd bemászol. Odabent néma csend fogad. Néhány semmitmondó, misztikus kőszobor van bent és egy régóta száraz áldozati edény. Egyszercsak megakad valamin a szemed. Egy titkosírás, a falon! Kiböngészed.

Odakint is körülnézel.
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Dr. Dragon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 621.]

v 181 186 104 elmormolod a 181. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(153,95) manaelementál (#290), Fairlight rúnaköve, mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720)

[186,104] Épületek tűnnek fel.

Van itt egy füstös lebuj (716. épület.).
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 611.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
A visszateleportáláshoz a labirintusban ill. annak mezőjén kell lenned. [0 pontot használtál fel, van még 611.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 611.]

lm 24 12 17 mozogsz 24 12 17
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 611.]

lm 19 20 4 mozogsz 19 20 4
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 611.]

kpcs 3 4 kapcsoló 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 611.]

lm 5 14 14 mozogsz 5 14 14
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 611.]

lm 16 16 18 mozogsz 16 16 18
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 611.]

kpcs 3 18 kapcsoló 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 611.]

lm 22 26 30 mozogsz 22 26 30
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 611.]

kpcs 3 30 kapcsoló 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 611.]

lm 28 28 29 mozogsz 28 28 29
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 611.]

vv 205 109 133 elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 133. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 611.]
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 611.]
Beizzik a turbómágia. Sebeid gyógyulnak (+1 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 609.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[153,95] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dr. Dragon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Találsz néhány eldobott tárgyat: 2 kőkés[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[6 pontot használtál fel, van még 603.]

v 181 187 62 elmormolod a 181. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(153,95) manaelementál (#290), Fairlight rúnaköve, mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720)

[187,62] Egy kisebb településhez érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy részeg kalandozó került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó bal vállát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel felnyársalod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel felnyársalod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 7 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 29, gyógyulás: 31, összesen: +2 ÉP}

északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Van itt egy kémhálózat (744. épület.).
[-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 593.]

be 744 bemész a 744. épületbe
Te is sunyin körbekémlelsz, ahogy a legutóbb távozó, gyanús külsejű illetőtől láttad, aztán benyitsz az ajtón. A tömérdek ócskaság közt botladozol hátra az idős gnóm apókáig. Látszólag észre sem vesz téged. Az egyik polcnál szöszmötöl, mikor azonban halkan kimondod a jelszót, ő megbillent egy könyvet, és a titkos ajtó menten nyílni kezd! Beljebb nyomulsz jelentést tenni. Nagy rutinnal járod be a kacskaringós folyosókat, így hamarosan Korheggyiezengierdum fogadószobájában állsz. Úgy tűnik, az agyafúrt uzsorás már várt téged.
- Nos, értem mindazt, amit elmondtál, de nekem ez még nem elég! Több információra van szükségem, hogy újabb lépéseket tehessek. Gyere vissza, ha majd igazán fontos híreket hozol! - mondja robosztus íróasztala mögül. Vizslató tekintete szinte a csontodig hatol. - Ez a nyomozás kitartást, és sok-sok türelmet igényel, barátom. Azt ajánlom, gondolj át mindent még egyszer, és úgy talán rájössz, mi a teendő.
Szerencsére nem arra kell kimenned, amerről érkeztél. Talán vissza se találnál azon a kusza folyosólabirintuson át. Hamarosan már újra az utcán állsz, a fal visszazárul mögötted, és a szépen megmunkált termésköveken nem látszik semmilyen rés. [5 pontot használtál fel, van még 588.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[153,95] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Látsz egy mínosz-kúpot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Dr. Dragon lábát masszírozza. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
[6 pontot használtál fel, van még 582.]

v 181 188 107 elmormolod a 181. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(153,95) manaelementál (#290), Fairlight rúnaköve, mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720)

[188,107] Épületek tűnnek fel.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Invázióügyi Minisztérium (689. épület.).
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 572.]

kld 16 küldetés végrehajtása 16
Nem ismered még ezt a küldetéspontot! [0 pontot használtál fel, van még 572.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 572.]

h 1233 használod az 1233. tárgyat
Előveszel egy cirkuszi pergament a hátizsákodból, és ahogy azt kell, végighúzgálod az ujjadat a rajta lévő jelek felett. Nem történik semmi, mágikus izzásnak nyoma sincs. [0 pontot használtál fel, van még 572.]

* 1. BP: gyakorolsz a 13. tárggyal 1 pontért
Ütéstechnikádat fejleszted hosszas gyakorlással. Még sokat kell gyakorolnod. [1 pontot használtál fel, van még 571.]

* 2. BP: gyakorolsz a 6. tárggyal 1 pontért
Vívóleckéket adsz magadnak. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [1 pontot használtál fel, van még 570.]

* 3. BP: energia fejlesztése 3
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 570.]

* 4. BP: gyakorolsz a 626. tárggyal 1 pontért
Döféstechnikádat fejleszted órákig tartó gyakorlással. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [1 pontot használtál fel, van még 569.]

* 5. BP: elmormolod a 161. varázslatot a 172. varázslatot a 83. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 567.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 567.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

* 6. BP: használod a 431. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. (-1 gránátbogyó.) [6 pontot használtál fel, van még 561.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 462. tárggyal a 741. tárgyat
Leveszed az angyali sisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát.
Leveszed az adamantit kesztyűt, majd felhúzod a kezedre az Urgod kesztyűjét.
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 316 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 521.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 276 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 481.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 236 TVP-t kell elköltened.] Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy részeg kalandozó került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] Varázserőd töltődik (+19 varázspont). 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 23, gyógyulás: 34, összesen: +11 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 441.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 196 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 401.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 156 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 361.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 116 TVP-t kell elköltened.] Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 58 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal lábát. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 109 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kék orchidea és egy manifeszt.nyúlvány. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 81, gyógyulás: 30, összesen: -51 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 321.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 76 TVP-t kell elköltened.] A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb lábát. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel teljesen átszúrod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod az őrült varázsló jobb vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 pirkit és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 36, gyógyulás: 31, összesen: -5 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 281.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 36 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 241.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 201.]

tf 4 1 fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [1 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 11, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a lélek védelme hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 663 pontot. A következő körben tehát 863 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Veronel, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Elenios félisten hatalmú személyes tanácsadója vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 522. fordulód.

Erő: 71 (80) Szint: 46 Merészség: 6/5 Magasság: 153 cm
IQ: 70 (77) Támadás: 65 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 70 (76) Védekezés: 95 Menekülés: 35 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 76 (84) Életpont: 903/1291 Jellem: jó (777) Tul. pont: 9
Szerencse: 75 (82) Varázspont: 2758/2279 Pénz: 1349 arany Kép. pont: 91
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 304/202 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 60
Eddig összesen 5699 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23664 TP-t kaptál. Jelenleg 14626347 TP-d van. A következő szinthez még 473653 TP szükséges. Trófeáid: Tissian sámánúr, triklem drakolder, rubin sárkány. A 522. fordulódban 34750 arany került a bankszámládra. 34750 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 43
vágófegyverek: 26 ütőfegyverek: 33 lőfegyverek: 36
dobófegyverek: 26

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (80%) << Fényhozó (#637) (150%) << Démonölő (#625) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); csillaglövedék (#931) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34 2. nyomkövetés: 161 3. lopás: 3
4. mászás: 27 5. csapdakészítés: 32 6. csapdaészlelés: 18
7. gyógyítás: 81 8. titkosírás: 13 9. felderítés: 58 (+19)
10. szörnyidomítás: 10 11. teológia: 140 12. taumaturgia: 93
13. szerencsejáték: 5 14. versengés: 19 15. zene: 58
16. szörnyismeret: 26 17. pszi: 33 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 11 20. vitalitás: 4 21. bányászat: 45
22. úszás: 9 23. főzés: 8

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 28

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 5558. karakternek
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot )
elfogod lajhárlordot (#757) fedett veremmel (#219)
mászol max. 250 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
massza (#217), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
ryuku gólem (#394), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), skarlátdémon (#790), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) a mágia megértése (#226, 0 VP) energiaspirál (#232, 32 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) vámpirizáció (#1) Pörhemór köre (#205) (165,33,1) fényaura (#211)
szemmelverés (#137) óriáserő (#53) varázsenergia (#161) planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
24. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
puha ütés (#60), energiaspirál (#232), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
Solisar aurája (#240), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiaspirál (#232) >> ezerszemű bestia (#288) energiaspirál (#232) >> halálelementál (#279)
armageddon (#218) >> greén örvény (#443) energiaspirál (#232) >> Thargodan berzerker (#377)
energiaspirál (#232) >> árnyékdémon (#684)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690) védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Familiárisod egy kékszajkó.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt!
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre!
3.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 7 élőholt, 1 óriástojás.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 25. Legjobb pontszámod: 127.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
47 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 2 deus ex machina (#1)
1 Fairlight köpenye (#303) 1 kaktuszbogyó (#429) 1 madártoll (#112)
1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108) 1 sallank karom (#128)
1 sólyomcsőr (#1223) 2 törpe őskő (#633) 1 vashegyű nyíl (#176)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 árnyékkulcs (#566) 2 borkonyó bibe (#312) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 ezüst nyaklánc (#117) 30 isteni könnycsepp (#260) 12 kaja (#2)
1 kék orchidea (#68) 1 mákrózsa virág (#56) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 norgat kulcs (#471) 8 pirkit (#153) 1 roxati zárfaló (#314)
6 sáfránypor (#211) 1 szeksztáns (#32) 1 tankány karom (#237)
3 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(188,107) Invázióügyi Minisztérium (#689), részeg kalandozó (#187), őrült varázsló (#255)

Üzenet küldése a karakternek