Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 10. 9h:34' EZ A 522. JÁTÉKHETED, 522. FORDULÓD 523. játékheted kezdete: ápr. 16. A következő fordulódat legkorábbana 523. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 23. varázslatot a 4. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 123. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot |
sze 174 | elengeded a 174. szörnyet |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
vv 112 | elmormolod a 112. varázslatot |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
hu 472 470 471 | hulladék: 472 470 471 |
hu 565 863 938 | hulladék: 565 863 938 |
hu 1066 664 654 | hulladék: 1066 664 654 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
fkt 623 10 1 | felt. készítesz a 623. tárgyat (10 darabot) |
tv 240 | támadó/véd. varázslat a 240. varázslatot |
v 198 238 94 | elmormolod a 198. varázslatot |
[238,94] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.
sze 708 | elengeded a 708. szörnyet |
be 108 | bemész a 108. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
ftv 284 34 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 34. szörnyet |
lm 19 19 19 | mozogsz 19 19 19 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. 745 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a zztrissh harcos testét. (7 támadással 279 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a zztrissh harcos testét. (5 támadással 445 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a zztrissh harcos kitinpáncélját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Ocsmány csáprágóját a zztrissh harcos hasadba mélyeszti. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zztrissh harcos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8421 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1579, sebződés: 263, gyógyulás: 8, összesen: -255 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 811 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a zztrissh veterán fejét. (7 támadással 287 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a zztrissh veterán bal oldalát. (6 támadással 527 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a zztrissh veterán kitinpáncélját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 56 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. A zztrissh veterán megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) A zztrissh veterán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9111 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1731, sebződés: 271, gyógyulás: 8, összesen: -263 ÉP}
kpcs 3 19 | kapcsoló 3 |
lm 21 16 17 | mozogsz 21 16 17 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 759 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a zztrissh harcos kitinpáncélját. (7 támadással 265 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a zztrissh harcos testét. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal súrolod a zztrissh harcos testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 44 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8596 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1657, sebződés: 247, gyógyulás: 8, összesen: -239 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 765 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zztrissh harcos testét. (7 támadással 299 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a zztrissh harcos testét. (5 támadással 449 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a zztrissh harcos egyik karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. A zztrissh harcos csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8679 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1654, sebződés: 256, gyógyulás: 8, összesen: -248 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. 794 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a zztrissh veterán jobb lábát. (7 támadással 283 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a zztrissh veterán testét. (6 támadással 525 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a zztrissh veterán jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 51 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. Csáprágójával a zztrissh veterán megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) A zztrissh veterán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8897 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1704, sebződés: 202, gyógyulás: 8, összesen: -194 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 816 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a zztrissh veterán jobb oldalát. (7 támadással 293 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a zztrissh veterán fejét. (6 támadással 529 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a zztrissh veterán nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 76 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. Csáprágójával a zztrissh veterán megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A zztrissh veterán többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 ro'galhal lánc (ld. enc.). 9175 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1765, sebződés: 237, gyógyulás: 8, összesen: -229 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 894 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Strissha testét. (7 támadással 292 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a Strissha jobb lábát. (6 támadással 523 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a Strissha testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 55 életpontot sebeztél. Fényaurád 5 sebzést okoz. A Strissha megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A Strissha szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis bo'adhun éjhozó trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Strissha trófeát. 11035 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1856, sebződés: 313, gyógyulás: 8, összesen: -305 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 743 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a zztrissh harcos fejét. (7 támadással 283 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a zztrissh harcos testét. (5 támadással 444 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal súrolod a zztrissh harcos jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 140 életpontot sebeztél. Fényaurád 12 sebzést okoz. A zztrissh harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8386 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1665, sebződés: 224, gyógyulás: 8, összesen: -216 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 821 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a zztrissh veterán kitinpáncélját. (7 támadással 271 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zztrissh veterán testét. (6 támadással 522 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a zztrissh veterán egyik karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 44 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zztrissh veterán megcsapja a fejedet. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9248 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1706, sebződés: 292, gyógyulás: 8, összesen: -284 ÉP}
lm 15 15 13 | mozogsz 15 15 13 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 744 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a zztrissh harcos kitinpáncélját. (7 támadással 278 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a zztrissh harcos testét. (5 támadással 441 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a zztrissh harcos fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 61 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. A zztrissh harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8397 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1575, sebződés: 216, gyógyulás: 8, összesen: -208 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. 761 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a zztrissh harcos bal lábát. (7 támadással 280 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a zztrissh harcos egyik karját. (5 támadással 439 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal súrolod a zztrissh harcos éles csáprágóját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 128 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. Ocsmány csáprágóját a zztrissh harcos hasadba mélyeszti. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zztrissh harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8619 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1658, sebződés: 279, gyógyulás: 8, összesen: -271 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 818 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a zztrissh veterán jobb oldalát. (7 támadással 286 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {KCC:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a zztrissh veterán kitinpáncélját. (6 támadással 517 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal súrolod a zztrissh veterán testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 157 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A zztrissh veterán többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9203 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1828, sebződés: 228, gyógyulás: 8, összesen: -220 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 739 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a zztrissh harcos jobb lábát. (7 támadással 268 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a zztrissh harcos bal lábát. (5 támadással 442 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a zztrissh harcos éles csáprágóját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. Csáprágójával a zztrissh harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8340 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1552, sebződés: 224, gyógyulás: 8, összesen: -216 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 823 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zztrissh veterán éles csáprágóját. (7 támadással 280 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a zztrissh veterán egyik karját. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal súrolod a zztrissh veterán testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 109 életpontot sebeztél. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A zztrissh veterán csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zztrissh veterán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9271 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1799, sebződés: 258, gyógyulás: 8, összesen: -250 ÉP}
lm 3 4 1 | mozogsz 3 4 1 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. 766 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a zztrissh harcos éles csáprágóját. (7 támadással 277 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a zztrissh harcos testét. (5 támadással 456 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a zztrissh harcos éles csáprágóját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A zztrissh harcos belecsíp a derekadba. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zztrissh harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8684 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1611, sebződés: 256, gyógyulás: 8, összesen: -248 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 753 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a zztrissh harcos jobb oldalát. (7 támadással 288 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a zztrissh harcos éles csáprágóját. (5 támadással 439 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a zztrissh harcos kitinpáncélját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 56 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 mihlanil érme (ld. enc.). 8520 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1583, sebződés: 245, gyógyulás: 8, összesen: -237 ÉP}
vv 161 109 | elmormolod a 161. varázslatot a 109. varázslatot |
ftv 166 34 | felt. tám/véd. varázslat a 166. varázslatot a 34. szörnyet |
kf 533 1551 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat az 1551. tárggyal |
v 21 20 | elmormolod a 21. varázslatot |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 289 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bo'adhun lidérc fejét. (6 támadással 531 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a bo'adhun lidérc bal karját. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 81 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 28 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal végigvagdosod a bo'adhun lidérc testét. (4 támadással 356 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (12 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a bo'adhun lidérc testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (11 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 59 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A bo'adhun lidérc csapása csak a levegőt találja. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-69 életerő). A bo'adhun lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9779 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1746, sebződés: 183, gyógyulás: 8, összesen: -175 ÉP}
(Továbbmész...) [236,92] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ében tigris. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében tigris ébenfekete bőrét. (7 támadással 272 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (52 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod az ében tigris testét. (4 támadással 289 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 136 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor megcsapod az ében tigris fejét. (4 támadással 285 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 124 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1272, sebződés: 501, gyógyulás: 8, összesen: -493 ÉP}
(Továbbmész...) [236,91] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy raaba-fát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés totemblarg lehet. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
m 1 8 3 | mozogsz északkeletre, északra, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad a ro'galhal kísértet jobb lábát. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rohansz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ro'galhal kísértet bal lábát. (6 támadással 501 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A ro'galhal kísértet újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (5 támadással 429 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a ro'galhal kísértet testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A ro'galhal kísértet újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) A ro'galhal kísértet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8768 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1521, sebződés: 457, gyógyulás: 8, összesen: -449 ÉP}
(Továbbmész...) [237,89] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kristálypalotát. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy gránitelementál!
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 4 csillaglövedék. Párszor kipécézted a gránitelementál testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1689 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [238,90] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy Éjvadász nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Éjvadász jobb oldalát. (7 támadással 285 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (115 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: kerek kő, 3 gyíkfű, 2 nyílvessző, 2 borkonyó bibe. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel néhányszor súrolod az Éjvadász testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 198 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor keményen megütöd az Éjvadász testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 110 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. Az Éjvadász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 1179, sebződés: 812, gyógyulás: 8, összesen: -804 ÉP}
v 96 142 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,60] Lakott területre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 10100 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy pézsmatököt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillagbozótost. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy morgud hagymatövet.
fog 162 1280 | elfogod a 162. szörnyet az 1280. tárggyal |
v 84 162 | elmormolod a 84. varázslatot |
tps 150 | TVP spórolása: 150 pontért |
ep 400 200 1 | építed a 400. tárgyat 124 pontért |
tpf 150 | TVP elővétele: 150 pontért |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kilukasztod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától. Az ork bérgyilász feléd döf, de csak ijesztésképp. Az ork bérgyilász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [144,61] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy ork bérgyilász. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork bérgyilász jobb lábát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az ork bérgyilász nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 108 életpontot sebeztél. Fényaurád 23 sebzést okoz. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az ork bérgyilász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
fa 122 1671 1 | feladod a 122. tárgyat az 1671. kalandozónak (1 darabot) |
m 1 5 | mozogsz északkeletre, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a harcos hárpia testét. (7 támadással 242 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harcos hárpia bal lábát. (6 támadással 468 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a harcos hárpia szélfútta haját. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 148 életpontot sebeztél. Fényaurád 12 sebzést okoz. Karmával néhányszor a harcos hárpia megcsapja a fejedet. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 67 életpontot vesztettél. Teriád karddal néhányszor megcsapod a harcos hárpia szélfútta haját. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a harcos hárpia testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 158 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 68 életpontot vesztettél. A harcos hárpia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 19 madártollat. 9006 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1740, sebződés: 487, gyógyulás: 8, összesen: -479 ÉP}
(Továbbmész...) [237,91] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy bo'adhun lidérc. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bo'adhun lidérc jobb karját. (7 támadással 282 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a bo'adhun lidérc jobb oldalát. (6 támadással 530 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal végigvagdosod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 89 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A bo'adhun lidérc egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-71 életerő). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7394 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1227, sebződés: 162, gyógyulás: 8, összesen: -154 ÉP}
fog 351 1280 | elfogod a 351. szörnyet az 1280. tárggyal |
v 84 351 | elmormolod a 84. varázslatot |
szk 258 | keresed a 258. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 6. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
A MÖSZÉK KIIRTÁSA (189. PSZI KÉPESSÉG) Végre megtaláltad a megoldást a pszionikus élősködőktől való végleges megszabadulásra! Egyszerűen csak add ki a P 189 parancsot 8 pszi pontért és 5 TVP-ért, és egy erőteljes pszionikus sokkhullámot küldesz végig az agyadon, amely kiirtja az összes poszogó möszét, saját magadra viszont semmilyen károsodást nem jelent. |
ZZTRISSH HARCOS (526. SZÖRNY) Ezek a kimondhatatlan nevű rovarlények a sötétség hírhedt harcosai. Félelmetes csáprágóik szokatlanul nagyok apró fejükhöz képest. Aránytalanságukat tovább növeli, hogy hosszú végtagjaik rövid, de éles karmokban végződnek, melyek rendeltetéséhez nem férhet kétség. Hátukat adamantitkeménységű kitinpáncél védi, mely sötét, mint az otthonukká kialakított romos építmények ezrei. Sosem merészkednek fényre, így két lehetőséged marad a velük való találkozásra: vagy az éjszaka sápatag fényénél rosszkor rossz helyen tartózkodsz, vagy az otthonukban keresed fel őket. |
ZZTRISSH VETERÁN (527. SZÖRNY) A zztrissh rovarlények egy újabb generációja. Csak a legtehetségesebbek, és ők is csak hosszú szolgálat után érhetik el azt a megtiszteltetést, hogy eggyel feljebb léphessenek a zztrisshek hierarchiájában. A zztrissh veteránok kiváló harcosok, ezenkívül ügyes vezetői a kezük alá beosztott közkatonáknak. Arra, hogy egy ilyen lényt kinézete alapján megkülönböztess a legzöldfülűbb harcosoktól, nem sok esélyed van. |
RO'GALHAL LÁNC (763. TÁRGY) A ro'galhalok, a bo'adhunok törzsfői élet és halál urai. Ha valaki ellentmond neki, joga van ott, a helyszínen megfojtani törzsfői láncával. A törzsfők általában a hatalmas testű to'aghanok közül kerülnek ki, fizikai erejük azonban nem elegendő a hatalom megtartására - szükségük van a sámánok támogatására. |
STRISSHA (528. SZÖRNY) A rovarlények általánosan elismert vezetője! A félelmetesen nagyra nőtt zztrissh legalább háromszor akkora mint bármelyik fajtársa, és hihetetlen intelligencia szorult testéhez képest kicsiny fejébe. Rég volt már, hogy ő is csupán egy volt a bo'adhun fenyegetés idején gyűlést ülő veteránok közül, azóta sok minden történt: a zztrisshek élére állt, kegyetlen rajtaütéseket szervezett a bo'adhun falvak lakosságán, és elismertette a barbár néppel jogos követeléseiket. Azóta kicsiny közösségeik háborítatlanul élnek a környék legsötétebb szegleteiben. |
KYORGÖLŐ PENGE (875. TÁRGY) Ez a csodálatos, kék színben ragyogó, keresztvas nélküli penge az ősi idők legendás vágófegyvere. Sok ehhez hasonló eszköz készült, mely a kyorgok mágiában való mérhetetlen jártasságát hivatott ellensúlyozni a nép ellenségei számára. A kyorgölő pengét a bal kezedbe is veheted, 3D4+4 a sebzése, használatakor +5-öt kapsz támadásodra. Ezenkívül, a kyorg terület lényeinek 8-cal több sebzést okoz. Nem adhatod át másik kalandozónak. |
KROSSAN PÁRNÁJA (876. TÁRGY) Csak egy bíborborítású párna! - gondolod, amikor megpillantod. Azonban ne feledkezz el a tényről: a tárgy egykor Krossannak, a bo'adhun remetének a tulajdona volt, aki híres volt a halandók között kivívott halhatatlanságáról. Már ez felbecsülhetetlen értéket ad a párnának. Ezenkívül azonban van még egy jó tulajdonsága: ha nálad van (nem kell hozzá KF-elni), megterheltséged 8 kg-mal csökken. A párnát nem adhatod át másik kalandozónak. |
HALGAR KULCS (877. TÁRGY) A halgar kulcs szürke, nyúlós anyagból készült, melyet némi varázsenergia tart össze, nehogy idő előtt szétfolyjon. Az ősi időkben használtak ehhez tartozó zárakat a nagyobb kincseskamrák őrzésére. A kulcs, ha ilyen zárral egyesül, a megfelelő formára olvad - feltárva ezzel az előtted álló ajtót -, de ezután sajnos már nem tudod semmire sem használni. |
BO'ADHUN CSAPÁS (266. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) A Bo'adhun sámánok mágikus hatalma legendás volt. Most, egy ősi labirintus mélyén, végre eltanulhatsz egy parányi morzsát ebből az elveszett tudásból! A Bo'adhun csapás félelmetes villámvarázslat, egyetlen nyalábba sűrített, koncentrált csapást mér az ellenfélre, amely 500 életpontot sebződik, mentődobás nincs ellene. Természetesen, a varázslat sebzése tovább módosítható varázslatokkal és tárgyakkal, de persze az elektromos pajzs véd ellene. Elmondása mindössze 60 varázspontba kerül, anyagi komponense pedig szerves energiát kíván - 3 kaját kell elmorzsolnod, amikor elmondod. |
MIHLANIL ÉRME (764. TÁRGY) Ez egy nagyértékű bo'adhun pénzérme. Kétséget kizáróan bizonyítja, hogy a bo'adhun törzsek sámánjai többször is meglátogatták a Sötét Földet. |
Erő: | 64 (80) | Szint: | 44 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 66 (95) | Támadás: | 64 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 61 (78) | Védekezés: | 123 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 157/165 év |
Egészség: | 65 (82) | Életpont: | 1049/863 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 65 (87) | Varázspont: | 2595/293 | Pénz: | 1788 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 28/14 | Pszi pont: | 306/67 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 68 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/71 | ökölvívás: | 27/84 (+3%) | szúrófegyverek: | 26/31 |
vágófegyverek: | 42/55 (+14%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 38/60 (+11%) |
dobófegyverek: | 22/57 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/53 | 2. nyomkövetés: | 164/19 (+6%) | 3. lopás: | 4/1 |
4. mászás: | 16/77 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 62/23 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 18/62 (+12%) |
7. gyógyítás: | 53/67 | 8. titkosírás: | 11/11 | 9. felderítés: | 34/30 (+12%) |
10. szörnyidomítás: | 33/31 | 11. teológia: | 197/93 (-436%) | 12. taumaturgia: | 113/9 (+36%) |
13. szerencsejáték: | 10/66 | 14. versengés: | 25/70 (+5%) | 15. harcművészetek: | 25/4 |
16. zene: | 225/45 (+4%) | 17. szörnyismeret: | 45/30 | 18. pszi: | 38/2 (+85%) |
19. zárnyitás: | 26/2 (+70%) | 20. vadászat: | 21/99 | 21. vitalitás: | 4/73 |
22. bányászat: | 39/0 | 23. úszás: | 23/43 | 24. főzés: | 9/77 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 61 | |||
10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
kutatsz max. 70 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), Eruol (#378) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), szárnyaló halál (#456), bűbájlidérc (#761), profi bérgyilkos (#793) (csak egyszer), ro'galhal gyóntató (#524) (csak egyszer), Harmarghal (#525) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | kézrátétel (#381) | Pörhemór köre (#205) (171,5,2) | jellemrejtés (#23) |
szemmelverés (#137) | az elme hatalma (#123) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) |
nagyobb agypajzs (#120) | varázsenergia (#161) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | pszi ragyogás (#166) | >> | 34. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 25. szintű lényekre | armageddon (#218) | >> | Harmarghal (#525) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
zenemanó (#7019) státusz: OK |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ideje megmentened a világot! A kaland kezdetét jelenti, ha képes vagy bemutatni oltáromnál egy dalebgad kristálykulcsot! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | acéltű (#334) | 1 | álompor (#396) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | bahrot bőr (#938) | 10 | borkonyó bibe (#312) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
1 | dizen kulcs (#472) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | elf csont (#664) | |||
3 | gyíkfű (#201) | 31 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kerek kő (#19) | |||
2 | kholden kulcs (#470) | 1 | mocsári penke (#148) | 3 | nyílvessző (#108) | |||
2 | párducbőr (#1066) | 16 | purifikátor háj (#269) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 4 | tünde nyíl (#554) | 1 | yetifog (#863) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
552 | arany (#50) | 1 | árnyékkulcs (#566) | 8 | csillagbot (#929) | |||
11 | csillaglövedék (#931) | 6 | fiatalság itala (#473) | 10 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | halgar kulcs (#877) | 11 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | Krossan párnája (#876) | 1 | kyorgölő penge (#875) | 11 | madártoll (#112) | |||
1 | mihlanil érme (#764) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 8 | pézsmatökmag (#934) | |||
1 | ro'galhal lánc (#763) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | varázskő (#305) |