Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 4. 9h:05' EZ A 524. JÁTÉKHETED, 521. FORDULÓD 525. játékheted kezdete: márc. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4652 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia...
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 24 életpontot vesztettél.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a máguskobold testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja.
Ent pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a máguskobold testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 155 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a máguskobold jobb oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a máguskobold száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 938 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. {Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Verminya hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormol. Shanon Dhar Wermon néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már ongóliant tombolás vibrál körülötte. Scipio a biztonság kedvéért felrak egy hhaar burka varázst. Pterois volitans néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötte. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst.
Verminya egy villámcsapás varázslattal köszönti a másikat. 107 életpontot sebzett. A támadóvarázslathoz nem jól helyezkedtél - társad pont előtted áll. Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat, ami Verminyát célozza. Társad most már nem lesz olyan szerencsés! A máguskobold most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
154 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Scipio kutat át a szörnyet. Talál valamit
(egy szopókövet). {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 107, összes sebződés: 0}
Verminya védekezésképp villámgyorsan felhúz egy hhaar burka II varázst. Shanon Dhar Wermon mormolni kezd. Létrejött egy ongóliant tombolás körülötte. Scipio a biztonság kedvéért felrak egy hhaar burka varázst. Pterois volitans egy hhaar burka II varázslattal készül a csatára. Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára.
Verminya egy villámcsapás varázslattal köszönti a másikat. 94 életpontot sebzett. Rosszul helyezkedsz, társad előtted áll, így támadó varázslatra most nem lesz lehetőséged. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Verminya felé, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. Társad most már nem lesz olyan szerencsés! Az ellenfél gyóntatás varázslatot lő Verminya irányába. Nem hatott rá. Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy becsületjel varázslat, ami Verminyát célozza. A támadása hatástalan volt.
Verminya vas dobónyilat hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeivel perforálja a koboldkirály jobb vállát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Társad az ellenfél és közéd került, így most távfegyver alkalmazására nem nyílik lehetőséged.
Fókuszpengével Verminya kegyetlenül összevagdalja a koboldkirály lábát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal Verminya épp hogy megvágja a koboldkirály testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Verminya mentális támadást alkalmaz: bevet egy fehérál.roncsolása pszit. 70 életpontot sebzett. Sajnos te már nem férsz az ellenfélhez. A koboldkirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
316 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Shanon Dhar Wermon kutat át a szörnyet. Talál valamit (egy szopókövet Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást.). {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP, összes sebzés: 351, összes sebződés: 0}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 821. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
a 313 5699 22 | átadod a 313. tárgyat az 5699. kalandozónak (22 darabot) |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
pki 1000 | kiveszel a bankból 1000 aranyat |
vv 209 211 78 | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot |
amt 5699 1 | MXTU-t adsz át az 5699. kalandozónak 1 |
ee 197 117 194 | eladod a 197. tárgyat a 117. tárgyat a 194. tárgyat |
ee 309 158 1549 | eladod a 309. tárgyat a 158. tárgyat az 1549. tárgyat |
h 235 40 | használod a 235. tárgyat |
h 1639 | használod az 1639. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával megcsapod a részeg kalandozó jobb vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A fényaura 5 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. 1609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
ve 1 10 | megveszed az 1. tárgyat 10 |
ee 87 329 8 | eladod a 87. tárgyat a 329. tárgyat a 8. tárgyat |
ee 131 189 190 | eladod a 131. tárgyat a 189. tárgyat a 190. tárgyat |
ee 96 1549 184 | eladod a 96. tárgyat az 1549. tárgyat a 184. tárgyat |
ee 470 299 114 | eladod a 470. tárgyat a 299. tárgyat a 114. tárgyat |
ea 94 14 | eladod a 94. tárgyat 14 |
ea 1320 1 | eladod az 1320. tárgyat 1 |
ve 83 100 | megveszed a 83. tárgyat 100 |
ve 249 5 | megveszed a 249. tárgyat 5 |
m 2 | mozogsz keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Barnega fejét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Barnega bal oldalát. (2 támadással 181 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával megcsapod a Barnega testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 vasérc, ezenkívül 1 varázskorsó. 1997 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 23, gyógyulás: 4, összesen: -19 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rontasz. Ent pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a részeg kalandozó jobb oldalát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. 1609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [186,31] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 57 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával megütöd az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fényaurád 5 sebzést okoz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy téfea-agy és 4 pirkit. 2377 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 111, gyógyulás: 4, összesen: -107 ÉP}
(Továbbmész...) [187,31] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ekharion közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ekharion szőrös kezét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion testét. (2 támadással 208 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával megütöd az ekharion bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Könnyedén félreszökkensz az ekharion csapása elől. Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 34 aranyat. 2141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Nem találtad el! Fényaurád 7 sebzést okoz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 31 életpontot sebeztél. Ezt a támadást elhibáztad! Fényaurád 6 sebzést okoz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
kt 582 | elkészíted az 582. tárgyat |
kt 578 | elkészíted az 578. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 518 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 varázspont.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával csak érinted a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fényaurád 5 sebzést okoz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A 9 qwarg rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
kt 582 | elkészíted az 582. tárgyat |
kt 578 | elkészíted az 578. tárgyat |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [191,32] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 313 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2776 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 587, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
kt 582 | elkészíted az 582. tárgyat |
kt 578 | elkészíted az 578. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a roguena testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a roguena fejét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával megcsapod a roguena testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1955 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 2. BP: | leveszed/lerakod a 726. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
MÁGUSOK ITALA (1610. TÁRGY) Egy nyeletnyi, kesernyés, gyanús színű, büdös lötty, egy fura alakú fiola alján. Ennyit tudsz megállapítani első ránézésre a mágusok italáról. Persze nem véletlenül nevezik így. Ha akarod, felhörpintheted a H 1610 paranccsal (ez nem kerül TVP-be). Ekkor úgy fogod érezni, mintha a szádtól a gyomrodig mindent vörös izzásig hevítene ez a fránya ital. Persze, nem hiábavaló ez a szenvedés, mert a mágusok itala a fordulód végéig minden sebző taumaturgia és teológia varázslatod sebzését 33%-kal fogja megemelni (az ősi varázslatokra nincs hatással). Ez más, sebzést növelő hatásokkal összeadódik, de egyazon fordulóban csak egy adag mágusok italát fogyaszthatsz el. Azokra a varázslatokra, melyek az ellenfél életerejének bizonyos százalékát sebzik, az ital nincs hatással. Sajnos az elkészítésének titkát csakis elismert főmágusoktól lehetne megszerezni, de nem tudsz rá okot, miért árulnák ezt el neked. A tárgy nem átadható. A mágusok italának hatása az olimpián nem működik. |
KALAND ISMERTETÉSE Biztos korábban is megtörtént veled, hogy hallottál valamilyen jó kis többszemélyes kalandról, de ahány forrásból, annyiféleképpen elmesélve, miről is van szó. A valódi igazság így aztán rejtve maradt! Na de most, hogy a többszemélyes kalandoknak már ennyi részletét megismerted, lehetőséged nyílik arra, hogy pontosan úgy meséld el más kalandozóknak a "beszervezésed" történetét, ahogyan az megtörtént, azaz mostantól képes vagy arra, hogy többszemélyes kalandot ismertess meg másokkal. A kiválasztott kalandozóval/kalandozókkal persze személyesen kell találkoznod, a teljes igazságot máshogy nem lehet elmondani. Add ki hát a TKB 2 <kalandozó száma> <kaland száma> parancsot, és a kalandozóval való legközelebbi barátságos találkozókor előadod neki a történeted. Reméljük, még nem ismerte korábban! Egyszerre több ilyen TKB parancsod is lehet érvényben (de mindegyik egy helyet foglal a Feltételes parancsaid listájában). Egy kalandozóra egy időben csak egyetlen beállításod lehet érvényben. Olyan kalandozónak, aki még egyetlen többszemélyes kalanddal sem találkozott, nem tudod előadni a történeted. |
AZ ELME HATALMA (123. PSZI KÉPESSÉG) Az Elme Hatalma az Elme Fölényének továbbfejlesztett változata. Hatására mentális varázslataid célpontjai kapnak -11 -et mentális mentődobásaikra a teljes fordulód időtartamára. Létrehozására 5 TVP-t és 15 pszi pontot kell elköltened, hatása nem adódik össze az Elme Fölényével. |
Erő: | 59 (76) | Szint: | 35 | Merészség: | 9/7 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 62 (74) | Támadás: | 67 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 57 (74) | Védekezés: | 115 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/34 év |
Egészség: | 56 (74) | Életpont: | 949/847 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 58 (74) | Varázspont: | 1547/707 | Pénz: | 3232 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 36/1 | Pszi pont: | 327/92 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/60 | ökölvívás: | 10/20 | szúrófegyverek: | 22/12 |
vágófegyverek: | 24/0 | ütőfegyverek: | 36/93 (+6%) | lőfegyverek: | 30/21 |
dobófegyverek: | 25/64 (+9%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/56 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 84/15 (+4%) | 3. mászás: | 14/58 |
4. csapdakészítés: | 23/58 | 5. csapdaészlelés: | 17/72 | 6. gyógyítás: | 109/15 |
7. titkosírás: | 18/74 | 8. felderítés: | 33/77 | 9. szörnyidomítás: | 16/10 |
10. teológia: | 73/82 (+12%) | 11. taumaturgia: | 67/78 (+20%) | 12. szerencsejáték: | 8/74 |
13. versengés: | 23/20 | 14. harcművészetek: | 6/95 | 15. zene: | 97/44 (+46%) |
16. szörnyismeret: | 6/84 | 17. pszi: | 37/5 (+93%) | 18. zárnyitás: | 15/98 |
19. vadászat: | 52/29 | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 40/20 (+4%) |
22. úszás: | 27/80 | 23. főzés: | 11/7 | 24. csapatmunka: | 4/13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halálelementál (#279), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371), acélkolosszus (#35), jégtroll (#164), lidércúr (#252), noth szellem (#250), csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), lidérckirály (#316), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (95,30,4) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
égető tekintet (#164) | esszenciavédelem (#165) | láthatatlanság (#76) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) | a lélek védelme (#57) |
tárgyvédelem (#178) | fényaura (#211) | láth. észlelése (#78) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
savhurrikán (#107), energiafolyam (#136), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | sötét gnóm (#132) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | |
energiafolyam (#136) | >> | árnylord (#342) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | vakító fény (#43) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
energiatüskék (#29) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | zombi mágus (#389) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kputtyintó csalán (#247) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | mestervarázsló (#267) | varázsvédelem (#34) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nukleáris cickány (#155) | varázsvédelem (#34) | >> | fémbontó szójer (#150) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
2.) Egy kis visszaemlékezés a régi küldetésekre: áldozz nekem 15 xirnox szívet! |
3.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | bakkura csizma (#96) | |||
6 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | bev formázó minta (#299) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
14 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csontpálca (#329) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 22 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 2 | kholden kulcs (#470) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | ryuku menetpajzs (#1320) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 4 | szöges bunkó (#8) | 4 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2328 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
5 | bumeráng (#249) | 3 | csalánvirág (#582) | 11 | deus ex machina (#1) | |||
3 | ében toboz (#578) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
4 | pirkit (#153) | 1 | púderkő (#119) | 98 | ragasztó (#83) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | tüske (#22) | 1 | varázskorsó (#1546) | |||
3 | vasérc (#152) | 16 | víz (#27) |