Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 3. 8h:34' EZ A 521. JÁTÉKHETED, 521. FORDULÓD 522. játékheted kezdete: ápr. 9. A következő fordulódat legkorábbana 522. játékhéten tudjuk betáplálni. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 23. varázslatot a 4. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 123. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
fku 70 | felt. kutatás 70 |
m 5 6 7 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kyorgölő késsel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája bal vállát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Fényaurád 25 sebzést okoz. A villámrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Marokra fogva a kyorgölő kést a másikra rontasz. {KCC:} Kyorgölő késsel tökéletesen perforálod a villámrája bal oldalát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a villámrája megcsapja a fejedet. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszönt csatapartnered. 189 életpontot vesztettél. Meglengetve a kyorgölő kést ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kyorgölő késsel több döféssel felnyársalod a vízbeölt ryuku bal oldalát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. Előrehajolva csap a vízbeölt ryuku, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 19 életpontot vesztettél. {GYD:} Kyorgölő késsel megdöföd a vízbeölt ryuku elzöldült fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A fényaura 17 ép-t sebez. A vízbeölt ryuku megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1854 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 287, gyógyulás: 0, összesen: -287 ÉP}
Megmarkolva a kyorgölő kést a másikra támadsz. Kyorgölő késsel jól megszurkálod az őscápa testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Fogaival az őscápa felszakítja mellkasodat. (2 támadástól 465 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 465, gyógyulás: 0, összesen: -465 ÉP}
(Továbbmész...) [252,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Egy pikkelyes ptog nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
(Továbbmész...) [251,124] A homokos part mögötted marad, és hamarosan egy ritka erdő fái közt barangolsz. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy kettéroppantó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kettéroppantó jobb vállát. (7 támadással 290 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kettéroppantó testét. (6 támadással 531 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a kettéroppantó bal oldalát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 123 életpontot sebeztél. Fényaurád 11 sebzést okoz. A kettéroppantó mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Teriád karddal végigvagdosod a kettéroppantó égigérő testét. (4 támadással 352 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a kettéroppantó testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Mielőtt észbe kapnál, a kettéroppantó megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 211 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9065 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1801, sebződés: 211, gyógyulás: 8, összesen: -203 ÉP}
sze 106 | elengeded a 106. szörnyet |
m 7 6 7 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar remete jobb lábát. (7 támadással 298 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Jól célzott! (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar remete fejét. (6 támadással 533 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar remete fejét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 112 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. A varkaudar remete megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal megvagdalod a varkaudar remete bal karját. (3 támadással 267 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a varkaudar remete testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 110 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A varkaudar remete most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8684 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1703, sebződés: 154, gyógyulás: 8, összesen: -146 ÉP}
(Továbbmész...) [249,123] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Találsz egy korallfövenyt. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy algaleioda. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az algaleioda jobb oldalát. (7 támadással 285 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (59 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod az algaleioda bal oldalát. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod az algaleioda testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 60 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. Megcsipkedi az algaleioda a bal válladat. (3 támadástól 218 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (3 támadással 250 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal súrolod az algaleioda testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (12 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Csőrével az algaleioda belemar kézfejedbe. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az algaleioda most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 madártollat. 8870 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1529, sebződés: 346, gyógyulás: 8, összesen: -338 ÉP}
(Továbbmész...) [248,122] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított borkonyó cserjét. Látsz egy elpusztított fekete kaktuszt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy hájas okerón lehet. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
vv 185 79 167 | elmormolod a 185. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. {KCC:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a harcos hárpia szélfútta haját. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a harcos hárpia nyakát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (12 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 78 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 68 életpontot vesztettél. {KCC:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a harcos hárpia fejét. (6 támadással 454 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a harcos hárpia testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 75 életpontot sebeztél. A fényaura 7 ép-t sebez. A harcos hárpia karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 67 életpontot vesztettél. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1515, sebződés: 410, gyógyulás: 8, összesen: -402 ÉP}
m 7 5 6 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [246,122] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. A víz fölött sirályok köröznek. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy ryuku hajóroncsot. Elteszed a látcsövet. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pikkelyes ptog. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
(Továbbmész...) [245,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Találsz egy remek rejtekhelyet nem vízhatlan tárgyaidnak, majd belegázolsz a tengervízbe. Nem túl meleg a víz, állapíthatod meg, remélhetőleg nem fogsz megfázni a nagy lubickolásban. Aztán lebuksz a mélybe. Ledugod a fejed a víz alá, és kinyitod a szemed, hogy láthasd, mi vár rád odalent. Egy villámrája intéz feléd kihívást. [védettséged: 41]
Vad csatakiáltással, felemelve a kyorgölő kést ellenfeledre rohansz. {KCC:} Kyorgölő késsel néhányszor teljesen átdöföd a villámrája testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). A villámrája csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ryuku átokvarázs varázslatot. 198 életpontot vesztettél. Meglengetve a kyorgölő kést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kyorgölő késsel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízbeölt ryuku elzöldült fejét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) A fényaura 30 ép-t sebez. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a vízbeölt ryuku vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 24 életpontot vesztettél. Kyorgölő késsel jól megszúrod a vízbeölt ryuku jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (34 ép-t sebezve). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1854 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 296, gyógyulás: 0, összesen: -296 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ryuku átokvarázs varázslatot. 139 életpontot vesztettél. Meglengetve a kyorgölő kést a másikra rontasz. {KCC:} Kyorgölő késsel tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku elzöldült fejét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Ellenfeled 29 pontot sebződik a fényaurától. Előrehajolva csap a vízbeölt ryuku, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 17 életpontot vesztettél. Kyorgölő késsel megdöföd a vízbeölt ryuku elzöldült fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled 21 pontot sebződik a fényaurától. A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1854 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 220, gyógyulás: 0, összesen: -220 ÉP}
Meglengetve a kyorgölő kést ellenfeledre rontasz. {KCC:} Kyorgölő késsel néhányszor teljesen átdöföd a vérkeszeg bal vállát. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) A fényaura 18 ép-t sebez. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) {KCC:} Kyorgölő késsel tökéletesen perforálod a vérkeszeg vörös pikkelyeit. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) A fényaura 25 ép-t sebez. A vérkeszeg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 5 halcsontot. 4993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 317, gyógyulás: 0, összesen: -317 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az algaleioda testét. (7 támadással 258 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (54 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal párszor kilyukasztod az algaleioda jobb szárnyát. (6 támadással 498 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (12 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 72 életpontot sebeztél. Fényaurád 6 sebzést okoz. Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 156 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. {KCC:} Teriád karddal végigvagdosod az algaleioda jobb oldalát. (3 támadással 254 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod az algaleioda testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 65 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. Többször megcsíp az algaleioda. (3 támadástól 252 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 madártollat. 8904 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1479, sebződés: 462, gyógyulás: 8, összesen: -454 ÉP}
v 198 257 86 | elmormolod a 198. varázslatot |
[257,86] A tengerpartot elhagyva, egy faligetbe érkeztél.
be 692 | bemész a 692. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. [5 pontot használtál fel, van még 503. Kapsz 2 VP-t.]
v 96 185 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,58] Épületek tűnnek fel.
h 509 60 | használod az 509. tárgyat |
be 708 708 415 | bemész a 708. épületbe |
fog 708 1280 | elfogod a 708. szörnyet az 1280. tárggyal |
v 84 708 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (7 támadással 346 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. {KCC:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a ro'galhal kísértet szellemtestét. (6 támadással 504 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a ro'galhal kísértet testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 49 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A ro'galhal kísértet egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (5 támadással 429 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 41 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. A ro'galhal kísértet vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A ro'galhal kísértet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8939 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1500, sebződés: 193, gyógyulás: 8, összesen: -185 ÉP}
fog 174 1280 | elfogod a 174. szörnyet az 1280. tárggyal |
v 84 174 | elmormolod a 84. varázslatot |
id 871 230 | idomítod a 871. szörnyet 230 pontért |
szk 250 | keresed a 250. szörnyet |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 6. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
MENTÁT KARKÖTŐ (1551. TÁRGY) A mentát karkötő minden pszionicista álma. Amíg karodon viseled, talán kicsit többször fogod ellenőrizni, hogy tested teljes anyagi valójában létezik, de az érzés mellett olyan előnyt tapasztalhatsz, mely talán feledteti veled szorongásaidat. A mentát karkötő viselésekor mentális varázslataid ellen (ebbe támadó pszi képességeid is beletartoznak) -5-tel dobják ellenfeleid a mentődobásaikat. |
ŐSCÁPA (719. SZÖRNY) Amikor megpillantod a vízben feléd sikló gigantikus testet, tudod, hogy eljött a vég. Az óceánok mélyén a cápák az urak, és mind közül az őscápák a leghatalmasabbak - ezekkel a tíz méter hosszú, csupa fog gyilkológépekkel nem dacolhat halandó ember fia. Egyetlen harapásával képes kettéroppantani bármit, ami a víz alatt él, akkor miért épp neked lenne esélyed? |
TŰZMADÁR (708. SZÖRNY) Az utadba sodródott tűzmadár viselkedése és tulajdonságai látszólag minden fizikai törvénynek ellentmondanak: puha szőrszálakkal borított nyaka, és vörös, a szárnyvég felé növekedő, rombuszforma tollai, bár tűznyelvek mardossák őket, egyáltalán nem gyulladnak meg, hogy aztán továbbterjedve a lény egészét felégessék. Sőt, amikor az agresszív teremtmény, lángoló szemeit villogtatva, eszeveszett rikácsolásba kezd - na annál elrémisztőbbet nehezen találhat kalandozó messze e Ghallának nevezett földtekén. Helytállás vagy menekülés? Vonzó lenne az utóbbit választani... A lény vámpirizációra immúnis, ráadásul mágikus fegyver nélkül botorság lenne kiállni ellene. |
A TL'URLANGOK A tl'urlangok, ismertebb nevükön éjfattyak egy teljesen idegen dimenzió teremtményei. Felépítésük tökéletesen eltér az általunk ismert fogalmaktól. Egyes teóriák szerint az univerzum másik végéből érkeztek egy kapun keresztül, mások szerint egy párhuzamos univerzum lakói, amely mindenben az ellentéte a mienknek. Hatalmuk másságukból adódik - érintésük megsemmisíti a mi világunk anyagát. Messze, az ősi múltban egyszer Raia angyalai inváziót indítottak a Sötét Földre. A Thargodanok iszonyúan öreg ősmágusai a Teremtés és Pusztítás rituáléit felhasználva kaput nyitottak, de maguk sem tudták, hogy mi fog keresztüllépni rajta. Az éjfattyak érkezésükkor megsemmisítették az ősmágusokat, de az ősmágusok varázslatai meggyengítették őket, és sem további pusztításra, sem a kapun való visszatérésre nem voltak képesek. A Sötét Hercegek szolgálatra kényszerítették őket, és még jutalmat is kínáltak nekik, az angyalok pulzáló életesszenciáját. Az éjfattyak elfogadták a paktumot, és a Thargodanoktól kapott energiával megerősödve, lecsaptak a Fény seregeire, amely már Techiulan citadelláját ostromolta. A csata egy órán át tartott, és egyetlen szikrányi lélekenergia sem menekült, a tl'urlangok teljesen felfalták Raia seregét. Az éjfattyak azonban annyira megerősödtek, hogy úgy érezték, folytathatják a Thargodanok és a Sötét Föld más teremtményeinek behabzsolásával. Eddigre azonban kiderült, hogy az ősmágusoktól örökül hagyott speciális varázslatok energiája még ezeken az idegen teremtényeken is képes sebet ejteni. Az ősi varázslatokkal, és nagyhatalmú mágikus fegyverekkel sikerült visszaűzni az éjfattyak kicsiny seregét, de sok tízezernyi Thargodan semmisült meg örökre. A kapu bezárult, és többé soha senki nem nyitotta meg - egészen mostanáig... Megjegyzések: életenergiájuk nem lévén, a tl'urlangok természetesen immunisak a vámpirizációra és a varázspont-elszívásra. Éjfattyakkal csakis 50. vagy magasabb szintű kalandozók találkozhatnak. Fontos: ezeket a lényeket ugyan el lehet pusztítani, de csakis akkor, ha mindent megtettél a felkészülés érdekében. Készülj fel rá, hogy az első néhány találkozás demezéssel végződik. Ha esetleg egységesen BA vagy FT parancsot akarsz kiadni az összes éjfattyra, akkor a 9096-os számmal hivatkozhatsz rájuk. (Ha azonban merészséged nem indokolja a támadást, a többi ilyen FT-hez hasonlóan, nem fogsz támadni, hiába van FT 9096 kiadva.) |
ML'OTHAG SZÜRCSÖLŐ (415. SZÖRNY) Az éjfattyak egyik legocsmányabbika, a világ szövete repedezik, ahogy egy a szürke, állandóan változó folyadékhalom végiggördül a földön. Az életnek és energiának legkisebb jelenlétét is megérzi és megszünteti. Még a leghatalmasabb halandóknak sincs esélyük ellene. A ml'othag szürcsölő érintése ellen semmiféle varázslat, sőt, még a faji nadrág viselése sem nyújt védelmet. |
Erő: | 64 (75) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 66 (100) | Támadás: | 63 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 61 (78) | Védekezés: | 125 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 157/165 év |
Egészség: | 65 (82) | Életpont: | 1033/818 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 65 (87) | Varázspont: | 2533/1557 | Pénz: | 1126 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 28/8 | Pszi pont: | 294/335 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 66 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/71 (+24%) | ökölvívás: | 27/81 | szúrófegyverek: | 26/31 |
vágófegyverek: | 42/41 (+7%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 38/49 (+1%) |
dobófegyverek: | 22/57 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/53 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 164/13 (+66%) | 3. lopás: | 4/1 |
4. mászás: | 16/69 | 5. csapdakészítés: | 62/17 (+85%) | 6. csapdaészlelés: | 18/50 |
7. gyógyítás: | 53/67 | 8. titkosírás: | 11/11 | 9. felderítés: | 34/18 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 33/31 (+253%) | 11. teológia: | 202/29 (+34%) | 12. taumaturgia: | 112/73 (+17%) |
13. szerencsejáték: | 10/66 | 14. versengés: | 25/65 | 15. harcművészetek: | 25/4 |
16. zene: | 225/41 (+96%) | 17. szörnyismeret: | 45/30 (+18%) | 18. pszi: | 37/17 (+1%) |
19. zárnyitás: | 25/32 | 20. vadászat: | 21/99 | 21. vitalitás: | 4/73 |
22. bányászat: | 39/0 | 23. úszás: | 23/43 (+69%) | 24. főzés: | 9/77 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 41 | |||
10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
kutatsz max. 70 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), Eruol (#378) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), szárnyaló halál (#456), bűbájlidérc (#761), profi bérgyilkos (#793) (csak egyszer), ro'galhal gyóntató (#524) (csak egyszer), Harmarghal (#525) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | kézrátétel (#381) | Pörhemór köre (#205) (171,5,2) | jellemrejtés (#23) |
szemmelverés (#137) | az elme hatalma (#123) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) |
nagyobb agypajzs (#120) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | pszi ragyogás (#166) | >> | 34. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 25. szintű lényekre | armageddon (#218) | >> | Harmarghal (#525) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
zenemanó (#7019) státusz: OK |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
tűzmadár (#708) státusz: OK |
dögkeselyű (#174) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ideje megmentened a világot! A kaland kezdetét jelenti, ha képes vagy bemutatni oltáromnál egy dalebgad kristálykulcsot! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 35 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
298 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
4 | halcsont (#390) | 18 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | madártoll (#112) | |||
8 | nyílvessző (#108) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 2 | tenger gyümölcse (#1155) | |||
2 | tünde nyíl (#554) |