Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 5. 12h:03' EZ A 168. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD 169. játékheted kezdete: jún. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4812 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 6 2 10 | elmormolod a 6. varázslatot |
ek 2 1533 | t. energia kisütése: 2 1533 |
kf 813 | kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat |
ba 355 | nem támadod a 355. szörnyet |
m 8 | mozogsz északra |
Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 3 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány bal első lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a nukleáris cickány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. Eldobod az értéktelenné vált trikornis trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő nukleáris cickány trófeát. 941 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a halálhozó testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (6 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a halálhozó testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a halálhozó testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 7 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 16 életpontot vesztettél. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a halálhozó hosszú csőrét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a halálhozó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 8 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 18 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}
kt 92 3 | elkészíted a 92. tárgyat (3 darabot) |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a gorombilla jobb karját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A gorombilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [68,14] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kihasználva az alkalmat, könnyen az örök vadászmezőkre juttatod a tazunkarókát. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rókafarkat.
Felfedeztél egy phua-kúpot. Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ryuku kopjával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
jlk 2111 | jelszó kimondása 2111 |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a massza bal középső lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza pörsenéses hátát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a massza pörsenéses hátát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A massza a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 12 életpontot vesztettél. A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grifftojást. (ld. enc.) 578 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gitonga bal vállát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A gitonga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [70,14] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ryuku kopjával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [71,14] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gyilkos mókus lehet. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos mókus testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a gyilkos mókus testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
pki 1000 | kiveszel a bankból 1000 aranyat |
ee 74 75 45 | eladod a 74. tárgyat a 75. tárgyat a 45. tárgyat |
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [73,16] A síkság után kisebb hegyek következnek. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Észreveszel egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
(Továbbmész...) [74,17] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy nyuhaj karbin. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
kt 233 | elkészíted a 233. tárgyat |
h 233 1 | használod a 233. tárgyat |
kt 3 | elkészíted a 3. tárgyat |
szk 34 | keresed a 34. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
NUKLEÁRIS CSATACICKÁNY (155. SZÖRNY) A nukleáris csatacickány egyike a termomágikus háború után létrejött torzszülött mutánsoknak. Az egykori birodalmi csatacickányokból kifejlődött óriás méretű példányok nemcsak természetes támadási metódusaikkal jelentenek veszélyt: romlott testükből állandó sugárzás árad, amely nemcsak a sejteket roncsolja, hanem esetenként néhány aranyadat is korrodálhatja. Szerencsére, nukleáris csatacickányok csak síkságon fordulnak elő, így el lehet őket tudatosan kerülni. Egy dolog van, amiért esetleg mégis megéri vadászni rá: a gyomrában gyakran pirkit képződik. |
GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY) Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz... |
GYILKOS MÓKUS (29. SZÖRNY) Az erdők e vérszomjas ragadozója ártatlan külsejével megtéveszti a gyanútlan utazókat. Amikor azonban valakinek a nyakába ugrik ez a csupa fog-karom harapógép, gyakran megváltozik az ember véleménye. Feltéve, ha túléli a támadást. Öreg, tapasztalt vándorok szerint a gyilkos mókus húsa ehető. |
ESKÜVŐ Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű. A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli. Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél. |
Erő: | 18 (19) | Szint: | 14 | Merészség: | 5/2 | Magasság: | 193 cm |
IQ: | 23 (24) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 11 (14) | Védekezés: | 16 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 13 (14) | Életpont: | 285/229 | Jellem: | gonosz (51) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (22) | Varázspont: | 149/1 | Pénz: | 1034 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 11/9 | Pszi pont: | 7/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/10 (+5%) | szúrófegyverek: | 13/89 (+21%) | vágófegyverek: | 2/35 |
ütőfegyverek: | 5/86 | lőfegyverek: | 14/68 (+21%) | dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8) |
74,62 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 163 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/13 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 11/105 (+35%) | 3. lopás: | 1/77 |
4. mászás: | 2/106 | 5. csapdakészítés: | 14/71 (+29%) | 6. gyógyítás: | 12/106 (+56%) |
7. titkosírás: | 2/21 (+11%) | 8. felderítés: | 3/20 | 9. szörnyidomítás: | 1/71 |
10. teológia: | 7/81 (+23%) | 11. taumaturgia: | 1/50 (+4%) | 12. versengés: | 6/80 (+9%) |
13. szörnyismeret: | 3/47 | 14. pszi: | 1/48 | 15. zárnyitás: | 5/97 |
16. vadászat: | 4/9 | 17. bányászat: | 2/65 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (a halál csókja (#187)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
démontetű (#15), sünmedve (#33), surranó kígyó (#30), drótszőrű pincsi (#22), kőszáli disznó (#34), bakkura (#52) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), vízionár (#66), manifesztátor (#124), nektoraf (#355) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot]. |
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t! (teljesítve) |
3.) A legvisszataszítóbb áldozat számomra a legkedvesebb. Áldozz oltáromnál élő óriás patkányt! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a kapcsolat (248) |
a monolit imádása (264) |
a butaság ára (273) |
ima a monolitokért (276) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
monolit érzékelés (341) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
káoszmágia (400) |
a káosz elszabadul (410) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1031 TU szükséges.) |
Összsúly: 92.09 kg | Megterheltség: 55% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csontkulcs (#74) | 5 | kaja (#2) | 2 | kis bőrpajzs (#45) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 20 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
965 | arany (#50) | 1 | grifftojás (#179) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
3 | kötél (#92) | 1 | lapockacsont (#33) | 4 | madártoll (#112) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | rókafarok (#124) |
66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | |
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|