Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. dec. 18. 15h:10' EZ A 123. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD 124. játékheted kezdete: dec. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3140 SZÁMLA : XXXX |
h 569 138 | használod az 569. tárgyat |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Mandibulakaszával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (4 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bíbor szulfagor vörös bundáját. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a bíbor szulfagor. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigmetszed a bíbor szulfagor bal hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a bíbor szulfagor bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a bíbor szulfagor agyarával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 szulfagor agyart. 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
f 152 153 15 | kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal a 15. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
kt 2084 1 | elkészíted a 2084. tárgyat (1 darabot) |
kf 2084 1 | kézbeveszed/felveszed a 2084. tárgyat a jobb kezedbe |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vadtroll testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a vadtroll testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vadtroll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-7 életpont). A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [72,51] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Utad során felfedezel egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 70 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy kastélyt. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 7050 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orgyilkos közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az orgyilkos bal karját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [71,51] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy uzbány. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 6 | mozogsz nyugatra |
Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 kaját. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [70,53] Még mindig bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Továbbmész...) [69,54] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy evaporőr. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az evaporőr egyik csápját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod az evaporőr testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
ef 7 505 | energia fejlesztése 7 |
szk 69 | keresed a 69. szörnyet |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 17 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 17 pontért |
SÖTÉT TEKERCS (535. TÁRGY) A kezedbe nyomnak egy Sötét Inkvizíció pecsétjével ellátott ébenfekete csontberakásos pergament. Elolvasod és megborzongsz a szentségtelen igék láttán. Mégsem tudod eldobni, inkább úgy döntesz, ez a tárgy érdemes arra, hogy később is tanulmányozd. Boldogan elteszed, és reménykedsz, hogy kíváncsiságod nem sodor megint bajba. |
MARTIAN TEKERCSE (569. TÁRGY) Bár első érintésre valami furcsa hidegség tölt el, mikor kézbe veszed a régi korok e mesés iratát, hamar túlteszed magad fenntartásaidon, és alaposan szemügyre veszed, mit tudhat e tekercs. Hát igen! A régi istenek hatalma ma is félelmetes: bár e tárgyat csupán egyszer használhatod a H 569 <varázslat> paranccsal, mert utána porrá foszlik, de hatására megtanulhatsz egy tetszőlegesen kiválasztott papi varázslatot, amelynek sorszáma 200-nál kisebb. |
SZÉLJÁRÁS (138. VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a segítségével meglovagolhatod a szelet, és könnyedén, szinte suhanva közlekedhetsz. Abban a körben, amikor ezt a varázslatot elmondod, egy mozgás parancs alapban mindössze 5 TVP-be kerül, a szokásos 10 helyett. Ezt természetesen módosítja a megterheltséged, de működik akkor is, ha van hátasállatod. Ilyenkor a nyomaid sem maradnak meg a mezőn. A széljárás anyagi komponense egy madártoll, és elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül. Föld alatt (labirintusokban) nincs hatása. |
VAS FEJPÁNT (408. TÁRGY) Elegáns fejrevalót kovácsolhatsz vasból, amely ugyan nem véd annyira, mint a vassisak, de sokkal könnyebb és elegánsabb is. A vas fejpánt elkészítéséhez egy vaskohónál, kőkalapács segítségével, 3 vasércből és 6 pirkitből kovácsolj csinos, míves szegecseket és lapokat, és erősítsd őket egy tatubőrre. Mindez 30 TVP-be kerül. A vas fejpánt 3-al növeli a védettségedet. A vas fejpánt elkészítése némi szakértelmet is igényel: legalább 4-es bányászat szakértelmet! (Hölgyek: a pántot készíttessétek el szívetek törpéjével!) |
KIS VASPAJZS (159. TÁRGY) A kis vaspajzs az egyik legegyszerűbb tárgy, amit vasból lehet készíteni. Előállításához szükség van öt vasércre, amelyet egy vaskohónál, tíz pirkittel felfűtve, egy kőkalapáccsal dolgozhatsz meg. Ahhoz, hogy ezt a 6-os védettséget nyújtó tárgyat meg tudd csinálni a KT 159 paranccsal, 40 TVP elköltésével, legalább 3-as bányászat szakértelem szükséges. |
RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
OVIMON-BOKOR (206. NÖVÉNY) Az ovimon-bokron kesernyés szagú, apró, fehér bogyók teremnek. A KT 207 paranccsal gyűjthetsz belőlük, 1 pontért. Kevesen tudják, hogy mire is jó, de bizonyos bölcsek megfigyelése szerint a szörnyek akkor rágcsálják, amikor a hímek állandó inzultusa ellenére épp nincs kedvük újabb porontyokat szülni. Ha van a birtokodban, és nő vagy, sikeres feltételes udvarlás előtt automatikusan megeszel egyet. Férfiaknál semmilyen hatása sincs. |
FELTÉTELES MÁSZÁS A homlokodra csapsz: hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Ahányszor megpillantasz valami másznivalót, nosza, rajta, megmászod! Ehhez az FM <TVP> parancsot kell kiadnod. Egy körben max. <TVP>-t fogsz mászásra szánni, és mindig automatikusan mászol, külön parancs kiadása nélkül. Persze feltétel, hogy mászás szakértelmed megfelelő legyen, és birtokodban legyen a mászáshoz szükséges tárgy. Egy körben nem fogsz kétszer ugyanoda felmászni Feltételes Mászással (hiszen másodjára már úgysem találnál semmit). |
ESKÜVŐ Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű. A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli. Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél. |
Erő: | 26 | Szint: | 12 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 107 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 6 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 161/65 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 | Varázspont: | 44/15 | Pénz: | 132 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 12/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | vágófegyverek: | 17/44 (+20%) | dobófegyverek: | 5/63 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
69,64 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 111 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/64 (+30%) | 2. nyomkövetés: | 2/67 | 3. lopás: | 2/0 |
4. mászás: | 3/3 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 5/18 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 1/89 |
7. gyógyítás: | 11/19 (+44%) | 8. titkosírás: | 2/6 | 9. felderítés: | 2/34 |
10. taumaturgia: | 7/38 (+6%) | 11. szörnyismeret: | 1/48 | 12. zárnyitás: | 7/76 |
13. vadászat: | 2/82 | 14. bányászat: | 1/66 | 15. testépítés: | 20/94 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
surranó kígyó (#30) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (685): többek közt 258. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
8, 9, 10, 21, 22, 23, 31, 32, 53. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 49 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 33 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1064 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 39.54 kg | Megterheltség: 63% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | madártoll (#112) | 7 | víz (#27) | 1 | Martian tekercse (#569) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 5 | kaja (#2) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szulfagor agyar (#677) |
68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | |
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|