51. forduló, 53. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 7. 12h:08'
EZ A 55. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD
56. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,116] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+16 varázspont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ragyás burástya fészket vagy búvóhelyet. Sajnos sikertelenül. [10 pontot használtál fel, van még 226.]

h 201 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 222.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 217.]

d 242 eldobod a 242. tárgyat
Elhajítasz 1 tüskecsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

tv 31 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

t 101 támadod a 101. szörnyet
FT 101 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy sullár! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a sullár testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával eltalálod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Aritma ostorával súrolod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 496 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 6 3 2 mozogsz nyugatra, délkeletre, keletre
[98,116] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sörényes ubuk közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával megütöd a sörényes ubuk testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a sörényes ubuk bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 355 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nukleáris cickány. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány bal oldalát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 881 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [99,117] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy törpemammut. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 61 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyengén megütöd a törpemammut testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 748 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [100,117] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ragyás burástya közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya fejét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya farkát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 57 életpontot sebeztél. Aritma ostorával meghorzsolod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 786 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tetemember. {védettsége: 28 szúró, 22 vágó, 12 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 187.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +59 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 187.]

m 3 2 1 mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre
[101,118] A bozótost ritka erdő váltja fel. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Ez Valik erdeje.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szekérkaravánt. Északra tart. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [102,118] Tovább barangolsz a fák között. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ork kunyhót.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,117] Még mindig az erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve.

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 157.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

m 2 4 1 mozogsz keletre, délre, északkeletre
[104,117] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,118] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Mély Grum. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 12 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a Mély Grum bal lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Mély Grum jobb lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Aritma ostorával súrolod a Mély Grum zömök testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A Mély Grum újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Mallon botjával többször eltalálod a Mély Grum testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütöd a Mély Grum fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A Mély Grum újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [105,117] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy agyfröccsentő irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 127.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +91 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 127.]

be 127 bemész a 127. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

lm 900 6 905 mozogsz 900 6 905
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

lm 21 mozogsz 21
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 124.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 121.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 118.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 115.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 112.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 109.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 69.]

tf 2 39 fejleszted a 2. tulajdonságodat 39 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 68 TVP-t kell elköltened.] [39 pontot használtál fel, van még 30.]
Az a sejtésed támad, hogy hamarosan valami nagyszerű felfedezést fogsz tenni. Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 26, 13.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elég érettnek érzed magad arra, hogy házasságot kössél, ha rátalálsz életed párjára. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 190 pontot. A következő körben tehát 220 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉLY GRUM (7122. ELLENFÉL)
Mély Grum egy törpe férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet!

ESKÜVŐ
Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű.
A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli.
Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia hittérítője vagy. Ez az 52. fordulód.

Erő: 11 (16) Szint: 15 Merészség: 10/10 Magasság: 156 cm
IQ: 19 Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 26 Menekülés: 40 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 14 Életpont: 216/216 Jellem: jó (113) Tul. pont: 23
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 278/130 Pénz: 665 arany Kép. pont: 11
Pszi pont: 6/0
Eddig összesen 321 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3266 TP-t kaptál. Jelenleg 83112 TP-d van. A következő szinthez még 36888 TP szükséges. Trófeáid: ryuku futárbérenc, élőholt quwarg, quwarg harcos. A 1. fordulódban 32000 arany került a bankszámládra. 34880 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 17 lőfegyverek: 15

Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 10 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 4 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 1
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 4 9. teológia: 2
10. taumaturgia: 9 11. szörnyismeret: 2 12. pszi: 1
13. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
segítesz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Raia papjait nem lophatja meg senki: imádkozz úgy, hogy csapdakészítésed legalább 6. szintű!
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyíkfű (#201) 2 gyógykenőcs (#313) 17 mérgezett tüske (#23)
1 tüskecsapda (#242) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 kaja (#2) 2 pirkit (#153) 1 sullár hólyag (#168)
7 ubuk tüske (#131) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,116) sörényes ubukok (#89), nukleáris cickány (#155)
(99,116) sullárok (#101)
(99,117) márványtorony (#175), törpemammut (#115)
(100,117) ragyás burástyák (#111), tetemember (#123)
(101,118) északra tartó szekérkaraván (#1215)
(102,118) ork kunyhó (#1683)
(103,117) Leah rúnaköve
(104,117) oltár, Chara-din monolitja (#534)
(104,118) Mély Grum (#7122)
(105,117) a 126. labirintus bejárata, oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek