518. forduló, 520. forduló, A Tűzhajú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 11. 9h:06'
EZ A 520. JÁTÉKHETED, 519. FORDULÓD
521. játékheted kezdete: febr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4652
SZÁMLA : XXXX

A TŰZHAJÚ KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,29] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 3 csontkulcsot (333 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 10 smirglilevelet (100 arany).
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+9 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+60 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+371 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+130 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 750. hetének nyerőszámai: 14, 6, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 673.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 671.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 669.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 669.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 669.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 669.]

* 5. KP: elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 667.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 665.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 665.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 821. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 665.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 665.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 665.]

* 7. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 665.]
Beizzik a turbómágia. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 663.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 661.]

* 8. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 659.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 657.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 657.]

* 9. KP: használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 656.]
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. [1 pontot használtál fel, van még 655.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 654.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 654.]

kf 1384 1 kézbeveszed/felveszed az 1384. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a vashegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed az ent pásztorbotot. [0 pontot használtál fel, van még 654.]

kf 1676 kézbeveszed/felveszed az 1676. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod az agori szegecscsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 654.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 644.]

a 391 1050 3 átadod a 391. tárgyat az 1050. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 polip szívókát Pterois volitans részére. [5 pontot használtál fel, van még 639.]

h 235 40 használod a 235. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Kikészíted Halatir kalapját. Játszani kezdesz a dudán. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+17 arany). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 599.]

h 1639 használod az 1639. tárgyat
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Legutóbbi kalandjaid okán, komor a hangulatod, így ma igen borongós történetet adsz elő. Előszeded emlékeidből a legszörnyűbb élőholtakat, amelyeket csak ismersz, és sorra megjeleníted azokat. A gyengébb idegzetű anyókák már az első néhány mozgó tetem láttán elalélnak, és a keményebb fából faragott háziasszonyok is csak nehezen tartanak ki a legvégéig. Persze mindig akadnak fiatalok, akik a legvadabb képsorokat is végigizgulják. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (183 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [20 pontot használtál fel, van még 579.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Látogasd meg a helytartói hivatal lakóit. Könnyű segítségért cserébe értékes jutalmat remélhetsz: 1 lánckesztyűvel leszel gazdagabb." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 575.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A kút mélyéről sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elő sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 28 varázspontot. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 571.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Valami mocorogni kezd a hátizsákodban. Gyorsan ledobod a földre, és támadásra készen kinyitod a fedelét. Aztán megnyugszol, hogy nincs semmi baj, csak a kút közreműködésére egy ryuku menetpajzs megduplázódott odabent. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 567.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 1 orgyilkos tőrt. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. [orgyilkos tőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 563.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Roóklóptúrhhum boltjában még 16 dorony tüdő várja a vásárlókat." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 559.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Nem egy hős köszönhette a hírnevét annak, hogy ismerte a kristálygömböt. Ez egy a papi varázslatok közül." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 555.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Gomolygó köd tör elő a kút belsejéből és körbeölel. Mint amikor még anyád karjaiba fúrtad pici fejed, és teljes biztonság vett körül. Mikor visszahúzódik, már tudod mi történt: gyógyultál 6 életerőpontot. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 551.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 1 aranytű lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 547.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Hirtelen tűnik el a bicegés, ami a legutóbbi csata óta kíséri utadat. (+5 életerő.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 543.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A hirtelen hangra ijedten nyúlsz övedhez, és előrántod fegyvered. Először rácsodálkozol a széles, kétkezes vágófegyverre, melyet matnetnek hívnak. Megragadod, hogy mire a szörny vicsorogva nyáladzó pofája előbújik a kútból, már készen várhasd. A méreteidnél hatszor nagyobb sárkány látványa teljesen letaglózz. Hogy fért be egyáltalán a kút belsejébe?! Nincs idő ilyenen gondolkozni! Lecsapsz a matnettel, egyenesen a szörny nyaki ütőerét metszve el ezzel. Váratlanul a jelenet teljesen szertefoszlik, és visszatérsz a kút előtt magányosan álldogáló testedbe. Csak a szörny eldőlése előtti utolsó halálüvöltés cseng még ott füledben. 6151 tapasztalati pontot kaptál. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 539.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Olyan furcsán ködös minden. Eltelik pár perc, hogy rájössz, miért forogsz úgy, mintha egy moa centrifugába kerültél volna. Egy hurrikán belsejében vagy! Ilyen még soha nem történt veled... A látomás olyan hirtelen múlik el, hogy imbolyogva a hátsódra zuhansz. A túlságosan valósághű élmények nehezen felejthetőek. 6084 tapasztalati pontot kaptál. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 535.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 1 bev formázó mintát. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 531.]

vv 209 211 78 elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 529.]
Gyorsvarázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 527.]
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 525.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[184,30] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 179 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. A fényaura 7 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 pirkit és egy téfea-agy. 2496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy olimpiai aréna (633. épület.).

(Továbbmész...) [184,31] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 14 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló testét. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A fényaura 9 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma és 2 fekete gyöngy. 2496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Raia hívei emelték. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 4950 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy Vlagyimir szobrát. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (650. épület.). [14 pontot használtál fel, van még 511.]

im 0 7 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+42 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 481.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 451.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 421.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 391.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 361.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 331.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 301.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[185,31] Még mindig a városban vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr hívői építették. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával megcsapod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy és 4 pirkit. 2496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Épületeket látsz: egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.).

(Továbbmész...) [186,31] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 13 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló testét. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával megcsapod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A fényaura 5 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy xirnox szív és egy manifeszt.nyúlvány. 2496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [187,32] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Észreveszel egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy óriás csontváz jön feléd.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz testét. (5 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás csontváz bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1023 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bakkura csizma. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy óriás csontváz jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (5 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal iszonyatosan megcsapod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1023 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz jön feléd.

Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a csontváz jobb oldalát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy élőholt mágus támad rád.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzhegyű lándzsa, egy mérg. vas dobónyíl és 4 ubuk tüske. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. Erőd TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 241.]

h 235 40 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+28 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 201.]

m 6 mozogsz nyugatra
[186,32] Lakott területre érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy részeg kalandozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 155 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a részeg kalandozó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 6 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. 1689 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 194.]

be 687 bemész a 687. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

m 6 mozogsz nyugatra
[185,32] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy részeg kalandozó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával megcsapod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. 1689 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 27 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre. " Épületeket látsz: egy jósda (644. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (687. épület.). [7 pontot használtál fel, van még 187.]

pki 1000 kiveszel a bankból 1000 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

le 373 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

kf 956 kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat
A csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

ee 197 117 158 eladod a 197. tárgyat a 117. tárgyat a 158. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
[185,31] Folytatod sétádat a házak közt.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr hívői építették. Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Van itt egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.).

(Továbbmész...) [184,31] Még mindig a városban vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Raia hívői építették. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 4950 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Vlagyimir szobrát. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (650. épület.). [14 pontot használtál fel, van még 173.]

ee 329 8 463 eladod a 329. tárgyat a 8. tárgyat a 463. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

ee 309 503 148 eladod a 309. tárgyat az 503. tárgyat a 148. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

ve 1 15 megveszed az 1. tárgyat 15
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

ve 249 5 megveszed a 249. tárgyat 5
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

be 615 bemész a 615. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

be 618 bemész a 618. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

m 4 mozogsz délre
[184,32] Még mindig a városban vagy. Látsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Elhaladsz a mulatóhely előtt. Vajon még mindig keresnek itt kalandorokat? (43. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.)
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben.
- Ez egy korinthai amőba! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a korinthai amőba testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A fényaura 12 ép-t sebez. Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 korinthai talizmán. 6463 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 954, sebződés: 71, gyógyulás: 4, összesen: -67 ÉP}


Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... A következő próba egy gnóm asztalánál vár rád. A tudós tizenkét számot sorol fel neked, majd arra kér, add össze őket. Először a számok felidézésével gyűlik meg a bajod, majd amikor ez nagy nehezen sikerül, az összeadásnál buksz el. A gnóm szomorúan a fejét csóválja. 1280 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. Az öregasszony izgatottan vár. Egyesével odaadod neki a kért tárgyakat, megköszöni őket. Ezután egy másik tárggyal viszonozza szívességedet, ami a teremtés zsákja. Elpakolod, majd sietve lépsz ki a sátornyíláson.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 1 Aranyeső, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Vérfürdető magszim, 1 Kaszabolósáska, 1 Sötét motyogó. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 1280 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 51 aranyad, ami most már az övé.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 1280 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Hirtelen a titokzatos szellemkastély bukkan fel előtted. Lenyűgöz nagysága, valamint ködbe vesző gigantikus mérete. A bejárat előtt egy kísértet áll, unott arca semmilyen érzelmet nem tükröz. Amikor közelebb lépsz, félreáll, hogy beengedjen a rémségek birodalmába. Belépsz. A sötét folyosón utadat egy robosztus fal állja el. A belőle kiálló acéltüskéken megcsillan egy kósza fénysugár. Végigpásztázod tekinteteddel, titkos nyitó szerkezetet kutatva. Nem találsz semmit. Egyre biztosabb vagy abban, hogy ez a fal csak illúzió. Minden bátorságodat összeszedve, a tüskékkel nem törődve, a falnak rontasz. Nagy szerencsédre igazad volt, akadálytalanul siklasz át rajta. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (265 életpontot vesztettél.) A sötétből egy árnyalak közelít feléd. Rögtön felismered: az ősi szellem az. Harcolni akar. - Nem ér annyit ez a próba, hogy itt hagyjam a fogam - fut át a gondolat fejedben, majd megszületését tett követi, hátat fordítasz ellenfelednek, és futásnak eredsz visszafelé a folyosón. Rosszkedvűen hagyod ott a szellemkastélyt.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.). Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) [67 pontot használtál fel, van még 106.]

be 621 30 7 bemész a 621. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

le 956 leveszed/lerakod a 956. tárgyat
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

kf 373 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 3 TVP-t kell elköltened.] Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 66.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 26.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 26 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [26 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: leveszed/lerakod a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedője. Csak felmutatod neki a hűségérmedet, s ő egy fejbiccentés kíséretében máris odébb áll. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 19, 16.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 660 pontot. A következő körben tehát 660 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

A Tűzhajú, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 519. fordulód.

Erő: 59 (76) Szint: 34 Merészség: 9/7 Magasság: 170 cm
IQ: 62 (74) Támadás: 66 Agresszió: 3 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 57 (74) Védekezés: 115 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 56 (74) Életpont: 931/544 Jellem: jó (777) Tul. pont: 4
Szerencse: 57 (73) Varázspont: 1495/769 Pénz: 1206 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 37/13 Pszi pont: 317/256 Halhatatlanság: 7 %
Eddig összesen 3623 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 39144 TP-t kaptál. Jelenleg 5424870 TP-d van. A következő szinthez még 75130 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, királyi őrjáratos, triklem drakolder. A 517. fordulódban 11835 arany került a bankszámládra. 11953 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/60 ökölvívás: 10/20 szúrófegyverek: 22/12
vágófegyverek: 24/0 ütőfegyverek: 36/80 (+9%) lőfegyverek: 30/19 (+1%)
dobófegyverek: 25/46 (+6%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/32 2. nyomkövetés: 84/11 3. mászás: 14/49
4. csapdakészítés: 23/58 5. csapdaészlelés: 17/72 6. gyógyítás: 108/49
7. titkosírás: 18/74 8. felderítés: 33/74 (+4%) 9. szörnyidomítás: 16/10
10. teológia: 73/59 (+11%) 11. taumaturgia: 67/30 (+18%) 12. szerencsejáték: 8/74 (+11%)
13. versengés: 23/20 (+26%) 14. harcművészetek: 6/95 15. zene: 96/6 (+92%)
16. szörnyismeret: 6/84 17. pszi: 36/9 (+2%) 18. zárnyitás: 15/98
19. vadászat: 52/29 20. vitalitás: 1/9 21. bányászat: 40/15
22. úszás: 27/80 23. főzés: 11/7 24. csapatmunka: 3/27

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halálelementál (#279), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371), acélkolosszus (#35), jégtroll (#164), lidércúr (#252), noth szellem (#250), csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), lidérckirály (#316), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,30,4) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
égető tekintet (#164) esszenciavédelem (#165) láthatatlanság (#76) óriáserő (#53)
csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse III (#59) a lélek védelme (#57)
tárgyvédelem (#178) fényaura (#211) láth. észlelése (#78) éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
savhurrikán (#107), energiafolyam (#136), háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> sötét gnóm (#132) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988) izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307)
energiafolyam (#136) >> árnylord (#342) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) vakító fény (#43) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
energiatüskék (#29) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> zombi mágus (#389) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
életpajzs (#142) >> halálelementál (#279) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) elektromos pajzs (#51) >> Fairlight hívők (#997)
varázsvédelem (#34) >> kputtyintó csalán (#247) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
védelem sav ellen (#36) >> mestervarázsló (#267) varázsvédelem (#34) >> autentikus vámpír (#154)
varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> nukleáris cickány (#155) varázsvédelem (#34) >> fémbontó szójer (#150)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
2.) Egy kis visszaemlékezés a régi küldetésekre: áldozz nekem 15 xirnox szívet!
3.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bot (#4) 1 bumeráng (#249) 13 kaja (#2)
41 madártoll (#112) 1 nyílvessző (#108) 3 polip szívóka (#391)
6 ragasztó (#83) 1 sallank karom (#128) 23 smirglilevél (#29)
7 sünmedve tüske (#14) 1 szárnyas hernyó (#69) 2 szögletes kő (#17)
1 vas dobónyíl (#189) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
131 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 bakkura csizma (#96)
1 bev formázó minta (#299) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
4 fekete gyöngy (#99) 1 karbin plazma (#199) 1 korinthai talizmán (#814)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 8 pirkit (#153)
1 ryuku menetpajzs (#1320) 2 szöges bunkó (#8) 1 téfea-agy (#172)
1 teremtés zsákja (#818) 4 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(184,30) őrült varázsló (#255), olimpiai aréna (#633)
(184,31) őrült varázsló (#255), királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433)
(184,32) bank (#624), kaszinó (#638), ékszerbolt (#653), Fairlight oltár, 43. többszemélyes kaland, korinthai amőba (#420)
(185,31) kvazár kohó (#627), fegyvermester háza (#630), Tharr oltár, őrült varázsló (#255)
(185,32) részeg kalandozók (#187), jósda (#644), Invázióügyi Minisztérium (#687)
(186,31) őrült varázsló (#255)
(186,32) részeg kalandozók (#187)
(187,32) óriás csontváz (#176), csontváz (#48), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), 43. jellempróba, szent tölgyfa (#393), Raia oltár

Üzenet küldése a karakternek