Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. febr. 6. 9h:02' EZ A 520. JÁTÉKHETED, 518. FORDULÓD 521. játékheted kezdete: febr. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4652 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 821. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
h 473 | használod a 473. tárgyat |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
vv 209 211 59 | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot az 59. varázslatot |
t 275 242 241 | támadod a 275. szörnyet a 242. szörnyet a 241. szörnyet |
lm 16 17 18 | mozogsz 16 17 18 |
kpcs 3 18 | kapcsoló 3 |
lm 10 19 21 | mozogsz 10 19 21 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a halottidéző testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halottidéző foszló testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a halottidéző testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. A halottidéző megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A halottidéző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 22 23 24 | mozogsz 22 23 24 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 38 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a halottidéző foszló testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halottidéző torz porhüvelyét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a halottidéző jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 64 életpontot sebeztél. A fényaura 23 ép-t sebez. A halottidéző megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 38, gyógyulás: 4, összesen: -34 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 192 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2239 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően életpajzs védelmednek.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a zombi mágus bal oldalát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mágus testét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a zombi mágus testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A fényaura 17 ép-t sebez. Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. Semmi hatás! (életpajzs védelmez.) A zombi mágus karma a fejed mellett suhan el! A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A zombi mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
kpcs 3 24 | kapcsoló 3 |
lm 20 19 27 | mozogsz 20 19 27 |
lm 2 3 8 | mozogsz 2 3 8 |
lm 10 13 18 | mozogsz 10 13 18 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (életpajzs védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a zombi mágus testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mágus testét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a zombi mágus jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Fényaurád 33 sebzést okoz. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott életpajzs védelmed.) A zombi mágus karma a fejed mellett suhan el! A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3832 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
lm 20 22 23 | mozogsz 20 22 23 |
lm 24 26 27 | mozogsz 24 26 27 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontgólem fejét. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A csontgólem meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával épp hogy megszúrod a csontgólem testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Din cséphadarójával megpöccinted a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A fényaura 8 ép-t sebez. A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A csontgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 91, gyógyulás: 2, összesen: -89 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 223 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a lélekorzó jobb oldalát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (31 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lélekorzó fejét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Din cséphadarójával megpöccinted a lélekorzó testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled 27 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival a lélekorzó lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 66, gyógyulás: 4, összesen: -62 ÉP}
lm 28 30 33 | mozogsz 28 30 33 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bolyongó lidérc jobb karját. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a bolyongó lidérc testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Din cséphadarójával csak érinted a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
3659 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 38 | mozogsz 38 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 183 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a lélekorzó fejét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lélekorzó testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Din cséphadarójával csak érinted a lélekorzó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A fényaura 20 ép-t sebez. A lélekorzó elhibázza az ütést csápjával. A lélekorzó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}
kpcs 3 38 | kapcsoló 3 |
lm 37 42 39 | mozogsz 37 42 39 |
v 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
lm 905 44 | mozogsz 905 44 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a bolyongó lidérc fejét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Fényaurád 6 sebzést okoz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Din cséphadarójával meghorzsolod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3659 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően életpajzs védelmednek.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a zombi mágus testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi mágus testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a zombi mágus testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a lélekorzó testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a lélekorzó fejét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a lélekorzó fekete testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled 21 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A lélekorzó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 171 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a halottidéző foszló testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a halottidéző jobb oldalát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd a halottidéző torz porhüvelyét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A halottidéző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 171, gyógyulás: 4, összesen: -167 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a csontgólem testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a csontgólem bal karját. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a csontgólem testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 109, gyógyulás: 2, összesen: -107 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 28 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az őrült varázsló fejét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 72 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy téfea-agy és egy karbin plazma. 2496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [184,31] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy csapat őrjáratozó katona közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod az őrjáratozó katona bal lábát. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Din cséphadarójával többször eltalálod az őrjáratozó katona bal vállát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (11 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az őrjáratozó katona bal karját. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona bal lábát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Nem vagy felkészülve az 5 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával megbököd az őrjáratozó katona jobb oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted az őrjáratozó katona nyakát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A fényaura 8 ép-t sebez. Hárításod megcsúszik, az 1 őrjáratozó katona fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél.
Az 1 őrjáratozó katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy fűszertartó. 9888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1106, sebződés: 162, gyógyulás: 2, összesen: -160 ÉP}
h 235 40 | használod a 235. tárgyat |
h 1639 | használod az 1639. tárgyat |
im 0 7 | imádkozol |
m 2 | mozogsz keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 30 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 31 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a Blounther apó törékeny testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Blounther apó jobb lábát. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a Blounther apó testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A fényaura 15 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A Blounther apó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 pirkit és 8 madártoll. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 balkezes gyűrű. 3641 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 83, gyógyulás: 4, összesen: -79 ÉP}
be 630 2 | bemész a 630. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló jobb oldalát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló nyakát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sáfránypor és egy manifeszt.nyúlvány. 2496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
vtn 242 | varázslat tanulás: a 242. varázslatot |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló fejét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló bal vállát. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és 4 pirkit. 2496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 23, gyógyulás: 4, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [183,29] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló fejét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az őrült varázsló hosszú szakállát. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom és egy rókafarok. 2496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
h 235 40 | használod a 235. tárgyat |
be 621 30 7 | bemész a 621. épületbe |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 2. BP: | leveszed/lerakod a 726. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
TESTVÉRI SEGÍTSÉG (411. TUDATI KÉPESSÉG) "Azt mondod: Testvér! Azt mondom: Ott leszek, csak hívj!" Magányosan járod utadat Ghalla vadonjában, amikor rettenetes érzés kerít hatalmába. Fájdalom tüze lobban a mellkasodban, halálfélelem szorítja össze kihagyó szívedet. Aztán az érzés távolodni kezd, és ahogy elhalványul, vele halványul semmivé egy a társaiddal összekötő kasztroplanáris szálak közül. Valaki elment közületek. Meghalt, pedig ha időben a segítségére sietsz, talán még most is élne. Ez nem történhet meg még egyszer! Ha egy Testvér a segítségedet kéri, ezentúl nem állhat utadba a távolság. A Pentagramma, az ősi Jel utat mutat neked téren és időn át, hogy a megfelelő pillanatban ott lehess, ha szükség van rád. Ha egyszer már átkeltél rajta, még a Csatorna sem jelenthet akadályt! [A KT tagjai távolságtól függetlenül jelentkezhetnek többszemélyes kalandra. A feltétel, hogy a kaland vezetője is KT tag legyen. A többi feltétel megegyezik a TK szokásos feltételeivel. Amikor a TK lefut, a karakter részt vesz benne, akkor is, ha nem a megfelelő helyszínen tartózkodik. A csatorna nyugati partjáról nem lehet a keleti partra segítséget adni, de a keletiről a nyugatira igen. Ha te vagy a TK vezetője, a TK helyszínén kell tartózkodnod fizikailag is.] |
THARGODAN ILLÚZIÓ (242. VARÁZSLAT) Általában, nem sok értelme van egy illúzióvarázslatnak, amely Thargodannak álcáz - hiszen a Thargodanok ugyanúgy megtámadják egymást, mint más lényeket. Azonban a Sötét Földön megtalálható néhány groteszk "település", a Sötét Hercegek által semlegesnek kinevezett terület, ahol, bár egymást folyton kijátszva, egymást kihasználva, mégis öldöklés nélkül üzletelhetnek egymással a Thargodanok. Persze, egy ember, elf vagy más, az anyagi síkról származó lény ellenségnek számít itt is, és azonnal kivégzik. Erre a célra szolgál a Thargodan illúzió, hogy belopódzva ezekre a semleges területekre, Északtűz, Sárkányverem és Lávafolyó városába, vásárolhass a Thargodanok által összegyűjtött ősi relikviákból, vagy hogy elsajátíthasd a nagyhatalmú varázslataikat. Ezek a települések természetesen a városi teleport varázslattal is megközelíthetők. A Thargodan illúzió használatához parancsot nem kell kiadnod, automatikusan elmondod 50 VP árán, mielőtt belépnél vagy beteleportálnál egy ilyen városba. |
Erő: | 59 (76) | Szint: | 34 | Merészség: | 9/7 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 62 (74) | Támadás: | 66 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 56 (71) | Védekezés: | 106 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 56 (69) | Életpont: | 901/798 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 57 (73) | Varázspont: | 1495/742 | Pénz: | 1508 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 37/9 | Pszi pont: | 317/148 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/60 | ökölvívás: | 10/20 | szúrófegyverek: | 22/12 (+28%) |
vágófegyverek: | 24/0 | ütőfegyverek: | 36/71 (+2%) | lőfegyverek: | 30/18 (+3%) |
dobófegyverek: | 25/40 (+15%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/32 | 2. nyomkövetés: | 84/11 | 3. mászás: | 14/49 |
4. csapdakészítés: | 23/58 | 5. csapdaészlelés: | 17/72 (+6%) | 6. gyógyítás: | 108/49 |
7. titkosírás: | 18/74 | 8. felderítés: | 33/70 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 16/10 |
10. teológia: | 73/48 (+29%) | 11. taumaturgia: | 67/12 (+26%) | 12. szerencsejáték: | 8/63 |
13. versengés: | 22/94 | 14. harcművészetek: | 6/95 | 15. zene: | 95/14 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 6/84 | 17. pszi: | 36/7 (+4%) | 18. zárnyitás: | 15/98 |
19. vadászat: | 52/29 | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 40/15 |
22. úszás: | 27/80 | 23. főzés: | 11/7 | 24. csapatmunka: | 3/27 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halálelementál (#279), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371), acélkolosszus (#35), jégtroll (#164), lidércúr (#252), noth szellem (#250), csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), lidérckirály (#316), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (95,30,4) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
égető tekintet (#164) | esszenciavédelem (#165) | láthatatlanság (#76) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) | a lélek védelme (#57) |
tárgyvédelem (#178) | fényaura (#211) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
savhurrikán (#107), energiafolyam (#136), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | sötét gnóm (#132) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | |
energiafolyam (#136) | >> | árnylord (#342) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | vakító fény (#43) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
energiatüskék (#29) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | zombi mágus (#389) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kputtyintó csalán (#247) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | mestervarázsló (#267) | varázsvédelem (#34) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nukleáris cickány (#155) | varázsvédelem (#34) | >> | fémbontó szójer (#150) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
2.) Egy kis visszaemlékezés a régi küldetésekre: áldozz nekem 15 xirnox szívet! |
3.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | amniosz (#203) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bumeráng (#249) | |||
5 | deus ex machina (#1) | 1 | nyílvessző (#108) | 11 | ragasztó (#83) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tanulmánytekercs (#1571) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
194 | arany (#50) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | fiatalság itala (#473) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
8 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
16 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 8 | pirkit (#153) | |||
1 | rókafarok (#124) | 2 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | Thargodan amulett (#536) |