517. forduló, 519. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 24. 9h:20'
EZ A 550. JÁTÉKHETED, 518. FORDULÓD
551. játékheted kezdete: aug. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [310,63] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 2 vashegyű nyilat (35 arany).
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+954 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+191 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 868.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 866.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 866.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 864.]
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 862.]
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 857.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 857.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 857.]

* 4. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 856.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +7 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 850.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 848.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 846.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 844.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 842.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 840.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 840.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 838.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 329% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 838.]

* 8. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 666 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 828.]

* 9. KP: elmormolod a 238. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új ében toboz. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 823.]

* 10. KP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 820.]

kre 232 1128 6 kreálsz a 232. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot)
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 jégszilánkot. [-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 818.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 788.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Berontasz egy ajtón. Odabent a legelképesztőbb formába bújt alakváltók fogadnak, szenzációs módon ünnepelve meg győzelmed. Méghozzá az olimpiai győzelmed! Fogy az ork sör, fogy Borax király személyes pincéjéből származó bor, de hát megérdemled... Egyszer csak arra eszmélsz, újra a kút előtt állsz. Túl valósághű volt ez az egész ahhoz, hogy csak látomás legyen. 8074 tapasztalati pontot kaptál. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 784.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 3 csontkulcs lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 780.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A következő pillanatban nyomasztó érzés uralkodik el rajtad, érzed, hogy valaki a tudatodban turkál. Érzed, ahogyan a láthatatlan kéz rejtett csapokat nyit meg, melyekből pszi energia áramlik beléd. Aztán a titokzatos idegen visszahúzódik, csupán a felszabadított mágikus erő marad. (+6 pszi pont.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 776.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Segíts a Toborzóiroda lakóinak! Odaadásodat 1 lajstrom medállal fogják jutalmazni." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 772.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Azért szeretik a kalandozók a dal.kristálykesztyűt, mert viselése erőt növel." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 768.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hirtelen önt el a forróság, és mágikus energiák áramlanak a testedbe. 57 varázspontot kaptál. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 764.]

m 1 5 mozogsz északkeletre, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[362,62] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy sziklaskorpió. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 687 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sziklaskorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ragnar előtt. Találsz egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (adamantit) rejt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy zafír sárkány. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 647 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 72 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. 92 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (95 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 466 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a zafír sárkány jobb első lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pszi kő, 2 ezüstshuriken, egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs és egy arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1385, sebződés: 450, gyógyulás: 111, összesen: -339 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+642 életerő.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-36 életerő).
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű elf férfival. Fekete a bőre. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy ezüsttölgy kesztyűt, egy ezüsttölgy mellényt, egy ezüsttölgy nadrágot, egy ezüsttölgy vállvédőt, egy jégisten amulettet, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku vadászinget, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy teriád varázsló trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy tleikan nyársat, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nini! Egy kis erdei tündér lógázza a lábát a hátizsákján! Ez meg hogy került ide? Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Glanga Dor Blazeer. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövő bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes! Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [361,63] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan tábort. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Gordon Marlo. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy drótszőrű mópat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 701 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drótszőrű mópat testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a drótszőrű mópat testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel jól megszurkálod a drótszőrű mópat testét. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel meghorzsolod a drótszőrű mópat bal hátsó lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A drótszőrű mópat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 16000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2042, sebződés: 414, gyógyulás: 2, összesen: -412 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-30 életerő). [58 pontot használtál fel, van még 706.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Sötét halálfelhőt lő rád egy Thargodan, de te lélegzetedet visszafojtva rohansz át rajta. Egy taalru intéz feléd kihívást.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 640 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc, 5 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 20 arany, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 640, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}

A győzelmed téged felbátorít, a Thargodanok óvatosak lesznek. Próbálsz átlesni a válluk felett, vajon hol tartják a kincset, de semmit sem látsz. Egy Thargodan légiós intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 645 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós fejét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a Thargodan légiós testét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 120 életpontot sebeztél. 120 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 999, sebződés: 95, gyógyulás: 124, összesen: +29 ÉP}

Felkészülsz a csata folytatására. Halálvarázs sújt le rád hátulról, de te csak kacagsz rajta (magadban pedig csodálkozol óriási szerencséden). Egy Thargodan mágus készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 641 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 91 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel épp hogy megszúrod a Thargodan mágus jobb karját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a Thargodan mágus fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A Thargodan mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 púderkő és 4 gyöngymangó. 7904 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 982, sebződés: 91, gyógyulás: 95, összesen: +4 ÉP}

A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy sötét ölész védelmezi a vadászterületét. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [60 pontot használtál fel, van még 646.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[360,64] Épületek tűnnek fel.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Észreveszel egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-37 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+484 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Van itt egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
Találkozol Wiftohi el Dohrennel. Fairlight minden ügyének intézője földi és égi dolgokban. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy arany sárkányvértet, egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy tűzhaj diadémet, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Urgol lángbuzogányát, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[49 pontot használtál fel, van még 597.]

be 686 2 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 210 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 547.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[360,65] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy ezerszemű bestia közeledik feléd! Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.

Látsz egy gejzírt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Analotha formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 6 púderkövet. **) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-30 életerő). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Xantia Morphiliával. Egy Buqqe karmát, egy che-vállszalagot, egy derit láncvértt, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fattylord derékövet, egy gyakorlónadrágot, egy halálhozó karkötőjét, egy hókeresztet, egy Huddens alkarvédőjét, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy lovagi sisakforgót, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval. topázát, egy ősmágus fülbevalóját, egy rinóbőr övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Tobias Ak'radal trófea és egy varkaudar őslich trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy wakizashit tart. Egy spagulár a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Xantia Morphilia kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [360,66] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! A távolból robbanások hangját hallod. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy márvány sárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 669 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 54 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (91 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a márvány sárkány jobb szárnyát. (6 támadással 437 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a márvány sárkány óriási karmát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A márvány sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl és 3 gyöngymangó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1382, sebződés: 405, gyógyulás: 111, összesen: -294 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy viharóriás barlangot. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Dred Hornwill orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (mithril) közelében vagy. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-34 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 521.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Harciasan, becsörtetsz az óriások barlangjába. A barlangban egy viharóriás ül, épp valami óriási állat csontját rágja. Felkészülsz az epikus összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 632 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 30 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel épp hogy megszúrod a viharóriás bal lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a viharóriás villámló testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 89 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 968, sebződés: 123, gyógyulás: 98, összesen: -25 ÉP}

Eltelve győzelmeddel, távozol. [10 pontot használtál fel, van még 511.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[361,66] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Észreveszel egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ezüstdarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy zafír sárkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 666 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 66 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. 42 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány bal hátsó lábát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (90 életpontot vesztettél.) Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 799, sebződés: 198, gyógyulás: 6, összesen: -192 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+575 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-33 életerő).

(Továbbmész...) [362,67] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy életsziklát. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-31 életerő). [66 pontot használtál fel, van még 445.]

al 56 63 áldozol: az 56. tárgyat a 63. tárgyat
Szerető gondoskodással elültetsz 63 mákrózsa virágot. Két tenyeredet a kőre helyezve, Földanyával keresed a kapcsolatot. Boldogító, mámoros érzés fog el, ahogy a kapcsolat létrejön. (+1 max. életpont.) [5 pontot használtál fel, van még 440.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[363,67] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mópat bolyt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy tűzfőnix irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-36 életerő).

(Továbbmész...) [364,67] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-48 életerő). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
[18 pontot használtál fel, van még 422.]

v 163 190 60 elmormolod a 163. varázslatot
A megadott mezőn nincsen térkapu, vagy valamilyen okból nem tudod egybenyitni azzal, ami előtt állsz. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

v 198 198 28 elmormolod a 198. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! A varázslat csődöt mondott: nem érted, miért. [-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 412.]

be 95 bemész a 95. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

lm 34 35 36 mozogsz 34 35 36
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

lm 43 44 45 mozogsz 43 44 45
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

lm 49 9 4 mozogsz 49 9 4
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

lm 10 42 40 mozogsz 10 42 40
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

* 1. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kőszem). [0 pontot használtál fel, van még 412.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

* 3. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 407.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 402.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 397.]

* 4. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 630 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 387.]

* 5. BP: energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] A befejezéshez még 195 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 357.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 357.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 57 TVP-t kell elköltened.]

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-43 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 317.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 17 TVP-t kell elköltened.]

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-41 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 277.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-31 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 237.]

tf 3 37 fejleszted a 3. tulajdonságodat 37 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-39 életerő). [37 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-7 szerencse). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 29, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 659 pontot. A következő körben tehát 891 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight személyes tanácsadója vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 518. fordulód.

Erő: 68 (74) Szint: 46 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 65 (74) Támadás: 70 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 60 (64) Védekezés: 98 Menekülés: 30 % Életkor: 44/46 év
Egészség: 59 (60) Életpont: 813/516 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 68 (79) Varázspont: 2557/957 Pénz: 12450 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 460/260 Halhatatlanság: 4 % EFejl: 192
Eddig összesen 5821 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 83611 TP-t kaptál. Jelenleg 14774979 TP-d van. A következő szinthez még 325021 TP szükséges. Trófeáid: Shengoroth, triklem drakolder, bosszantó apróság. A 517. fordulódban 152568 arany került a bankszámládra. 152568 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 42 (+1)
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 33

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25 2. nyomkövetés: 135 3. lopás: 3
4. mászás: 25 5. csapdakészítés: 7 6. csapdaészlelés: 12
7. gyógyítás: 213 (+1) 8. titkosírás: 18 9. felderítés: 34 (+1)
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 87 12. taumaturgia: 162
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 23 15. zene: 13
16. szörnyismeret: 18 17. pszi: 53 18. zárnyitás: 2
19. vadászat: 8 20. vitalitás: 1 21. bányászat: 43
22. úszás: 14 23. csapatmunka: 3

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), kísértetvarázsló (#424) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
mágia megértése (#226, 0 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247)
nagyobb agypajzs (#120) tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127)
szemmelverés (#137) esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Páratlan varázspárviadalban lesz részed, amikor kihívod és legyőzöd a Sötétség Hercegét.
3.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 ilkin érc (#232) 2 isteni könnycsepp (#260) 2 kerek kő (#19)
63 mákrózsa virág (#56) 4 púderkő (#119) 1 spiritusz (#170)
3 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43) 4 vas dobónyíl (#189)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
384 arany (#50) 5 csillezsályalevél (#1253) 3 csontkulcs (#74)
9 drótszőr (#37) 1 ében toboz (#578) 2 ezüstdarab (#326)
2 ezüstshuriken (#327) 7 gyöngymangó (#135) 5 jégszilánk (#1128)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 pszi kő (#248) 1 ramit kő (#226)
12 sárkánypikkely (#292) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), 4. többszemélyes kaland, 15. többszemélyes kaland, Wiftohi el Dohren (1026. kalandozó)
(360,65) ezerszemű bestia (#288), gejzír (#576), Tharr oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, Xantia Morphilia (5216. kalandozó)
(360,66) márvány sárkány (#328), viharóriás barlang (#612), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, viharóriás (#278)
(361,63) Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), drótszőrű mópat (#426), taalru (#249), Thargodan légiós (#311), Thargodan mágus (#318)
(361,66) oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, zafír sárkány (#329)
(362,62) sziklaskorpiók (#339), Sheran oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely, zafír sárkány (#329), Glanga Dor Blazeer (1952. kalandozó)
(362,67) életszikla (#621)
(363,67) mópat boly (#583), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(364,67) térkapu (#452), nekrofun (#173), aranyfecske (#283)

Üzenet küldése a karakternek