Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. febr. 18. 21h:33' EZ A 1191. JÁTÉKHETED, 518. FORDULÓD 1192. játékheted kezdete: febr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #1276 SZÁMLA : XXXX |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 130 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 123 életpontot vesztettél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. A Kitérés Művészetének technikáját használod, hogy elugorhass a szörny lehelete elől. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány nyakát. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (48 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány jobb szárnyát. (8 támadással 746 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). {HD:} Cápafoggal megdöfködöd a zafír sárkány jobb oldalát. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A pestisaura 5 ép-t sebez. A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], 3 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP] és 2 szent jogar [szent jogar ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 20 007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1480, sebződés: 409, gyógyulás: 285, összesen: -124 ÉP}
* 1. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. KP: vv 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: vv 63 443 157 | elmormolod a 63. varázslatot a 443. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: vv 71 182 120 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 120. varázslatot |
* 5. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 6. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
ef 12 527 0 | energia fejlesztése 12 |
tps 100 0 0 | TVP spórolása: 100 pontért |
hh 745 841 0 | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat |
vv 79 167 209 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 209. varázslatot |
im 0 2 0 | imádkozol |
h 1271 43 0 | használod az 1271. tárgyat |
vv 210 116 128 | elmormolod a 210. varázslatot a 116. varázslatot a 128. varázslatot |
v 1 20 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 7. KP: vv 177 28 188 | elmormolod a 177. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 8. KP: e 30 0 0 | élelemszerzés 30 pontért |
* 9. KP: kf 453 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
tv 98 | támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot |
v 198 413 8 | elmormolod a 198. varázslatot |
397 | 398 | 399 | |
6 | |
|
|
7 | |
|
|
8 | |
|
|
[413,8] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Energiatüskék süvítenek el a füled mellett. Egy taalru intéz feléd kihívást.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 93 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a taalru testét. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP], 49 arany és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 26 arany, -2 ÉP]. 4 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 108 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan zsoldos izmos testét. (4 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). {HD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a Thargodan zsoldos jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Karmaival a Thargodan zsoldos megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Thargodan zsoldos megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 428 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 0, gyógyulás: 117, összesen: +117 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan zsoldos fejét. (4 támadással 385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). {HD:} Cápafoggal meghorzsolod a Thargodan zsoldos bal oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 35 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A Thargodan zsoldos karma a fejed mellett suhan el! A Thargodan zsoldos megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 428 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 0, gyógyulás: 118, összesen: +118 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 128 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 118 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Felkészülsz, hogy pontosan időzítve kitérésed, elkerüld ellenfeled leheletét. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a zafír sárkány fejét. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (51 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány óriási karmát. (10 támadással 896 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+224 életerő). {HD:} Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a zafír sárkány óriási karmát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], 8 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 20 007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1375, sebződés: 382, gyógyulás: 283, összesen: -99 ÉP}
(Továbbmész...) [413,10] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ó! Hiszen ez egy kr'uagon pusztító. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [413,11] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy márvány sárkány lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés besül. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 99 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 53 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. A Kitérés Művészetének technikáját használod, hogy elugorhass a szörny lehelete elől. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a márvány sárkány jobb oldalát. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány sárkány bal oldalát. (10 támadással 932 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+233 életerő). {HD:} Cápafoggal megkarcolod a márvány sárkány nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], 3 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 20 007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1322, sebződés: 147, gyógyulás: 269, összesen: +122 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében halálhajcsár bal lábát. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). {GYD:} Cápafoggal megbököd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 41 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
6 713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 0, gyógyulás: 101, összesen: +101 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 97 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok tetovált testét. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszbajnok nyakát. (6 támadással 452 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {HD:} Cápafoggal megdöfködöd a káoszbajnok testét. Kritikus ütés! (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A káoszbajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 744 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 973, sebződés: 12, gyógyulás: 13, összesen: +1 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (38 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír drakón pikkelyes testét. (9 támadással 627 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). {HD:} Cápafoggal meghorzsolod a zafír drakón testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A zafír drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sárkányfogat. 8 050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 796, sebződés: 94, gyógyulás: 85, összesen: -9 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. 111 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 97 életpontot vesztettél. (-17 védekezés.) A kentaurusz íjjal célzol és lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Ylgoroth bal lábát. (6 támadással 251 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Ylgoroth testét. Kritikus ütés! (10 támadással 1050 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+209 életerő). {HD:} Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a Ylgoroth testét. Kritikus ütés! (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 92 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Ylgoroth meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A Ylgoroth karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A Ylgoroth összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], 4 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 32 arany, -2 ÉP], 7 arany és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 lidérckoronát. 22 689 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1468, sebződés: 460, gyógyulás: 248, összesen: -212 ÉP}
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 104 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a taalru testét. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP] és 14 arany. 4 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 89 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 113 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus bal karját. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (7 támadással 662 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). {HD:} Cápafoggal meghorzsolod a Thargodan mágus jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 47 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 csuklyavirág és egy karbin plazma. 10 396 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1042, sebződés: 215, gyógyulás: 190, összesen: -25 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 224 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos izmos testét. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan zsoldos jobb vállát. Kritikus ütés! (2 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {GYD:} Cápafoggal meghorzsolod a Thargodan zsoldos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Thargodan zsoldos karma a fejed mellett suhan el! A Thargodan zsoldos feléd harap, de sikertelenül. A Thargodan zsoldos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 428 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 838, sebződés: 0, gyógyulás: 77, összesen: +77 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 20 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 48 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia testét. (6 támadással 248 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-32 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A szörny savat lehel! A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (9 támadással 828 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-103 életpont.) Vámpirizálsz (+207 életerő). {HD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod az ezerszemű bestia testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 72 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Öregedtél 4 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüst kulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP], egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 galachmitot. [galachmit ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] 17 100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1233, sebződés: 343, gyógyulás: 239, összesen: -104 ÉP}
(Továbbmész...) [415,12] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ezüstdarabot! [ezüstdarab ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy kr'uagon pusztító ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [416,13] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zafír sárkány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 131 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 121 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. A Kitérés Művészetének technikáját használod, hogy elugorhass a szörny lehelete elől. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány bal hátsó lábát. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (49 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány bal oldalát. Kritikus ütés! (10 támadással 1030 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+258 életerő). {HD:} Cápafoggal megbököd a zafír sárkány testét. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 55 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], 27 arany, egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 20 007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1440, sebződés: 405, gyógyulás: 300, összesen: -105 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [418,13] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy talriai behemót! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a talriai behemót mérhetetlen testét. (8 támadással 735 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). {HD:} Cápafoggal többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 45 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A talriai behemót fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a talriai behemót mérhetetlen testét. Kritikus ütés! (6 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). {HD:} Cápafoggal meghorzsolod a talriai behemót testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a talriai behemót, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A talriai behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 49 kaját. 19 073 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1857, sebződés: 127, gyógyulás: 454, összesen: +327 ÉP}
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
kf 1707 | kézbeveszed/felveszed az 1707. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca bal középső lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 35 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a trix vadász manófejét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Bár ügyesen védekezel, a trix vadász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 trix gyógypálca és 1 zafír medallion [zafír medallion ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP]. 1 827 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 95, gyógyulás: 22, összesen: -73 ÉP}
kf 1456 | kézbeveszed/felveszed az 1456. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 134 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. 103 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. A Kitérés Művészetének technikáját használod, hogy elugorhass a szörny lehelete elől. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (43 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány pikkelyes testét. (10 támadással 894 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+223 életerő). Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a zafír sárkány testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP] és 4 arany. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 20 007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1371, sebződés: 379, gyógyulás: 283, összesen: -96 ÉP}
im 0 5 | imádkozol |
szk 329 288 307 | keresed a 329. szörnyet a 288. szörnyet a 307. szörnyet |
* 1. BP: tpf 100 0 0 | TVP elővétele: 100 pontért |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 4. BP: vv 128 0 0 | elmormolod a 128. varázslatot |
* 5. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás 30 pontért |
* 6. BP: kf 1158 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 7. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 138 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 124 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. A Kitérés Művészetének technikáját alkalmazod majd. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány fejét. Kritikus ütés! (10 támadással 1030 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+258 életerő). {HD:} Cápafoggal megbököd a zafír sárkány jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 41 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], 31 arany, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 26 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 20 007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1389, sebződés: 379, gyógyulás: 300, összesen: -79 ÉP}
Erő: | 75 (107) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 69 (87) | Támadás: | 130 (135) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 70 (90) | Védekezés: | 147 (157) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/754 év |
Egészség: | 68 (98) | Életpont: | 1485/1923 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 70 (105) | Varázspont: | 2790/925 | Pénz: | 19699 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 72/17 | Pszi pont: | 383/232 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/61 (+6%) | ökölvívás: | 46/51 (+8%) | szúrófegyverek: | 32/62 (+4%) |
vágófegyverek: | 6/73 | ütőfegyverek: | 5/71 | lőfegyverek: | 27/81 (+2%) |
dobófegyverek: | 33/82 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -31.); vas dobónyíl (#189) (32 -36.); ezüsttollú nyíl (#363) (37 -39.); mihlanil dobótőr (#599) (40 -42.); mihlanil nyíl (#597) (43 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); ében nyílvessző (#848) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
420,14 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 420 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63, 93, 91 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Földanya nektárja 10/1 | Max életkor 1340 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Csodák kútjából max. védekezés: 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 82/89 (+85%) | 2. nyomkövetés: | 72/46 | 3. lopás: | 2/42 |
4. mászás: | 23/33 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 45/96 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 24/88 |
7. gyógyítás: | 153/78 | 8. titkosírás: | 15/13 | 9. felderítés: | 34/11 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 21/75 | 11. teológia: | 80/22 (+11%) | 12. taumaturgia: | 83/98 (+38%) |
13. szerencsejáték: | 8/29 | 14. versengés: | 21/39 | 15. harcművészetek: | 50/28 |
16. zene: | 262/27 (+70%) | 17. szörnyismeret: | 46/66 (+37%) | 18. pszi: | *36/100 |
19. zárnyitás: | 4/60 | 20. vadászat: | 54/4 | 21. vitalitás: | 7/1 (+6%) |
22. bányászat: | 40/74 (+23%) | 23. testépítés: | 78/20 (+32%) | 24. úszás: | 16/69 (+12%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 32 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 140 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 10 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 40 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 3 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 15 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 5 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért. |
vásárolsz pirkitet (#153) (max. 40 darabot ), varányszemet (#30) (max. 50 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 19, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), talriai behemót (#312), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), sötét ölész (#314), Rém (#315), Ylgoroth (#332), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Camel a Calandor (#3025), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (3,0) | erőpajzs II (#63) | harci induló (#443) | tűzmágia (#157) |
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | nagyobb agypajzs (#120) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse III (#59) | az elme fölénye (#116) | csupasz izom (#28) | vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 14, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), savhurrikán (#107), puha ütés (#60), méregfelhő II (#193), jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | részeg kalandozó (#187) | varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
dalos szilmill (#7457) (+6 támadás közelharcban) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +50 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szomorú, de a druidák megkezdék munkájukat az élet helyreállítására. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (teljesítve) |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Az idő múlik, az élőből holt lesz. Az idő szövetével babráló lények birodalmamra jelentenek fenyegetést! Semmisíts meg 3 kronotapírt! (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Thargodan könyvtár (768): új. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 91, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 171. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 5, 7, 15, 16, 18, 21, 26, 34, 35, 36, 43, 44, 46, 47, 49, 50, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 175, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20125. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 286, az összesen kapott pontszám: 29455. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 324, az összesen kapott pontszám: 29911. (összesen ölhető: 2088 ) |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: ef 12 527, tps 100, hh 745 841, vv 79 167 209, im 2, h 1271 43, vv 210 116 128, v 1 20, h 211, tf 1 40. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 48 TU. szükséges még: 82 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2104 TU szükséges.) |
Összsúly: 279.43 kg | Megterheltség: 81% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 325 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1877 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | Eldereth szilánk (#512) | 45 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | lidérckorona (#531) | 2 | mocsári penke (#148) | 1 | sárkányfog (#617) | |||
1 | trix gyógypálca (#1704) |
412 | 413 | 414 | 415 | 416 | 417 | 418 | 419 | 420 | 421 | |
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|