Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 29. 12h:01' EZ A 519. JÁTÉKHETED, 517. FORDULÓD 520. játékheted kezdete: febr. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4652 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 821. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
vv 109 209 211 | elmormolod a 109. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a részeg kalandozó jobb lábát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 arany és egy ezüst nyaklánc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1689 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
pbe 5000 | beraksz a bankba 5000 aranyat |
h 235 40 | használod a 235. tárgyat |
h 1639 | használod az 1639. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy manifeszt.nyúlvány és 4 gyöngymangó. 2496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 2 | mozogsz keletre |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd az őrjáratozó katona jobb oldalát. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod az őrjáratozó katona bal lábát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A 11 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (11 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az őrjáratozó katona jobb lábát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod az őrjáratozó katona fejét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Nem vagy felkészülve a 6 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (6 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy umbatari karkötő és egy fekete gyöngy. 9888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1094, sebződés: 167, gyógyulás: 2, összesen: -165 ÉP}
be 630 2 | bemész a 630. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló bal oldalát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 púderkő és 2 sáfránypor. 2496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
vtn 292 | varázslat tanulás: a 292. varázslatot |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal vállát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló bal oldalát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd az őrült varázsló testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy karbin plazma és 8 madártoll. 2496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [183,29] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy karbin plazma és 8 madártoll. 2496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 58 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 spiritusz és 2 sallank karom. 2496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 58, gyógyulás: 2, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [183,31] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 53 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sallank karom és egy rókafarok. 2496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}
(Továbbmész...) [183,32] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledő Blounther apó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 33 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó törékeny testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Blounther apó bal lábát. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a Blounther apó törékeny testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. A Blounther apó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág és 2 sáfránypor. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 balkezes gyűrű. 3641 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 51 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az őrült varázsló testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy rókafarok és 2 fekete gyöngy. 2496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
v 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
be 100 | bemész a 100. titkos labirintusba |
lm 905 7 900 | mozogsz 905 7 900 |
lm 8 6 | mozogsz 8 6 |
t 388 1 | támadod a 388. szörnyet |
lm 6 12 | mozogsz 6 12 |
kpcs 3 12 | kapcsoló 3 |
lm 10 16 14 | mozogsz 10 16 14 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem testét. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a csontgólem jobb lábát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem bal lábát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A csontgólem meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a csontgólem gigászi testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a csontgólem testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A csontgólem mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a csontgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem testét. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontgólem jobb karját. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. Mancsával a csontgólem megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a csontgólem jobb lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A csontgólem mancsával oldalba lök. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 73, gyógyulás: 2, összesen: -71 ÉP}
kpcs 3 14 | kapcsoló 3 |
lm 17 20 21 | mozogsz 17 20 21 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a bolyongó lidérc testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a bolyongó lidérc jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3659 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 23 22 6 | mozogsz 23 22 6 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 40 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a halottidéző testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a halottidéző bal vállát. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a halottidéző jobb oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A fényaura 24 ép-t sebez. A halottidéző megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A halottidéző szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a lidércúr jobb oldalát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lidércúr testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a lidércúr testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled 28 pontot sebződik a fényaurától. A lidércúr karma a fejed mellett suhan el! A lidércúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a bolyongó lidérc testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Fényaurád 11 sebzést okoz. Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vitalitás: 1. szint). (ld. enc.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Karmaival a bolyongó lidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A bolyongó lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3659 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a lélekorzó rémületes auráját. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a lélekorzó rémületes auráját. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lélekorzó testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Fényaurád 17 sebzést okoz. Csápjaival a lélekorzó csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a lélekorzó testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a lélekorzó rémületes auráját. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lélekorzó fekete testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) A fényaura 16 ép-t sebez. Csápjaival a lélekorzó csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a lélekorzó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a halottidéző bal lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halottidéző fejét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a halottidéző testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Fényaurád 24 sebzést okoz. A halottidéző feléd harap, de sikertelenül. Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 159 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 200, gyógyulás: 0, összesen: -200 ÉP}
vv 58 58 58 | elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
lm 7 21 23 | mozogsz 7 21 23 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a csontgólem testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a csontgólem testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a csontgólem bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A csontgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 81, gyógyulás: 2, összesen: -79 ÉP}
lm 905 24 900 | mozogsz 905 24 900 |
lm 22 11 27 | mozogsz 22 11 27 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a halottidéző bal oldalát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a halottidéző torz porhüvelyét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a halottidéző jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). A halottidéző állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki a halottidéző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
lm 905 18 900 | mozogsz 905 18 900 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vashegyű lándzsával megérinted a bolyongó lidérc jobb vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3659 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 16 27 3 | mozogsz 16 27 3 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontgólem bal lábát. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontgólem jobb lábát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). A csontgólem mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Vashegyű lándzsával megkarcolod a csontgólem bal vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a csontgólem testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A csontgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 56, gyógyulás: 2, összesen: -54 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (mivel életpajzs van rajtad.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a zombi mágus rothadó testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a zombi mágus jobb karját. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a zombi mágus rothadó testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 50 életpontot sebeztél. A fényaura 17 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. Semmi eredménye! (mivel életpajzs van rajtad.) A zombi mágus karma a fejed mellett suhan el! A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A zombi mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
lm 13 30 33 | mozogsz 13 30 33 |
lm 38 37 42 | mozogsz 38 37 42 |
lm 39 905 44 | mozogsz 39 905 44 |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 2. BP: | leveszed/lerakod a 726. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
VITALITÁS Bizonyos szörnyetegek érintése természetellenes öregedést okozhat. Ez a legszörnyűbb veszély, ami a kalandozóra les, hiszen a test végelgyengüléséből eredő halál ellen még a D.E.M. sem ment meg. Szerencsére, idővel bizonyos fokú immunitásra tehetsz szert. A vitalitás képességed függvényében van rá esély, hogy megússz egy ilyen támadást. Az első 20 szint szintenként +3%, a második 20 szint szintenként +1% immunitást jelent. 30-as vitalitással például 70% az esély, hogy nem szenvedsz el természetellenes öregedést. A maximális immunitás, amit így elérhetsz, 80%. Fontos: az öregítő pillantás ellen a vitalitás nem nyújt védelmet, abban az esetben normál, szerencsére és intelligenciára alapuló mentődobást dobsz. |
Erő: | 59 (76) | Szint: | 34 | Merészség: | 9/7 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 62 (74) | Támadás: | 66 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 56 (71) | Védekezés: | 106 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/35 év |
Egészség: | 56 (69) | Életpont: | 900/838 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 57 (73) | Varázspont: | 1489/1343 | Pénz: | 1314 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 37/5 | Pszi pont: | 317/52 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 190 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/60 | ökölvívás: | 10/20 | szúrófegyverek: | 21/84 (+84%) |
vágófegyverek: | 24/0 | ütőfegyverek: | 36/69 (+4%) | lőfegyverek: | 30/15 (+2%) |
dobófegyverek: | 25/25 (+16%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/32 | 2. nyomkövetés: | 84/11 | 3. mászás: | 14/49 |
4. csapdakészítés: | 23/58 | 5. csapdaészlelés: | 17/66 | 6. gyógyítás: | 108/49 |
7. titkosírás: | 18/74 | 8. felderítés: | 33/58 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 16/10 (+8%) |
10. teológia: | 73/19 (+27%) | 11. taumaturgia: | 66/86 (+19%) | 12. szerencsejáték: | 8/63 |
13. versengés: | 22/94 | 14. harcművészetek: | 6/95 | 15. zene: | 94/64 (+46%) |
16. szörnyismeret: | 6/84 | 17. pszi: | 36/3 (+92%) | 18. zárnyitás: | 15/98 |
19. vadászat: | 52/29 | 20. vitalitás: | 1/9 (+109%) | 21. bányászat: | 40/15 |
22. úszás: | 27/80 | 23. főzés: | 11/7 | 24. csapatmunka: | 3/27 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halálelementál (#279), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371), acélkolosszus (#35), jégtroll (#164), qwarg rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241), lidércúr (#252), noth szellem (#250), csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), lidérckirály (#316), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (95,30,4) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
égető tekintet (#164) | esszenciavédelem (#165) | láthatatlanság (#76) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) | a lélek védelme (#57) |
tárgyvédelem (#178) | fényaura (#211) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
savhurrikán (#107), energiafolyam (#136), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | sötét gnóm (#132) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | |
energiafolyam (#136) | >> | árnylord (#342) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | vakító fény (#43) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
energiatüskék (#29) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | zombi mágus (#389) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kputtyintó csalán (#247) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | mestervarázsló (#267) | varázsvédelem (#34) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nukleáris cickány (#155) | varázsvédelem (#34) | >> | fémbontó szójer (#150) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
2.) Egy kis visszaemlékezés a régi küldetésekre: áldozz nekem 15 xirnox szívet! |
3.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4949 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
3 | deus ex machina (#1) | 4 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 8 | ragasztó (#83) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | balkezes gyűrű (#1549) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | karbin plazma (#199) | 16 | madártoll (#112) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | púderkő (#119) | 2 | rókafarok (#124) | |||
4 | sáfránypor (#211) | 3 | sallank karom (#128) | 7 | spiritusz (#170) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | umbatari karkötő (#278) | 3 | víz (#27) |