Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 17. 9h:32' EZ A 518. JÁTÉKHETED, 517. FORDULÓD 519. játékheted kezdete: márc. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. 191 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 4 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a pszi őselementál testét. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Ajaj! 5 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 191, gyógyulás: 2, összesen: -189 ÉP}
* 1. KP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 23. varázslatot a 4. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 116. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot |
tno 2 5 | növeled a 2. tulajdonságodat |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
vv 185 112 | elmormolod a 185. varázslatot a 112. varázslatot |
kpk 6 | kezd. parancs kivétele: 6 |
kpb 6 | kezd. parancs berakása: 6 |
vv 123 53 138 | elmormolod a 123. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
fog | elfogod parancsok törlése |
fog 107 1280 | elfogod a 107. szörnyet az 1280. tárggyal |
fog 106 1280 | elfogod a 106. szörnyet az 1280. tárggyal |
fog 105 1280 | elfogod a 105. szörnyet az 1280. tárggyal |
h 1327 30 | használod az 1327. tárgyat |
v 198 253 125 | elmormolod a 198. varázslatot |
[253,125] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Találsz egy ryuku hajóroncsot. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ryuku átokvarázs. 172 életpontot vesztettél. Marokra fogva a nitmák pengét ellenfeledre rohansz. {KCC:} Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a vízbeölt ryuku bal vállát. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) A fényaura 18 ép-t sebez. A vízbeölt ryuku megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1854 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 208, gyógyulás: 0, összesen: -208 ÉP}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a nitmák pengét a másikra rontasz. {KCC:} Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vízdémon testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 103 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
2340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
Meglengetve a nitmák pengét a másikra rontasz. Nitmák pengével párszor kilyukasztod a villámrája farkát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. A lény immúnis erre a varázslatra! A fényaura 28 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét a másikra ugrasz. {KCC:} Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a vérkeszeg vörös pikkelyeit. (3 támadással 239 életpontot sebezve.) Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. A vérkeszeg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) {KCC:} Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérkeszeg jobb vállát. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled 17 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 4 halcsontot. 4847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 319, gyógyulás: 0, összesen: -319 ÉP}
a 837 3113 | átadod a 837. tárgyat a 3113. kalandozónak |
v 84 106 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [251,124] A tengerpartot elhagyva, egy faligetbe érkeztél. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ro'galhal kísértet közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a ro'galhal kísértet jobb oldalát. (7 támadással 385 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (6 támadással 545 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megvagdalod a ro'galhal kísértet jobb lábát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 58 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. A ro'galhal kísértet nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal megvagdalod a ro'galhal kísértet bal lábát. (3 támadással 286 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 69 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A ro'galhal kísértet egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8637 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1482, sebződés: 354, gyógyulás: 4, összesen: -350 ÉP}
(Továbbmész...) [250,123] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar remete. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény egy savdárdát dob rád. Jól célzott! (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rohansz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar remete izmos karját. (6 támadással 559 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar remete izmos karját. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 58 életpontot sebeztél. Fényaurád 11 sebzést okoz. A varkaudar remete megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar remete jobb lábát. (6 támadással 550 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar remete testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A varkaudar remete inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A varkaudar remete összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8297 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1624, sebződés: 86, gyógyulás: 4, összesen: -82 ÉP}
v 84 105 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 7 csillaglövedék. Párszor kipécézted az algaleioda bal oldalát. (7 támadással 350 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (71 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod az algaleioda jobb lábát. (6 támadással 530 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal végigvagdosod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (11 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 64 életpontot sebeztél. Fényaurád 14 sebzést okoz. Nagydarab húst csippent ki a bal válladból az algaleioda csőrével. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. {KCC:} Teriád karddal végigvagdosod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod az algaleioda bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 70 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. Csőrével az algaleioda belemar kézfejedbe. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 madártollat. 8728 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1558, sebződés: 219, gyógyulás: 4, összesen: -215 ÉP}
(Továbbmész...) [248,122] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy tüskés totemblarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.
(Továbbmész...) [247,122] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy algaleioda. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad az algaleioda jobb oldalát. (7 támadással 349 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (54 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal párszor kilyukasztod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (6 támadással 537 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 59 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Többször megcsíp az algaleioda. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. {GYD:} Teriád karddal kissé megkarcolod az algaleioda testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod az algaleioda testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 39 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. Megcsipkedi az algaleioda a bal válladat. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az algaleioda még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 madártollat. 8662 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1413, sebződés: 274, gyógyulás: 4, összesen: -270 ÉP}
v 84 107 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [245,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ryuku hajóroncsot. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pikkelyes ptog lehet. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Elszántan a másikra rontasz. Kyorgölő késsel néhányszor teljesen átdöföd a villámrája áramvonalas testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a villámrája megcsapja a fejedet. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kyorgölő késsel néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) {KCC:} Kyorgölő késsel jól megszúrod a szikrázó manahal testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
3100 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 291, gyógyulás: 0, összesen: -291 ÉP}
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kyorgölő késsel több döféssel felnyársalod a vízdémon ocsmány fejét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Ellenfeled 29 pontot sebződik a fényaurától. Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-3 TVP). Kyorgölő késsel jól megszúrod a vízdémon ocsmány fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A fényaura 24 ép-t sebez. A vízdémon bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}
Marokra fogva a kyorgölő kést a másikra rohansz. Kyorgölő késsel néhányszor teljesen átdöföd a vérkeszeg testét. (3 támadással 229 életpontot sebezve.) A fényaura 14 ép-t sebez. A vérkeszeg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Kyorgölő késsel tökéletesen perforálod a vérkeszeg testét. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Ellenfeled 29 pontot sebződik a fényaurától. A vérkeszeg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 4 halcsontot. 4847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 312, gyógyulás: 0, összesen: -312 ÉP}
v 96 188 104 | elmormolod a 96. varázslatot |
[188,104] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 171 | bemész a 171. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 3 905 4 | mozogsz 3 905 4 |
Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad a bolyongó lidérc bal karját. (7 támadással 266 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bolyongó lidérc testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megcsapod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 117 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. A bolyongó lidérc karmai majdnem eltalálnak! A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a mutáns patkány bal első lábát. (7 támadással 248 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a mutáns patkány foltos szőrét. (7 támadással 249 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a mutáns patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad a mutáns patkány jobb vállát. (7 támadással 242 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a mutáns patkány testét. (7 támadással 240 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a mutáns patkány testét. (7 támadással 242 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Párszor kipécézted a mutáns patkány foltos szőrét. (7 támadással 243 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Párszor kipécézted a mutáns patkány foltos szőrét. (7 támadással 246 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a mutáns patkány foltos szőrét. (7 támadással 243 életpontot sebezve.) A mutáns patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
lm 900 6 2 | mozogsz 900 6 2 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad a csontgólem gigászi testét. (7 támadással 386 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel megütöd a csontgólem testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal súrolod a csontgólem jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Mancsával a csontgólem végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A csontgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3843 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 22, gyógyulás: 2, összesen: -20 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad a csontgólem vaskos lábát. (7 támadással 386 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel eltalálod a csontgólem jobb karját. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a csontgólem nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A fényaura 7 ép-t sebez. Mancsával a csontgólem megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A csontgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3843 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 16, gyógyulás: 2, összesen: -14 ÉP}
lm 10 17 905 | mozogsz 10 17 905 |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 4 csillaglövedék. Párszor kipécézted az átokosztó testét. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a halálelementál bal lábát. (7 támadással 387 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a halálelementál bal lábát. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a halálelementál vörösen izzó képét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. Mancsával a halálelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Szerencsére nem hatott rád. A halálelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 853, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad a bolyongó lidérc nyakát. (7 támadással 260 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bolyongó lidérc testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megcsapod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 66 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. A bolyongó lidérc karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Párszor kipécézted a bolyongó lidérc bal vállát. (7 támadással 262 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bolyongó lidérc bal karját. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megvágod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Karmaival a bolyongó lidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A bolyongó lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a mutáns patkány foltos szőrét. (7 támadással 250 életpontot sebezve.) A mutáns patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Párszor kipécézted a lélekorzó fejét. (7 támadással 268 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lélekorzó testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a lélekorzó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 160 életpontot sebeztél. A fényaura 17 ép-t sebez. A lélekorzó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 34, gyógyulás: 2, összesen: -32 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 csillaglövedék. Párszor kipécézted az átokosztó testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Az átokosztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
lm 18 23 28 | mozogsz 18 23 28 |
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Párszor kipécézted a bolyongó lidérc jobb karját. (7 támadással 255 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a bolyongó lidérc fejét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megcsapod a bolyongó lidérc fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 93 életpontot sebeztél. A fényaura 5 ép-t sebez. A bolyongó lidérc karma a fejed mellett suhan el! A bolyongó lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad a mutáns patkány jobb első lábát. (7 támadással 250 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a mutáns patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 37 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a halottidéző testét. (7 támadással 389 életpontot sebezve.) A halottidéző összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 69, gyógyulás: 2, összesen: -67 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a bolyongó lidérc testét. (7 támadással 258 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bolyongó lidérc bal vállát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megvágod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Karmaival a bolyongó lidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A bolyongó lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
lm 38 900 39 | mozogsz 38 900 39 |
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Párszor kipécézted a bolyongó lidérc testét. (7 támadással 256 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bolyongó lidérc testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megcsapod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 112 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. A bolyongó lidérc karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (7 támadással 259 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bolyongó lidérc testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal felnyitod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A bolyongó lidérc karmai majdnem eltalálnak! A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Párszor kipécézted a bolyongó lidérc bal karját. (7 támadással 258 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bolyongó lidérc testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megvágod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 157 életpontot sebeztél. A fényaura 13 ép-t sebez. A bolyongó lidérc karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. Többször meglövöd a halottidéző jobb oldalát. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 4 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod az átokosztó bal oldalát. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
lm 45 905 46 | mozogsz 45 905 46 |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad a bolyongó lidérc fejét. (7 támadással 257 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal felnyitod a bolyongó lidérc fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 104 életpontot sebeztél. Fényaurád 14 sebzést okoz. Karmaival a bolyongó lidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A bolyongó lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 178 életpontot vesztettél. A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. Megsoroztad a halottidéző torz porhüvelyét. (6 támadással 335 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 178, gyógyulás: 2, összesen: -176 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a halálelementál jobb lábát. (7 támadással 386 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször eltalálod a halálelementál testét. (2 támadással 194 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a halálelementál jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 60 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. A halálelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 29, gyógyulás: 4, összesen: -25 ÉP}
Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Párszor kipécézted a bolyongó lidérc bal vállát. (7 támadással 263 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bolyongó lidérc bal karját. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megvágod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 103 életpontot sebeztél. Fényaurád 4 sebzést okoz. A bolyongó lidérc karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a bolyongó lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad a lélekorzó nyakát. (7 támadással 275 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (37 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel megütöd a lélekorzó testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a lélekorzó fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 58 életpontot sebeztél. Fényaurád 18 sebzést okoz. A lélekorzó elhibázza az ütést csápjával. A lélekorzó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 37, gyógyulás: 2, összesen: -35 ÉP}
h 697 1000 | használod a 697. tárgyat |
lm 900 3 5 | mozogsz 900 3 5 |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
lm 5 1 1 | mozogsz 5 1 1 |
kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
m 1 1 | mozogsz az 1. ponthoz |
szk 250 | keresed a 250. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 1 pontért |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 6. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
AZ ELME HATALMA (123. PSZI KÉPESSÉG) Az Elme Hatalma az Elme Fölényének továbbfejlesztett változata. Hatására mentális varázslataid célpontjai kapnak -11 -et mentális mentődobásaikra a teljes fordulód időtartamára. Létrehozására 5 TVP-t és 15 pszi pontot kell elköltened, hatása nem adódik össze az Elme Fölényével. |
VARKAUDAR REMETE (465. SZÖRNY) Senki sem tudja, hogy a varkaudar remeteként elnevezett szörnyek valójában a varkaudarok népes családjához tartoznak-e, mindenesetre a külső jegyek sok hasonlatosságot mutatnak: ragyás fejük tetején vékony, hegyes fülek és rövid, hajlott agyarak meredeznek, bőrük ráncos és egyszínű sötét, alatta vaskos izomkötegek húzódnak. Nem igazán szeretik a fegyvereket, inkább karjaik erejében bíznak. Állandóan vándorolnak, sokszor céltalanul, de legtöbbször a letűnt bo'adhun birodalom erdőiben akadhatsz össze velük. A varkaudar remeték edzett testén ütőfegyverrel a legnehezebb sebet ejteni. |
EZÜSTSZELENCE (1602. TÁRGY) Mikor megpillantod ezt a tenyérnyi, lapos ezüstdobozkát, azonnal el kezd motoszkálni benned az érzés, hogy láttál már ilyet valahol! De sehogyan sem tudsz rájönni, hogy hol. Aztán hirtelen beugrik az emlékkép. Hát persze! A mágustoronyban, a magiszter asztalán láttál egy ilyet! Vajon mire jó? Kíváncsian felnyitod a fedelét, de csak az ezüstbe vésett, porszemnél is apróbb rúnák tömkelegét látod. Teljesen elborítják a szelence belső felületét. A dobozka varázsereje nem is lehet kétséges, és nyilván belé kell helyezni valamit, hiszen teljesen üres. A szelencébe az általad ismert varázslatok elhasználódó anyagi komponenseiből helyezhetsz párat a H 1602 <komponens> <darab> paranccsal, 3 TVP árán, fordulónként egyszer. Más tárgyakkal hiába is próbálkozol. A megadott mennyiségi paraméter nem lehet nagyobb, mint az általad ismert varázslatok száma/4. Ekkor ugyanakkora értékben egy másik varázslatodhoz felhasználható komponenst kapsz. Kezdő varázslóknál az ezüstszelence általi transzformáció általában kudarcot vall. A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak. |
NEGATÍV ESSZENCIA (1184. TÁRGY) Hideget áraszt és negatív érzéseket kelt benned ez a lényesszencia, melyhez a negatív létsík egyik elementálját legyőzve jutottál (vagy esetleg teljesen máshogy). A még soha nem látott, nem ghallaföldi sötét anyag rendkívül nyúlékony és ragacsos, érintése pedig maradandó károk okozására is képes. Jobb hát, ha óvatos leszel mikor és mit teszel vele. Talán, ha nem is neked kellene hozzáérned, hanem ellenfeleidnek... Igen, megoldás van születőben! A negatív esszenciát egy fegyveredre kenheted, mely ezáltal +4 sebzés okozására lesz képes. Ehhez a H 1184 <fegyver száma> parancsot kell kiadnod. A veszélyes anyaggal történő művelet miatt körültekintő alaposságra van szükség, így a parancs akár 6 TVP-be is kerülhet. A fegyvereden addig marad a ragacsos esszencia, míg a fegyvert el nem veszted, vagy míg egy másik esszenciát egy másik fegyveredre nem kensz - ilyenkor az előző esszencia hatása megszűnik. A negatív esszenciát még ennél is nagyobb körültekintéssel a kobuderák (ill. egyéb fajú harcművészek) megpróbálhatják az öklükre kenni, öklük viszont hatásként +4 helyett csak +2-t fog sebezni. Az esszencia nem átadható. [Azt, hogy az utoljára használt negatív esszenciát mire kented, megtalálhatod a karakterlapodon. A tárgy használat után eltűnik a tárgylistádról.] |
Erő: | 64 (75) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 66 (100) | Támadás: | 63 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 61 (78) | Védekezés: | 125 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 156/164 év |
Egészség: | 63 (80) | Életpont: | 1030/982 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 65 (87) | Varázspont: | 2527/1784 | Pénz: | 722 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 28/14 | Pszi pont: | 294/11 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 47 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/8 (+24%) | ökölvívás: | 27/70 (+22%) | szúrófegyverek: | 26/31 |
vágófegyverek: | 42/12 (+5%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 38/37 (+18%) |
dobófegyverek: | 22/57 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); csillaglövedék (#931) (20 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/42 | 2. nyomkövetés: | 162/21 (+48%) | 3. lopás: | 4/1 |
4. mászás: | 16/69 | 5. csapdakészítés: | 60/17 (+50%) | 6. csapdaészlelés: | 18/26 (+12%) |
7. gyógyítás: | 52/29 | 8. titkosírás: | 11/11 | 9. felderítés: | 33/90 (+31%) |
10. szörnyidomítás: | 28/40 | 11. teológia: | 200/92 (+43%) | 12. taumaturgia: | 111/83 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 10/66 | 14. versengés: | 25/65 | 15. harcművészetek: | 25/4 |
16. zene: | 224/18 (+44%) | 17. szörnyismeret: | 44/82 (+30%) | 18. pszi: | 37/4 (+93%) |
19. zárnyitás: | 25/12 | 20. vadászat: | 21/99 | 21. vitalitás: | 4/73 |
22. bányászat: | 38/97 | 23. úszás: | 21/35 (+73%) | 24. főzés: | 9/77 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 101 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ) |
elfogod griffőnikszet (#106) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), Eruol (#378) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), szárnyaló halál (#456), bűbájlidérc (#761), profi bérgyilkos (#793) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (129,5,1) | feltámadás (#168) | kézrátétel (#381) | jellemrejtés (#23) |
szemmelverés (#137) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) | nagyobb agypajzs (#120) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | pszi ragyogás (#166) | >> | 34. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 25. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: éhes |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
zenemanó (#7019) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
óriás griff (#105) státusz: OK |
fekete griff (#107) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ideje megmentened a világot! A kaland kezdetét jelenti, ha képes vagy bemutatni oltáromnál egy dalebgad kristálykulcsot! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
3 | borkonyó bibe (#312) | 13 | csillagbot (#929) | 2 | csillaglövedék (#931) | |||
2 | deus ex machina (#1) | 21 | isteni könnycsepp (#260) | 15 | kaja (#2) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nitmák penge (#837) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 13 | pézsmatökmag (#934) | 1 | púderkő (#119) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | szopókő (#259) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
479 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | ezüstszelence (#1602) | 7 | halcsont (#390) | 4 | jégkristály (#593) | |||
4 | madártoll (#112) | 1 | negatív esszencia (#1184) | 1 | ryuku buzogány (#696) | |||
2 | ryuku kopja (#694) | 1 | ryuku szablya (#695) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | tenger gyümölcse (#1155) | 1 | tünde nyíl (#554) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | zangrozi csizma (#451) |