Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 21. 9h:12' EZ A 518. JÁTÉKHETED, 517. FORDULÓD 519. játékheted kezdete: dec. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat a 820. tárggyal a 895. tárgyat |
bpk 4 | bef. parancs kivétele: 4 |
a 648 3592 1 | átadod a 648. tárgyat a 3592. kalandozónak (1 darabot) |
aa 150 500 248 | átadod a 150. tárgyat az 500. tárgyat a 248. tárgyat |
at 2677 5 | TU-t adsz át a 2677. kalandozónak 5 |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
vv 19 178 112 | elmormolod a 19. varázslatot a 178. varázslatot a 112. varázslatot |
hh 1253 1534 473 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat a 473. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {GYD:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. Kritikus ütés! (2 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Megelőző ütés! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 1, gyógyulás: 72, összesen: +71 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 674 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mocsári penke és egy rókafarok. 3060 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél.
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
dd 56 1070 396 | eldobod az 56. tárgyat az 1070. tárgyat a 396. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 674 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 89 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szárnyaló halál bőrszárnyát. (8 támadással 1050 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a szárnyaló halál bőrszárnyát. (2 támadással 224 életpontot sebezve.) A szárnyaló halál fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Siralmas támadást intéz farkával a szárnyaló halál, épp csak megsuhint. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Véres nyál csordul ki a szárnyaló halál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
13395 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1948, sebződés: 200, gyógyulás: 12, összesen: -188 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
ek 7 19 16 | t. energia kisütése: 7 19 16 |
lm 900 21 905 | mozogsz 900 21 905 |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 337 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc jobb lábát. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gothag döglidérc testét. (8 támadással 1063 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a gothag döglidérc bal karját. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A gothag döglidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 12741 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1821, sebződés: 70, gyógyulás: 8, összesen: -62 ÉP}
lm 22 900 23 | mozogsz 22 900 23 |
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 674 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb bal első lábát. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. {FM:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a chaktra vadászeb testét. Kritikus ütés! (5 támadással 610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Transzformálsz! (+61 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Ököllel csak érinted a chaktra vadászeb fejét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A chaktra vadászeb többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12094 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1635, sebződés: 152, gyógyulás: 143, összesen: -9 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 674 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drag'kór sámánúr testét. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a drag'kór sámánúr kiugró pofacsontját. (7 támadással 919 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod a drag'kór sámánúr testét. (1 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 52 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a drag'kór sámánúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13137 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2000, sebződés: 52, gyógyulás: 8, összesen: -44 ÉP}
lm 24 24 16 | mozogsz 24 24 16 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 675 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drag'kór sámánúr testét. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a drag'kór sámánúr jobb lábát. (8 támadással 1057 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a drag'kór sámánúr ráncos tenyerét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a drag'kór sámánúr gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13137 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2082, sebződés: 116, gyógyulás: 8, összesen: -108 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 337 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc fejét. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gothag döglidérc rothadó alakját. Kritikus ütés! (8 támadással 1070 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a gothag döglidérc testét. (1 támadással 112 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rítusónix. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 12741 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-31 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1816, sebződés: 73, gyógyulás: 8, összesen: -65 ÉP}
ek 273 2 89 | t. energia kisütése: 273 2 89 |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
ek 273 13 12 | t. energia kisütése: 273 13 12 |
lm 26 26 27 | mozogsz 26 26 27 |
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 337 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc fejét. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gothag döglidérc testét. (8 támadással 1043 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a gothag döglidérc rothadó alakját. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 12741 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1845, sebződés: 85, gyógyulás: 8, összesen: -77 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 675 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drag'kór kolosszus védtelen oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 342 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drag'kór kolosszus nyakát. (8 támadással 1063 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+213 életerő). Transzformálsz! (+53 varázspont.) Ököllel súrolod a drag'kór kolosszus jobb karját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a drag'kór kolosszus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A drag'kór kolosszus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12845 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2140, sebződés: 191, gyógyulás: 234, összesen: +43 ÉP}
kf 871 | kézbeveszed/felveszed a 871. tárgyat |
v 1 9999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
ek 116 90 267 | t. energia kisütése: 116 90 267 |
lm 18 4 3 | mozogsz 18 4 3 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 675 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drag'kór féregűző testét. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a drag'kór féregűző jobb lábát. (5 támadással 522 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Ököllel párszor keményen megütöd a drag'kór féregűző testét. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12229 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1786, sebződés: 189, gyógyulás: 175, összesen: -14 ÉP}
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 905 5 900 | mozogsz 905 5 900 |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 675 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drag'kór kolosszus fejét. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drag'kór kolosszus testét. (8 támadással 1085 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+218 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod a drag'kór kolosszus bal vállát. (1 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 260 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A drag'kór kolosszus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12845 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2188, sebződés: 260, gyógyulás: 249, összesen: -11 ÉP}
lm 8 12 16 | mozogsz 8 12 16 |
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 675 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja az esthari vérszopó testét. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az esthari vérszopó testét. (8 támadással 1067 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+214 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ököllel csak érinted az esthari vérszopó testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az esthari vérszopó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Az esthari vérszopó fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Az esthari vérszopó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12868 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2116, sebződés: 240, gyógyulás: 234, összesen: -6 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 675 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra rohansz. {FM:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a chaktra vadászeb testét. Kritikus ütés! (5 támadással 620 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 136 életpontot sebeztél. Ököllel csak érinted a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A chaktra vadászeb többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12094 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1807, sebződés: 246, gyógyulás: 145, összesen: -101 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 675 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drag'kór féregűző bal vállát. Kritikus ütés! (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {KCC:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a drag'kór féregűző hegyes orrát. (5 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Ököllel néhányszor megcsapod a drag'kór féregűző testét. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) A drag'kór féregűző szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12229 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1831, sebződés: 129, gyógyulás: 174, összesen: +45 ÉP}
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 675 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drag'kór kolosszus fejét. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drag'kór kolosszus jobb oldalát. (8 támadással 1078 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+216 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a drag'kór kolosszus testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nem vagy felkészülve a drag'kór kolosszus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12845 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2131, sebződés: 224, gyógyulás: 237, összesen: +13 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 675 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 37 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drag'kór sámánúr testét. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drag'kór sámánúr jobb karját. (7 támadással 935 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a drag'kór sámánúr testét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) A drag'kór sámánúr feléd döf, de csak ijesztésképp. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13137 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1976, sebződés: 82, gyógyulás: 8, összesen: -74 ÉP}
v 1 9999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 26 24 22 | mozogsz 26 24 22 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 675 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 62 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drag'kór féregűző izmos alkarját. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {GYD:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a drag'kór féregűző bal oldalát. (5 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Megelőző ütés! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drag'kór féregűző jobb oldalát. (5 támadással 586 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A drag'kór féregűző fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A drag'kór féregűző szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12229 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2086, sebződés: 200, gyógyulás: 232, összesen: +32 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 675 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a krathan csontváz testét. (8 támadással 1077 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+216 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a krathan csontváz nyakát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sajnos nem sikerült a krathan csontváz minden csapását hárítanod. (3 támadástól 152 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A krathan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
13237 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1813, sebződés: 169, gyógyulás: 241, összesen: +72 ÉP}
lm 27 27 27 | mozogsz 27 27 27 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 675 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 57 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drag'kór féregűző fejét. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a drag'kór féregűző fejét. (5 támadással 507 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 133 életpontot sebeztél. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a drag'kór féregűző testét. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A drag'kór féregűző feléd döf, de csak ijesztésképp. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12229 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1801, sebződés: 121, gyógyulás: 149, összesen: +28 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 675 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drag'kór kolosszus védtelen oldalát. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a drag'kór kolosszus testét. (8 támadással 1069 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+214 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ököllel megpöccinted a drag'kór kolosszus védtelen oldalát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 266 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A drag'kór kolosszus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12845 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2118, sebződés: 266, gyógyulás: 234, összesen: -32 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 675 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drag'kór sámánúr testét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drag'kór sámánúr testét. (7 támadással 945 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a drag'kór sámánúr kiugró pofacsontját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a drag'kór sámánúr fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A drag'kór sámánúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13137 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1990, sebződés: 41, gyógyulás: 8, összesen: -33 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. Semmi hatás! (elektromos pajzs van rajta.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled bo'adhun csapás varázslatot lő rád. 500 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Dreighatran testét. (6 támadással 312 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Dreighatran jobb lábát. (9 támadással 1206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+242 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a Dreighatran testét. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 87 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször eltalálod a Dreighatran testét. (3 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a Dreighatran jobb vállát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Dreighatran megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 190 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 61 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 93 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16537 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2327, sebződés: 931, gyógyulás: 418, összesen: -513 ÉP}
vv 205 109 267 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 267. varázslatot |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 5 | imádkozol |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 675 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Véres nyál csordul ki a testzabáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
6253 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
* 1. BP: | t. energia kisütése: 273 2 89 |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | t. energia kisütése: 273 13 11 |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 13 12 |
FEJSZE (1240. TÁRGY) Bár a fejsze elsősorban a favágóknak hasznos tárgy, nem a magadfajta kalandozóknak, mégis elégedettséggel tölt el, hogy most már te is képes lennél bármikor egy ilyet összerakni. Ki tudja, hátha szükséged lesz rá a jövőben valamikor. Talán mert a fejsze remek dobófegyver is, 1d5+12-t sebez. Most pedig az összeállítás: egy bot kell a nyélnek, 10 vasérc a fejnek, 4 pirkit a vaskohó felfűtéséhez, ahol mindez elkészíthető. A KT 1240 parancs 20 TVP-nyi időt emészt fel. |
IGAZLÁTÁS (190. PSZI KÉPESSÉG) Az igazlátás egy nagyhatalmú pszi képesség, segítségével átlátsz a különböző rejtővarázslatokon, mindig megtalálod a labirintusban a kapcsolókat, látod a láthatatlant, és a csapdaészlelés dobásoknál +3 -at kapsz. És ami az egészben a legkellemesebb, a képesség használata külön parancsot nem igényel, mindig automatikusan rajtad van, költsége csak annyi, hogy kör elején hárommal kevesebb pszi pontot regenerálsz. |
DRAG'KÓR LÁBVÉDŐ (870. TÁRGY) Ez a komor és fekete acéllemez a combodra, illetve a sípcsontodra erősíthető, így a lábadat ért sebzés szúnyogcsípés nagyságrendűre zsugorodik. (Nadrágként KF-elhető.) A drag'kórok legendás hírű páncéljainak e csekély tudású darabja a védettségedet 8-cal, a max. VP-det pedig 30-cal növeli. Másik kalandozónak nem adhatod át, a boltban nem adhatod el. |
ŐSI GYÓGYÍTÁS (267. VARÁZSLAT) A natharion papok gyógyító hatalmának titkát most ellesheted, ha képes vagy megérteni az ősi rúnákat. Az ősi gyógyítás segítségével 300 ép-t tudsz magadon gyógyítani 30 VP és 5 TVP árán. Aminek valószínűleg sok kalandozó örül, hogy a varázslat használata nincs jellemhez kötve. Elmondásához nincs szükséged más komponensre, mindössze 3 csepp vízre. |
DRAG'KÓR FÜLKARIKA (871. TÁRGY) Amint megpillantod a drag'kór fülkarikát magad előtt, a következő dolog ötlik fel benned: túlzott hiúságra utal egy ilyet viselni. Amikor viszont ráébredsz, hogy ez a közönséges aranyékszer milyen speciális tulajdonságokkal bír, talán a küllemmel nem törődve te is a füledbe akasztod: a fülkarika viselője +2 sebzést és +20 max.ép-t kap, valamint eggyel több fülbevalót hordhat viselésekor (vagyis anélkül használhatod a képességeit, hogy helyet foglalna a fülbevalók között). Ezekhez képest a negatív mellékhatása csekélység csupán: szerencséd 2-vel csökken. A drag'kór fülkarikát nem adhatod át másik kalandozónak. |
KRATHAN PALLOS (855. TÁRGY) Ez a pallos a legendás krathan légió hadvezéreinek közkedvelt fegyvere volt, ormótlan mérete és súlya ellenére szakértő kezében még ma is életveszélyesnek tűnhet. A pallos használatához legalább 25. szintű vágófegyver szakértelemre van szükség, 5d6+5 a sebzése, a védettségedhez 3-at, a max. ÉP-dhez pedig 30-at ad, ha ezt választod fegyveredül. |
DRAG'KÓR VÉRT (872. TÁRGY) A drag'kórok páncélöltözékének kulcsfontosságú darabja. Anyaga különös, fekete és titanitkeménységű, érintése borzongató érzéseket kelt lelkedben. Viselése 25-tel növeli a védettségedet, 250-nel pedig a max. ÉP-det. Ehhez képest csupán csekélység, hogy a szerencsédet 3-mal csökkenti. A drag'kór vértet nem adhatod át másik kalandozónak. |
DRAG'KÓR VARÁZSKÖNYV (869. TÁRGY) Izgatottan bontogatod a keményfedeles, arany szegecses könyvborítót, hogy mielőbb felfedhesd a drag'kórok idegen kultúrájának egy szeletjét. Alig tudod palástolni csalódottságodat, amikor rájössz, a varázskönyv lapjai üresek. Vagy csak egy halandó szemével olvashatatlanok, és valamilyen segédeszköz kell a betűk megjelenítéséhez? Biztos vagy benne, hogy a kezedben tartott csecsebecse sokkal több titkot és tudást rejt magában, mint ami az első pillantásra látszik: amíg nálad van (nem kell hozzá KF-elni), eggyel több nyakláncot viselhetsz. Nem adhatod át másik kalandozónak. |
Erő: | 73 (101) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 74 (91) | Támadás: | 98 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 70 (84) | Védekezés: | 142 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/37 év |
Egészség: | 71 (97) | Életpont: | 1905/1973 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 84 (96) | Varázspont: | 3830/1557 | Pénz: | 5952 arany | Kép. pont: | 57 |
Tudatpont: | 79/16 | Pszi pont: | 436/176 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 52/46 (+10%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | 30/22 (+7%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/96 |
dobófegyverek: | 37/4 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -43.); tolmokov-koktél (#351) (44 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/71 | 2. nyomkövetés: | 121/92 (+5%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 32/32 | 5. csapdakészítés: | 35/45 | 6. csapdaészlelés: | 25/6 (+30%) |
7. gyógyítás: | 84/23 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 32/80 (+24%) |
10. szörnyidomítás: | 9/88 | 11. teológia: | 197/9 (+258%) | 12. taumaturgia: | 128/66 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 9/48 | 14. versengés: | 25/3 | 15. harcművészetek: | 55/4 |
16. zene: | 14/53 | 17. szörnyismeret: | 39/57 | 18. pszi: | 40/3 (+98%) |
19. zárnyitás: | 22/62 (+112%) | 20. vadászat: | 26/66 | 21. vitalitás: | 9/58 |
22. bányászat: | 37/28 (+2%) | 23. úszás: | 10/98 | 24. csapatmunka: | 3/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 155 | |||
5. varázslat sebzés: 2 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 2(3) | 11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
kutatsz max. 141 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), Nateilena úrnő (#404), manaelementál (#290) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 13 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | papi aura (#377) |
esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) |
hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) | láth. észlelése (#78) | villámmágia (#227) |
csapdaészlelés (#222) | kí koncentráció (#69) | tárgyvédelem (#178) | méregsemlegesítés (#14) |
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnymanó (#4) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
istenítélet (#284) | >> | dögbűzös liliom (#455) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | puha ütés (#60) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
puha ütés (#60) | >> | Folrang (#331) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | istenítélet (#284) | >> | őstenyészet (#519) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | táncoló ogre (#435) | istenítélet (#284) | >> | 45. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ködmágus (#597) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | bo'adhun csapás (#266) | >> | purifikátor császár (#393) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) A pusztában kóborló, neves szörnyek legyőzése az igazi kihívás. Ölj meg tizet! (számláló: 6) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
3 | ezüstdarab (#326) | 2 | halgar kulcs (#877) | 11 | isteni könnycsepp (#260) | |||
69 | kaja (#2) | 13 | kerek kő (#19) | 1 | kulcskarika (#648) | |||
1 | madártoll (#112) | 50 | mákrózsa virág (#56) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sallank karom (#128) | 6 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | |||
2 | tüske (#22) | 3 | ugh méreg (#166) | 3 | vas dobónyíl (#189) | |||
17 | víz (#27) | 1 | yetiszív (#1070) | 3 | manakristály (#500) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
805 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | amul kulcs (#565) | |||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | daleb.kristálykulcs (#980) | |||
1 | drag'kór fülkarika (#871) | 1 | drag'kór lábvédő (#870) | 1 | drag'kór var.könyv (#869) | |||
1 | drag'kór vért (#872) | 1 | fiatalság itala (#473) | 6 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | kij formázó minta (#717) | 1 | krathan pallos (#855) | 3 | mocsári penke (#148) | |||
4 | quwarg tojás (#360) | 1 | rítusónix (#751) | 1 | rókafarok (#124) | |||
7 | smirglilevél (#29) | 3 | xirnox szív (#213) |