Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 22. 12h:04' EZ A 518. JÁTÉKHETED, 516. FORDULÓD 519. játékheted kezdete: jan. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4652 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 821. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
pbe 5000 | beraksz a bankba 5000 aranyat |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
v 211 | elmormolod a 211. varázslatot |
h 341 2 160 | használod a 341. tárgyat |
h 341 560 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 527 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 254 1 | használod a 341. tárgyat |
kf 564 | kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat |
im 0 3 | imádkozol |
m 2 | mozogsz keletre |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeledre savhurrikán varázslatot lősz. 158 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona bal lábát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Bár ügyesen védekezel, a 9 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (9 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával többször eltalálod az őrjáratozó katona nyakát. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona jobb oldalát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Bár ügyesen védekezel, a 4 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A 4 őrjáratozó katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő és 3 arany. 9888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1039, sebződés: 124, gyógyulás: 2, összesen: -122 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló jobb karját. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és 4 gyöngymangó. 2496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
be 630 6 | bemész a 630. épületbe |
m 8 8 6 | mozogsz északra, északra, nyugatra |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a királyi őrjáratos fejét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a királyi őrjáratos testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a királyi őrjáratos testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Bár ügyesen védekezel, a 13 királyi őrjáratos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (13 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával többször eltalálod a királyi őrjáratos testét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Din cséphadarójával többször eltalálod a királyi őrjáratos nyakát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Nem vagy felkészülve a 9 királyi őrjáratos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (9 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával többször eltalálod a királyi őrjáratos jobb vállát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a királyi őrjáratos jobb lábát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (5 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a királyi őrjáratos jobb oldalát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Din cséphadarójával meghorzsolod a királyi őrjáratos testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fényaurád 12 sebzést okoz. Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Az 1 királyi őrjáratos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany papi karkötő, ezenkívül 1 tanulmánytekercs (ld. enc.). Mosolyogva kidobod a nevetséges lélekelementál trófeát, és kiszedsz egy királyi őrjáratos trófeát. 12360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1515, sebződés: 321, gyógyulás: 2, összesen: -319 ÉP}
(Továbbmész...) [185,29] Folytatod sétádat a házak közt.
(Továbbmész...) [184,29] Továbbmész a város utcáján. Utad során felfedezel egy templomot. Leah hívői építették. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal karját. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A fényaura 6 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 púderkő és 7 spiritusz. 2496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló fejét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pirkit és 2 mocsári penke. 2496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [183,31] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy részeg kalandozó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 24 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó jobb vállát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd a részeg kalandozó jobb karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs és egy aranytű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1689 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 24, gyógyulás: 4, összesen: -20 ÉP}
ee 8 1549 762 | eladod a 8. tárgyat az 1549. tárgyat a 762. tárgyat |
ve 1 5 | megveszed az 1. tárgyat 5 |
ee 119 114 151 | eladod a 119. tárgyat a 114. tárgyat a 151. tárgyat |
m 4 4 2 | mozogsz délre, délre, keletre |
(Továbbmész...) [183,33] Továbbmész a város utcáján. A kereskedők raktárházai mellett visz az utad. Egyszercsak az egyik hatalmas takarmány-raktár ajtaja kivágódik, és egy kétségbeesett fickó rohan ki rajta. A tekintetén látod, hogy valami tényleg iszonyatossal találkozott odabenn. Odarohan hozzád, és alig találva a szavakat, nagy nehezen elmondja mit látott. Rutinos kalandor vagy, ezért nem éred be ennyivel. Alaposan kifaggatod. Megtudod, hogy ő Berenghar, és az övé ez a raktár. Extra takarmányt tárol itt, mégpedig a megnövekedett igényekre tekintettel, igen nagy mennyiségben. Napok óta dézsmálja a készleteket valami rémséges szörnyeteg, de eddig nem tudott rájönni, mi lehet az, és hogyan jut be a bezárt ajtón át. Minden bála, amibe belezabál a szörny, szinte azonnal megrothad, és használhatatlanná válik. Ráadásul iszonyú bűz marad hátra utána. Az imént végre szemtől-szembe is találkozott a bestiával, és fertelmes kísértetként írta le.
- Ha segítesz nekem, és elűzöd ezt a szörnyeteget, busásan megjutalmazlak! - ígéri.
Elgondolkodsz az ajánlatán, ígéred neki, hogy visszatérsz, aztán magára hagyod, és gyorsan utánajársz néhány lényeges kérdésnek. Kapcsolataidon keresztül megtudod, hogy a Berenghar által leírt lény valamiféle anyagiasult pszi-entitás lehet. Egy igen komoly szeánsz segítségével lehet csak elpusztítani, amit legalább hat személynek kell végrehajtania. Varázsló ismerőseid felhívják a figyelmed még arra is, hogy a mentális energiák fókuszálásához egy lélekesszencia is szükséges személyenként. Hm... Érdekes feladatnak ígérkezik! (20. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá.) A toborzóirodához érve kíváncsian benézel. Alig lépsz be, egy gnóm hivatalnok máris felkiált:
- Itt is van egy!
Meghökkenve nézel körül, te lennél az az egy? Biztosan, ha ő mondja. Nyílik egy ajtó és előlép a toborzást vezénylő nagydarab ember férfi.
- Remek - mondja. - Szükségünk van néhány kalandozóra egy nem éppen veszélytelen küldetéshez. Ha érzel magadban elég erőt, és ismersz még olyanokat, akik az önkéntesek közé tartoznak, hozdd el őket is. Holnap reggel itt lesz a vezető, akivel át kéne ruccanni Healfallba.
- Micsoda? A varkaudarok városába? - döbbensz meg.
Ő csak bólint. Elhagyod az irodát, és már azon töprengsz, kiket is hívhatnál magaddal. (42. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá.) Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [184,33] Még mindig a városban vagy.
be 100 | bemész a 100. titkos labirintusba |
lm 905 7 900 | mozogsz 905 7 900 |
lm 8 6 | mozogsz 8 6 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a lidércúr jobb lábát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd a lidércúr köpenyét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A fényaura 20 ép-t sebez. Félrehajolsz, de a lidércúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 3, gyógyulás: 2, összesen: -1 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (életpajzs védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a zombi mágus testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mágus rothadó testét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a zombi mágus testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fényaurád működik (37 ép-t sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően életpajzs védelmednek.) A zombi mágus karmai majdnem eltalálnak! A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A zombi mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bolyongó lidérc bal oldalát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Din cséphadarójával súrolod a bolyongó lidérc jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A fényaura 12 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A bolyongó lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3659 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a csontgólem fejét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a csontgólem jobb lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A csontgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 129, gyógyulás: 2, összesen: -127 ÉP}
t 388 1 | támadod a 388. szörnyet |
lm 6 12 | mozogsz 6 12 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (életpajzs védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a zombi mágus testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi mágus oszladozó fejét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod a zombi mágus bal karját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (20 ép-t sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (életpajzs védett meg.) Karmaival a zombi mágus megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3832 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
kpcs 3 12 | kapcsoló 3 |
lm 10 16 14 | mozogsz 10 16 14 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 80, gyógyulás: 2, összesen: -78 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 185 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a zombi mester testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2239 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 185 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a zombi mester jobb lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2239 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 200 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a lélekorzó fekete testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 31, gyógyulás: 4, összesen: -27 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a csontgólem jobb lábát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem jobb oldalát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Mancsával a csontgólem végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 26, gyógyulás: 2, összesen: -24 ÉP}
kpcs 3 14 | kapcsoló 3 |
lm 17 20 21 | mozogsz 17 20 21 |
lm 23 22 6 | mozogsz 23 22 6 |
vv 58 58 58 | elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
lm 7 21 23 | mozogsz 7 21 23 |
lm 905 24 900 | mozogsz 905 24 900 |
lm 22 11 27 | mozogsz 22 11 27 |
h 150 | használod a 150. tárgyat |
lm 905 18 900 | mozogsz 905 18 900 |
lm 16 27 3 | mozogsz 16 27 3 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 213 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a lélekorzó bal vállát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (31 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lélekorzó fekete testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a lélekorzó fekete testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 60 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (15 ép-t sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lélekorzó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 44, gyógyulás: 4, összesen: -40 ÉP}
lm 13 30 33 | mozogsz 13 30 33 |
lm 38 37 42 | mozogsz 38 37 42 |
lm 39 905 44 | mozogsz 39 905 44 |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 2. BP: | leveszed/lerakod a 726. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gyk 182 30 | gyakorolsz a 182. tárggyal 30 pontért |
gyk 182 30 | gyakorolsz a 182. tárggyal 30 pontért |
gyk 182 30 | gyakorolsz a 182. tárggyal 30 pontért |
gyk 182 21 | gyakorolsz a 182. tárggyal 21 pontért |
KIRÁLYI ŐRGÁRDA (7006. SZÖRNY) Az egyre inkább elharapózó erőszak már a városokat is elérte: dacára az őrjáratoknak és a lakosokat őrző Védőnővéreknek, sötét aurájú kalandozók mészárolják a békés lakosságot, fényes nappal feltörik a boltokat és szórják számolatlanul pusztító varázslataikat a főtéren. A királyi városok lakosságának védelmében Krapixlon Borhder, Alanor védelmi minisztere toborzókampányba kezdett, mely során letelepedett kalandozókat kért fel az aktív életbe való visszatérésre. A kezdeményezés sikeresnek bizonyult, megalakultak Alanor elit alakulatai, a különleges egységbe szerveződött őrjáratok. Békés kalandozóként természetesen nincs félnivalód, ha találkozol velük, de ha fejedben gonosz terveket szősz a város és népe ellen, hamar tucatnyi összeszokottan harcoló veterán gyűrűjében találod magad! |
TANULMÁNYTEKERCS (1571. TÁRGY) A királyi őrgárda mágusainak is szükséges néha meglátogatni egy-egy varázslótornyot. Néha azért, hogy új varázslatot tanuljanak meg, néha pedig azért, mert valamelyik küldetésük során az ellenfeleik elfeledtették velük némely varázslatukat. Borax elit harcosokból álló alakulata pedig nem engedheti meg magának, hogy felkészületlen legyen. Ezt a király is elismeri és támogatja, ezért az őrgárda mágusai ezen irat felmutatásával ingyen oktatásban részesülnek a városok varázslótornyaiban. Sajnos a papír csak egyszeri alkalomra szól, de azért érdemes lesz felhasználnod - ugyanis legújabb szerzeményeddel e helyeken elég szép összeget takaríthatsz meg. Egyetlen korlát van csak, ami kiterjed a tanulmánytekercsre, 10 ezer aranyba kerülő, illetve annál értékesebb varázslatra nem válthatod be (illetve a kőtorony mágiapontból megvehető varázslataira sem). Természetesen a tárgy hatalma csak a királyság varázslótornyaira terjed ki, a Sötét Földön vagy a ryukuknál (vagy egyéb más civilizációjú helyeken) hiába is mutogatnád, nem kapnál kedvezményt. A tanulmánytekercset automatikusan felhasználod a következő varázslatvásárlásnál, ha az megfelel az imént felsorolt feltételnek. A tárgy nem átadható, nem átruházható. |
Erő: | 59 (76) | Szint: | 34 | Merészség: | 9/7 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 62 (74) | Támadás: | 66 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 56 (71) | Védekezés: | 106 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 56 (69) | Életpont: | 899/861 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 57 (73) | Varázspont: | 1489/141 | Pénz: | 6763 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 37/0 | Pszi pont: | 308/245 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 190 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/60 | ökölvívás: | 10/20 | szúrófegyverek: | *20/100 (+42%) |
vágófegyverek: | 24/0 | ütőfegyverek: | 36/65 (+3%) | lőfegyverek: | 30/13 (+3%) |
dobófegyverek: | 25/9 (+9%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/32 | 2. nyomkövetés: | 84/11 | 3. mászás: | 14/49 |
4. csapdakészítés: | 23/58 | 5. csapdaészlelés: | 17/66 | 6. gyógyítás: | 108/49 |
7. titkosírás: | 18/74 | 8. felderítés: | 33/46 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 16/2 |
10. teológia: | 72/92 (+21%) | 11. taumaturgia: | 66/67 (+17%) | 12. szerencsejáték: | 8/63 |
13. versengés: | 22/94 | 14. harcművészetek: | 6/95 | 15. zene: | 94/18 |
16. szörnyismeret: | 6/84 | 17. pszi: | 35/11 (+5%) | 18. zárnyitás: | 15/98 |
19. vadászat: | 52/29 | 20. bányászat: | 40/15 | 21. úszás: | 27/80 |
22. főzés: | 11/7 | 23. csapatmunka: | 3/27 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halálelementál (#279), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371), acélkolosszus (#35), jégtroll (#164), qwarg rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241), lidércúr (#252), noth szellem (#250), csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), lidérckirály (#316), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (95,30,4) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
égető tekintet (#164) | esszenciavédelem (#165) | láthatatlanság (#76) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) | a lélek védelme (#57) |
tárgyvédelem (#178) | fényaura (#211) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
savhurrikán (#107), energiafolyam (#136), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | sötét gnóm (#132) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | |
energiafolyam (#136) | >> | árnylord (#342) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | vakító fény (#43) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
energiatüskék (#29) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | zombi mágus (#389) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kputtyintó csalán (#247) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | mestervarázsló (#267) | varázsvédelem (#34) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nukleáris cickány (#155) | varázsvédelem (#34) | >> | fémbontó szójer (#150) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
2.) Egy kis visszaemlékezés a régi küldetésekre: áldozz nekem 15 xirnox szívet! |
3.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 4 | bumeráng (#249) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | |||
161 | kaja (#2) | 1 | Luthius karkötője (#527) | 1 | őselemek köpenye (#560) | |||
6 | ragasztó (#83) | 1 | regeneráló gyűrű (#254) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szent jogar (#150) | 2 | szöges bunkó (#8) | |||
18 | szvó-ektoplazma (#151) | 10 | vashegyű nyíl (#176) | 3 | víz (#27) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1107 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | aranytű (#272) | |||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csontpálca (#329) | 5 | deus ex machina (#1) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 4 | pirkit (#153) | 2 | púderkő (#119) | |||
14 | spiritusz (#170) | 1 | tanulmánytekercs (#1571) |