515. forduló, 517. forduló, Beren Peredhil összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 10. 9h:03'
EZ A 517. JÁTÉKHETED, 516. FORDULÓD
518. játékheted kezdete: márc. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2150
SZÁMLA : XXXX

BEREN PEREDHIL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,60] koordinátán.
Egy törpe siet feléd lekendezve. Ráismersz, ő az, akinek a múltkor segítettél kiásni a ládát. Örömtől sugárzó arccal borul a nyakadba, és közli, hogy talált egy másik ládát is, melyben több mint ezer arany volt elásva. Azóta téged keres, hogy átadhassa a részedet. Mosolyogva ébredsz, és bár a pénznek nyoma sincs, kellemes érzés tölt el.
A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 99 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1635 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+134 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 654.]

* 2. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot
268 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 654.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 652.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 650.]

* 3. KP: elmormolod a 16. varázslatot a 23. varázslatot a 4. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 648.]
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 646.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 644.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 642.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 640.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 638.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 638.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 638.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 636.]

* 6. KP: elmormolod a 116. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 634.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+17 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 632.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 630.]

* 7. KP: elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 628.]
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 628.]
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 626.]

* 8. KP: elmormolod a 188. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 624.]

ep 400 100 1 építed a 400. tárgyat 100 pontért
A munkában a hordóagyú mameluk segít. [Teljesíted a városházán kapott küldetést:] Folytatod az építést. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Az építés jól halad: már kétharmad részben kész van a ház. 1050 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 524. Kapsz 20 VP-t.]

flh 20 931 felt. lőfegyver haszn. 20 a 931. tárggyal
Ok, FLH 20 931 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

m 1 5 5 mozogsz északkeletre, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[245,44] A vidék sivatagosra vált. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ripityára tört ősi rúnatornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy homokcápa. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a homokcápa testét. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megvagdalod a homokcápa testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 67 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Vér kezd ömleni a bal combodból a homokcápa harapása nyomán. (1 támadástól 319 életpontot vesztesz.) {GYD:} Teriád karddal megvagdalod a homokcápa nyakát. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal súrolod a homokcápa óriási pofáját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 51 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. A homokcápa tűhegyes fogait a jobb lábadba mélyeszti. (1 támadástól 319 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 cápazsírt. 5762 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1018, sebződés: 638, gyógyulás: 4, összesen: -634 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+606 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [244,45] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy animált korall. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [243,46] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy veszett gorilla. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a veszett gorilla nyakát. (7 támadással 380 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre támadsz. {KCC:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a veszett gorilla nyakát. (6 támadással 552 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a veszett gorilla testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Mielőtt észbe kapnál, a veszett gorilla megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a veszett gorilla, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) {KCC:} Teriád karddal végigvagdosod a veszett gorilla fejét. (2 támadással 189 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a veszett gorilla testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 105 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. A veszett gorilla Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A veszett gorilla fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A veszett gorilla most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8286 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1720, sebződés: 322, gyógyulás: 4, összesen: -318 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+316 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. [25 pontot használtál fel, van még 499. Kapsz 5 VP-t.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[242,45] Még mindig az erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy veszett gorilla nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a veszett gorilla testét. (7 támadással 354 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (11 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a veszett gorilla fejét. (6 támadással 567 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (11 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a veszett gorilla bal lábát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 58 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. A veszett gorilla Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) {KCC:} Teriád karddal végigvagdosod a veszett gorilla megtépázott szőrét. (2 támadással 186 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a veszett gorilla testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 137 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. A veszett gorilla leken néhány pofont. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A veszett gorilla fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A veszett gorilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8342 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1691, sebződés: 194, gyógyulás: 4, összesen: -190 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 csillaglövedéket. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [241,44] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy pengekarú nitmák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad a pengekarú nitmák testét. (7 támadással 388 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel többször eltalálod a pengekarú nitmák egyik karját. (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 130 életpontot sebeztél. A fényaura 4 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a pengekarú nitmák minden csapását hárítanod. (4 támadástól 186 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször eltalálod a pengekarú nitmák egyik karját. (4 támadással 378 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 162 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 247 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8935 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1471, sebződés: 433, gyógyulás: 4, összesen: -429 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+617 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 csillaglövedéket. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [240,43] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal rájössz, hogy egy animált korall ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [31 pontot használtál fel, van még 468. Kapsz 6 VP-t.]

vv 79 167 161 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 161. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 463. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 458. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 456.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy natharion gólem.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Párszor kipécézted a natharion gólem fejét. (7 támadással 361 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a natharion gólem testét. (6 támadással 555 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal végigvagdosod a natharion gólem testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 67 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. A natharion gólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 165 életpontot vesztesz.) Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a natharion gólem sziklakemény testét. (3 támadással 282 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a natharion gólem jobb vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 69 életpontot sebeztél. Fényaurád 12 sebzést okoz. A natharion gólem lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1717, sebződés: 260, gyógyulás: 4, összesen: -256 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 426. Kapsz 6 VP-t.]

v 21 40 elmormolod a 21. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 40 kaja. [-120 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 421. Kapsz 1 VP-t.]

v 84 312 elmormolod a 84. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy talriai behemótot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy talriai behemót van - állapítod meg a nyomokból. Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. A fenébe! Elkerülte a csapdát a talriai behemót. Vagy te nem állítottad fel a csapdát jól, vagy ő volt nagyon éber. A lényegen ez most már mit sem változtat! Bánatosan elkullogsz a helyszínről. Némi séta után azért eltöprengesz azon, ami történt, és rádöbbensz, hogy ezzel a fajta csapdával soha az életben nem leszel képes ezt a fajta lényt elfogni. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [34 pontot használtál fel, van még 387. Kapsz 6 VP-t.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[239,44] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északra látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő chaktra vadászeb mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Párszor kipécézted a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 354 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {KCC:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (6 támadással 512 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a chaktra vadászeb bal első lábát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a chaktra vadászeb megcsapja a fejedet. (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Teriád karddal kicsit megvágod a chaktra vadászeb bal oldalát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 57 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 260 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a chaktra vadászeb, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7695 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1415, sebződés: 485, gyógyulás: 4, összesen: -481 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+725 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 csillaglövedéket. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [238,45] Még mindig füves síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pengekarú nitmák. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Párszor kipécézted a pengekarú nitmák testét. (7 támadással 367 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 135 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 141 életpontot vesztesz.) A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel többször eltalálod a pengekarú nitmák jobb oldalát. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 214 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1198, sebződés: 355, gyógyulás: 4, összesen: -351 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+349 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).

(Továbbmész...) [237,46] A sík vidék mocsarassá válik. Damouth mocsarának szélén jársz. Állítólag félelmetes fenevadaktól nyüzsög, melyek annak idején a krathan seregeket is alaposan megtizedelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kreommat-liliomot. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy Baalgarmon szolgája nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 7 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a Baalgarmon szolgája testét. (7 támadással 380 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (75 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rohansz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a Baalgarmon szolgája bal lábát. (6 támadással 533 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a Baalgarmon szolgája bal oldalát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. Karmaival a Baalgarmon szolgája megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Baalgarmon szolgája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {GYD:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Baalgarmon szolgája pipaszár lábát. (5 támadással 450 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a Baalgarmon szolgája inas karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. A fényaura 32 ép-t sebez. A Baalgarmon szolgája karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-11 TVP). A Baalgarmon szolgája fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A Baalgarmon szolgája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9631 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1500, sebződés: 268, gyógyulás: 4, összesen: -264 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 csillaglövedéket. Egészséged TF-elődött. [31 pontot használtál fel, van még 345. Kapsz 6 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[236,46] Ritka erdőbe érkeztél. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy verg elmeszaggató közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a verg elmeszaggató testét. (6 támadással 554 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal végigvagdosod a verg elmeszaggató testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (pszi-acéltorony tette ezt számára lehetővé.) Fényaurád 12 sebzést okoz. A verg elmeszaggató meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A verg elmeszaggató elhibázza az ütést csápjával. A verg elmeszaggató csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. {KCC:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a verg elmeszaggató testét. (5 támadással 445 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a verg elmeszaggató testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (10 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. A támadás sajnos hatástalan volt. (pszi-acéltorony védte meg a nyomorultat.) A fényaura 5 ép-t sebez. A verg elmeszaggató csápol, de mindhiába. A verg elmeszaggató csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A verg elmeszaggató elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9148 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1371, sebződés: 88, gyógyulás: 4, összesen: -84 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+346 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 csillaglövedéket. Egészséged TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 333. Kapsz 2 VP-t.]

h 697 800 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+400 varázspont, -800 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 333.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+798 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 328. Kapsz 1 VP-t.]

v 198 156 50 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(236,46) verg elmeszaggató (#430), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(237,46) kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), Baalgarmon szolgája (#439)
(238,45) pengekarú nitmák (#450)
(239,44) 40. jellempróba, Tharr oltár, chaktra vadászebek (#459)
(240,43) animált korall (#445), nekrofun (#173), Fairlight oltár, natharion gólem (#428), talriai behemót (#312)
(241,44) Fairlight oltár, 44. jellempróba, pengekarú nitmák (#450)
(242,45) Chara-din monolitja (#534), veszett gorilla (#446)
(243,46) veszett gorilla (#446)
(244,45) animált korall (#445), 49. jellempróba, Dornodon oltár
(245,44) ősi rúnatorony (#852), Chara-din monolitja (#534), oltár, homokcápa (#448)

[156,50] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt tigris lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt tigris testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt tigris jobb lábát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 145 életpontot sebeztél. Fényaurád 21 sebzést okoz. Karmaival az élőholt tigris megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az élőholt tigris állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az élőholt tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 7 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (143,61)-> 7 arany, -2 ÉP] 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2360 pontot kell rákölteni.) Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Hő! - mondod a spagulárnak. Az - látva, hogy szakember szólt hozzá - engedelmesen közeledik feléd. A megfelelő időben, a megfelelő módon elkapod a kantárt. Az ember megköszöni a segítségedet, elmeséli, hogy milyen hasznos egy ilyen állat, hiszen naponta akár 27 mérföldet is meg tud vele tenni. (+4 jóság.)
Megvizsgálod a talajt. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek nyugatra.
Találkozol egy barna, hosszú hajú, barna szemű mutáns nővel. A bőre kreolszínű. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy natharion gömböt, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy Tguarkhan trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ninive. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. (Csábmosoly.) Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! (+1 életpont gyógyulás.) Kezed a sebeire rakod, hogy segíthess rajta. Elmondasz egy azonnali gyógyítást. Sebei gyógyulnak: +106 életerő. [-15 varázspont.] [-5 TVP.] (+1 jóság.) (+0 jóság.) Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találkozol egy copfos ősz hajú, csillogó szemű elf nővel. Fekete a bőre. Sheran kisebb papja. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: felderítő. Ruházatát egy Blounther apó trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított sullár. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Tirithiel. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. (Csábmosoly.) A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). A másik biztatására előveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elő. A hatás fantasztikus! (-1 poszogó mösze.) Sebesültnek tűnik, úgy döntesz hát, gyógyítasz rajta. Elmondasz egy azonnali gyógyítást. Sebei gyógyulnak: +166 életerő. [-15 varázspont.] [-5 TVP.] (+1 jóság.) (+0 jóság.) Aztán elköszöntök egymástól.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [45 pontot használtál fel, van még 283. Kapsz 9 VP-t.]

ek 105 t. energia kisütése: 105
Csoportod mentális energiáját fókuszálod, majd átvezeted a környékbeli növényekbe, építményekbe. Mostantól kezdve jó darabig védve lesznek az értelmetlen pusztítástól. [-3 TU.] [15 pontot használtál fel, van még 268. Kapsz 3 VP-t.]

ek 135 t. energia kisütése: 135
Előkotorsz a zsebedből egy álomvirág-magot, és a földbe nyomod. Rögtön csírázni kezd, tudati pátyolgatásodnak köszönhetően! [-2 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 258. Kapsz 2 VP-t.]

v 84 312 elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy talriai behemótot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy talriai behemót jelenlétét jelzi. Teriád dobóhálóval a kezedben a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, csendben odalopódzol, és megpróbálod rádobni. Tágranyitott szemmel, majd bánatosan óbégatva konstatálod, hogy a talriai behemót megúszta a csapdába ejtést. Vagy te voltál ügyetlen, vagy ő túl éber. Talán majd legközelebb! Később elgondolkozol még a dolgon egy kicsit, és arra a következtetésre jutsz, hogy ez a csapda teljesen alkalmatlan ennek a lénynek az elfogására. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [20 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 228. Kapsz 6 VP-t.]

szk 258 keresed a 258. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy pszi őselementált. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 227.]

ep 720 100 384 építed a 720. tárgyat 100 pontért
A munkában a hordóagyú mameluk segít. Elkezdesz építeni egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 177. Kapsz 10 VP-t.]

ef 20 energia fejlesztése 20
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-17 TU.] A befejezéshez még 389 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [170 pontot használtál fel, van még 7. Kapsz 34 VP-t.]

fog 642 1280 elfogod a 642. szörnyet az 1280. tárggyal
fog 642 1280 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: építed a 720. tárgyat 7 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 5.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 4. BP: nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket
BA 989 parancs törölve. BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még -5. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. BP: használod a 449. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 7. BP: elmormolod a 168. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-60 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 29, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a tűzfőnix. 2 kaját fal föl a hordóagyú mameluk. Egy kaját töm magába a zenemanó. Egy kaját töm magába az érző szívű dromedár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a lélek védelme hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 657 pontot. A következő körben tehát 652 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Beren Peredhil, egy hosszú aranyhajú, borostyánszemű elf férfi vagy. Elenios első számú avatárja vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 516. fordulód.

Erő: 64 (75) Szint: 43 Merészség: 10/5 Magasság: 157 cm
IQ: 61 (95) Támadás: 63 Agresszió: 1 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 61 (78) Védekezés: 125 Menekülés: 30 % Életkor: 156/164 év
Egészség: 63 (80) Életpont: 1030/978 Jellem: jó (777) Tul. pont: 5
Szerencse: 65 (87) Varázspont: 2527/866 Pénz: 1624 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 28/6 Pszi pont: 283/223 Halhatatlanság: 12 % EFejl: 47
Eddig összesen 4201 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 69634 TP-t kaptál. Jelenleg 10946176 TP-d van. A következő szinthez még 553824 TP szükséges. Trófeáid: káoszszellem, bosszantó apróság, Zsebmester. A 510. fordulódban 3471 arany került a bankszámládra. 3679 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/84 ökölvívás: 27/48 (+4%) szúrófegyverek: 26/31
vágófegyverek: 42/7 (+2%) ütőfegyverek: 6/24 lőfegyverek: 38/19 (+2%)
dobófegyverek: 22/57

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); csillaglövedék (#931) (20 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 42/42 (+22%) 2. nyomkövetés: 161/73 (+30%) 3. lopás: 4/1
4. mászás: 16/69 5. csapdakészítés: 59/67 (+6%) 6. csapdaészlelés: 18/14
7. gyógyítás: 52/29 8. titkosírás: 11/11 9. felderítés: 33/59
10. szörnyidomítás: 28/40 11. teológia: 200/49 (+50%) 12. taumaturgia: 111/65 (+17%)
13. szerencsejáték: 10/66 14. versengés: 25/65 15. harcművészetek: 25/4
16. zene: 223/74 (+6%) 17. szörnyismeret: 44/52 18. pszi: 36/11 (+5%)
19. zárnyitás: 25/12 20. vadászat: 21/99 21. vitalitás: 4/73
22. bányászat: 38/97 23. úszás: 20/62 24. főzés: 9/77

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 97
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot )
elfogod khór darázst (#348) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), Eruol (#378) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), szárnyaló halál (#456), bűbájlidérc (#761), profi bérgyilkos (#793) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP)
kitartás (#362, 25 VP) kézrátétel (#381, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (129,5,1) feltámadás (#168) kézrátétel (#381)
jellemrejtés (#23) szemmelverés (#137) az elme fölénye (#116) óriáserő (#53)
fényaura (#211) nagyobb agypajzs (#120) varázsenergia (#161) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka II (#162), menekülés (#212)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nők (#999) vakító fény (#43) >> férfiak (#998)
vakító fény (#43) >> 10. szintű lényekre direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) pszi ragyogás (#166) >> 34. szintű lényekre
pszi ragyogás (#166) >> 25. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar che-pap (#704) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
menekülés (#212) >> férfiak (#998) menekülés (#212) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: éhes
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes
zenemanó (#7019) státusz: éhes
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre!
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt!
3.) Ideje megmentened a világot! A kaland kezdetét jelenti, ha képes vagy bemutatni oltáromnál egy dalebgad kristálykulcsot!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 7 borkonyó bibe (#312) 7 csillagbot (#929)
1 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
7 pézsmatökmag (#934) 1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
86 arany (#50) 1 cápazsír (#932) 1 halcsont (#390)
12 isteni könnycsepp (#260) 29 kaja (#2) 1 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(156,50) élőholt tigris (#766), Leah rúnaköve, oltár, 35. jellempróba, Ninive (2605. kalandozó), Tirithiel (4796. kalandozó), talriai behemót (#312)

Üzenet küldése a karakternek