515. forduló, 517. forduló, Shenqui összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. febr. 15. 10h:23'
EZ A 1191. JÁTÉKHETED, 516. FORDULÓD
1192. játékheted kezdete: febr. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #1276
SZÁMLA : XXXX

SHENQUI KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [194,106] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Leah tekercsét (10017 arany).
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+8 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 4 pirkitet. Varázserőd regenerálódik. (+413 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+136 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.) 10 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy kronotapír nyomára bukkansz. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 867.]

* 1. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+55 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 837.]

* 2. KP: vv 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 837.]

* 3. KP: vv 63 443 157 elmormolod a 63. varázslatot a 443. varázslatot a 157. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 835.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+20 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 833.]
Gyorsvarázsolsz! [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 831.]

* 4. KP: vv 71 182 120 elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 120. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 829.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 827.]
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 825.]

* 5. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] Öregedtél 2 évet. [20 pontot használtál fel, van még 805.]

* 6. KP: mak 1 0 0 makró 1

ef 12 527 0 energia fejlesztése 12
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 721.]

tps 100 0 0 TVP spórolása: 100 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [100 pontot használtál fel, van még 621.]

hh 745 841 0 használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 620.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 619.]

vv 79 167 209 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 209. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Ez a tereptípus sajnos nem alkalmas oltár teremtésére. [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 617.]

im 0 2 0 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 617.]

h 1271 43 0 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy tükröt ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 612.]

vv 210 116 128 elmormolod a 210. varázslatot a 116. varázslatot a 128. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 610.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 608.]
Beizzik a turbómágia. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 606.]

v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 601.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 606.]

tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 156 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 566.]

* 7. KP: vv 177 28 188 elmormolod a 177. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 566.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 564.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 562.]

* 8. KP: e 30 0 0 élelemszerzés 30 pontért
Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy kronotapír. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronotapír tekergő ormányát. Kritikus ütés! (4 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). {HD:} Cápafoggal meghorzsolod a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 55 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pestisaurád 14 sebzést okoz. A kronotapír feléd harap, de sikertelenül. A kronotapír nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A kronotapír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 801 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 22, gyógyulás: 110, összesen: +88 ÉP}

Egy gazellát a szemed előtt ejt el egy sártigris. Dühödten hajszolod el a hatalmas macskát jól megérdemelt vacsorád mellől. (+10 kaja.) Levadászol egy kétméteres madárpókot. Fejedelmi csemege! (+7 kaja.) Leszüretelsz egy terméstől roskadozó kókuszfát. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Napsörény került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy gyóntatás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 77 életpontot vesztettél. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 97 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Napsörény fehér hátát. (3 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). {HD:} Cápafoggal megbököd a Napsörény testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 20 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled 16 pontot sebződik a pestisaurától. Utolsó pillanatban ugrasz félre a Napsörény öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a Napsörény rúgása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 napmedál (ld. enc.). 4 648 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 174, gyógyulás: 92, összesen: -82 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 532.]

* 9. KP: kf 453 0 0 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

tv 219 támadó/véd. varázslat a 219. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

hh 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [1 pontot használtál fel, van még 531.]

h 248 5 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-61 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-62 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-64 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-69 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-58 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [25 pontot használtál fel, van még 506.]

id 297 50 idomítod a 297. szörnyet 50 pontért
Elkezdődnek a leckék a Thargodan csontváz számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 45 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 174 tapasztalati pontot kaptál. [25 pontot használtál fel, van még 481.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[193,105] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a bűbájlidérc testét. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). {HD:} Cápafoggal eltalálod a bűbájlidérc testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pestisaurád 8 sebzést okoz. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A bűbájlidérc meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 4 169 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 11, gyógyulás: 67, összesen: +56 ÉP}

Látsz egy quwarg bolyt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Elena előtt. Látsz egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy raaba-fát. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+4 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy kputtyintó csalán. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 196 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {HD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled 16 pontot sebződik a pestisaurától. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 3 101 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 677, sebződés: 2, gyógyulás: 75, összesen: +73 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a varázsital főzése varázslatot! Hozzálátsz a főzéshez. Lassan mormolsz, miközben a főzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyű a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Legyártottál 1 kristályfolyadékot. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 raaba-gumót. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Legyártottál 1 raaba-főzetet. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [192,105] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy purifikátor császár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy gyóntatás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel párszor keményen megütöd a purifikátor császár szürke hengertestét. (8 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {HD:} Cápafoggal több döféssel felnyársalod a purifikátor császár testét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 33 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A pestisaura 4 ép-t sebez. Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel párszor megpöccinted a purifikátor császár testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {HD:} Cápafoggal megérinted a purifikátor császár testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 44 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A pestisaura 13 ép-t sebez. Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. [purifikátor háj ládikóba-> (186,106)-> 54 arany, -2 ÉP] 4 538 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 781, sebződés: 2, gyógyulás: 135, összesen: +133 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [191,105] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy darázsfelhő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 9 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 35 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a darázsfelhő nagyját. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 5 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A pestisaura 12 ép-t sebez. Farokcsapások csattannak a hasadon. (13 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) 32 életpontot vesztettél. A darázsfelhő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 darázsszárnyat. [darázsszárny ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 563 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 85, gyógyulás: 64, összesen: -21 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág -> a felesleges 5 db-ot eldobod] Találsz egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gránátkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzrakó helyet. Az apró alak a tűz körül gyanúsan méreget, láthatóan nem szívlel. Sebaj, nem kell jóban lenned vele. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kaktuszbogyót. Ügyességed TF-elődött. [55 pontot használtál fel, van még 426.]

v 163 364 67 elmormolod a 163. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

190 191 192 193 194 195
104
105
106
107
(191,105) darázsfelhő (#763), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169)
(192,105) Elenios rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), purifikátor császár (#393)
(193,105) bűbájlidérc (#761), quwarg boly (#359), művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Tharr oltár, raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), kputtyintó csalán (#247)
(194,106) kronotapír (#286), Napsörény (#7004)

[364,67] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Találsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mocsári penkét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy viharóriás barlangot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy mópat boly van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy ősvortex van. Elrakod a távcsövet. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy gh'raiton ölész. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[-55 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 411.]

vv 185 elmormolod a 185. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 409.]

kf 1707 kézbeveszed/felveszed az 1707. tárgyat
Leveszed övedről a kyorg övcsatot, majd övedre csatolod a trix amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[365,67] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy smaragd sárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 87 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. A szörny minden bizonnyal lehelni fog, ezért felkészülsz a Kitérés Művészete harcművész képesség alkalmazására. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány testét. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (51 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd sárkány pikkelyes testét. (10 támadással 914 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+228 életerő). {HD:} Cápafoggal meghorzsolod a smaragd sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A pestisaura 8 ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A smaragd sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 19 arany, 5 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 20 007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1323, sebződés: 277, gyógyulás: 278, összesen: +1 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy feneketlen tavat. Délre egy viharóriás barlang van. Északnyugatra egy ősvortex van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [366,67] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Egy feneketlen tóhoz érkeztél. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. (Feltételes úszás:) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a megbízható kampós acélszigonyt markolod. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy trosnyogó szakóca!

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca bal középső lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pestisaurád 4 sebzést okoz. A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 35 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Felfrissít a feneketlen tó vize, és ahogy haladsz lefelé, egyre hidegebb lesz. Úszik feléd valami. Egy villámrája!

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (26 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a villámrája fejét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) A pestisaura 7 ép-t sebez. A villámrája csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 drótszőrt. 2 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 76, gyógyulás: 10, összesen: -66 ÉP}

Úszol tovább, haladsz a mély felé. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy óriás vízi sün!

Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod az óriás vízi sün bal oldalát. (4 támadással 458 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-458 életpont.) Pestisaurád 14 sebzést okoz. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] 4 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 460, gyógyulás: 0, összesen: -460 ÉP}

Úszol tovább, haladsz a mély felé. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy trix harcos!
Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy viharóriás barlangot. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +76 életerő. Mozgást észlelsz oldalról. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy smaragd sárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 100 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. A szörny minden bizonnyal lehelni fog, ezért felkészülsz a Kitérés Művészete harcművész képesség alkalmazására. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (6 támadással 264 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (46 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragd sárkány testét. (8 támadással 770 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+193 életerő). {GYD:} Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a smaragd sárkány testét. Kritikus ütés! (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A pestisaura 14 ép-t sebez. A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A smaragd sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +76 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP], egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 20 007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1304, sebződés: 291, gyógyulás: 260, összesen: -31 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [62 pontot használtál fel, van még 347.]

v 1998 392 7 elmormolod az 1998. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

kf 1456 kézbeveszed/felveszed az 1456. tárgyat
Leveszed övedről a trix amulettet, majd övedre csatolod a kyorg övcsatot. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[367,67] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Dred Hornwill, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy mópat bolyt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +76 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy ml'othag szürcsölő. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [368,67] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Mozgást észlelsz oldalról. Úgy gondolod, hogy a közeledő mösze uralkodó nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 60 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a mösze uralkodó tapogatozó fejét. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mösze uralkodó testét. (10 támadással 915 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). {HD:} Cápafoggal meghorzsolod a mösze uralkodó kitines hátát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A pestisaura 9 ép-t sebez. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) (-2 TU.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A mösze uralkodó megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) 61 életpontot vesztettél. Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +76 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 mösze hátpáncélt. [mösze hátpáncél ládikóba-> (310,64)-> 11 arany, -2 ÉP] 19 889 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1329, sebződés: 355, gyógyulás: 295, összesen: -60 ÉP}

Látsz egy mópat bolyt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Látsz egy Chara-din monolitját. Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [369,67] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal tudod, hogy egy ml'othag szürcsölő volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Észreveszel egy bíborcserjét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy mópat bolyt. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. [25 pontot használtál fel, van még 322.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[370,66] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy ml'othag szürcsölő. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy mópat bolyt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [6 pontot használtál fel, van még 316.]

szk 326 311 317 keresed a 326. szörnyet a 311. szörnyet a 317. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy smaragd sárkányt. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 1. BP: tpf 100 0 0 TVP elővétele: 100 pontért
Felszabadítottunk neked 100 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 416.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 411.]

* 3. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+55 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 381.]

* 4. BP: vv 128 0 0 elmormolod a 128. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 381.]

* 5. BP: gy 30 0 0 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

* 6. BP: kf 1158 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

* 7. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 74 TVP-t kell elköltened.] Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy porkupac mögé bújsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy rd'alv lélektipró. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 341.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 222 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 301.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 182 TVP-t kell elköltened.] Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ó! Hiszen ez egy vg'axtol torzító. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[40 pontot használtál fel, van még 261.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 142 TVP-t kell elköltened.] Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy kr'uagon pusztító. Amikor elhal a zaj, előmászol.

[40 pontot használtál fel, van még 221.]

tf 3 21 fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 121 TVP-t kell elköltened.] [21 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 tükröt. [tükör -> a felesleges 2 db-ot eldobod] Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a dalos szilmill. Egy kaját nyel le a roguena. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 657 pontot. A következő körben tehát 857 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NAPMEDÁL (1567. TÁRGY)
Ezt az aranyszínű, lángoló napkorongot formázó medált Napsörény lemészárolt teteméről akaszthatod le, vagy ha ez nem egyeztethető össze jellemeddel, megveheted más, kevésbé gátlásos kalandozóktól, hiszen amíg rossz kezekben van, addig a nemes trikornis herceg lelke sem pihenhet békében. Nem tudni, milyen nagyhatalmú Raia varázsló akaszthatta a medált Napsörény nyakába, csak azt, hogy miért: e védőamulett eddig a neves trikornis herceget lelkét és testét óvta a gonoszoktól. Csak hát mindig van az erősnél is erősebb, a gonosznál is gonoszabb erő, amely ellen már a napmedál védelme is kevés volt. Az ékszert, ha már nálad van, használd ki, ha jellemed jó, a nyakadba akaszthatod, ilyenkor +4 támadást és +4 sebzést kapsz. Viseléséhez legalább 20. szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Shenqui, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah felszentelt papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 516. fordulód.

Erő: 74 (106) Szint: 50 Merészség: 10/7 Magasság: 149 cm
IQ: 69 (87) Támadás: 130 (135) Agresszió: 6 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 69 (89) Védekezés: 146 (156) Menekülés: 30 % Életkor: 38/746 év
Egészség: 68 (98) Életpont: 1483/1483 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 70 (105) Varázspont: 2795/1775 Pénz: 15657 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 72/19 Pszi pont: 383/63 Halhatatlanság: 12 % EFejl: 26
Eddig összesen 5262 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 89 488 TP-t kaptál. Jelenleg 22 888 291 TP-d van. A következő szinthez még 2 111 709 TP szükséges. Trófeáid: vg'axtol torzító, vérszomjas karvaly, triklem drakolder. A 339. fordulódban 199 arany került a bankszámládra. 425 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/49 (+9%) ökölvívás: 46/35 (+2%) szúrófegyverek: 32/53 (+2%)
vágófegyverek: 6/73 ütőfegyverek: 5/71 lőfegyverek: 27/77
dobófegyverek: 33/74 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -31.); vas dobónyíl (#189) (32 -36.); ezüsttollú nyíl (#363) (37 -39.); mihlanil dobótőr (#599) (40 -42.); mihlanil nyíl (#597) (43 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); ében nyílvessző (#848) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
370,66 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 404
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63, 93, 91

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Földanya nektárja 10/1 Max életkor 1340 év
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Csodák kútjából max. védekezés: 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 81/19 (+119%) 2. nyomkövetés: 72/46 (+39%) 3. lopás: 2/42
4. mászás: 23/21 5. csapdakészítés: 45/78 (+9%) 6. csapdaészlelés: 24/88
7. gyógyítás: 153/78 8. titkosírás: 15/13 9. felderítés: 33/99
10. szörnyidomítás: 21/75 (+31%) 11. teológia: 79/95 (+20%) 12. taumaturgia: 83/21 (+29%)
13. szerencsejáték: 8/29 14. versengés: 21/39 15. harcművészetek: 50/28
16. zene: 260/87 (+70%) 17. szörnyismeret: 45/73 (+22%) 18. pszi: 36/96 (+91%)
19. zárnyitás: 4/60 20. vadászat: 54/4 (+37%) 21. vitalitás: 6/95
22. bányászat: 40/38 (+4%) 23. testépítés: 77/56 (+32%) 24. úszás: 16/45 (+22%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 140 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 10 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 40 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 3 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 15 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 5 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért.
vásárolsz pirkitet (#153) (max. 40 darabot ), varányszemet (#30) (max. 50 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 19, max: 50)
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), talriai behemót (#312), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), sötét ölész (#314), Rém (#315), Ylgoroth (#332), Eruol (#378) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Camel a Calandor (#3025), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
jégvihar (#353, 45 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP) enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (10,0) erőpajzs II (#63) harci induló (#443) tűzmágia (#157)
szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182) nagyobb agypajzs (#120) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse III (#59) pestisaura (#210) az elme fölénye (#116) csupasz izom (#28)
esszenciavédelem 2 (#188) vízlélegzés (#185)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 14, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), savhurrikán (#107), puha ütés (#60), méregfelhő II (#193), jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> részeg kalandozó (#187) varázsvédelem II (#108) >> nők (#999)
varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
dalos szilmill (#7457) (+6 támadás közelharcban) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +50 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szomorú, de a druidák megkezdék munkájukat az élet helyreállítására. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (teljesítve)
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!
3.) Az idő múlik, az élőből holt lesz. Az idő szövetével babráló lények birodalmamra jelentenek fenyegetést! Semmisíts meg 3 kronotapírt! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Thargodan könyvtár (768): új. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 91, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 171.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 5, 7, 15, 16, 18, 21, 26, 34, 35, 36, 43, 44, 46, 47, 49, 50, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 175, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20125.
A morf invázióban megölt morfok száma: 286, az összesen kapott pontszám: 29455.
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 324, az összesen kapott pontszám: 29911. (összesen ölhető: 2070 )

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: ef 12 527, tps 100, hh 745 841, vv 79 167 209, im 2, h 1271 43, vv 210 116 128, v 1 20, h 211, tf 1 40.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 106 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2311 TU szükséges.)

Összsúly: 277.12 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 72 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 325 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
$13 aenouth ködkürt ($1554) 80 amniosz (#203) $100 bordacsont ($16)
1 bőrkantár (#1125) 1 bozontfonat (#1563) 23 célzóvíz (#1945)
3 csillezsályalevél (#1253) 27 deus ex machina (#1) 2 értépő sarkantyú (#1482)
$2 hősiesítő medál ($1558) 1420 madártoll (#112) 1 mászókampó (#165)
$1 mentát korona ($1559) 1 moa harci nadrág (#1862) 9 moa kártya (#1349)
2 moa kulcsmásoló (#1332) 5 Morgan kristálya (#659) 2 muzsikus füles (#1657)
26 óndarab (#85) 41 pirkit (#153) 5 quwarg katalizátor (#1535)
3 ryuku függő (#1322) $8 ryuku futárcsizma ($1530) 1 ryuku harmatgyűjtő (#1159)
1 ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 ryuku köpeny (#693) 7 teriád dobóháló (#1281)
230 teriád féreg (#1276) 4 Thargodan karkötő (#1249) 1 törpe bakancs (#475)
$1 Trákin csákánya ($367) 1 triton szigony (#1472) 21 tűzsárkány ital (#1400)
50 xirnox szív (#213) 15 zsizsikcsapda (#1439)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bahrot bőr (#938) 1 fokhagyma (#403) 1 halcsont (#390)
7 isteni könnycsepp (#260) 1 nyílvessző (#108) 5 pszi kő (#248)
1 púderkő (#119) 1 quwarg tojás (#360) 1 szvó-ektoplazma (#151)
2 tükör (#43) 3 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
302 arany (#50) 2 drótszőr (#37) 21 kaja (#2)
1 kaktuszbogyó (#429) 1 lidércesszencia (#1074) 1 mocsári penke (#148)
1 napmedál (#1567) 4 pirkit (#153) 1 raaba-főzet (#937)
2 sáfránypor (#211) 1 szögletes kő (#17)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

363 364 365 366 367 368 369 370 371
65
66
67
68
(364,67) térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), gh'raiton ölész (#412)
(365,67) smaragd sárkány (#326)
(366,67) feneketlen tó, trosnyogó szakóca (#192), villámrája (#405), óriás vízi sün (#410), smaragd sárkány (#326)
(367,67) művészi porolit (#720), érclelőhely, ml'othag szürcsölő (#415)
(368,67) mösze uralkodó (#789), mópat boly (#583), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(369,67) ml'othag szürcsölő (#415), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623)
(370,66) ml'othag szürcsölő (#415), művészi porolit (#720), rd'alv lélektipró (#413), vg'axtol torzító (#416), kr'uagon pusztító (#414)

Üzenet küldése a karakternek