514. forduló, 516. forduló, A Tűzhajú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jan. 16. 9h:14'
EZ A 517. JÁTÉKHETED, 515. FORDULÓD
518. játékheted kezdete: jan. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4652
SZÁMLA : XXXX

A TŰZHAJÚ KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,32] koordinátán. Tökéletesen pihentél a puha ágyikóban. Amikor lenéztél a söntésbe, igyekeztél odafigyelni a hírekre. Sikerrel, megtudtad, hogy: Ghalla leghatalmasabb kalandozó papja püspöki rangú, és az Irgalmas Nővérek tagja.
No de mostmár vége a henyélésnek. Kijelentkezel a kocsmárosnál és elhagyod a fogadót.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 regeneráló gyűrűt (30 arany), 1 adamantit érmét (50 arany), 1 szürke briliánst (1 arany), 1 angyali sisakot (660 arany), 10 bumerángot (25 arany).
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+9 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. A fogadóban töltött idő jótékony hatása érezhető. (+105 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+366 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+127 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 746. hetének nyerőszámai: 1, 27, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 831.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 829.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 827.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 827.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 827.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 827.]

* 5. KP: elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 825.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 823.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 823.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 821. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 823.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 823.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 823.]

* 7. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 823.]
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 821.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 819.]

* 8. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 817.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 815.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 815.]

* 9. KP: használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 814.]
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. [1 pontot használtál fel, van még 813.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 812.]

t 161 389 135 támadod a 161. szörnyet a 389. szörnyet a 135. szörnyet
FT 161 parancs törölve. FT 389 parancs tárolva. FT 135 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 812.]

ef 5 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] A befejezéshez még 33 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 762.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 752.]

v 211 elmormolod a 211. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Elmormoltad a fényaura varázslatot! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 747.]

ftv 142 389 felt. tám/véd. varázslat a 142. varázslatot a 389. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 747.]

m 8 mozogsz északra
[183,31] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Blounther apó került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 27 életpontot vesztettél. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó törékeny testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Blounther apó törékeny testét. (2 támadással 186 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 12 ép-t sebez. Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Blounther apó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mocsári penke és 7 spiritusz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 balkezes gyűrű. 3912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 43, gyógyulás: 4, összesen: -39 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Van itt egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.). [7 pontot használtál fel, van még 740.]

ee 8 562 327 eladod a 8. tárgyat az 562. tárgyat a 327. tárgyat
Eladtál 1 szöges bunkót. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 4 bűvös shurikent. 80 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüstshurikent. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 740.]

ee 138 166 565 eladod a 138. tárgyat a 166. tárgyat az 565. tárgyat
Eladtál 2 ubuk dobónyílat. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 36 ugh mérget. 72 aranyat kaptál.
Eladtál 3 amul kulcsot. 150 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 740.]

ee 245 246 471 eladod a 245. tárgyat a 246. tárgyat a 471. tárgyat
Eladtál 1 márványkulcsot. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 1 nagy aranykulcsot. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 4 norgat kulcsot. 96 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 740.]

ee 241 221 712 eladod a 241. tárgyat a 221. tárgyat a 712. tárgyat
Eladtál 1 smaragd kulcsot. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 dobóhálót. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 etra hályogot. 25 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 740.]

m 8 8 2 mozogsz északra, északra, keletre
[183,30] Továbbmész a város utcáján.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Sheran híveié. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) A következő épületeket látod: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.).

(Továbbmész...) [183,29] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy részeg kalandozó. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a részeg kalandozó bal oldalát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (184,32)-> 28 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. 1814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy csodák kútját. Találkozol egy hófehér, copfos hajú, égszínkék szemű ember férfival. Bőre mélykék színű. Hatalmas varázslónak látszik. Jéghideg bizsergés lesz úrrá rajtad, mikor a közeledbe ér. Megismered. Ő a demokratikusan megválasztott dik... vezetője a Jégmágusok Szövetségének: Berogurgi Titusz! Ura Jégnek és Fagynak, Északi Szeleknek és a Kegyetlen hóviharoknak. Jobb lesz vele vigyázni. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Érzékeled auráját: semleges jellemű. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [184,29] Folytatod sétádat a házak közt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Leah híveié. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csapat őrjáratozó katona közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrjáratozó katona testét. (8 támadással 710 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+71 varázspont.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 8 sebzést okoz. Nem vagy felkészülve a 10 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (10 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A 10 őrjáratozó katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 gyöngymangó, 4 fekete gyöngy és 2 arany. 10620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 999, sebződés: 68, gyógyulás: 2, összesen: -66 ÉP}

Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Blounther apó. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Blounther apó törékeny testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Blounther apó fejét. (2 támadással 179 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 11 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 gyöngymangó és 2 sáfránypor. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 balkezes gyűrű. 3912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 719.]

m 2 4 5 mozogsz keletre, délre, délnyugatra
[185,29] Továbbmész a város utcáján. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy őrült varázsló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb vállát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló jobb vállát. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sáfránypor és 4 pirkit. 2681 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}


(Továbbmész...) [185,30] Továbbmész a város utcáján.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Dornodon híveié. Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fekete mágustorony (641. épület.).

(Továbbmész...) [184,31] Továbbmész a város utcáján.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Raia hívői építették. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 4950 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Vlagyimir szobrát. Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+3 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (650. épület.). [21 pontot használtál fel, van még 698.]

im 3 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+119 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 668.]

m 3 mozogsz délkeletre
[185,32] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy részeg kalandozó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 27 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre. " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy Blounther apó. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 59 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a Blounther apó hosszú szakállát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a Blounther apó törékeny testét. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 12 sebzést okoz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy xirnox szív és 2 csuklyavirág. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 3912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 89, gyógyulás: 4, összesen: -85 ÉP}

Van itt egy jósda (644. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (687. épület.).
Összefutsz egy kopasz, zöld szemű kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy derit sodronynadrágot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy ogre övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Tharr Keresztjét, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy Ylgoroth trófea, egy Friedurgonoma trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasállata egy homokféreg! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Jól megnézed, bár ő nem lát téged.
[7 pontot használtál fel, van még 661.]

be 687 bemész a 687. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas irathalom közepén fogad téged.
Röviden mesélsz kalandjaidról. - Sikerrel jártam! - mondod büszkén. [3793 tapasztalati pontot kaptál.] Az írnok átnyújtja a tekercset, te pedig elmondod rá a megfejtés varázslatot. Az írásban a kazamaták térképe található. Alatta egy megjegyzés: A 3. szint 44-es szobájában van a mágikus erővonalak központja. Az írnok boldogan látja, hogy végre valaki, aki el tudta olvasni az írást.
- Ez az! Menj oda, fedezd fel, és számolj be az ott látottakról! - Te örömmel vállalod a megbízást.

20 18
22 19
17
23 21 4
14
16 15 3
13
11 10
12 2
9
7 6
8
1 5
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
22: 2. térkép 1. pont
17 3 4
1
18 2
5
12 6
15 13
10 9
16 14 7 8
11
26 21 22 24
19
27 20
25 23
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 22. pont
27: 3. térkép 1. pont
10 12 14 16 18 20
11
13 15 17 19 21
8 9
39 40 41 23 22
6 7
42 25 24
4 5 44
43 27 26
2 3
37 35 33 29 28
1 38
36 34 32 31 30
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 1. pont

Ez a 100. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 6, délre 228 mérföldre található.

Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 656.]

m 6 8 mozogsz nyugatra, északra
[184,32] Folytatod sétádat a házak közt.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Fairlight hívői építették. Elhaladsz a mulatóhely előtt. Vajon még mindig keresnek itt kalandorokat? (43. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Épületeket látsz: egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.).

(Továbbmész...) [184,31] Folytatod sétádat a házak közt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Raia hívői építették. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 4950 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Vlagyimir szobrát.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (650. épület.). Találsz néhány eldobott tárgyat: 31 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [14 pontot használtál fel, van még 642.]

be 100 bemész a 100. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 642.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed az agori szegecscsizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 642.]

kf 182 1 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod az ent pásztorbotot, majd a jobb kezedbe veszed a vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 642.]

kf 840 2 kézbeveszed/felveszed a 840. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a ryuku menetpajzsot, majd a bal kezedbe veszed a Din cséphadaróját. [0 pontot használtál fel, van még 642.]

lm 905 7 900 mozogsz 905 7 900
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 642.]

lm 8 6 mozogsz 8 6
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 642.]

t 388 1 támadod a 388. szörnyet
FT 388 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 642.]

lm 6 12 mozogsz 6 12
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 642.]

kpcs 3 12 kapcsoló 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 642.]

lm 10 16 14 mozogsz 10 16 14
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 642.]

kpcs 3 14 kapcsoló 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 642.]

lm 17 20 21 mozogsz 17 20 21
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 642.]

lm 23 22 6 mozogsz 23 22 6
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 642.]

vv 58 58 58 elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+62 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 640.]
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 638.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 636.]

lm 7 21 23 mozogsz 7 21 23
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

lm 905 24 900 mozogsz 905 24 900
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

lm 22 11 27 mozogsz 22 11 27
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

lm 905 18 900 mozogsz 905 18 900
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

lm 16 27 3 mozogsz 16 27 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

lm 13 30 33 mozogsz 13 30 33
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

lm 38 37 42 mozogsz 38 37 42
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

lm 39 905 44 mozogsz 39 905 44
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

* 1. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 636.]

* 2. BP: leveszed/lerakod a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

e 30 élelemszerzés 30 pontért

Lesben állsz, amikor egy kövér, lila pikkelyes, madárszerű teremtmény csörtet feléd. Kettőt pislant a fiú, és már tálalható is. (+7 kaja.) Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+3 kaja.)

[30 pontot használtál fel, van még 606.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért

Gyümölcsöktől roskadozó mayuto-bokor az első fogás! (+5 kaja.) A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [30 pontot használtál fel, van még 576.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért

Egy gazellát a szemed előtt ejt el egy sártigris. Dühödten hajszolod el a hatalmas macskát jól megérdemelt vacsorád mellől. (+8 kaja.) Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.)

[30 pontot használtál fel, van még 546.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Egy mulya strucc azt hiszi, hogy futóverseny lesz, Te viszont céllövő gyakorlatot tartasz. Bullseye, amint azt a strucc is tanúsíthatja. (+8 kaja.) Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 516.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért

Elejtettél egy jól megtermett rozmárkányát! Húsos, zsíros, jó vacsora lesz belőle. (+6 kaja.) Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [30 pontot használtál fel, van még 486.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért

Elejtettél egy jól megtermett rozmárkányát! Húsos, zsíros, jó vacsora lesz belőle. (+5 kaja.) Morcona megjelenésed és fegyverzeted elegendő, hogy elijesszed a kanálfarkast zsákmánya mellől. Harc nélkül jutottál egy jól megtermett növényevő janóla húsához! (+5 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 456.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Hatalmas bokorra bukkansz, amely tele van lédús, érett gávógyümölccsel. (+8 kaja.) Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.)

[30 pontot használtál fel, van még 426.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Egy gazellát a szemed előtt ejt el egy sártigris. Dühödten hajszolod el a hatalmas macskát jól megérdemelt vacsorád mellől. (+7 kaja.) Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [30 pontot használtál fel, van még 396.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Kijátszva egy boa constrictort, elkerülöd a halálos szorítást, és vagdaltat csinálsz a kígyóból. (+7 kaja.) Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 366.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Minden szárnyas krokodil, amelyik lassan manőverezik, úgy jár, mint a legutóbbi zsákmányod: vagyis leves lesz belőle. (+6 kaja.) Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+4 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 336.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Egy egész csapat bohócpapagájt zsákmányoltál. Valószínűleg nem tartják olyan jó tréfának, hogy ebéd lesz belőlük. (+5 kaja.) Egy egész csapat bohócpapagájt zsákmányoltál. Valószínűleg nem tartják olyan jó tréfának, hogy ebéd lesz belőlük. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [30 pontot használtál fel, van még 306.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Elejtettél egy testes antilopot. Húshegyek! (+8 kaja.) Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 276.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Csendben vársz, az aljnövényzetben rejtőzve. A várakozás meghozza gyümölcsét: egy óvatlan vadkecske esik áldozatodul. (+8 kaja.) Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+3 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 246.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Egy másfél méter hosszú, kövérre hízott óriás százlábút ejtettél el! (+8 kaja.) Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [30 pontot használtál fel, van még 216.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Elejtettél egy jól megtermett rozmárkányát! Húsos, zsíros, jó vacsora lesz belőle. (+5 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Csak felmutatod neki a hűségérmedet, s ő egy fejbiccentés kíséretében máris odébb áll. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 25, 8.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 656 pontot. A következő körben tehát 856 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ADAMANTIT ÉRME (762. TÁRGY)
Ezt a különlegesen ritka pénzérmét egy bo'adhun törzsfő, egy ro'galhal parancsára készíttették. Értéke 80-100 királysági aranynak felel meg!

SZÜRKE BRILIÁNS (908. TÁRGY)
Ha leölsz egy eszement trappolót, és valamilyen éles tárggyal az állat hasát középen bemetszed, nagy esélyed van rá, hogy a kérges bőrréteg alatt szürke briliánsra bukkansz. Hogy hogyan termelhet ennek a vadon élő állatnak a szervezete ilyen átlátszó ékkövet, az rejtély, de talán nem is fontos annyira, hogy eltöprengj rajta. Szaladj vele az ékszerkereskedőhöz, amíg nem találsz valami más módot a felhasználására.

ANGYALI SISAK (971. TÁRGY)
Ezt a sisakot a Fény lovagjai viselték, amikor az utolsó ütközetben megpróbálták a drakolder inváziót megállítani. A sisakot fantasztikus mágiával ruházták fel készítői, azonban ez sem tudta megállítani a félisten hatalmú lényeket. Amikor a behorpadt, fényét vesztett sisakra bukkansz, ráébredsz, hogy az elmúlt ezer esztendőben mit sem csökkent e csodás varázstárgy mágikus ereje. Természetesen, továbbra is csak jó jelleműek hordhatják, ők +12 védettséget, +80 max. életpontot és +5 erőt kapnak, ezenkívül a halál alapú varázslatok elleni mentődobásuk is megnő. A sisak viseletéhez feltétel a min. 35. szint.

KARAKTERLAP

A Tűzhajú, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia félisten hatalmú szolgája vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 515. fordulód.

Erő: 59 (72) Szint: 34 Merészség: 9/7 Magasság: 170 cm
IQ: 62 (72) Támadás: 66 Agresszió: 3 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 56 (69) Védekezés: 100 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 56 (67) Életpont: 898/908 Jellem: jó (777) Tul. pont: 4
Szerencse: 57 (71) Varázspont: 1489/204 Pénz: 5656 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 37/1 Pszi pont: 308/159 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 185
Eddig összesen 3554 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32459 TP-t kaptál. Jelenleg 5159306 TP-d van. A következő szinthez még 340694 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, lélekelementál, triklem drakolder. A 513. fordulódban 6701 arany került a bankszámládra. 6768 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/60 ökölvívás: 10/20 szúrófegyverek: 20/58
vágófegyverek: 24/0 ütőfegyverek: 36/62 (+4%) lőfegyverek: 30/10
dobófegyverek: *24/100 (+4%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/32 2. nyomkövetés: 84/11 3. mászás: 14/49
4. csapdakészítés: 23/58 5. csapdaészlelés: 17/66 6. gyógyítás: 108/49
7. titkosírás: 18/74 8. felderítés: 33/34 9. szörnyidomítás: 16/2
10. teológia: 72/71 (+11%) 11. taumaturgia: 66/50 (+16%) 12. szerencsejáték: 8/63
13. versengés: 22/94 14. harcművészetek: 6/95 15. zene: 94/18
16. szörnyismeret: 6/84 17. pszi: 35/6 (+3%) 18. zárnyitás: 15/98
19. vadászat: 52/29 (+494%) 20. bányászat: 40/15 21. úszás: 27/80
22. főzés: 11/7 23. csapatmunka: 3/27

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halálelementál (#279), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371), acélkolosszus (#35), jégtroll (#164), qwarg rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241), lidércúr (#252), noth szellem (#250), csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), lidérckirály (#316), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,30,4) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
égető tekintet (#164) esszenciavédelem (#165) láthatatlanság (#76) óriáserő (#53)
csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse III (#59) a lélek védelme (#57)
tárgyvédelem (#178) fényaura (#211) éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
savhurrikán (#107), energiafolyam (#136), háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> sötét gnóm (#132) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988) izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307)
energiafolyam (#136) >> árnylord (#342) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) vakító fény (#43) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
energiatüskék (#29) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> zombi mágus (#389) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
életpajzs (#142) >> halálelementál (#279) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) elektromos pajzs (#51) >> Fairlight hívők (#997)
varázsvédelem (#34) >> kputtyintó csalán (#247) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
védelem sav ellen (#36) >> mestervarázsló (#267) varázsvédelem (#34) >> autentikus vámpír (#154)
varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> nukleáris cickány (#155) varázsvédelem (#34) >> fémbontó szójer (#150)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
2.) Egy kis visszaemlékezés a régi küldetésekre: áldozz nekem 15 xirnox szívet!
3.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 amul kulcs (#565) 4 bűvös shuriken (#562) 1 csontkulcs (#74)
2 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 etra hályog (#712)
1 ezüstshuriken (#327) 1 márványkulcs (#245) 1 nagy aranykulcs (#246)
4 norgat kulcs (#471) 7 ragasztó (#83) 1 sallank karom (#128)
1 smaragd kulcs (#241) 1 szárnyas hernyó (#69) 2 ubuk dobónyíl (#138)
36 ugh méreg (#166) 3 víz (#27) 1 bumeráng (#249)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
533 arany (#50) 1 aranytű (#272) 3 balkezes gyűrű (#1549)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 csuklyavirág (#133) 4 fekete gyöngy (#99)
3 gyöngymangó (#135) 149 kaja (#2) 2 mocsári penke (#148)
4 pirkit (#153) 4 sáfránypor (#211) 7 spiritusz (#170)
1 szöges bunkó (#8) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(183,29) részeg kalandozó (#187), csodák kútja (#1096), Berogurgi Titusz (2735. kalandozó)
(183,30) szörnypiac (#647), tanácsadó bölcselő (#656), Sheran oltár
(183,31) Blounther apó (#972), vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618)
(183,32) fogadó # (#621), a 99. labirintus bejárata
(184,29) Leah oltár, őrjáratozó katona (#274), Blounther apó (#972)
(184,31) királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433)
(184,32) bank (#624), kaszinó (#638), ékszerbolt (#653), Fairlight oltár, 43. többszemélyes kaland
(185,29) őrült varázsló (#255)
(185,30) fekete mágustorony (#641), Dornodon oltár
(185,32) részeg kalandozók (#187), jósda (#644), Invázióügyi Minisztérium (#687), Blounther apó (#972)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2008.01.15. Számládról 40 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek