Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 8. 9h:02' EZ A 517. JÁTÉKHETED, 515. FORDULÓD 518. játékheted kezdete: márc. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (7 támadással 326 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 553 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 169 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 205 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A chaktra vadászeb belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a chaktra vadászeb száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 malachit füzér. 8098 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1396, sebződés: 231, gyógyulás: 4, összesen: -227 ÉP}
* 1. KP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 23. varázslatot a 4. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 116. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot |
v 381 58 80 | elmormolod a 381. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel.
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
m 1 3 4 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (7 támadással 153 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pengekarú nitmák bal lábát. (4 támadással 292 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 84 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 219 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pengekarú nitmák jobb lábát. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 140 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Sajnos nem sikerült a pengekarú nitmák minden csapását hárítanod. (4 támadástól 237 életpontot vesztesz.) A pengekarú nitmák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5935 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 987, sebződés: 456, gyógyulás: 4, összesen: -452 ÉP}
(Továbbmész...) [248,52] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy natharion gólem. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra támadsz. {GYD:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a natharion gólem jobb lábát. (6 támadással 560 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a natharion gólem sziklakemény testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (3 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Mancsával a natharion gólem végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Teriád karddal néhányszor megcsapod a natharion gólem testét. (2 támadással 190 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a natharion gólem bal karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A natharion gólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) A natharion gólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6528 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1317, sebződés: 219, gyógyulás: 4, összesen: -215 ÉP}
(Továbbmész...) [248,53] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy pengekarú nitmák. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a pengekarú nitmák testét. (7 támadással 161 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel többször eltalálod a pengekarú nitmák testét. (4 támadással 293 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (4 támadással 379 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 172 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. Sajnos nem sikerült a pengekarú nitmák minden csapását hárítanod. (4 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pengekarú nitmák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8085 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1284, sebződés: 352, gyógyulás: 4, összesen: -348 ÉP}
im | imádkozol |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a bosszantó apróság egyik lábát. (7 támadással 312 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bosszantó apróság bal csápját. (6 támadással 564 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a bosszantó apróság nyakát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 91 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi hatás! A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-12 varázspont.) Gyengül a védelmed - a bosszantó apróság ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-15 TVP). A bosszantó apróság farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a bosszantó apróság testét. (4 támadással 297 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a bosszantó apróság egyik lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 59 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a bosszantó apróság összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-14 TVP). A bosszantó apróság farkával a kezedre csap. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig).
A bosszantó apróság összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11873 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1694, sebződés: 416, gyógyulás: 4, összesen: -412 ÉP}
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor szárnyas testét. (7 támadással 322 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (10 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 2 madártollat. 2698 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a bosszantó apróság karját. (7 támadással 292 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra támadsz. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a bosszantó apróság jobb oldalát. (6 támadással 485 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a bosszantó apróság bal csápját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 71 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-11 varázspont.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-11 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). {KCC:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a bosszantó apróság testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 73 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bosszantó apróság, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-14 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig).
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12675 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1666, sebződés: 337, gyógyulás: 4, összesen: -333 ÉP}
(Továbbmész...) [250,54] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy homogén artikula közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Kipillantasz oldalra a zenemanóra, aki már elő is kapta hangszerét. Pillanatokon belül felcsendülnek a csodás dallamok, legyűrve az éktelen ricsajt. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Teriád karddal megvagdalod a homogén artikula bamba madárfejét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a homogén artikula testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 146 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Csőrével a homogén artikula belemar kézfejedbe. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 69 életpontot vesztettél. A homogén artikula nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal párszor súrolva eltalálod a homogén artikula bal hátsó lábát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a homogén artikula testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 55 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. Apró csípést ejt rajtad a homogén artikula csőrével. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 69 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 686, sebződés: 289, gyógyulás: 4, összesen: -285 ÉP}
(Továbbmész...) [251,55] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Egy kolostor romjaira bukkansz. Sok-sok évszázad eltelhetett már azóta, hogy itt esthar papok laktak, ma már csak a buja növényzet az úr. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy zseléféreg lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Eláraszt a sav. (198 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal megvagdalod a zseléféreg testét. (6 támadással 486 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (11 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a zseléféreg kocsonyás testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 67 életpontot sebeztél. Fényaurád 5 sebzést okoz. A zseléféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 240 életpontot vesztesz.) Nagyot húz a zseléféreg farka a lábadra! (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 530, gyógyulás: 4, összesen: -526 ÉP}
be 105 | bemész a 105. titkos labirintusba |
ftv 284 34 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 34. szörnyet |
lm 2 3 3 | mozogsz 2 3 3 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 784 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bíbor tenyészet bíbor nyúlványát. (7 támadással 325 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. {KCC:} Teriád karddal végigvagdosod a bíbor tenyészet testét. (4 támadással 332 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a bíbor tenyészet testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 135 életpontot sebeztél. Fényaurád 13 sebzést okoz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Csápjaival a bíbor tenyészet csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A bíbor tenyészet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8467 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1629, sebződés: 140, gyógyulás: 4, összesen: -136 ÉP}
lm 24 24 24 | mozogsz 24 24 24 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 771 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd tenyészet testét. (7 támadással 315 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragd tenyészet testét. (4 támadással 336 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a smaragd tenyészet nyúlványát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A smaragd tenyészet csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Csápjaival a smaragd tenyészet csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 392 életpontot vesztettél. A smaragd tenyészet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8463 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1591, sebződés: 588, gyógyulás: 4, összesen: -584 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 868 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őstenyészet testét. (7 támadással 299 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őstenyészet testét. (6 támadással 490 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod az őstenyészet időtlen nyúlványát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 63 életpontot sebeztél. A fényaura 3 ép-t sebez. Csápjaival az őstenyészet csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-12 TVP). Csápjaival az őstenyészet csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Az őstenyészet összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9381 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1763, sebződés: 192, gyógyulás: 4, összesen: -188 ÉP}
ftv 166 34 | felt. tám/véd. varázslat a 166. varázslatot a 34. szörnyet |
h 697 800 | használod a 697. tárgyat |
vv 109 161 | elmormolod a 109. varázslatot a 161. varázslatot |
v 198 242 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
[242,44] A hegy lábánál kezdődő sűrű erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Dred Hornwill.
be 691 | bemész a 691. épületbe |
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Nem találtad el. A szörny savat lehel! Nincs időd félrehajolni. (231 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal végigvagdosod a zseléféreg testét. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a zseléféreg testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A zseléféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! {KCC:} Teriád karddal megvagdalod a zseléféreg kocsonyás testét. (6 támadással 492 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a zseléféreg farkát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 62 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. A zseléféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) A zseléféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 1484, sebződés: 754, gyógyulás: 4, összesen: -750 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a sziklaelementál sziklakemény testét. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a sziklaelementál bal oldalát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A sziklaelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) {GYD:} Teriád karddal végigvagdosod a sziklaelementál testét. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a sziklaelementál sziklakemény testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 143 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A sziklaelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 960, sebződés: 289, gyógyulás: 4, összesen: -285 ÉP}
(Továbbmész...) [244,44] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Raia oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy shokara bogár. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 116 életpontot sebeztél. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A fényaura 9 ép-t sebez. Ocsmány csáprágóját a shokara bogár hasadba mélyeszti. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 374 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 510, gyógyulás: 4, összesen: -506 ÉP}
(Továbbmész...) [245,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy homokcápa lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra ugrasz. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 66 életpontot sebeztél. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A homokcápa tűhegyes fogait a jobb lábadba mélyeszti. (1 támadástól 404 életpontot vesztesz.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 40 életpontot sebeztél. Ezt a támadást elhibáztad! A fényaura 8 ép-t sebez. A homokcápa tűhegyes fogait a jobb lábadba mélyeszti. (1 támadástól 308 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 712, gyógyulás: 4, összesen: -708 ÉP}
v 96 142 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kastélyt. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 8600 TVP épült bele.) Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Találsz egy pézsmatököt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillagbozótost. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy morgud hagymatövet.
v 84 219 | elmormolod a 84. varázslatot |
ep 400 150 1 | építed a 400. tárgyat 123 pontért |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 6. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
ŐSTENYÉSZET (519. SZÖRNY) Nincs másik olyan lény, aki oly régóta lakná Ghallát, mint az előtted tekergőző őstenyészet. Valószínűleg a természettudósok őrjöngenének dühükben, ha megtudnák, hogy éppen kárt készülsz tenni egy ilyen ritka, és sokat megélt életformában. Persze nem ők állnak az őstenyészet félelmetes csápjai előtt, melyekről ismeretlen színű és állagú baljós folyadék csurog alá, miközben arra készülnek, hogy a nyakad köré tekeredve véget vessenek gyarló életednek. |
NATHARION TALIZMÁN (867. TÁRGY) Az Esthar császárság virágzásának idején rengeteg mágikus tulajdonsággal felruházott ékszert készítettek a vezető rakshallionok parancsára. A háború alatt ezek legtöbbjét biztonságos helyre rejtették, így gyakran előfordul még manapság is, hogy natharion ereklye kerül elő valamelyik kincsőrzésre alkalmas barlang mélyéről. Ez a talizmán is ilyen, mely leginkább egy aranyérmére hasonlít, melynek egyik oldalát különös jelek (rúnák?) díszítik, a másik oldalán pedig egy sárkány képe látható. Ha a natharion talizmánt a nyakadba akasztva viseled, +3 támadást és +3 sebzést kapsz a harc során. A talizmánt nem adhatod át másik karakternek. |
Erő: | 64 (75) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 61 (95) | Támadás: | 63 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 61 (78) | Védekezés: | 125 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 156/164 év |
Egészség: | 63 (80) | Életpont: | 1030/994 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 65 (87) | Varázspont: | 2527/241 | Pénz: | 1538 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 28/25 | Pszi pont: | 283/134 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/84 | ökölvívás: | 27/44 (+3%) | szúrófegyverek: | 26/31 |
vágófegyverek: | 42/5 (+5%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 38/17 (+3%) |
dobófegyverek: | 22/57 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/20 | 2. nyomkövetés: | 161/43 (+36%) | 3. lopás: | 4/1 |
4. mászás: | 16/69 | 5. csapdakészítés: | 59/61 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 18/14 |
7. gyógyítás: | 52/29 | 8. titkosírás: | 11/11 | 9. felderítés: | 33/59 |
10. szörnyidomítás: | 28/40 | 11. teológia: | 199/99 (+43%) | 12. taumaturgia: | 111/48 (+31%) |
13. szerencsejáték: | 10/66 | 14. versengés: | 25/65 | 15. harcművészetek: | 25/4 |
16. zene: | 223/68 (+5%) | 17. szörnyismeret: | 44/52 (+30%) | 18. pszi: | 36/6 (+4%) |
19. zárnyitás: | 25/12 | 20. vadászat: | 21/99 | 21. vitalitás: | 4/73 |
22. bányászat: | 38/97 (+11%) | 23. úszás: | 20/62 | 24. főzés: | 9/77 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 89 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ) |
elfogod talriai behemótot (#312) fedett veremmel (#219), talriai behemótot (#312) teriád háló-csapdával (#1280), khór darázst (#348) teriád háló-csapdával (#1280), hópárducot (#642) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), Eruol (#378) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), szárnyaló halál (#456), bűbájlidérc (#761), profi bérgyilkos (#793) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (129,5,1) | feltámadás (#168) | jellemrejtés (#23) |
szemmelverés (#137) | az elme fölénye (#116) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) |
nagyobb agypajzs (#120) | kézrátétel (#381) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | pszi ragyogás (#166) | >> | 34. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 25. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: nagyon éhezik |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
zenemanó (#7019) státusz: éhes |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ideje megmentened a világot! A kaland kezdetét jelenti, ha képes vagy bemutatni oltáromnál egy dalebgad kristálykulcsot! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | 8 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | drakolder kulcs (#524) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 3 | purifikátor háj (#269) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | sárkánypikkely (#292) | 13 | tünde nyíl (#554) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
411 | arany (#50) | 14 | csillagbot (#929) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 1 | madártoll (#112) | 1 | malachit füzér (#755) | |||
1 | natharion talizmán (#867) | 14 | pézsmatökmag (#934) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | zafír medallion (#514) |