Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 11. 15h:20' EZ A 517. JÁTÉKHETED, 515. FORDULÓD 518. játékheted kezdete: dec. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tissian sámánúr áttetsző mellkasát. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (56 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Tissian sámánúr áttetsző mellkasát. (8 támadással 1058 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+212 életerő). Megelőző ütés! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Tissian sámánúr szellemalakját. (7 támadással 790 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 97 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 123 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 bo'adhun idol. 20589 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2149, sebződés: 276, gyógyulás: 383, összesen: +107 ÉP}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat a 820. tárggyal a 895. tárgyat |
in 2677 385 1589 | leírod a 2677. kalandozónak a 385. szörnyet az 1589. tárgyat |
at 2677 10 | TU-t adsz át a 2677. kalandozónak 10 |
a 1091 3592 1 | átadod az 1091. tárgyat a 3592. kalandozónak (1 darabot) |
a 745 3592 1 | átadod a 745. tárgyat a 3592. kalandozónak (1 darabot) |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
vv 19 178 253 | elmormolod a 19. varázslatot a 178. varázslatot a 253. varázslatot |
h 1268 749 | használod az 1268. tárgyat |
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 673 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tarajos mandrag testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tarajos mandrag testét. (8 támadással 864 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Transzformálsz! (+86 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod a tarajos mandrag potrohát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A tarajos mandrag megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A tarajos mandrag csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A tarajos mandrag még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12217 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1825, sebződés: 136, gyógyulás: 168, összesen: +32 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 673 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Ez mellément. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a natharion gólem jobb karját. Kritikus ütés! (8 támadással 1083 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Transzformálsz! (+108 varázspont.) Ököllel gyengén megütögeted a natharion gólem sziklakemény testét. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Mancsával a natharion gólem végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A natharion gólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13339 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1930, sebződés: 100, gyógyulás: 136, összesen: +36 ÉP}
(Továbbmész...) [240,42] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Észreveszel egy szabályos kör alapú, oszlopokkal határolt, lekövezett romos építményt. Középen megrongált oltár áll. A környéke - szerencsére - csöndes, és kihalt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy pézsmatököt. Találsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Red Stone hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy chaktra vadászeb. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 673 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {KCC:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (5 támadással 486 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 133 életpontot sebeztél. Ököllel csak érinted a chaktra vadászeb jobb oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A chaktra vadászeb néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12094 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1600, sebződés: 272, gyógyulás: 100, összesen: -172 ÉP}
(Továbbmész...) [240,41] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy púpos zsokarg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 673 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a púpos zsokarg szőrös púpját. (2 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Ököllel épp hogy eltalálod a púpos zsokarg testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mancsával a púpos zsokarg végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg feléd szúr agyarával, de nem talál. A púpos zsokarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8017 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1176, sebződés: 37, gyógyulás: 64, összesen: +27 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 403 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (5 támadással 463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 88 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a vastagbőrű mutak agyarával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) {HD:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak jobb oldalát. (5 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 73 életpontot sebeztél. A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 92 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) {FM:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a vastagbőrű mutak jobb első lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 92 életpontot vesztettél. Sikeres döféseket ejt testeden a vastagbőrű mutak. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A vastagbőrű mutak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13417 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1933, sebződés: 744, gyógyulás: 258, összesen: -486 ÉP}
(Továbbmész...) [240,39] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vapár cserjét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Emirtage egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy hegyi yeti. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 673 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a hegyi yeti gyapjas testét. (5 támadással 502 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Megelőző ütés! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hegyi yeti jobb oldalát. (4 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a hegyi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A hegyi yeti feléd harap, de sikertelenül. A hegyi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 1 yetifogat. 9443 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1621, sebződés: 71, gyógyulás: 199, összesen: +128 ÉP}
(Továbbmész...) [240,38] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sérült vastagbőrű mutak közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 403 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 esthari rubin. 6708 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 673 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bosszantó apróság testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszantó apróság egyik lábát. (8 támadással 1062 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+213 életerő). Transzformálsz! (+53 varázspont.) Ököllel gyengén megütögeted a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A bosszantó apróság fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a bosszantó apróság ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Félrehajolsz, de a bosszantó apróság karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-14 TVP). A bosszantó apróság farkával a kezedre csap. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a bosszantó apróság száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18350 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2095, sebződés: 188, gyógyulás: 252, összesen: +64 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 673 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szárnyaló halál rugyanos testét. (8 támadással 1025 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a szárnyaló halál rugyanos testét. (3 támadással 336 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szárnyaló halál, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szárnyaló halál farkával megérint. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
13395 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2034, sebződés: 176, gyógyulás: 12, összesen: -164 ÉP}
(Továbbmész...) [240,36] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gothag döglidérc közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 336 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gothag döglidérc jobb lábát. (8 támadással 766 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a gothag döglidérc bal karját. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel csak érinted a gothag döglidérc rothadó alakját. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a gothag döglidérc jobb vállát. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A gothag döglidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 12741 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1907, sebződés: 150, gyógyulás: 8, összesen: -142 ÉP}
(Továbbmész...) [240,35] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vastagbőrű mutak közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 403 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vastagbőrű mutak bal hátsó lábát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak jobb első lábát. (5 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 139 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 101 életpontot vesztettél. Sikeres döféseket ejt testeden a vastagbőrű mutak. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) {HD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (5 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 92 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a vastagbőrű mutak néhányszor agyarával! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) {FM:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a vastagbőrű mutak jobb oldalát. (5 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 111 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 86 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a vastagbőrű mutak néhányszor agyarával! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13417 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1915, sebződés: 730, gyógyulás: 270, összesen: -460 ÉP}
hu 334 272 215 | hulladék: 334 272 215 |
hu 68 172 712 | hulladék: 68 172 712 |
hh 1253 1534 304 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat a 304. tárgyat |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 673 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védelmezte.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy ezüstshuriken felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén torát. Kritikus ütés! (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 5, gyógyulás: 65, összesen: +60 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 198 233 10 | elmormolod a 198. varázslatot |
[233,10] Dombos terepre érkeztél. Látsz egy pézsmatököt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
vv 79 167 112 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 112. varázslatot |
im 0 6 | imádkozol |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 674 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a titokzatos kroa testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a titokzatos kroa fejét. Kritikus ütés! (8 támadással 1009 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+202 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Ököllel megpöccinted a titokzatos kroa farkát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A titokzatos kroa kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 308 életpontot vesztesz.) A titokzatos kroa szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12744 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1943, sebződés: 308, gyógyulás: 222, összesen: -86 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 674 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tarajos mandrag bal oldalát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tarajos mandrag bal középső lábát. (8 támadással 805 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Ököllel csak érinted a tarajos mandrag potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A tarajos mandrag megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mithril felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csáprágójával a tarajos mandrag megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstshuriken felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12217 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1683, sebződés: 173, gyógyulás: 179, összesen: +6 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 674 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a titokzatos kroa bal oldalát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a titokzatos kroa nyakát. (8 támadással 991 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+199 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütöd a titokzatos kroa örvénylő testét. (1 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A titokzatos kroa harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 234 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12744 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1971, sebződés: 234, gyógyulás: 230, összesen: -4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 674 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szárnyaló halál jobb szárnyát. (9 támadással 1133 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a szárnyaló halál bőrszárnyát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a szárnyaló halál kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szárnyaló halál farkával a kezedre csap. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. Gyorsan beleszippantasz az illatos rózsába, hogy ne kábulj el a bűztől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
13395 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1858, sebződés: 308, gyógyulás: 12, összesen: -296 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 674 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tarajos mandrag jobb oldalát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tarajos mandrag potrohát. (8 támadással 809 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Ököllel néhányszor súrolod a tarajos mandrag testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tarajos mandrag megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő nagy aranykulcs felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A tarajos mandrag megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő óndarab felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A tarajos mandrag összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12217 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1689, sebződés: 232, gyógyulás: 188, összesen: -44 ÉP}
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 674 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őshonos sziklozug jobb oldalát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őshonos sziklozug testét. (8 támadással 717 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-89 életpont.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel megpöccinted az őshonos sziklozug testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-4 életpont.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az őshonos sziklozug fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az őshonos sziklozug, épp csak megsuhint. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Az őshonos sziklozug összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9981 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1534, sebződés: 317, gyógyulás: 160, összesen: -157 ÉP}
be 106 | bemész a 106. titkos labirintusba |
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 10 900 14 | mozogsz 10 900 14 |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 674 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a veszett gorilla testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a veszett gorilla bal oldalát. Kritikus ütés! (8 támadással 1008 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+202 életerő). Ököllel csak érinted a veszett gorilla testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A veszett gorilla mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A veszett gorilla belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A veszett gorilla most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12420 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1889, sebződés: 140, gyógyulás: 222, összesen: +82 ÉP}
lm 905 24 900 | mozogsz 905 24 900 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 674 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg szőrös púpját. Kritikus ütés! (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. {FM:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a púpos zsokarg bal lábát. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Ököllel súrolod a púpos zsokarg jobb lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A púpos zsokarg mancsával oldalba lök. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Néhány döfést ejt rajtad a púpos zsokarg agyarával. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 8017 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1094, sebződés: 72, gyógyulás: 63, összesen: -9 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 674 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drag'kór féregűző hegyes orrát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a drag'kór féregűző bal oldalát. (8 támadással 1008 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+202 életerő). Ököllel meghorzsolod a drag'kór féregűző testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A drag'kór féregűző fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12229 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1882, sebződés: 57, gyógyulás: 226, összesen: +169 ÉP}
hu 873 631 306 | hulladék: 873 631 306 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 33 905 31 | mozogsz 33 905 31 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 674 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drag'kór féregűző testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a drag'kór féregűző hegyes orrát. (8 támadással 1001 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a drag'kór féregűző izmos alkarját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A drag'kór féregűző feléd döf, de csak ijesztésképp. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 61 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12229 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1881, sebződés: 119, gyógyulás: 225, összesen: +106 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 674 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drag'kór kolosszus jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a drag'kór kolosszus bal lábát. (8 támadással 1004 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a drag'kór kolosszus vastag combját. (4 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A drag'kór kolosszus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12845 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2283, sebződés: 182, gyógyulás: 296, összesen: +114 ÉP}
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 674 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drag'kór kolosszus fejét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a drag'kór kolosszus testét. (8 támadással 996 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Ököllel többször eltalálod a drag'kór kolosszus fejét. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 268 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12845 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2090, sebződés: 268, gyógyulás: 263, összesen: -5 ÉP}
lm 19 19 19 | mozogsz 19 19 19 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 2 900 30 | mozogsz 2 900 30 |
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 674 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja az esthari vérszopó vörös bundáját. Kritikus ütés! (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az esthari vérszopó vörös bundáját. (8 támadással 790 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Ököllel többször eltalálod az esthari vérszopó vörös bundáját. (7 támadással 385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Karmával néhányszor az esthari vérszopó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Az esthari vérszopó a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel meghorzsolod az esthari vérszopó jobb első lábát. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ököllel csak érinted az esthari vérszopó jobb hátsó lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Az esthari vérszopó fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Az esthari vérszopó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12868 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2114, sebződés: 462, gyógyulás: 276, összesen: -186 ÉP}
lm 32 905 25 | mozogsz 32 905 25 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 13 15 18 | mozogsz 13 15 18 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 28 29 900 | mozogsz 28 29 900 |
lm 2 19 19 | mozogsz 2 19 19 |
lm 20 21 905 | mozogsz 20 21 905 |
lm 22 900 23 | mozogsz 22 900 23 |
lm 25 24 16 | mozogsz 25 24 16 |
lm 26 26 27 | mozogsz 26 26 27 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 273 2 79 |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 13 11 |
DRAG'KÓR FÉREGŰZŐ (520. SZÖRNY) A drag'kórok különös, tetőtől talpig páncélba öltözött, barlanglakó szerzetek. Az egyik elmélet szerint nem Ghalláról származnak, hanem egy idegen civilizáció (talán egy másik kontinens?) küldöttei, mások szerint pedig ők is emberek, akiknek zárt közösségei az evolúció során teljesen elszigetelt, önálló életet éltek. Arra, hogy elmondják mi az igazság, nincs lehetőség: beszédüket senki sem érti, mindenkivel bizonytalanok, agresszivitásuk legendás. Amikor a drag'kór nép a törpéket megszégyenítő elszántsággal új járatokat fedez fel, hogy föld alatti birodalmuk határait kiszélesíthessék, akkor van szükség a törzs különös varázslóira, a drag'kór féregűzőkre. Amíg ők nem tisztítják meg az élősködő és betegségeket hordozó életformáktól a területet, más drag'kór nem léphet a meghódított folyosóra. Mindennapos feladatuk folyományaként különös érzékük van a gyilkoláshoz, pillanatnyi tétovázás nélkül bárkinek nekitámadnak, és a legtöbbször meg is találják a módját, hogy térdre kényszerítsék áldozatukat. |
DRAG'KÓR KOLOSSZUS (522. SZÖRNY) A drag'kórok ritkán állnak harckészültségben, hiszen nem sokan háborgatják még köztudatba sem került barlangjaikat, de ha szükség lenne rá, pár óra alatt olyan ütőképes hadsereg felállítására lennének képesek, melyek akár Alanor legerősebb légióját is pillanatok alatt a földbe döngölhetnék. Ennek a magját a drag'kór kolosszusok alkotnák, akiket acélos termetük és legyőzhetetlen fegyvertudásuk elsőosztályú katonákká, ill. testőrré emeli. Fehéren csillogó fegyverük csapásaival bármilyen ellenfél felnyársalására vállalkoznak, legyen az egy kutakodó kalandozó, vagy egy a drag'kórok föld alatti barlangjaiba tévedt felbőszült fenevadak közül. |
Erő: | 73 (101) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 74 (91) | Támadás: | 98 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 70 (84) | Védekezés: | 142 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/40 év |
Egészség: | 71 (97) | Életpont: | 1881/1558 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 84 (98) | Varázspont: | 3830/72 | Pénz: | 8473 arany | Kép. pont: | 58 |
Tudatpont: | 79/33 | Pszi pont: | 424/241 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 52/34 (+10%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | 30/9 (+9%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/96 |
dobófegyverek: | 36/96 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -43.); tolmokov-koktél (#351) (44 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/71 | 2. nyomkövetés: | 121/87 (+14%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 32/32 | 5. csapdakészítés: | 35/45 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 24/28 (+24%) |
7. gyógyítás: | 84/23 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 32/26 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 9/88 | 11. teológia: | 192/92 (+189%) | 12. taumaturgia: | 128/53 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 9/48 (+11%) | 14. versengés: | 25/3 (+9%) | 15. harcművészetek: | 55/4 |
16. zene: | 14/53 | 17. szörnyismeret: | 39/57 (+34%) | 18. pszi: | 39/2 (+80%) |
19. zárnyitás: | 4/73 (+3%) | 20. vadászat: | 26/66 | 21. vitalitás: | 9/58 |
22. bányászat: | 37/26 (+3%) | 23. úszás: | 10/98 | 24. csapatmunka: | 3/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 121 | |||
5. varázslat sebzés: 2 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 2(3) | 11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
kutatsz max. 141 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), Nateilena úrnő (#404), manaelementál (#290) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +11 vp 13 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | papi aura (#377) |
esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) |
hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) | láth. észlelése (#78) | villámmágia (#227) |
csapdaészlelés (#222) | kí koncentráció (#69) | tárgyvédelem (#178) | méregsemlegesítés (#14) |
Pörhemór köre (#205) (106,1,1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnymanó (#4) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
istenítélet (#284) | >> | dögbűzös liliom (#455) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | puha ütés (#60) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
puha ütés (#60) | >> | Folrang (#331) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | istenítélet (#284) | >> | őstenyészet (#519) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | táncoló ogre (#435) | istenítélet (#284) | >> | 45. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ködmágus (#597) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | bo'adhun csapás (#266) | >> | purifikátor császár (#393) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) A pusztában kóborló, neves szörnyek legyőzése az igazi kihívás. Ölj meg tizet! (számláló: 6) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 3 | aranytű (#272) | 1 | cetbőr válltömés (#1091) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | drótszőr (#37) | 2 | etra hályog (#712) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 1 | fáklya (#36) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | jáde rakshallion (#749) | 82 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | madártoll (#112) | 4 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 3 | praglonc hártya (#215) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | spiritusz (#170) | 8 | téfea-agy (#172) | 2 | tüske (#22) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
596 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | dizen kulcs (#472) | 1 | esthari rubin (#748) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
18 | kerek kő (#19) | 4 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | xirnox szív (#213) | 1 | yetifog (#863) |