TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. aug. 14. 9h:09'
EZ A 548. JÁTÉKHETED, 514. FORDULÓD
549. játékheted kezdete: aug. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük.
|
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1
|
APA TIFUSZ KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,64] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Yar Afzallal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkánycsizmát, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy árnygyűrűt, egy bozontfonatot, egy cirkuszi kitűzőt, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy Kabol gyűrűjét, egy kisebb napkorongot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy ősi páncélt, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy teriád varázsló trófea és egy Nap bírája trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Továbbmész.
Az 1. napon összefutsz egy barna hajú, kék szemű ember férfival. Fairlight személyes testőrként szolgáló avatárja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bo'adhun tiarát, egy Bropxat vállvédőjét, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy Fairlight övét, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy kyorg karkötőt, egy lajstrom medált, egy mahagóni köpenyt, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Rettegés Ura trófea és egy quwarg ölész trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Összeismerkedtek. Az ő neve Storm Master. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Tharr teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrövet, egy játékmesteri palástot, egy Kabol gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi nyakláncot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Snafall jeges övét, egy szerencse gyűrűjét, egy Teremtő koronáját és egy tűzúr csizmáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy ryuku sorkatona trófea és egy dagálydémon trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy naginatát tart. Lőfegyvere egy teriád tőr. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sauron Junior. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 téfea-agyat (20 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 arany pikkelyvért (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 3 sötét ital (eladási ár: 570 arany, ebből a kezelési költség: 45 arany), 1 Baghar fétise (eladási ár: 2750 arany, ebből a kezelési költség: 220 arany), 5 remák szív (eladási ár: 1250 arany, ebből a kezelési költség: 100 arany) ellenértékét.
Az 1. napon összefutsz Analothával. Elenios félisten hatalmú uralkodó papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy drag'kór fülkarikát, egy értépő sarkantyút, egy Hantas karperecét, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy tleikan karkötőt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy Rettegés Ura trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy Olimposzt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Egy hófehér galamb repked körülötte. Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus! (+5 életpont gyógyulás.)
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon megintcsak találkozol Sauron Juniorral. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfival. Raia félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy angyalok gyűrűjét, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkév. igazgyöngét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Thargodan amulettet, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy rubin sárkány trófea, egy Shengoroth trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ebor. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon összefutsz Gurrryval. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy Blounther gyűrűjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy mordaith karkötőt, egy mordaith kesztyűt, egy mordaith nadrágot, egy mordaith vállvédőt, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy smaragd karkötőt, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Gurrryt kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+43 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1023 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+191 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
* 1. KP: |
elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 896.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 894.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 894.]
* 2. KP: |
elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 892.]
Szupersebesen mormolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 890.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 885.]
* 3. KP: |
kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal |
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 885.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 885.]
* 4. KP: |
használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 884.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +7 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 878.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 876.]
* 5. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 874.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 872.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 870.]
* 6. KP: |
elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 868.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 868.]
Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 866.]
* 7. KP: |
t. energia kisütése: 275 |
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 320% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 866.]
* 8. KP: |
elmormolod a 84. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 616 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske csillogó testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 856.]
* 9. KP: |
elmormolod a 238. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Elmormoltad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új ében toboz. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 851.]
ek 7 63 |
t. energia kisütése: 7 63 |
Elfelejtettél egy paramétert megadni. [0 pontot használtál fel, van még 851.]
tf 3 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat |
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 851.]
v 15 447 6 |
elmormolod a 15. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új lótuszvirág. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 821.]
kre 226 1128 6 |
kreálsz a 226. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot) |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 jégszilánkot. [-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 819.]
m 7 7 8 |
mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
[363,63] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Látsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Genius Mátra egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ramit követ! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy méregféreg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 701 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a méregféreg testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (61 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod a méregféreg fejét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a méregféreg testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 11333 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1118, sebződés: 158, gyógyulás: 142, összesen: -16 ÉP}
Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.
Összeakadsz Gurrryval. Egy bársony övsálat, egy Blounther gyűrűjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy mordaith karkötőt, egy mordaith kesztyűt, egy mordaith nadrágot, egy mordaith vállvédőt, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy smaragd karkötőt, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Gurrry kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-35 életerő).
(Továbbmész...) [362,62] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy sziklaskorpió közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 625 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] 2970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ragnar vigyorog kajánul. Látsz egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-32 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [362,61] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Felismered a közeledőt. Csak egy árnylord. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 590 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Az árnylord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-41 életerő). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [43 pontot használtál fel, van még 776.]
m 6 4 4 |
mozogsz nyugatra, délre, délre |
[361,61] Félig kiégett területen vagy. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Tone Zangief egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 626 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálelementál jobb oldalát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a halálelementál testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a halálelementál bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A halálelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8815 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 927, sebződés: 23, gyógyulás: 158, összesen: +135 ÉP}
Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-48 életerő).
(Továbbmész...) [361,62] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. A messzeségben füstoszlopot látsz. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy drótszőrű mópat került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 611 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drótszőrű mópat testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a drótszőrű mópat ocsmány testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a bal combodba döfi. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Patájával a drótszőrű mópat többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel megdöfködöd a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (4 támadással 301 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 108 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a drótszőrű mópat ocsmány testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a drótszőrű mópat agyarával a jobb oldaladon. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Patájával a drótszőrű mópat többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a drótszőrű mópat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 11 drótszőrt. 18400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1936, sebződés: 456, gyógyulás: 2, összesen: -454 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+640 életerő.) Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Tone Zangief formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-30 életerő). Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [361,63] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Raia angyala került az utadba. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan tábort. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gordon Marlo előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-39 életerő). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [67 pontot használtál fel, van még 709.]
kut 60 |
kutatsz 60 pontért |
Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. A tábor mögött gigantikus, sötét árny emelkedik. Egyetlen szavára a Thargodanok feléd kezdenek futni. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 627 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 627, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Látszik, hogy a Thargodanok meglepődtek. Nem számítottak arra, hogy ilyen kemény ellenfelet kapnak! Fölényesen mosolyogva, elveszed a Thargodan kincseszsákját. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fémrúd és 9 arany. Egy Thargodan légiós védelmezi a vadászterületét.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 667 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a Thargodan légiós gigászi testét. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a Thargodan légiós gigászi testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9282 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1036, sebződés: 89, gyógyulás: 77, összesen: -12 ÉP}
Az ocsmány lények egymással vitatkoznak, melyikük tépjen szét. Halálvarázs sújt le rád hátulról, de te csak kacagsz rajta (magadban pedig csodálkozol óriási szerencséden). Egy lidérckirály intéz feléd kihívást.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 592 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály csuklyáját. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidérckirály jobb vállát. (3 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 24 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a lidérckirály nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8096 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 977, sebződés: 50, gyógyulás: 90, összesen: +40 ÉP}
A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy Rém intéz feléd kihívást.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 308 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Rém sötét esszenciáját. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Rém testét. (6 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Rém sötét esszenciáját. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) A Rém most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. 13800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1005, sebződés: 78, gyógyulás: 127, összesen: +49 ÉP}
Benézel a csontokból összeeszkábált kalyibákba, kincs után kutatva. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mérgezett vasnyíl [mérgezett vasnyíl ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy vashegyű nyíl [vashegyű nyíl ládikóba-> (310,64)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy fiatalság itala. Semmi értelme a szükségesnél több időt tölteni a tábornál, gyorsan távozol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [60 pontot használtál fel, van még 649.]
m 3 2 2 |
mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
[362,64] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála.
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-38 életerő).
(Továbbmész...) [363,64] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősvortexet. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Rhiannon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 3 arany, -2 ÉP] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-35 életerő). Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [364,64] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Találsz egy nekrofunt. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-43 életerő).
Találkozol Analothával. Elenios félisten hatalmú uralkodó papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy drag'kór fülkarikát, egy értépő sarkantyút, egy Hantas karperecét, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy tleikan karkötőt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy Rettegés Ura trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy Olimposzt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy eszement trappoló. Egy hófehér galamb piheg a vállán. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[35 pontot használtál fel, van még 614.]
v 163 190 60 |
elmormolod a 163. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(361,61) művészi porolit (#720), halálelementálok (#279)
(361,62) drótszőrű mópat (#426), művészi porolit (#720)
(361,63) Raia angyala (#333), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Mnebolath (#237), Thargodan légiós (#311), lidérckirály (#316), Rém (#315)
(362,61) árnylordok (#342)
(362,62) sziklaskorpiók (#339), Sheran oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely
(363,63) Fairlight oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, méregféreg (#784), Gurrry (3370. kalandozó)
(363,64) ősvortex (#587), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), érclelőhely
(364,64) aranyfecske (#283), térkapu (#452), nekrofun (#173), Analotha (3489. kalandozó)
[190,60] A terep változik: ismét síkságon vagy. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.
Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-30 életerő).
[-55 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 599.]
v 198 198 28 |
elmormolod a 198. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(190,60) 30. jellempróba, Tharr oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587)
[198,28] A síkság után kisebb hegyek következnek. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Longnower előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt!
Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-49 életerő).
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 589.]
lm 12 13 16 |
mozogsz 12 13 16 |
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 589.]
lm 20 23 24 |
mozogsz 20 23 24 |
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 589.]
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 589.]
lm 12 44 3 |
mozogsz 12 44 3 |
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 589.]
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 589.]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 589.]
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 589.]
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 589.]
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 589.]
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 589.]
* 1. BP: |
elmormolod a 160. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kőszem). [0 pontot használtál fel, van még 589.]
* 2. BP: |
kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 3 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 589.]
* 3. BP: |
elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 584.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 579.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 574.]
* 4. BP: |
elmormolod a 84. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 640 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 640, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 564.]
* 5. BP: |
energia fejlesztése 10 |
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] A befejezéshez még 234 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 534.]
* 6. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 534.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 534.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.
A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-33 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 494.]
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-43 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 454.]
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-45 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 414.]
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy ekharion nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. A varázslat kudarcot vallott. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (1 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az ekharion jobb karját. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod az ekharion testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ekharion feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 39 aranyat. 2093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 17, gyógyulás: 117, összesen: +100 ÉP}
A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-31 életerő). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 374.]
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-45 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 334.]
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-32 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 294.]
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 262 TVP-t kell elköltened.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-30 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 254.]
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 222 TVP-t kell elköltened.]
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-42 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 214.]
tf 3 14 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 14 pontért |
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 208 TVP-t kell elköltened.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-44 életerő). [14 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-7 szerencse). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 27, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 687 pontot. A következő körben tehát 887 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight személyes tanácsadója vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 514. fordulód.
Erő: |
68 (74) |
Szint: |
46 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
177 cm |
IQ: |
65 (74) |
Támadás: |
70 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
84 kg |
Ügyesség: |
58 (62) |
Védekezés: |
97 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
44/52 év |
Egészség: |
59 (60) |
Életpont: |
807/379 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
68 (79) |
Varázspont: |
2476/1489 |
Pénz: |
20196 arany |
Kép. pont: |
18 |
Tudatpont: |
21/0 |
Pszi pont: |
451/286 |
Halhatatlanság: |
4 % |
EFejl: |
183 |
Eddig összesen 5774 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 81581 TP-t kaptál. Jelenleg 14568090 TP-d van. A következő szinthez még 531910 TP szükséges. Trófeáid:
Shengoroth,
triklem drakolder,
bosszantó apróság. A 510. fordulódban 141158 arany került a bankszámládra. 141863 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
9 |
ökölvívás: |
5 |
szúrófegyverek: |
* 41 |
vágófegyverek: |
8 |
ütőfegyverek: |
3 |
dobófegyverek: |
33 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
25 |
2. nyomkövetés: |
134 |
3. lopás: |
3 |
4. mászás: |
25 |
5. csapdakészítés: |
7 |
6. csapdaészlelés: |
12 |
7. gyógyítás: |
211 |
8. titkosírás: |
18 |
9. felderítés: |
33 (+1) |
10. szörnyidomítás: |
3 |
11. teológia: |
86 |
12. taumaturgia: |
161 |
13. szerencsejáték: |
6 |
14. versengés: |
23 |
15. zene: |
13 |
16. szörnyismeret: |
18 |
17. pszi: |
52 |
18. zárnyitás: |
2 |
19. vadászat: |
8 |
20. vitalitás: |
1 |
21. bányászat: |
43 |
22. úszás: |
14 |
23. csapatmunka: |
3 |
|
|
FEJLESZTÉSI PONTOK |
Felhasználatlan fejlesztési pont: 32 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), kísértetvarázsló (#424) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
|
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
energiaburok (#239, 15 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) |
direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) |
igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) |
pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) |
elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid |
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) |
pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
20. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) |
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61) |
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) |
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
tűzeső (#61) |
>> |
kőkorszaki szaki (#109) |
|
jégoszlop (#231) |
>> |
noth szellem (#250) |
jégoszlop (#231) |
>> |
manaelementál (#290) |
|
|
|
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ocsmány féreg a molgan, semmisíts meg egyet. |
2.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
3.) A konkurrencia felkutatása mindig nehéz feladat. Most egy varkaudar varázslóval kell végezned. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(198,28) a 95. labirintus bejárata, tündöklő szobor (#1587), Leah oltár, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, aranyfecske (#283), ekharion (#232)