512. forduló, 514. forduló, A Tűzhajú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jan. 3. 12h:10'
EZ A 515. JÁTÉKHETED, 513. FORDULÓD
516. játékheted kezdete: jan. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4652
SZÁMLA : XXXX

A TŰZHAJÚ KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [198,28] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 50 amnioszt (2 arany), 1 Gonemutlan tőrét (1901 arany), 10 isteni könnycseppet (74 arany), 1 praglonc hártyát (100 arany), 2 rókafarkat (1 arany), 1 arany papi karkötőt (20 arany), 1 bakkura csizmát (1 arany), 1 ryuku buzogányt (1 arany), 1 csontpálcát (2 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+9 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+41 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+37 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+125 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 744. hetének nyerőszámai: 4, 23, 1. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 867.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 865.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 863.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 863.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 863.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 863.]

* 5. KP: elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 861.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 859.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 859.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 821. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 859.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 859.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 859.]

* 7. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 859.]
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 857.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 855.]

* 8. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 853.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 851.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 851.]

* 9. KP: használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 850.]
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. [1 pontot használtál fel, van még 849.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 848.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 838.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] A befejezéshez még 53 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 788.]

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 788.]

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 788.]

tno 3 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 788.]

tno 4 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 788.]

tno 5 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 788.]

be 95 bemész a 95. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Bepillantasz: teljes a sötétség. Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 783.]

lm 2 4 9 mozogsz 2 4 9
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [2. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [3. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Bátran haladsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [4. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [5. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [6. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 25 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Továbbsuhansz a folyosón. Innen csak egy út van: előre! [7. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 19 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [8. PONT.] Elértél a lépcsőhöz, amely a feletted levő szintre vezet. Nosza, rajta, gyerünk! Felmész. [9. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] [24 pontot használtál fel, van még 759.]

lm 2 39 40 mozogsz 2 39 40
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [39. PONT.] Igen, elérted a lépcsőt, ami a térképen is rajta van! Izgatottan felkapaszkodsz a felsőbb szintre. [40. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] [9 pontot használtál fel, van még 750.]

lm 30 36 38 mozogsz 30 36 38
Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [25. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [26. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [27. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [28. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [30. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [31. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [36. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [38. PONT.] Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [39. PONTRA.] [27 pontot használtál fel, van még 723.]

lm 40 6 8 mozogsz 40 6 8
Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [40. PONT. --> 4. SZINT, 1. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [2. PONT.] Az ajtó felett egy furcsán ködszerű, mégis árnyékot vető jelet látsz. Az ajtó mögül hörgést, morgást, sziszegést és hasonló hangokat hallasz. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [3. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [6. PONT.] Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 13. PONTRA. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[15 pontot használtál fel, van még 708.]

lm 9 9 9 mozogsz 9 9 9
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 708.]

lm 22 24 13 mozogsz 22 24 13
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 708.]

lm 16 19 38 mozogsz 16 19 38
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [14. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [16. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [4. PONT.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[6 pontot használtál fel, van még 702.]

lm 40 3 3 mozogsz 40 3 3
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [3. PONT.] Egyhelyben toporogsz.
[3 pontot használtál fel, van még 699.]

lm 5 10 11 mozogsz 5 10 11
Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [5. PONT.] Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 9. PONTRA. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [10. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [11. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! [már megnyomtad] [12 pontot használtál fel, van még 687.]

lm 12 6 15 mozogsz 12 6 15
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [10. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [12. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 4. PONTRA. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [6. PONT.] Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [13. PONTRA.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [14. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [15. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! [már megnyomtad] [15 pontot használtál fel, van még 672.]

lm 16 7 20 mozogsz 16 7 20
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [14. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [16. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [4. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [7. PONT.] Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 17. PONTRA. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [18. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [20. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. [már megnyomtad] [15 pontot használtál fel, van még 657.]

lm 19 8 25 mozogsz 19 8 25
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [18. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [19. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [4. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [8. PONT.] Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 21. PONTRA. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [22. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [23. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 36 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Haladsz az ellenséges labirintusban. [24. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [25. PONT.] [21 pontot használtál fel, van még 636.]

lm 28 26 30 mozogsz 28 26 30
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [27. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-1270 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Mész tovább, előre. Elérted a következő kanyart. [28. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [27. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [25. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [26. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [25. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [27. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [28. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A szűk járat megint csak kanyarodik. [30. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 29 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
[27 pontot használtál fel, van még 609.]

v 205 elmormolod a 205. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a Pörhemór köre varázslatot! Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 604.]

lm 36 40 mozogsz 36 40
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [32. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [33. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi mester. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 236 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2239 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [34. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [35. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [36. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [37. PONTON vagy.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [38. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, gránitból készült ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [40. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [21 pontot használtál fel, van még 583.]

kpcs 3 40 kapcsoló 3
Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. [már megnyomtad] Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [0 pontot használtál fel, van még 583.]

lm 41 41 41 mozogsz 41 41 41
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [38. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [41. PONT.] Egy halálelementál lakik itt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (életpajzs védelmez.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálelementál testét. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a halálelementál ébentestét. (7 támadással 553 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+55 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. Semmi hatás! (mivel életpajzs van rajtad.) Véres nyál csordul ki a halálelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9474 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 31, gyógyulás: 2, összesen: -29 ÉP}

Egy halálelementált veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi eredménye! (köszönhetően életpajzs védelmednek.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál bal lábát. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a halálelementál testét. (8 támadással 631 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+63 varázspont.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (életpajzs védelmez.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9474 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 824, sebződés: 43, gyógyulás: 4, összesen: -39 ÉP}

Ahogy a második halálelementál is porrá omlott, körülnézel. Az egész teremben hegyekben áll a kincs, arany, ezüst, ékszerek, mágikus fegyverek és páncélok, és más varázstárgyak. Elakad a lélegzeted. Hogyan bírnád ezt mind kihordani? Töprengésedet azonban megszakítja valami. A terem közepén kavargó füst jelenik meg, és lassan alakot ölt. Felkészülsz, hogy egy újabb halálelementállal kelljen megküzdened. A szellemalak, bár csak füstből van, egy csuhás alakot formáz, vörösen izzó szempárral. Megszólít téged mély, síron túli hangon.
- Egy kalandozó, aki képes volt eljutni a kincseskamrámig! Szép teljesítmény, elismerem - kérdő pillantásodra azonnal válaszol. - Igen, én vagyok Morgan, minden mágusok leghatalmasabbika! Nem távoztam más létsíkra, ide köt egy ismeretlen és nagyhatalmú varázslat. No de elég a szóból - ne hidd, hogy élve távozhatnál, ha én nem engedném. De ügyességed figyelemre méltó, és lehet, hogy a későbbiekben még hasznodat veszem! [halhatatlanságod megnőtt 2%-kal.] - Morgan szelleme mellett egy homokóra materializálódik, a homok lassan peregni kezd lefelé. - Vegyél magadhoz annyi kincset, amennyit elbírsz, de vigyázz, csak annyi időd van, amíg a homok lepereg. Ha utána is itt talállak, megsemmisítelek, testedet, lelkedet, még a múltadat is eltörlöm! Úgyhogy igyekezz, ha kedves az életed!
Egy szemernyi kétséged sincs, hogy Morgan szavai nem csak üres fenyegetést jelentenek. Pánikszerűen hozzálátsz a kincsgyűjtéshez. Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 Luthius karkötője, 1 dalebg.kristályvért, 3000 arany, 1 moa gyémánt, 1 moa katalizátor, 3 ezüsttollú nyíl, 4 bűvös shuriken, 3 manakristály, 3 tudás gyöngye és 1 Tudás Könyve (ld. enc.). Felpakolsz. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[6 pontot használtál fel, van még 577.]

lm 39 39 39 mozogsz 39 39 39
Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [38. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [39. PONT.] Egy csontváz lordot pillantasz meg. Fegyvere egy agyartőr. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 67 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord zörgő csontját. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord fejét. (6 támadással 504 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+50 varázspont.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 697, sebződés: 87, gyógyulás: 4, összesen: -83 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 agyartőrt, 1 kvazár páncélt és 2 angyalok gyűrűjét. Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [3. PONTON vagy.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[6 pontot használtál fel, van még 571.]

v 209 elmormolod a 209. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a vadászat varázslatot! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 566.]

m 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

usz 40 úszol 40 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

usz 40 úszol 40 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

usz 40 úszol 40 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

usz 40 úszol 40 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

v 198 185 32 elmormolod a 198. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

m 7 mozogsz a 7. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 566.]

be 650 bemész a 650. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

m 2 8 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

m 6 4 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

m 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

be 621 30 7 bemész a 621. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

* 1. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 566.]

* 2. BP: leveszed/lerakod a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gyk 1384 30 gyakorolsz az 1384. tárggyal 30 pontért
Ütéstechnikádat fejleszted hosszas gyakorlással. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [30 pontot használtál fel, van még 536.]

gyk 1384 30 gyakorolsz az 1384. tárggyal 30 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [30 pontot használtál fel, van még 506.]

gyk 1384 30 gyakorolsz az 1384. tárggyal 30 pontért
Teljes fizikai és mentális ellazítás után edzeni kezdesz fegyvereddel. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [30 pontot használtál fel, van még 476.]

gyk 1384 30 gyakorolsz az 1384. tárggyal 30 pontért
Teljes fizikai és mentális ellazítás után edzeni kezdesz fegyvereddel. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [30 pontot használtál fel, van még 446.]

gyk 1384 30 gyakorolsz az 1384. tárggyal 30 pontért
Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetően fejlődött a jártasságod az ütőfegyverek terén. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [30 pontot használtál fel, van még 416.]

gyk 1384 30 gyakorolsz az 1384. tárggyal 30 pontért
Teljes fizikai és mentális ellazítás után edzeni kezdesz fegyvereddel. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [30 pontot használtál fel, van még 386.]

gyk 1384 30 gyakorolsz az 1384. tárggyal 30 pontért
Teljes fizikai és mentális ellazítás után edzeni kezdesz fegyvereddel. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [30 pontot használtál fel, van még 356.]

gyk 1384 30 gyakorolsz az 1384. tárggyal 30 pontért
Teljes fizikai és mentális ellazítás után edzeni kezdesz fegyvereddel. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [30 pontot használtál fel, van még 326.]

gyk 1384 30 gyakorolsz az 1384. tárggyal 30 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [30 pontot használtál fel, van még 296.]

gyk 1384 30 gyakorolsz az 1384. tárggyal 30 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [30 pontot használtál fel, van még 266.]

gyk 1384 30 gyakorolsz az 1384. tárggyal 30 pontért
Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetően fejlődött a jártasságod az ütőfegyverek terén. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [30 pontot használtál fel, van még 236.]

gyk 1384 30 gyakorolsz az 1384. tárggyal 30 pontért
Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetően fejlődött a jártasságod az ütőfegyverek terén. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [30 pontot használtál fel, van még 206.]

gyk 1384 6 gyakorolsz az 1384. tárggyal 6 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [6 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A szervezetedet méreg pusztítja (-7 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 25, 21.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 654 pontot. A következő körben tehát 854 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GONEMUTLAN TŐRE (1390. TÁRGY)
A tied lett hát Gonemutlan, a hírneves teriád vadász tőre, ez a drágakövekkel kirakott, könnyed, finom és kellően hűs tapintású varázstárgy. Picit recés éle vadászkésként remekül használhatóvá teszi, hiszen a szörnyek inas testének felnyiszatolására elsőrangú lehet. Emellett persze fegyverként is kiválóan funkcionál. Akár a bal kezedbe is veheted (ha szúrófegyver szakértelmed 50. szintnél alacsonyabb, erre nincs lehetőséged), sebzése mágikus, 4D8+8, használatakor +16 támadást is kapsz.

TUDÁS KÖNYVE (567. TÁRGY)
A Tudás Könyve egy mágikus kötet, amelyet már az ősidők óta kalandozók ezrei próbálták felkutatni. Állítólag ez a könyv tartalmaz minden bölcsességet, minden tudást, köztük a halhatatlanság titkát. A legenda azonban azt is mondja, hogy aki nem rendelkezik az istenek intelligenciájával és zsenialitásával, az nyomban beleőrül, amint belelapoz a könyvbe. Vajon megéri kísérletezni? Ép elmédet kockára tenni? Talán, ha IQ-d eléri a 99-et, érdemes megpróbálnod, de addig inkább add át megőrzésre olyasvalakinek, aki alkalmas erre a feladatra.

KARAKTERLAP

A Tűzhajú, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia félisten hatalmú szolgája vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 513. fordulód.

Erő: 57 (70) Szint: 34 Merészség: 9/7 Magasság: 170 cm
IQ: 62 (72) Támadás: 66 Agresszió: 3 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 55 (68) Védekezés: 110 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 56 (72) Életpont: 895/674 Jellem: jó (777) Tul. pont: 4
Szerencse: 57 (71) Varázspont: 1462/62 Pénz: 3000 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 37/3 Pszi pont: 299/315 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 175
Eddig összesen 3542 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27458 TP-t kaptál. Jelenleg 5098551 TP-d van. A következő szinthez még 401449 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, lélekelementál, triklem drakolder. A 513. fordulódban 6701 arany került a bankszámládra. 6701 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/44 ökölvívás: 10/20 szúrófegyverek: 20/58
vágófegyverek: 24/0 ütőfegyverek: 36/57 (+9%) lőfegyverek: 30/9 (+2%)
dobófegyverek: 24/96

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/32 2. nyomkövetés: 84/2 3. mászás: 14/49
4. csapdakészítés: 23/58 5. csapdaészlelés: 17/66 (+84%) 6. gyógyítás: 108/49
7. titkosírás: 18/74 8. felderítés: 33/34 (+6%) 9. szörnyidomítás: 16/2
10. teológia: 72/56 (+17%) 11. taumaturgia: 66/25 (+5%) 12. szerencsejáték: 8/63
13. versengés: 22/94 14. harcművészetek: 6/95 15. zene: 93/26
16. szörnyismeret: 6/84 17. pszi: 34/18 (+1%) 18. zárnyitás: 15/98 (+14%)
19. vadászat: 47/35 20. bányászat: 40/15 21. úszás: 27/25
22. főzés: 11/7 23. csapatmunka: 3/27

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halálelementál (#279), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371), acélkolosszus (#35), velociraptor (#161), jégtroll (#164), qwarg rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241), lidércúr (#252), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), noth szellem (#250), csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), lidérckirály (#316), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) égető tekintet (#164)
esszenciavédelem (#165) láthatatlanság (#76) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse III (#59) a lélek védelme (#57) tárgyvédelem (#178)
Pörhemór köre (#205) (95,30,4) éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
savhurrikán (#107), energiafolyam (#136), háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> sötét gnóm (#132) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988) izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307)
energiafolyam (#136) >> árnylord (#342) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) vakító fény (#43) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
energiatüskék (#29) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) életpajzs (#142) >> halálelementál (#279)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
elektromos pajzs (#51) >> Fairlight hívők (#997) varázsvédelem (#34) >> kputtyintó csalán (#247)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) védelem sav ellen (#36) >> mestervarázsló (#267)
varázsvédelem (#34) >> autentikus vámpír (#154) varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> nukleáris cickány (#155)
varázsvédelem (#34) >> fémbontó szójer (#150)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
2.) A Sötétség erőivel folyatott harcunk örök: pusztíts hát el egy Notermanthit!
3.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüstdarab (#326) 7 isteni könnycsepp (#260) 6 kaja (#2)
1 nyílvessző (#108) 2 ragasztó (#83) 1 sallank karom (#128)
1 szárnyas hernyó (#69) 1 varázskő (#305) 3 víz (#27)
2 amniosz (#203)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3000 arany (#50) 1 agyartőr (#420) 2 angyalok gyűrűje (#529)
2 bronzhegyű nyíl (#94) 4 bűvös shuriken (#562) 1 dalebg.kristályvért (#564)
3 ezüsttollú nyíl (#363) 1 kvazár páncél (#251) 1 Luthius karkötője (#527)
3 manakristály (#500) 1 moa gyémánt (#385) 1 moa katalizátor (#386)
3 tudás gyöngye (#522) 1 Tudás Könyve (#567)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(198,28) a 95. labirintus bejárata, zombi mester (#251), halálelementál (#279), csontváz lord (#177)

Üzenet küldése a karakternek