Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 9. 10h:07' EZ A 513. JÁTÉKHETED, 513. FORDULÓD 514. játékheted kezdete: febr. 16. A következő fordulódat legkorábbana 514. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3316 SZÁMLA : XXXX |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 273 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy armageddon varázslatot, majd rád küldi. 374 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja Gilbo von Gosh jobb lábát. (7 támadással 369 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Vas dobónyilat markolva becéloz ellenfeled. Feléd repül 6 vas dobónyíl. A lövedékek perforálják a bal lábadat. (6 támadástól 298 életpontot vesztesz.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod Gilbo von Gosh testét. (7 támadással 720 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). (bőre védelmezi.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvagdalod Gilbo von Gosh testét. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). (bőre védelmezi.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. Fényaurád 29 sebzést okoz. Vámpírölővel Gilbo von Gosh néhányszor teljesen átdöfi a testedet. (7 támadástól 664 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Sárkánytőrrel Gilbo von Gosh megdöfködi a testedet. (5 támadástól 298 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 1765, sebződés: 1737, gyógyulás: 206, összesen: -1531 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 78. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot az 53. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (3 darabot) |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 161. varázslatot az 59. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal |
* 8. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 64. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1271. tárgyat |
fno 10 1 | fejl. pont elköltés 10 1 |
fkt 429 30 1 | felt. készítesz a 429. tárgyat (30 darabot) |
h 697 2500 | használod a 697. tárgyat |
h 201 2 | használod a 201. tárgyat |
hu 888 893 | hulladék: 888 893 |
hh 504 473 892 | használod az 504. tárgyat a 473. tárgyat a 892. tárgyat |
tno 5 4 | növeled az 5. tulajdonságodat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Észreveszel egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát.
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hájas okerón jobb oldalát. (7 támadással 754 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a hájas okerón jobb első lábát. (4 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A fényaura 14 ép-t sebez. A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a hájas okerón fejét. (7 támadással 716 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 110 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a hájas okerón jobb első lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). A hájas okerón Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Véres nyál csordul ki a hájas okerón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
12632 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2049, sebződés: 197, gyógyulás: 369, összesen: +172 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs testét. (7 támadással 742 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 128 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a szellemdarázs szellemtestét. (4 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Fényaurád 11 sebzést okoz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod a szellemdarázs bal vállát. Kritikus ütés! (3 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 130 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a szellemdarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
10554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1831, sebződés: 0, gyógyulás: 305, összesen: +305 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 495 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 365 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 727 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 126 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a kreiton bűvölő fejét. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. Csápjaival a kreiton bűvölő lecsap a bal karodra. (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-6 TVP). A kreiton bűvölő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1852, sebződés: 164, gyógyulás: 180, összesen: +16 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 537 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan behemót jobb vállát. Kritikus ütés! (7 támadással 343 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (49 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a tleikan behemót fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 770 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a tleikan behemót bal oldalát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). A tleikan behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 340 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Vámpírölővel jól megszurkálod a tleikan behemót jókora fejét. (4 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 133 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a tleikan behemót testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A fényaura 20 ép-t sebez. A tleikan behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 344 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 jen tekercs. 15056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2562, sebződés: 733, gyógyulás: 286, összesen: -447 ÉP}
(Továbbmész...) [257,98] Még mindig füves síkságon vagy. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy harcos hárpia. {egyik sebzési módja: 2x 12d18+50.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a harcos hárpia bal lábát. (7 támadással 642 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 130 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a harcos hárpia bal oldalát. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harcos hárpia bal oldalát. (7 támadással 651 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 130 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a harcos hárpia jobb lábát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A harcos hárpia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 17 madártollat. 13321 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1928, sebződés: 0, gyógyulás: 339, összesen: +339 ÉP}
(Továbbmész...) [257,97] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ro'galhal kísértet lehet. {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A mészárlásra kiszemelt áldozat életpajzs varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a ro'galhal kísértet jobb lábát. (7 támadással 773 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 120 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a ro'galhal kísértet testét. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel tökéletesen perforálod a ro'galhal kísértet szellemtestét. (5 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a ro'galhal kísértet bal oldalát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. A ro'galhal kísértet kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 245 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
13344 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1971, sebződés: 245, gyógyulás: 351, összesen: +106 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az elemi pulzátor fejét. (7 támadással 766 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 127 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megcsapod az elemi pulzátor szárnyas testét. Kritikus ütés! (4 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Az elemi pulzátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Nyelvével az elemi pulzátor eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Vámpírölővel többször eltalálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (2 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 122 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Az elemi pulzátor csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 10483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1737, sebződés: 302, gyógyulás: 288, összesen: -14 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 532 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő fejét. (7 támadással 365 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (7 támadással 744 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a kreiton bűvölő testét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 72 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. Csápjaival a kreiton bűvölő lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1985, sebződés: 133, gyógyulás: 186, összesen: +53 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 511 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan behemót bal oldalát. (7 támadással 279 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (56 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a tleikan behemót bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 770 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 139 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a tleikan behemót fejét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. Fényaurád 17 sebzést okoz. A tleikan behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 342 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Vámpírölővel gyengén megszurkálod a tleikan behemót jobb vállát. (3 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 116 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a tleikan behemót bal hátsó lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled 30 pontot sebződik a fényaurától. Mielőtt észbe kapnál, a tleikan behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 340 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A tleikan behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2511, sebződés: 738, gyógyulás: 266, összesen: -472 ÉP}
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-31 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tüskés totemblarg tüskéjét. (7 támadással 747 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvagdalod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (4 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 151 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-32 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel többször eltalálod a tüskés totemblarg fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 127 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A tüskés totemblarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kitintüskét. 11976 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1884, sebződés: 69, gyógyulás: 283, összesen: +214 ÉP}
(Továbbmész...) [255,97] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Anram Salle irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy fekélyes hernyó lehet. {támadása: 50.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 735 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 128 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigvagdosod a fekélyes hernyó jobb oldalát. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a fekélyes hernyó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fekélyes hernyó széles száját. (7 támadással 716 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 121 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-24 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
12850 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2124, sebződés: 264, gyógyulás: 365, összesen: +101 ÉP}
v 198 295 31 | elmormolod a 198. varázslatot |
[295,31] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Ráismersz a lényre. Egy tengeri parduan. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 12d12+113.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 360 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tengeri parduan redős testét. (7 támadással 352 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a tengeri parduan világoszöld farkát. (7 támadással 696 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a tengeri parduan testét. (4 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (25 ép-t sebezve). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 341 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a tengeri parduan testét. (7 támadással 703 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a tengeri parduan testét. (4 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 335 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2868, sebződés: 774, gyógyulás: 394, összesen: -380 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 600 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérszomjas karvaly testét. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a vérszomjas karvaly bal szárnyát. (6 támadással 586 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 130 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a vérszomjas karvaly jobb lábát. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 205 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 54 életpontot vesztettél. Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 216 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 56 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a vérszomjas karvaly jobb lábát. (7 támadással 644 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 124 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 208 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 55 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 19943 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2757, sebződés: 974, gyógyulás: 4, összesen: -970 ÉP}
(Továbbmész...) [295,29] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy ősi rúnatorony van. Elteszed a látcsövet. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérszomjas karvaly. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 600 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (6 támadással 605 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 129 életpontot sebeztél. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a vérszomjas karvaly testét. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. Fényaurád 6 sebzést okoz. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 199 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 42 életpontot vesztettél. Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 200 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 58 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a vérszomjas karvaly jobb lábát. (6 támadással 597 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 120 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy megvágod a vérszomjas karvaly bal szárnyát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 205 életpontot vesztesz.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 206 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 56 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 19943 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2740, sebződés: 966, gyógyulás: 4, összesen: -962 ÉP}
(Továbbmész...) [294,28] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sebesült manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 123 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 139 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a manaelementál jobb oldalát. (2 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 134 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A manaelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1663, sebződés: 8, gyógyulás: 255, összesen: +247 ÉP}
Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a szellemdarázs testét. (7 támadással 707 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvagdalod a szellemdarázs testét. Kritikus ütés! (4 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (5 támadással 481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 121 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a szellemdarázs szellemtestét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 70 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a szellemdarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
10554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1912, sebződés: 0, gyógyulás: 326, összesen: +326 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 520 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton bűvölő egyik csápját. (7 támadással 360 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a kreiton bűvölő testét. Kritikus ütés! (7 támadással 951 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 138 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. Kritikus ütés! (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). Véres nyál csordul ki a kreiton bűvölő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2059, sebződés: 233, gyógyulás: 215, összesen: -18 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 529 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan behemót jókora fejét. (7 támadással 281 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (50 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a tleikan behemót egyik csápját. (7 támadással 592 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 135 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor súrolod a tleikan behemót testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A fényaura 22 ép-t sebez. A tleikan behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 299 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Vámpírölővel többször eltalálod a tleikan behemót fejét. (7 támadással 566 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a tleikan behemót bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled 17 pontot sebződik a fényaurától. A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 322 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2689, sebződés: 671, gyógyulás: 297, összesen: -374 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 600 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kémsárkány testét. (7 támadással 367 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a kémsárkány testét. Kritikus ütés! (7 támadással 952 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 132 életpontot sebeztél. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a kémsárkány bal oldalát. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a kémsárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 312 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a kémsárkány jobb lábát. (6 támadással 615 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 130 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kicsit megvágod a kémsárkány jobb lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Karmával néhányszor a kémsárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 310 életpontot vesztesz.) A kémsárkány hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) A kémsárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23273 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3139, sebződés: 937, gyógyulás: 4, összesen: -933 ÉP}
a 886 1625 1 | átadod a 886. tárgyat az 1625. kalandozónak (1 darabot) |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 518 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Semmi hatás! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel megvagdalod a kísértetvándor fejét. (6 támadással 572 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kísértetvándor testét. (4 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Sajnos nem sikerült a kísértetvándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 40 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Ellenfeled regenerálódik! Démonölővel végigvagdosod a kísértetvándor ködös testét. (6 támadással 542 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kísértetvándor bal oldalát. (4 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Sajnos nem sikerült a kísértetvándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 292 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 59 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2183, sebződés: 674, gyógyulás: 338, összesen: -336 ÉP}
ep 155 110 | építed a 155. tárgyat 110 pontért |
kt 968 2 | elkészíted a 968. tárgyat (2 darabot) |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 7 | imádkozol |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 618 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadászskorpió testét. (7 támadással 357 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a vadászskorpió fejét. (7 támadással 712 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a vadászskorpió testét. (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A vadászskorpió ollója a tüdőd és a szíved tájékán szurkál! (2 támadástól 619 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Vámpírölővel megdöfködöd a vadászskorpió jobb oldalát. (4 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a vadászskorpió jobb első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A vadászskorpió egy merész támadás-sorozattal elsöpör: ollója félig felaprítja a bal karodat! (2 támadástól 584 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A vadászskorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 skorpiókarmot. 19534 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2657, sebződés: 1203, gyógyulás: 403, összesen: -800 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 534 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. Semmi eredménye! (tompítás védett meg.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bumshir óriásmacska fejét. (7 támadással 308 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a bumshir óriásmacska bal vállát. (7 támadással 628 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. 116 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a bumshir óriásmacska fejét. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 448 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) Vámpírölővel többször eltalálod a bumshir óriásmacska fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 720 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 120 életpontot sebeztél. 120 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a bumshir óriásmacska testét. Kritikus ütés! (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. Többször beletép húsodba a bumshir óriásmacska. (2 támadástól 490 életpontot vesztesz.) A bumshir óriásmacska összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 trakuun napkorong és 1 dramoan kő. 20364 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2819, sebződés: 938, gyógyulás: 574, összesen: -364 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 535 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan a másikra rohansz. Démonölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a kísértetvándor jobb hátsó lábát. (6 támadással 543 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod a kísértetvándor testét. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 295 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmez.) Ellenfeled regenerálódik! Démonölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a kísértetvándor testét. (6 támadással 574 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kísértetvándor testét. Kritikus ütés! (4 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. Jobbra-balra szökkenve osztja a kísértetvándor nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 292 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. Semmi hatás! (elektromos pajzs védett meg.) Ellenfeled regenerálódik! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2257, sebződés: 676, gyógyulás: 348, összesen: -328 ÉP}
szk 568 | keresed az 568. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal |
* 4. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 6. BP: | beraksz a bankba a 328. tárgyat (211 darabot) |
Erő: | 75 (103) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 188 cm |
IQ: | 77 (81) | Támadás: | 70 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 75 (77) | Védekezés: | 124 (132) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 171/622 év |
Egészség: | 75 (83) | Életpont: | 1657/1403 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 80 (81) | Varázspont: | 3938/543 | Pénz: | 2723 arany | Kép. pont: | 58 |
Tudatpont: | 26/17 | Pszi pont: | 323/333 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/10 | ökölvívás: | 2/15 | szúrófegyverek: | 45/86 (+8%) |
vágófegyverek: | 39/8 (+8%) | ütőfegyverek: | 7/34 | lőfegyverek: | 42/40 (+8%) |
dobófegyverek: | 7/77 |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (220%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -36.); vashegyű nyíl (#176) (37 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/44 | 2. nyomkövetés: | 157/20 (+54%) | 3. mászás: | 27/99 (+27%) |
4. csapdakészítés: | 34/60 (+51%) | 5. csapdaészlelés: | 18/34 | 6. gyógyítás: | 60/65 |
7. titkosírás: | 6/6 | 8. felderítés: | 26/62 | 9. szörnyidomítás: | 15/46 |
10. teológia: | 203/8 (+89%) | 11. taumaturgia: | 166/46 (+39%) | 12. versengés: | 15/26 (+8%) |
13. zene: | 11/98 | 14. szörnyismeret: | 61/90 (+30%) | 15. pszi: | *31/100 (+1%) |
16. zárnyitás: | 7/7 | 17. vadászat: | 13/76 | 18. vitalitás: | 7/76 |
19. bányászat: | 39/99 (+1%) | 20. úszás: | 7/11 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 41 | |||
3. védekezés: 4 | 10. vp regeneráció: 1 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 240 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 20 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), kputtyintó csalán (#247), szubreális vámpír (#223), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), bosszúálló (#562), eszement trappoló (#549), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
Sheran hívők (#995), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), káoszdémon (#547), kyorg őrgólem (#567), Morghatal A'ton (#544) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,2,3) | kézrátétel (#381) | vámpirizáció (#1) | csupasz izom (#28) |
égető tekintet (#164) | láth. észlelése (#78) | tűzmágia (#157) | óriáserő (#53) |
fényaura (#211) | varázsenergia (#161) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
37. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | bo'adhun csapás (#266) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kémsárkány (#545) | háló (#186) | >> | szellemdarázs (#481) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tengeri parduan (#565) | villámcsapás (#50) | >> | 37. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
fürgülés (#92) | >> | quwarg széltáncos (#540) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kyorg szolgasárkány (#493) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kémsárkány (#545) | védelem sav ellen (#36) | >> | mutánsféreg (#554) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | tompítás (#40) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
tompítás (#40) | >> | bumshir óriásmacska (#492) | elektromos pajzs (#51) | >> | kísértetvándor (#568) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Raia hívők (#993) | |
tükörpajzs (#101) | >> | dübörgő bahrot (#479) | védelem tűz ellen (#38) | >> | hamuelementál (#475) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
életpajzs (#142) | >> | gonoszok (#988) | védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | |
életpajzs (#142) | >> | őrült varázsló (#255) | életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
2.) Világunkat ocsmány fekélyek borítják, amelyek eltávolítására rajtunk kívül sajnos senki sem vállalkozik. Semmisíts meg tíz fekélyes hernyót! (számláló: 5) |
3.) Szabadítsd meg egy kalandozótársadat szopókövétől! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 6 szabotőr, 1 harcos, 3 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 169. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | császári kesztyű (#723) | 1 | fiatalság itala (#473) | 2 | gyakorlónadrág (#894) | |||
2 | gyíkfű (#201) | 15 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | kreiton esszencia (#892) | 1 | kreiton palást (#888) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 8 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | tleikan kesztyű (#893) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
811 | arany (#50) | 4 | angyalok gyűrűje (#529) | 3 | deus ex machina (#1) | |||
1 | dramoan kő (#967) | 1 | jen tekercs (#783) | 1 | kitintüske (#879) | |||
25 | madártoll (#112) | 1 | skorpiókarom (#911) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
7 | spiritusz (#170) | 1 | trakuun napkorong (#769) | 2 | tünde nyíl (#554) | |||
5 | varázskő (#305) |