Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 27. 11h:04' EZ A 513. JÁTÉKHETED, 513. FORDULÓD 514. játékheted kezdete: márc. 5. A következő fordulódat legkorábbana 514. játékhéten tudjuk betáplálni. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 23. varázslatot a 4. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 116. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot |
ftv 166 34 | felt. tám/véd. varázslat a 166. varázslatot a 34. szörnyet |
hu 854 1522 729 | hulladék: 854 1522 729 |
hu 397 732 652 | hulladék: 397 732 652 |
v 198 242 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
[242,44] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Dred Hornwill lábát masszírozza.
be 691 | bemész a 691. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 2. térkép 1. pont 22: 2. térkép 3. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 2. pont 3: 1. térkép 22. pont |
Szívélyesen megrázod Kratifix kezét, majd utadra indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 606. Kapsz 1 VP-t.]
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy sárkánytanyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát.
be 702 5 | bemész a 702. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 19 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó jobb lábát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (143,61)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}
ep 400 300 1 | építed a 400. tárgyat 300 pontért |
fog 135 1280 | elfogod a 135. szörnyet az 1280. tárggyal |
v 84 135 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 1 4 3 | mozogsz északkeletre, délre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (82 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a testzabáló testét. (6 támadással 568 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (11 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a testzabáló pikkelytestét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 53 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi hatás! A testzabáló megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {GYD:} Teriád karddal megvagdalod a testzabáló jobb karját. (3 támadással 277 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a testzabáló jobb karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 63 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 136 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A testzabáló állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A testzabáló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
8614 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1369, sebződés: 218, gyógyulás: 6, összesen: -212 ÉP}
(Továbbmész...) [242,45] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő verg elmeszaggató mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás II pszi támadással. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (7 támadással 323 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rontasz. {GYD:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a verg elmeszaggató testét. (6 támadással 549 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (3 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a verg elmeszaggató testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (12 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmezte.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A verg elmeszaggató csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Csápjával megérint a verg elmeszaggató. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 37 életpontot vesztettél. Teriád karddal megvagdalod a verg elmeszaggató jobb oldalát. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal súrolod a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik pszi-acéltorony védte a csupasz testét.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A verg elmeszaggató csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A verg elmeszaggató csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A verg elmeszaggató csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 37 életpontot vesztettél.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9050 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1426, sebződés: 198, gyógyulás: 6, összesen: -192 ÉP}
(Továbbmész...) [243,46] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy dögbűzös liliom. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögbűzös liliom testét. (7 támadással 317 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (4 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dögbűzös liliom testét. (6 támadással 549 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a dögbűzös liliom testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {KCC:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a dögbűzös liliom testét. (3 támadással 262 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 74 életpontot sebeztél. Fényaurád 5 sebzést okoz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7946 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1539, sebződés: 440, gyógyulás: 6, összesen: -434 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tarajos mandrag potrohát. (7 támadással 252 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a tarajos mandrag testét. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a tarajos mandrag potrohát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 179 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. A tarajos mandrag belecsíp a derekadba. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vadászkés felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A tarajos mandrag belecsíp a derekadba. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Teriád karddal néhányszor megcsapod a tarajos mandrag testét. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a tarajos mandrag testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A tarajos mandrag megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vadászkés felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A tarajos mandrag belecsíp a derekadba. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett.
A tarajos mandrag összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8140 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1465, sebződés: 400, gyógyulás: 6, összesen: -394 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a titokzatos kroa testét. (7 támadással 315 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a titokzatos kroa nyakát. (6 támadással 451 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a titokzatos kroa testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 151 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A titokzatos kroa harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal végigvagdosod a titokzatos kroa nyakát. (5 támadással 413 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a titokzatos kroa fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 138 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. A titokzatos kroa megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A titokzatos kroa szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8664 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1779, sebződés: 466, gyógyulás: 6, összesen: -460 ÉP}
(Továbbmész...) [245,48] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bosszantó apróság. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bosszantó apróság karját. (7 támadással 326 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bosszantó apróság jobb csápját. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megvagdalod a bosszantó apróság bal csápját. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 56 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-11 TVP). A bosszantó apróság farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). {KCC:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (5 támadással 425 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a bosszantó apróság testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 75 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-11 TVP). A bosszantó apróság farkával megérint. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig).
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11988 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1776, sebződés: 455, gyógyulás: 6, összesen: -449 ÉP}
(Továbbmész...) [245,49] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gothag döglidérc. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc rothadó alakját. (7 támadással 296 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a gothag döglidérc jobb lábát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 72 életpontot sebeztél. Fényaurád 26 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A gothag döglidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Teriád karddal végigvagdosod a gothag döglidérc nyakát. (3 támadással 235 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a gothag döglidérc testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (9 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 33 életpontot sebeztél. Fényaurád 20 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a gothag döglidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A gothag döglidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 8885 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1484, sebződés: 129, gyógyulás: 6, összesen: -123 ÉP}
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vastagbőrű mutak testét. (7 támadással 282 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rohansz. {KCC:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a vastagbőrű mutak jobb hátsó lábát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 37 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 101 életpontot vesztettél. Kisebb sebet ejt a vastagbőrű mutak agyarával a testeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1025, sebződés: 184, gyógyulás: 6, összesen: -178 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [41 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 8 VP-t.]
fog 348 1280 | elfogod a 348. szörnyet az 1280. tárggyal |
szk 348 | keresed a 348. szörnyet |
vv 161 83 | elmormolod a 161. varázslatot a 83. varázslatot |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
le 1 | leveszed/lerakod az 1. tárgyat |
kf 392 3 | kézbeveszed/felveszed a 392. tárgyat (őrzöd) |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 6. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
Erő: | 64 (75) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 61 (95) | Támadás: | 67 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 61 (78) | Védekezés: | 125 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 156/164 év |
Egészség: | 62 (79) | Életpont: | 1029/992 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 65 (87) | Varázspont: | 2521/791 | Pénz: | 1310 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 28/19 | Pszi pont: | 272/315 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/84 | ökölvívás: | 27/37 | szúrófegyverek: | 26/31 |
vágófegyverek: | 41/81 (+8%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 38/6 (+6%) |
dobófegyverek: | 22/57 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/20 | 2. nyomkövetés: | 160/89 (+18%) | 3. lopás: | 4/1 |
4. mászás: | 16/61 | 5. csapdakészítés: | 59/49 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 17/72 |
7. gyógyítás: | 51/83 | 8. titkosírás: | 11/11 | 9. felderítés: | 33/29 |
10. szörnyidomítás: | 28/40 | 11. teológia: | 198/76 (+38%) | 12. taumaturgia: | 110/77 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 10/66 | 14. versengés: | 25/65 | 15. harcművészetek: | 25/4 |
16. zene: | 223/63 (+9%) | 17. szörnyismeret: | 44/22 | 18. pszi: | 35/22 (+3%) |
19. zárnyitás: | 24/84 | 20. vadászat: | 21/99 | 21. vitalitás: | 4/73 |
22. bányászat: | 38/75 (+4%) | 23. úszás: | 20/62 | 24. főzés: | 9/67 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 38 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ) |
elfogod talriai behemótot (#312) fedett veremmel (#219), talriai behemótot (#312) teriád háló-csapdával (#1280), khór darázst (#348) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), Eruol (#378) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), szárnyaló halál (#456), bűbájlidérc (#761), profi bérgyilkos (#793) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | kézrátétel (#381) | Pörhemór köre (#205) (129,5,1) | feltámadás (#168) |
áldomás (#6) | jellemrejtés (#23) | szemmelverés (#137) | az elme fölénye (#116) |
óriáserő (#53) | fényaura (#211) | nagyobb agypajzs (#120) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | pszi ragyogás (#166) | >> | 34. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 25. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
zenemanó (#7019) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ideje megmentened a világot! A kaland kezdetét jelenti, ha képes vagy bemutatni oltáromnál egy dalebgad kristálykulcsot! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | 1 | gyöngyberakásos öv (#732) | |||
19 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | púderkő (#119) | |||
1 | rakshallion jogar (#864) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | spiritusz (#170) | |||
6 | tünde nyíl (#554) | 1 | vadászkés (#1264) | 2 | zafír erőöv (#397) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
461 | arany (#50) | 8 | csillagbot (#929) | 1 | natharion gömb (#865) | |||
8 | pézsmatökmag (#934) | 1 | xirnox szív (#213) |