Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 20. 10h:46' EZ A 512. JÁTÉKHETED, 512. FORDULÓD 513. játékheted kezdete: febr. 26. A következő fordulódat legkorábbana 513. játékhéten tudjuk betáplálni. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 23. varázslatot a 4. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 116. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot |
ek 7 6 11 | t. energia kisütése: 7 6 11 |
fkt | felt. készítesz |
fkt 312 300 1 | felt. készítesz a 312. tárgyat (300 darabot) |
fkt 929 20 1 | felt. készítesz a 929. tárgyat (20 darabot) |
fkt 934 20 1 | felt. készítesz a 934. tárgyat (20 darabot) |
fkt 931 20 1 | felt. készítesz a 931. tárgyat (20 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó jobb karját. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}
ve 101 20 | megveszed a 101. tárgyat 20 |
m 1 7 1 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 697 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb bal első lábát. (7 támadással 307 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a chaktra vadászeb bal első lábát. (3 támadással 265 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A chaktra vadászeb többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 239 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7702 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1463, sebződés: 311, gyógyulás: 8, összesen: -303 ÉP}
(Továbbmész...) [238,41] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy chaktra vadászeb. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 704 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 303 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (4 támadással 247 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a chaktra vadászeb megcsapja a fejedet. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7808 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1462, sebződés: 280, gyógyulás: 6, összesen: -274 ÉP}
(Továbbmész...) [239,40] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy raaba-fát. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy animált korall. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
vv 79 167 364 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 364. varázslatot |
im | imádkozol |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 78 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 106 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 54 életpontot vesztettél. A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 143 életpontot sebeztél. Ezt a támadást elhibáztad! Fényaurád 10 sebzést okoz. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 113 életpontot vesztettél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 72 életpontot vesztettél. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 423, gyógyulás: 6, összesen: -417 ÉP}
fog 694 1280 | elfogod a 694. szörnyet az 1280. tárggyal |
v 84 694 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 96 183 30 | elmormolod a 96. varázslatot |
[183,30] Lakott területre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Sheran híveié.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
ea 694 | eladod a 694. tárgyat |
m 7 7 1 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre |
(Továbbmész...) [238,39] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy verg elmeszaggató. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 697 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a verg elmeszaggató testét. (7 támadással 310 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal megvagdalod a verg elmeszaggató testét. (3 támadással 266 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a verg elmeszaggató testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik pszi-acéltorony védte a csupasz testét.) A fényaura 7 ép-t sebez. Csápjaival a verg elmeszaggató lecsap a bal karodra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Csápjával megérint a verg elmeszaggató. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A verg elmeszaggató csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 37 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8641 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1336, sebződés: 155, gyógyulás: 6, összesen: -149 ÉP}
(Továbbmész...) [239,38] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Mozgást észlelsz oldalról. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bosszantó apróság lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 813 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (7 támadással 313 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rohansz. {GYD:} Teriád karddal végigvagdosod a bosszantó apróság egyik lábát. (4 támadással 362 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 66 életpontot sebeztél. A fényaura 4 ép-t sebez. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bosszantó apróság, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a bosszantó apróság ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-15 TVP). A bosszantó apróság farkával megérint. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A bosszantó apróság most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11449 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1616, sebződés: 282, gyógyulás: 8, összesen: -274 ÉP}
v 198 254 29 | elmormolod a 198. varázslatot |
[254,29] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy.
fno 10 1 | fejl. pont elköltés 10 1 |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
be 104 | bemész a 104. titkos labirintusba |
ftv 92 36 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 36. szörnyet |
lm 905 19 19 | mozogsz 905 19 19 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a pirogólem bal lábát. (7 támadással 309 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (59 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a pirogólem testét. (6 támadással 518 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal végigvagdosod a pirogólem testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 53 életpontot sebeztél. Fényaurád 13 sebzést okoz. Egy tockost nyomat Neked a pirogólem! (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) Teriád karddal végigvagdosod a pirogólem testét. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a pirogólem bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 73 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. A pirogólem behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6523 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1491, sebződés: 294, gyógyulás: 6, összesen: -288 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 736 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az achát gólem pufók combját. (7 támadással 306 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az achát gólem fejét. (4 támadással 341 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod az achát gólem bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 49 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. Az achát gólem leken néhány pofont. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) Az achát gólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7834 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1481, sebződés: 241, gyógyulás: 6, összesen: -235 ÉP}
lm 19 19 19 | mozogsz 19 19 19 |
kpcs 3 19 | kapcsoló 3 |
lm 2 7 7 | mozogsz 2 7 7 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pirogólem bal oldalát. (7 támadással 311 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (63 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a pirogólem testét. (6 támadással 528 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a pirogólem bal lábát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 51 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Egy tockost nyomat Neked a pirogólem! (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Teriád karddal épp hogy eltalálod a pirogólem testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a pirogólem bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A pirogólem mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A pirogólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6328 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1380, sebződés: 147, gyógyulás: 6, összesen: -141 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 506 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg bal lábát. (7 támadással 305 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 áldott kő. 5116 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 811, sebződés: 50, gyógyulás: 6, összesen: -44 ÉP}
lm 22 | mozogsz 22 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 731 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az achát gólem fejét. (7 támadással 323 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád karddal néhányszor megcsapod az achát gólem testét. (3 támadással 269 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal súrolod az achát gólem testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 73 életpontot sebeztél. A fényaura 7 ép-t sebez. Az achát gólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7762 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1446, sebződés: 207, gyógyulás: 6, összesen: -201 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fürgülés vibrál körülötted. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 834 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a torz gólem fejét. (8 támadással 359 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Teriád karddal megvagdalod a torz gólem testét. (4 támadással 355 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a torz gólem egyik karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 64 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A torz gólem lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8519 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1667, sebződés: 148, gyógyulás: 6, összesen: -142 ÉP}
h 697 800 | használod a 697. tárgyat |
lm 22 | mozogsz 22 |
lm 10 10 13 | mozogsz 10 10 13 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. 737 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az achát gólem testét. (7 támadással 304 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az achát gólem jobb oldalát. (4 támadással 343 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod az achát gólem bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 72 életpontot sebeztél. Fényaurád 12 sebzést okoz. Az achát gólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7851 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1508, sebződés: 214, gyógyulás: 6, összesen: -208 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pirogólem testét. (7 támadással 303 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (57 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a pirogólem testét. (6 támadással 540 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a pirogólem testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 69 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a pirogólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 211 életpontot vesztesz.) {KCC:} Teriád karddal súrolod a pirogólem testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a pirogólem jobb karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 59 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A pirogólem leken néhány pofont. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6563 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1437, sebződés: 429, gyógyulás: 6, összesen: -423 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. 738 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az achát gólem bal lábát. (7 támadással 308 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád karddal végigvagdosod az achát gólem testét. (4 támadással 351 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod az achát gólem jobb karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 59 életpontot sebeztél. A fényaura 7 ép-t sebez. Az achát gólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Az achát gólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7863 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1506, sebződés: 211, gyógyulás: 6, összesen: -205 ÉP}
lm 13 14 14 | mozogsz 13 14 14 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a pirogólem jobb lábát. (7 támadással 313 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (60 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a pirogólem testét. (6 támadással 537 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a pirogólem bíborvörös testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 75 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A pirogólem leken néhány pofont. (2 támadástól 166 életpontot vesztesz.) Teriád karddal megkarcolod a pirogólem jobb lábát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal súrolod a pirogólem jobb vállát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 62 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. Mancsával a pirogólem megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A pirogólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6364 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1438, sebződés: 291, gyógyulás: 6, összesen: -285 ÉP}
lm 16 16 17 | mozogsz 16 16 17 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fürgülés varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 742 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 8 csillaglövedék. Párszor kipécézted a krathan csontváz testét. (8 támadással 435 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször eltalálod a krathan csontváz testét. (3 támadással 281 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 178 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 natharion opál (ld. enc.). 9111 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1536, sebződés: 249, gyógyulás: 6, összesen: -243 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az achát gólem pufók combját. (7 támadással 290 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az achát gólem bal oldalát. (6 támadással 534 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megvagdalod az achát gólem jobb lábát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Az achát gólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1140, sebződés: 225, gyógyulás: 6, összesen: -219 ÉP}
lm 17 1 14 | mozogsz 17 1 14 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az achát gólem pufók combját. (7 támadással 306 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod az achát gólem testét. (6 támadással 539 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal végigvagdosod az achát gólem testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Az achát gólem megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Teriád karddal néhányszor megcsapod az achát gólem bal oldalát. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az achát gólem bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 52 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Az achát gólem mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7524 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1426, sebződés: 100, gyógyulás: 6, összesen: -94 ÉP}
h 1327 30 | használod az 1327. tárgyat |
ftv 92 36 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 36. szörnyet |
vv 109 161 | elmormolod a 109. varázslatot a 161. varázslatot |
lm 10 4 1 | mozogsz 10 4 1 |
kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
m 3 5 6 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 731 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Párszor kipécézted a krathan csontváz testét. (7 támadással 385 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször eltalálod a krathan csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 292 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 55 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). A krathan csontváz fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 150 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A krathan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8952 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1467, sebződés: 217, gyógyulás: 6, összesen: -211 ÉP}
(Továbbmész...) [254,31] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy animált korall. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [253,31] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy kristálypalotát. Északnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bosszantó apróság. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bosszantó apróság jobb oldalát. (7 támadással 311 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra támadsz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bosszantó apróság bal vállát. (6 támadással 527 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megvagdalod a bosszantó apróság testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 78 életpontot sebeztél. Fényaurád 6 sebzést okoz. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) Gyengül a védelmed - a bosszantó apróság ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Félrehajolsz, de a bosszantó apróság karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-10 TVP). A bosszantó apróság farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a bosszantó apróság testét. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a bosszantó apróság testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 63 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bosszantó apróság, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a bosszantó apróság összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-14 TVP). A bosszantó apróság farkával a kezedre csap. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig).
A bosszantó apróság összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11734 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Felhasználod a manakristályt. (+200 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 1732, sebződés: 427, gyógyulás: 4, összesen: -423 ÉP}
v 96 142 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
ep 400 200 1 | építed a 400. tárgyat |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 6. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
PIROGÓLEM (514. SZÖRNY) A pirogólemek egy érdekes véletlen eredményeképpen jöttek létre. Pentauon rakshallion egy őrzőgólem formázása közben elvesztette az uralmat a felszabadult mágikus energiák fölött, és ennek eredményeképpen azok magukba szippantották a laboratórium területén szétszórt mozdítható tárgyakat: többek között 12 darab égő fáklyát is. Mivel mindez a ceremónia utolsó stádiumában történt, az őrzőgólem rendben feléledt, majd ráébredt különös kapcsolatára a tűzzel. A véletlen folytán a gólemek egy új generációja született, melyből a későbbi háborúk során Pentauon balesetét mesterséges körülmények között újra előidézve még több példányt alkottak. |
ACHÁT GÓLEM (515. SZÖRNY) Ezek a mágiával animált szolgák az Esthar Császárság épületeinek védelmére lettek kifejlesztve. Az achát gólemek sötét bőrét szinte lehetetlen a közelharc során megsebezni, kivéve, ha átvágsz egyet a testén húzódó világoskék színű erekből. Ezek az achát gólemek formázásakor használt mágiafonalak, ha találat éri őket, elpattannak, mint egy hajszálér. Ha szerencséd van, így akár egy teljes végtagot lebéníthatsz. |
TORZ GÓLEM (516. SZÖRNY) Ezek a vicsorgó pofájú, egy mutánst megszégyenítő végtagokkal (mindenből kettővel több) rendelkező gólemek réges-régen csupán Roelaoth palotáinak mesés gazdagságú kincseskamráit védték az illetéktelen behatolóktól. Miközben azonban a császárság megbukott, és ezeknek az őrző lényeknek az alkotói odavesztek a három nemzet háborújában, a legtöbb kincseskamrát maga alá temette a triklem drakolderek pusztítása. A káoszban a védelmi feladatokat ellátó gólemek szétszéledtek, szívósságuk azonban töretlen maradt: legtöbbjük még ma is az őrhelyéhez vezető utat keresi, miközben mindenkit aki nem esthar pap (talán még azt is, aki az, ezt nem tudhatjuk) négy kézzel tép darabokra. |
GÓLEMGYŰRŰ (866. TÁRGY) Az Esthar papok joggal féltek attól, hogy a titkos ceremóniáikon alkotott őrzőgólemjeik hűségébe hiba csúszhat. Ez a kyorgok minden tudást maga mögé utasító hatalma volt, mellyel bármikor kényük-kedvük szerint tudták formálni a mások által létrehozott mágiát is. A gólemgyűrű olyan hűségbéklyót von tulajdonosa köré, melyet már a legerősebb kyorg hatalom sem képes áttörni. Ez a hatás csupán az Esthar papok mágiával animált szolgáira vonatkozik, így nem valószínű, hogy ha ezt viseled, minden kyorg a lábaid előtt fog heverni. A gólemgyűrű észlelhető hatásai a következők: viselésekor +9 védettséget és +20 max.ép-t kapsz. A gyűrű annyira ragaszkodik gazdájához, hogy sem másik karakternek átadni, sem eladni nem tudod. |
RAKSHALLION JOGAR (864. TÁRGY) A rakshallionok az Esthar császárság vezető papjai voltak. Hatalmuk jelképe ez a színarany jogar, melynek végébe egy rubin ékkövet ágyaztak. A szimbolikus jelentés mellett a rakshallion jogar további speciális tulajdonságokkal is rendelkezett, a megfelelő ember kezébe kerülve félelmetes fegyverré válhatott. Sajnos utoljára az Esthar papok körül kerültek ki ilyen emberek, akik a jogarban rejlő mágikus energiákat uralni tudták - ezért a te kezedben ez a jogar nem más, mint egy egyszerű, 6D4+7 sebzésű mágikus ütőfegyver, amely időnként sivatagi viharral sújt le ellenfeledre. A reményt azonban soha nem szabad feladni... épp ezért a rakshallion jogart nem adhatod át másik karakternek. |
NATHARION OPÁL (747. TÁRGY) Ezt a művészien csiszolt opálkövet egy mesterien kidolgozott, arany keretbe foglalták, amely két, egymás farkába harapó sárkányt ábrázol. Ez az ősi Natharion papi rend szimbóluma. |
KRATHAN SZABLYA (854. TÁRGY) A legendás krathan légió harcosainak közkedvelt fegyvere volt a krathan szablya. Bár tulajdonosaik manapság csupán élőholtként bolyonganak hazájuk romjai között, fegyverükön nem fogott az idő, fényezett díszítése most is legalább olyan szépen csillog, mint a rakshallionok uralkodásának idejében. A krathan szablya sebzése 4d6+4, használója +2 védettséget és +20 max. ép-t kap. A szablya elég nehéz, használni nem egyszerű, így ahhoz, hogy egyáltalán a kezedbe vehesd, legalább 20-as vágófegyver szakértelem szükségeltetik. |
Erő: | 64 (75) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 61 (95) | Támadás: | 67 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 61 (78) | Védekezés: | 125 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 156/164 év |
Egészség: | 62 (79) | Életpont: | 1028/304 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 65 (87) | Varázspont: | 2521/237 | Pénz: | 2764 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 28/11 | Pszi pont: | 272/295 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/84 | ökölvívás: | 27/37 (+8%) | szúrófegyverek: | 26/31 |
vágófegyverek: | 41/73 (+12%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | *37/100 (+4%) |
dobófegyverek: | 22/57 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/20 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 160/71 (+12%) | 3. lopás: | 4/1 |
4. mászás: | 16/61 | 5. csapdakészítés: | 59/43 (+55%) | 6. csapdaészlelés: | 17/72 (+42%) |
7. gyógyítás: | 51/83 | 8. titkosírás: | 11/11 | 9. felderítés: | 33/29 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 28/40 | 11. teológia: | 198/38 (+71%) | 12. taumaturgia: | 110/59 (+34%) |
13. szerencsejáték: | 10/66 | 14. versengés: | 25/65 | 15. harcművészetek: | 25/4 |
16. zene: | 223/54 (+36%) | 17. szörnyismeret: | 44/22 | 18. pszi: | 35/19 (+4%) |
19. zárnyitás: | 24/84 (+34%) | 20. vadászat: | 21/99 | 21. vitalitás: | 4/73 |
22. bányászat: | 38/71 | 23. úszás: | 20/62 | 24. főzés: | 9/67 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 16 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ) |
elfogod talriai behemótot (#312) fedett veremmel (#219), talriai behemótot (#312) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), Eruol (#378) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), szárnyaló halál (#456), bűbájlidérc (#761), profi bérgyilkos (#793) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | kézrátétel (#381) | Pörhemór köre (#205) (129,5,1) | feltámadás (#168) |
áldomás (#6) | jellemrejtés (#23) | szemmelverés (#137) | az elme fölénye (#116) |
óriáserő (#53) | fényaura (#211) | nagyobb agypajzs (#120) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | istenítélet (#284) | >> | 34. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 25. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
zenemanó (#7019) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ideje megmentened a világot! A kaland kezdetét jelenti, ha képes vagy bemutatni oltáromnál egy dalebgad kristálykulcsot! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
8 | csillagbot (#929) | 3 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 8 | pézsmatökmag (#934) | |||
12 | purifikátor háj (#269) | 1 | remák szív (#264) | 3 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 6 | tünde nyíl (#554) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
849 | arany (#50) | 1 | acéltű (#334) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
2 | dlathog kőzet (#829) | 1 | gólemgyűrű (#866) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | gyöngyberakásos öv (#732) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halcsont (#390) | |||
14 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kötél (#92) | 1 | krathan szablya (#854) | |||
1 | natharion opál (#747) | 1 | rakshallion jogar (#864) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | varázskő (#305) |