Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 30. 15h:13' EZ A 512. JÁTÉKHETED, 512. FORDULÓD 513. játékheted kezdete: dec. 3. A következő fordulódat legkorábbana 513. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 580 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. 1087 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. {Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 1087, gyógyulás: 4, összesen: -1083 ÉP}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat a 820. tárggyal a 895. tárgyat |
ftv 266 443 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 443. szörnyet |
ext | visszadátumozás kérelem |
vps 400 | VP spórolása: 400 |
tps 50 | TVP spórolása: 50 pontért |
vik 5 | merészség kalandozókra: 5 |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
v 84 328 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 93 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a márvány sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (82 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 946 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). Transzformálsz! (+94 varázspont.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a márvány sárkány jobb első lábát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A márvány sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP], 7 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1107, sebződés: 224, gyógyulás: 225, összesen: +1 ÉP}
vv 19 178 112 | elmormolod a 19. varázslatot a 178. varázslatot a 112. varázslatot |
hh 1253 1534 392 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat a 392. tárgyat |
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 580 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 580 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 pirkit és 2 sáfránypor. 3060 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 23, gyógyulás: 4, összesen: -19 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 580 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a púpos zsokarg testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a púpos zsokarg bamba pofáját. (5 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 120 életpontot sebeztél. Ököllel megpöccinted a púpos zsokarg szőrös púpját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A púpos zsokarg mancsával oldalba lök. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Agyarával a púpos zsokarg a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 áldott kő. 8017 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1314, sebződés: 63, gyógyulás: 123, összesen: +60 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 290 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a tleikan házőrző testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan házőrző fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 932 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). Transzformálsz! (+93 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (5 támadással 568 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Transzformálsz! (+56 varázspont.) A tleikan házőrző csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 199 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a tleikan házőrző kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan házőrző testét. (3 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a tleikan házőrző testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A tleikan házőrző csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 138 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13967 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2301, sebződés: 645, gyógyulás: 403, összesen: -242 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 580 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tleikan behemót bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (50 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tleikan behemót fejét. (7 támadással 749 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Ököllel néhányszor súrolod a tleikan behemót testét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A tleikan behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 262 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan behemót termetes combját. (9 támadással 718 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Ököllel gyengén megütögeted a tleikan behemót nyakát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A tleikan behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A tleikan behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14710 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2401, sebződés: 529, gyógyulás: 366, összesen: -163 ÉP}
h 1268 770 | használod az 1268. tárgyat |
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 580 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a troglodita idéző testét. (7 támadással 728 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a troglodita idéző jobb vállát. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) A troglodita idéző fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Siralmas támadást intéz farkával a troglodita idéző, épp csak megsuhint. (1 támadástól 138 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 112 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troglodita idéző farkát. (7 támadással 717 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a troglodita idéző testét. Kritikus ütés! (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Hárításod megcsúszik, a troglodita idéző fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A troglodita idéző farkával a kezedre csap. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 107 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A troglodita idéző összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
23150 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2366, sebződés: 809, gyógyulás: 367, összesen: -442 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
kb 269 10 | kiveszel a bankból a 269. tárgyat (10 darabot) |
pki 500 | kiveszel a bankból 500 aranyat |
pbe 100 3052 | beraksz a bankba 100 aranyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló fejét. (3 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Ököllel megcsapod az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
A következő kincseket találtad: 2 sallank karom és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2289 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 5, gyógyulás: 80, összesen: +75 ÉP}
h 341 897 999 | használod a 341. tárgyat |
be 702 1 | bemész a 702. épületbe |
be 701 10 | bemész a 701. épületbe |
h 341 902 999 | használod a 341. tárgyat |
ve 189 50 | megveszed a 189. tárgyat 50 |
ve 2 100 | megveszed a 2. tárgyat 100 |
m 8 6 6 | mozogsz északra, nyugatra, nyugatra |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 580 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bo'adhun lidérc jobb karját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bo'adhun lidérc testét. (8 támadással 1063 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+213 életerő). Transzformálsz! (+53 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-69 életerő). Véres nyál csordul ki a bo'adhun lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14146 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1980, sebződés: 127, gyógyulás: 278, összesen: +151 ÉP}
(Továbbmész...) [256,97] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ében tigris. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 580 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ében tigris ébenfekete bőrét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (52 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében tigris testét. (9 támadással 917 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod az ében tigris testét. (2 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Az ében tigris csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Az ében tigris kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12947 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1780, sebződés: 255, gyógyulás: 239, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [255,97] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Anram Salle lábát masszírozza. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy fekélyes hernyó. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 580 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-31 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fekélyes hernyó széles száját. (8 támadással 1080 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+217 életerő). Ököllel többször eltalálod a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). A fekélyes hernyó feléd harap, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-47 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel épp hogy eltalálod a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ököllel súrolod a fekélyes hernyó bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A fekélyes hernyó fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2208, sebződés: 165, gyógyulás: 326, összesen: +161 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 580 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (48 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pikkelyes ptog testét. (8 támadással 1057 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+212 életerő). Ököllel súrolod a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A pikkelyes ptog hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11656 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1746, sebződés: 312, gyógyulás: 232, összesen: -80 ÉP}
vv 79 167 133 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 133. varázslatot |
im 0 6 | imádkozol |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 580 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ében tigris bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (55 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében tigris bal hátsó lábát. (8 támadással 1068 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+214 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod az ében tigris ébenfekete bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az ében tigris csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Az ében tigris kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 bo'adhun aranygömb. 12947 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1762, sebződés: 285, gyógyulás: 234, összesen: -51 ÉP}
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 580 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a dübörgő bahrot jobb oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dübörgő bahrot testét. (8 támadással 1043 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+209 életerő). Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütöd a dübörgő bahrot nyakát. (1 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Mellkasodba bök a dübörgő bahrot néhányszor agyarával! (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 78 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 1 bahrot bőrt. [bahrot bőr ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 12250 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1788, sebződés: 264, gyógyulás: 241, összesen: -23 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 580 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ében tigris nyakát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (55 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében tigris testét. (8 támadással 808 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd az ében tigris ébenfekete bőrét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12947 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1668, sebződés: 362, gyógyulás: 220, összesen: -142 ÉP}
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 580 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés totemblarg fejét. (8 támadással 1052 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-131 életpont.) Vámpirizálsz (+211 életerő). Ököllel gyengén megütöd a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-7 életpont.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranytű felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-22 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A tüskés totemblarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 11700 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1736, sebződés: 281, gyógyulás: 231, összesen: -50 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 580 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a pikkelyes ptog farkát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (42 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (8 támadással 1053 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+211 életerő). Megelőző ütés! Ököllel súrolod a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A pikkelyes ptog farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 ro'galhal lánc. 11656 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1791, sebződés: 244, gyógyulás: 241, összesen: -3 ÉP}
ff | felt. fegyverváltás: |
kf 1112 189 | kézbeveszed/felveszed az 1112. tárgyat a 189. tárggyal |
kf 1231 2 | kézbeveszed/felveszed az 1231. tárgyat a bal kezedbe |
v 198 228 39 | elmormolod a 198. varázslatot |
[228,39] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi.
m 1 6 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra |
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 580 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {KCC:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a homokcápa óriási pofáját. (5 támadással 381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. {KCC:} Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a homokcápa óriási pofáját. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 66 életpontot sebeztél. A homokcápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 380 életpontot vesztesz.) {HD:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a homokcápa óriási pofáját. (5 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 120 életpontot sebeztél. {HD:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a homokcápa farkát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 68 életpontot sebeztél. A homokcápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 371 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 1 cápazsírt. (ld. enc.) 11768 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1775, sebződés: 761, gyógyulás: 200, összesen: -561 ÉP}
(Továbbmész...) [228,38] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy greén örvény. Itt csata lesz.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 580 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 432 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 43 életpontot vesztettél. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 125 életpontot sebeztél. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 93 életpontot sebeztél. Nem találtad el! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 432 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 energiamembrán (ld. enc.). 8850 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 951, gyógyulás: 4, összesen: -947 ÉP}
(Továbbmész...) [227,38] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz. Az öregasszony mosolyogva fogad.
- De jó, a rakolits por. - örömködik, majd mérgesen folytatja: - De hol a többi?!? Nem lehet semmit rád bízni... - Indulni készülsz, közben szomorúan konstatálod, hogy a tárgyadat már nem fogod visszakapni. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 1 bunthar bőr, 1 dárda, 6 ovimon-bogyó, 7 elkarog szőr, 1 mocsári penke.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Vérfürdető magszim, 1 Illúziósárkány, 1 Aranyeső, 1 Influenza. Ez egy pár! Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 1680 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 48 darab aranyérmét.
Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy homokcápa. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 580 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a homokcápa testét. (5 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 129 életpontot sebeztél. {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a homokcápa testét. Kritikus ütés! (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 81 életpontot sebeztél. A homokcápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 374 életpontot vesztesz.) {FM:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a homokcápa farkát. (3 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 131 életpontot sebeztél. {FM:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a homokcápa bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 53 életpontot sebeztél. Előremozdulva, a homokcápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 362 életpontot vesztesz.) A homokcápa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 1 cápazsírt. 11768 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1769, sebződés: 750, gyógyulás: 169, összesen: -581 ÉP}
m 8 6 4 | mozogsz északra, nyugatra, délre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 580 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a homokcápa testét. (5 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. {HD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a homokcápa farkát. Kritikus ütés! (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 69 életpontot sebeztél. A homokcápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 349 életpontot vesztesz.) {FM:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a homokcápa ruganyos testét. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 131 életpontot sebeztél. {HD:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a homokcápa testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 69 életpontot sebeztél. Előremozdulva, a homokcápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 322 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 obszidián kereszt [obszidián kereszt ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 1 cápazsírt. 11768 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1762, sebződés: 684, gyógyulás: 193, összesen: -491 ÉP}
(Továbbmész...) [226,37] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Csak egy greén örvény. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 580 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 216 életpontot vesztettél. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 79 életpontot sebeztél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 216 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 481, gyógyulás: 4, összesen: -477 ÉP}
(Továbbmész...) [226,38] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy shokara bogár került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 406 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 47 életpontot sebeztél. Nem találtad el! A shokara bogár csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 62 életpontot sebeztél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Több marást ejt rajtad a shokara bogár csáprágójával. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 51 életpontot sebeztél. Ezt a támadást elhibáztad! Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 211 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 48 életpontot sebeztél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Hiába próbálsz hátrálni, a shokara bogár többször is megmar! (2 támadástól 207 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 37 életpontot sebeztél. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 815, sebződés: 883, gyógyulás: 4, összesen: -879 ÉP}
le 1112 837 | leveszed/lerakod az 1112. tárgyat a 837. tárgyat |
ff 1112 28 | felt. fegyverváltás: 1112 28 |
tpf 50 | TVP elővétele: 50 pontért |
vpf 150 | VP elővétele: 150 |
v 96 188 104 | elmormolod a 96. varázslatot |
[188,104] Lakott területre érkeztél. A város szélén hat, igencsak terjedelmes batár áll. Félig-meddig elrothadt, élőholt sullárok vannak eléjük befogva. A rég elmúltak rendíthetetlen nyugalmával várakoznak. Vajon mi lehet ez? Közelebb mész, de a batárok le vannak zárva, senki nincs bennük. Hm... Talán odabenn... - gondolod, de mire épp eldöntenéd, hogy megkérdezed a kutatót, egy ismerős gnóm fickó kerül elő valahonnan. Az Olimpiai Aréna egyik felhajtója, Techila, a félszemű az! Úgy üdvözöl, mintha legalábbis minden este együtt italoznátok. Izgatott, és csillogó szemeiben valami nagy-nagy üzletet hamiskás üzenetét látod. Milyen kár, hogy aki kalandozónak vallja magát, mind tudja: Techilával életveszély üzletet kötni!
- Végre! Már alig vártalak! Holnap reggel indulunk, egy perccel sem várok többet rád. Ha gyorsan aláírod a kontraktust, még csatlakozhatsz... és könnyen meglehet, hogy ez lesz az utolsó alkalom, barátom! - nagyon buta képet vághatsz, mert méltatlankodva még hozzáteszi: - Tudod, amiről beszéltünk.
Valakivel nyilván összekever téged, de talán így van jól! Egy nevekkel sűrűn teleírt lapot, és egy tintába mártott lúdtollat nyom az orrod alá, közben pedig körbe-körbe tekintget, mintha attól tartana, valaki kilesi, mit csinál. Mielőtt lefirkantanád a neved, átfutod a névsort. Hm... Csupa ismert, neves kalandozó! Mi baj történhetne? Aláírod te is. A félszemű gnóm egy csapásra pökhendivé, és arrogánssá válik.
- Na azért! Most pedig elmondom az aréna... akarom mondani a fogadás szabályait. Az expedíció csak akkor indul, ha legalább tizen együtt vagytok, kevesebb kalandozóval nem vágok neki a Legendák Völgyének. Így is jó páran ott fogjátok hagyni a fogatok, de pont ez a lényeg, nem? - kérdi és felröhög. - Kincsosztás a legvégén. Menet közben nem lesz idő a kutakodásra, ezért ne is számolj potya haszonnal!
- De mégis, mi ez a Legendák Völgye? - valami gyanakvás-féle kezd kialakulni benned. A gyomrod lassan összeszorul.
- Majd megtudod, barátom. Majd megtudod - mondja a Techila, és faképnél hagy.
(11. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég.
v 1 9999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
tk 11 3548 555 | többszemélyes kaland 11 3548 555 |
szk 274 | keresed a 274. szörnyet |
h 1602 292 99 | használod az 1602. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 273 2 79 |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 13 11 |
CÁPAZSÍR (932. TÁRGY) A homokcápa bőre alatt vastag lebenyeket találhatsz, melyek zsírszerű anyagot rejtenek belsejükben. Ehhez viszont először térdre kell kényszerítened ezt a félelmetes teremtményt, utána pedig ki kellene találni, mire is lehetne használni... |
ENERGIAMEMBRÁN (861. TÁRGY) Ha legyőzöl egy greén örvényt, az energiaoszlop egésze szertefoszlik, kivéve ha szerencséd van: ekkor egy energiamembrán maradhat a mágikus lény anyagtalan testéből. Ez egy csillogó, hosszúkás hártya, melyet, ha ujjaiddal megérintesz, áramütéshez hasonlatos, bizsergető érzés fut át testeden. Talán jó lesz még valamire... ezért más karakternek nem vagy hajlandó átadni. |
Erő: | 73 (101) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 74 (91) | Támadás: | 97 | Agresszió: | 8 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 65 (79) | Védekezés: | 148 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/48 év |
Egészség: | 71 (97) | Életpont: | 1863/1198 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 87 (105) | Varázspont: | 3765/269 | Pénz: | 2112 arany | Kép. pont: | 55 |
Tudatpont: | 79/43 | Pszi pont: | 413/366 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 52/6 (+7%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | *29/100 | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/92 |
dobófegyverek: | 36/84 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -43.); tolmokov-koktél (#351) (44 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/71 | 2. nyomkövetés: | 121/47 (+37%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 32/12 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 35/27 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 24/4 |
7. gyógyítás: | 84/0 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 32/12 |
10. szörnyidomítás: | 9/88 | 11. teológia: | 187/68 (+166%) | 12. taumaturgia: | 128/21 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 9/26 (+11%) | 14. versengés: | 24/84 (+9%) | 15. harcművészetek: | 55/4 |
16. zene: | 14/53 | 17. szörnyismeret: | 38/69 (+34%) | 18. pszi: | 38/17 (+3%) |
19. zárnyitás: | 4/70 | 20. vadászat: | 26/66 | 21. vitalitás: | 9/58 (+12%) |
22. bányászat: | 37/21 | 23. úszás: | 10/98 | 24. csapatmunka: | 2/75 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 36 | |||
5. varázslat sebzés: 2 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 2(3) | 11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
kutatsz max. 141 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), Nateilena úrnő (#404), manaelementál (#290) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +11 vp 13 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (176,2,1) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) |
hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | hatalomvarázs (#220) |
agyburok (#90) | láth. észlelése (#78) | csapdaészlelés (#222) | kí koncentráció (#69) |
tárgyvédelem (#178) | méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnymanó (#4) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
istenítélet (#284) | >> | dögbűzös liliom (#455) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | puha ütés (#60) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
puha ütés (#60) | >> | Folrang (#331) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | istenítélet (#284) | >> | őstenyészet (#519) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | táncoló ogre (#435) | istenítélet (#284) | >> | 45. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ködmágus (#597) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | bo'adhun csapás (#266) | >> | purifikátor császár (#393) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) A pusztában kóborló, neves szörnyek legyőzése az igazi kihívás. Ölj meg tizet! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | kyorg lepel (#770) | 1 | kyorg tőr (#902) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | rakolits por (#669) | 1 | rókafarok (#124) | |||
30 | sárkánypikkely (#292) | 1 | törp sisak (#897) | 2 | tüske (#22) | |||
2 | borkonyó bibe (#312) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1537 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | bo'adhun aranygömb (#757) | 3 | cápazsír (#932) | 1 | energiamembrán (#861) | |||
175 | ezüstdarab (#326) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | 34 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 10 | mákrózsa virág (#56) | 4 | pirkit (#153) | |||
10 | purifikátor háj (#269) | 1 | ro'galhal lánc (#763) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 5 | víz (#27) |