TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. aug. 9. 9h:06'
EZ A 548. JÁTÉKHETED, 511. FORDULÓD
549. játékheted kezdete: aug. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX
|
APA TIFUSZ KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,60] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 55 vámpírfog (eladási ár: 7200 arany, ebből a kezelési költség: 576 arany) ellenértékét.
A táborozás 1. napján találkozol egy copfos ezüsthajú, piros szemű ember férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Raia képviselője (az istenek tanácsában). Egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy Hantas karperecét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy kamikáze fejfedőt, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lényegformázó gyűrűt, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mahagóni vértet, egy moa nyakláncot, egy nap szimbólumot, egy nemesi vívópalástot, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkév. igazgyöngét, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy teriád klipszet, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Yuin gyöngysorát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy Moi Ro Fa trófea, egy álomosztó őrszellem trófea és egy Genyuku trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy dzsumbujharcos bóla. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd hoarián sárkánybébi. Málhásállata egy mutáns hegyitroll. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve White Nor Wacak. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+9 életpont.)
Az 1. napon összeakadsz egy barna hajú, kék szemű törpe férfival. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit csizmát, egy drakolit karvédőt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit sisakot, egy drakolit vállvédőt, egy hatalom fülbevalóját, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy örökkév. igazgyöngét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy tleikan rémeb trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Dezsnya-Dözsi-Rex. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A távolban egy szörny közeledik feléd. Felkészülsz a harcra. Megdöbbenve veszed észre, hogy ezzel a szörnnyel már harcoltál. Nem csak a fajtája ismerős, hanem maga az állat is, ez az a szörnyeteg, amit elsőként öltél le a Túlélők Földjén. Teste kissé átlátszó, mint a szellemeknek lenni szokott, de a fogai elég valóságosnak tűnnek. Ahogy közelebb ér, hallod, amint lassan azt kántálja túlvilági, sziszegő hangon: Bosszú, bosszú!! Felkészülsz a védekezésre, ám hiába lengeted a fegyvered, az ártalmatlanul siklik át a szellemlény testén. A szörny combodat marcangolja, és te nem tudsz védekezni. Még utoljára átgondolod, vajon hol követhettél el hibát, mikor valahonnan a távolból kiabálást hallasz: Jaj nem, nem akarok meghalni!! Döbbenten veszed észre, hogy te vagy az aki kiabál. Az álom maradékát is kidörzsölöd a szemedből. Elrettenve gondolsz arra, hogy az ősi bölcsek szerint az álmok sosincsenek igazság nélkül. Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+47 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+944 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+190 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
* 1. KP: |
elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
191 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 893.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 891.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 891.]
* 2. KP: |
elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 889.]
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 887.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 882.]
* 3. KP: |
kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal |
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 882.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 882.]
* 4. KP: |
használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 881.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 875.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 873.]
* 5. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 871.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 869.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 867.]
* 6. KP: |
elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 865.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 865.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 863.]
* 7. KP: |
t. energia kisütése: 275 |
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 311% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 863.]
* 8. KP: |
elmormolod a 84. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 641 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
[-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 853.]
* 9. KP: |
elmormolod a 238. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új ében toboz. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 848.]
v 224 |
elmormolod a 224. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 848.]
v 15 447 6 |
elmormolod a 15. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új lótuszvirág. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 818.]
kre 226 1221 6 |
kreálsz a 226. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 vámpírfogat. [-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 816.]
p 74 232 6 |
használod a 74. pszi képességet |
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 5 vasérc molekuláit, előállítottál 5 ilkin ércet. [-50 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 811.]
m 2 2 2 |
mozogsz keletre, keletre, keletre |
[186,60] Továbbmész a város utcáján. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Raia híveié. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Találsz egy királyi emlékművet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Vlagyimir szobrát. Némelyek azt állítják, hogy Borax sereget kíván verbuválni a kalandozókból. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
Van itt egy királyi palota (651. épület.).
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-38 életerő).
(Továbbmész...) [187,60] Még mindig a városban vagy.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr híveié. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-41 életerő). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Van itt egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr első számú avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy mihlanil övet, egy natharion gömböt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy teriádbőr karkötőt és egy tleikan kesztyűt visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy rothadó borzalom trófea és egy kristálynyálka trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Hasítóbárd Krourm. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
(Továbbmész...) [188,60] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy részeg kalandozó. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megdöföd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany és egy gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1573 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 14, gyógyulás: 134, összesen: +120 ÉP}
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-36 életerő). [27 pontot használtál fel, van még 784.]
m 2 2 |
mozogsz keletre, keletre |
[189,60] A síkságot ritka erdő váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Marcho Ven-Saak egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár!
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a légirozmár fejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A légirozmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz.
Megvizsgálod a talajt. Friss mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Tirithiel. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: vérbeli zsoldos. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy mópat fatty trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-43 életerő).
(Továbbmész...) [190,60] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Találsz egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ősdentor. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 648 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3910 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz Gita D'Sycurral. Ő A Vándor felesége! Raia hírvivője az univerzumban. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hakamát, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy nap szimbólumot, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy teriádbőr karkötőt, egy Thargodan karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy Shengoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Friedurgonoma trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+8 életpont.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-46 életerő). [34 pontot használtál fel, van még 750.]
v 163 364 64 |
elmormolod a 163. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), aranyfecske (#283)
(186,60) királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433)
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, 26. többszemélyes kaland, Hasítóbárd Krourm (5581. kalandozó)
(188,60) részeg kalandozók (#187)
(189,60) grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), légirozmár (#94), Tirithiel (4796. kalandozó)
(190,60) 49. jellempróba, Tharr oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), ősdentor (#282), Gita D'Sycur (4721. kalandozó)
[364,64] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy ében sárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 632 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében sárkány fejét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (94 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében sárkány testét. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed az ében sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ében sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy vasérc, egy ezüstshuriken, egy arany és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17491 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1350, sebződés: 407, gyógyulás: 212, összesen: -195 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+544 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-45 életerő).
[-55 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [55 pontot használtál fel, van még 695.]
m 7 7 5 |
mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
[363,63] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra.
Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Genius Mátra vigyorog kajánul. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-30 életerő). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [362,62] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ragnar előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (adamantit) van! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sziklaskorpió lehet. Itt csata lesz.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 648 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sziklaskorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] 2970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy zafír sárkány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 625 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 69 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 97 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány óriási karmát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (91 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a zafír sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A zafír sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 14 arany, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és 3 vasérc. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17491 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1345, sebződés: 460, gyógyulás: 214, összesen: -246 ÉP}
Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-33 életerő).
(Továbbmész...) [361,63] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan tábort. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gordon Marlo előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-40 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Médzsik Hórsszal. Fairlight első számú avatárja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy kiképzői érdemérmet, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor vállpántot, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy ogre övet, egy örökkév. igazgyöngét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy Méniach kardját, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[35 pontot használtál fel, van még 660.]
kut 60 |
kutatsz 60 pontért |
Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Az egyik Thargodan savhurrikánt lő feléd, de rosszul célzott, és a sav mögötted marja szét a sziklákat. Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 631 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. 2396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 631, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nocsak, ez váratlan fordulat volt a szörnyek számára! Fölényesen mosolyogva, elveszed a Thargodan kincseszsákját. A következő kincseket találtad: egy varányszem és 3 arany. Egy Thargodan zsoldos védelmezi a vadászterületét.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 681 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
6495 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 681, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Az ocsmány lények egymással vitatkoznak, melyikük tépjen szét. A szörnyek már nem olyan bátrak, mint a csata kezdetén, látják, hogy méltó ellenfélre bukkantak. Egy Thargodan mágus jön feléd.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 633 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel kicsit megsebzed a Thargodan mágus jobb lábát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 120 életpontot sebeztél. 120 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a Thargodan mágus testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki a Thargodan mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mocsári penke és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 9089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1010, sebződés: 2, gyógyulás: 151, összesen: +149 ÉP}
A Thargodanok egyenként elteleportálnak, és csak egyetlen, óriási árnyalak marad. Egy sötét ölész készül a lemészárlásodra.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 669 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ölész testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sötét ölész jobb karját. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megkarcolod a sötét ölész testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sötét ölész karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A sötét ölész még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12792 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1269, sebződés: 107, gyógyulás: 207, összesen: +100 ÉP}
Mohón kutatod fel a Thargodanok kincsét. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken, egy ezüsttőr [ezüsttőr ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy ugh méreg [ugh méreg ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP], 4 arany és egy moa katalizátor. Jól megadtad nekik! Elégedetten távozol, mielőtt még néhány Rém megjelenne. [60 pontot használtál fel, van még 600.]
v 198 405 63 |
elmormolod a 198. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(361,63) Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Médzsik Hórsz (4206. kalandozó), Mnebolath (#237), Thargodan zsoldos (#310), Thargodan mágus (#318), sötét ölész (#314)
(362,62) Sheran oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely, sziklaskorpiók (#339), zafír sárkány (#329)
(363,63) Fairlight oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely
(364,64) ében sárkány (#327), térkapu (#452), nekrofun (#173)
[405,63] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (adamantit) találsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy küklopsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 641 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 lótuszvirágot. 3920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-45 életerő).
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 590.]
v 79 |
elmormolod a 79. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 580.]
ep 146 240 |
építed a 146. tárgyat 240 pontért |
Nekilátsz, hogy felépíts egy oltárt. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült az oltár. 180 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [240 pontot használtál fel, van még 340.]
h 145 |
használod a 145. tárgyat |
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erősödik, a szöveg a tudatalattidból jön: ősi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted időérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi időn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az időközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kőemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbűvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben.
- Ah, egy újabb oltár! Megdicsérlek, hű szolgám. [10 pontot használtál fel, van még 330.]
[406,64] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé.
Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.
Összefutsz Anna Bellával. Tharr lényének egy nagyobb része. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy örökkév. igazgyöngét, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy varkaudar szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy bosszantó apróság trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Anna Bella kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-42 életerő). [9 pontot használtál fel, van még 321.]
a 1253 2129 20 |
átadod az 1253. tárgyat a 2129. kalandozónak (20 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 20 csillezsályalevelet Anna Bella részére. [0 pontot használtál fel, van még 321.]
aa 1541 211 1139 |
átadod az 1541. tárgyat a 211. tárgyat az 1139. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 1 Arsa potrohgyűrűjét Anna Bella részére. Ok, sikeresen átadtál 3 sáfrányport Anna Bella részére. Ok, sikeresen átadtál 2 sámán gyógykenőcsöt Anna Bella részére. [0 pontot használtál fel, van még 321.]
aa 1137 148 326 |
átadod az 1137. tárgyat a 148. tárgyat a 326. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 1 varkaudar pálinkát Anna Bella részére. Ok, sikeresen átadtál 24 mocsári penkét Anna Bella részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ezüstdarabot Anna Bella részére. [0 pontot használtál fel, van még 321.]
in 5811 174 342 |
leírod az 5811. kalandozónak a 174. szörnyet a 342. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy dögkeselyű. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fagyöngy füzért. [0 pontot használtál fel, van még 321.]
in 5811 170 354 |
leírod az 5811. kalandozónak a 170. szörnyet a 354. tárgyat |
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy orgoró. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) degradátor váladékot. [0 pontot használtál fel, van még 321.]
in 5811 181 349 |
leírod az 5811. kalandozónak a 181. szörnyet a 349. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gnóm szolgáló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) lovagi tabardot. [0 pontot használtál fel, van még 321.]
* 1. BP: |
elmormolod a 160. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kőszem). [0 pontot használtál fel, van még 321.]
* 2. BP: |
kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 3 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 321.]
* 3. BP: |
elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 316.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]
18 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 311.]
* 4. BP: |
elmormolod a 84. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 641 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A varázslat kudarcot vallott. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
[-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 301.]
* 5. BP: |
energia fejlesztése 10 |
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] A befejezéshez még 245 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 271.]
* 6. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-39 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 231.]
tf 4 31 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 31 pontért |
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-40 életerő). [31 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 10, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 684 pontot. A következő körben tehát 884 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight személyes tanácsadója vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 511. fordulód.
Erő: |
68 (74) |
Szint: |
46 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
177 cm |
IQ: |
65 (74) |
Támadás: |
70 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
84 kg |
Ügyesség: |
58 (63) |
Védekezés: |
109 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
44/47 év |
Egészség: |
58 (64) |
Életpont: |
835/544 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
68 (79) |
Varázspont: |
2479/1409 |
Pénz: |
7371 arany |
Kép. pont: |
18 |
Tudatpont: |
21/0 |
Pszi pont: |
451/10 |
Halhatatlanság: |
4 % |
EFejl: |
174 |
Eddig összesen 5743 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 78496 TP-t kaptál. Jelenleg 14336749 TP-d van. A következő szinthez még 763251 TP szükséges. Trófeáid:
Shengoroth,
triklem drakolder,
bosszantó apróság. A 510. fordulódban 141158 arany került a bankszámládra. 141158 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
9 |
ökölvívás: |
5 |
szúrófegyverek: |
41 |
vágófegyverek: |
8 |
ütőfegyverek: |
3 |
dobófegyverek: |
33 |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
25 |
2. nyomkövetés: |
133 |
3. lopás: |
3 |
4. mászás: |
25 |
5. csapdakészítés: |
7 |
6. csapdaészlelés: |
12 |
7. gyógyítás: |
210 (+1) |
8. titkosírás: |
18 |
9. felderítés: |
32 |
10. szörnyidomítás: |
3 |
11. teológia: |
86 |
12. taumaturgia: |
161 |
13. szerencsejáték: |
6 |
14. versengés: |
23 |
15. zene: |
13 |
16. szörnyismeret: |
18 |
17. pszi: |
52 |
18. zárnyitás: |
2 |
19. vadászat: |
8 |
20. vitalitás: |
1 |
21. bányászat: |
43 |
22. úszás: |
14 |
23. csapatmunka: |
3 |
|
|
FEJLESZTÉSI PONTOK |
Felhasználatlan fejlesztési pont: 32 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), kísértetvarázsló (#424) (csak egyszer), Rém (#315) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
|
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
energiaburok (#239, 15 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) |
direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) |
igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) |
pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) |
elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid |
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) |
pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
20. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) |
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61) |
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) |
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
tűzeső (#61) |
>> |
kőkorszaki szaki (#109) |
|
jégoszlop (#231) |
>> |
noth szellem (#250) |
jégoszlop (#231) |
>> |
manaelementál (#290) |
|
|
|
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ocsmány féreg a molgan, semmisíts meg egyet. |
2.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
3.) A konkurrencia felkutatása mindig nehéz feladat. Most egy varkaudar varázslóval kell végezned. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(405,63) Leah oltár, érclelőhely, küklopszok (#337)
(406,64) Anna Bella (2129. kalandozó), aranyfecske (#283)