Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. aug. 15. 12h:34' EZ A 113. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD 114. játékheted kezdete: aug. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4357 |
* 1. KP: p 65 1 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 2. KP: h 313 0 0 | használod a 313. tárgyat |
h 305 | használod a 305. tárgyat |
tv | támadó/véd. varázslat |
tv 110 | támadó/véd. varázslat a 110. varázslatot |
tv 30 | támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
ve 108 100 | megveszed a 108. tárgyat 100 |
ve 343 100 | megveszed a 343. tárgyat 100 |
ve 176 50 | megveszed a 176. tárgyat 50 |
ve 111 1 | megveszed a 111. tárgyat 1 |
ee 95 99 125 | eladod a 95. tárgyat a 99. tárgyat a 125. tárgyat |
ee 124 892 198 | eladod a 124. tárgyat a 892. tárgyat a 198. tárgyat |
flh 18 176 | felt. lőfegyver haszn. 18 a 176. tárggyal |
m 6 | mozogsz nyugatra |
vd 10 | m 10 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Tüzet köpsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát a másikra ugrasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálmadár testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a halálmadár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 12 életpontot vesztettél. A halálmadár csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 898 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Tüzet köpsz. 33 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a khór darázs jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Tüzet köpsz. 34 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod a szőrlajhár jobb hátsó lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával gyilkos csapást mérve bezúzod a szőrlajhár bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a szőrlajhár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a szőrlajhár megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szőrlajhár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 294 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 16 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálmadár fekete tollú testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a halálmadár testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A halálmadár megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 11 életpontot vesztettél. A halálmadár néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 898 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a pókvadász testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát a másikra rohansz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálmadár farkát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a halálmadár bal szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a halálmadár csőrével. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 12 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A halálmadár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 898 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 35 életpontot sebeztél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted a gyilkos tetű testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gyilkos tetű megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gorombilla fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a gorombilla jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A gorombilla összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 35 életpontot sebeztél. A technokolin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Tüzet köpsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a karmazsin huhogó egyik csápját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 29 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát a másikra rohansz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a manifesztátor egyik karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A manifesztátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
vd 10 | m 10 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 31 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nektoraf fejét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf nyakát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a nektoraf bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a nektoraf fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Tüzet köpsz. 43 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
vd 10 | m 10 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Tüzet köpsz. 32 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 rézgolyó. Megsoroztad a sörényes ubuk bal oldalát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk sűrű sörényét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 619 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Tüzet köpsz. 28 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Többször meglövöd a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 619 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 17 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra rontasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a proteinfecske jobb szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával megütöd a proteinfecske jobb vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a proteinfecske testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet köpsz. 43 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával iszonyatosan megcsapod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a rájanyék testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 17 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Tüzet köpsz. 38 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával párszor keményen megütöd a sóhajtó dorony taraját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a sóhajtó dorony fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 32 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Megsoroztad a kaffogó hebrencs bal első lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával gyilkos csapást mérve bezúzod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a kaffogó hebrencs jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 17 életpontot sebeztél. Meglengetve a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Tüzet köpsz. 41 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 rézgolyó. Többször meglövöd az alpesi tehén testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén bal első lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az alpesi tehén bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Tüzet köpsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 14 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra támadsz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd az ork sámán bal lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 39 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a sóhajtó dorony jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [69,59] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy rambó bogár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Egy korinthai amőba les rád a sátor sötétjéből.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz. 19 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra rontasz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a korinthai amőba testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet köpsz. 36 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával iszonyatosan megcsapod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd az északi aurach bal első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [69,58] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő gorombilla nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Tüzet köpsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 8 2 1 | mozogsz északra, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [70,57] Még mindig az erdőben vagy.
(Továbbmész...) [71,56] Még mindig az erdőben vagy.
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 15 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért |
ARANYPIKKELY (415. TÁRGY) "Gyönyörű." Ez az első szó, amely eszedbe jut, ahogy kezedbe fogod, és közelebbről is szemügyre veszed ezt a színaranyból készült tenyérnyi sárkánypikkelyt. És milyen kellemesen, simogatóan meleg! A felületére vésett sárkány olyan élethű, hogy szinte várod, hogy megmozduljon. Elolvasod a hátára írt rejtélyes szöveget is: "Párosan jó élni. Ne aggódj, nemsokára kerül másik." Vajon mit jelenthet? Mikor beleakadt a kezed, még el akartad dobni, mint fölösleges, értéktelen holmit, most viszont elviselhetetlennek érzed már a gondolatát is, hogy valami baja essen. Gondosan bebugyolálva visszadugod a zsákod mélyére, és miközben továbbindulsz, jólesően figyeled az egész belsődben szétáradó meleget. [Megjegyzés: az aranypikkelynek nincs hatása a semleges kalandozókra, valamint azokra, akik épphogy jók ill. gonoszak (azaz csak néhány jellempontjuk van).] |
AZ ÉLET GYŰRŰJE (1166. TÁRGY) Ez egy ősi relikvia a Moák előtti mágikus korszakból. Egy díszes aranygyűrű, közepén egy hatalmas smaragddal. Állítólag maga Földanya készítette Nitlúvineknek, bajnokának, aki a Második Időtörést megállította. Az élet gyűrűje életpontodat és varázspontodat 100-zal, támadásodat 8-cal, sebzésedet 5-tel növeli meg. A gyűrű azonban egyúttal sebezhetővé is tesz - védettséged 5-tel csökken. Az Élet Gyűrűjének viseletéhez szükséges minimális szint 40. |
TÜKÖRPÁNCÉL (519. TÁRGY) A tükörpáncél egy mágikus vért, amely hihetetlen képességekkel ruházza fel viselőjét. Először is, tökéletesen immúnis leszel a kővé változtató pillantásra. Másodszor, kapsz +5 szerencsét és +5 felderítést. És persze a védettséged is jelentősen megnövekszik, szám szerint 22-vel. A tükörpáncél elkészítése hosszadalmas és fáradtságos folyamat, szükséges hozzá egy arx formázó minta, 15 kvazár, 10 ezüst, 20 tükör, 3 kőszem, 1 drakolder szem, 200 arany, valamint egy vaskohó és 150 TVP. A tükörpáncél mágikus aurájának elviseléséhez min. 20. szint szükséges. |
HOSSZÚ ÍJ (111. TÁRGY) A vapár ágat két smirglilevéllel ledörzsölve, és egy magszim belet ráerősítve, korszakalkotó találmányhoz jutsz: a hosszú íjhoz. Ehhez a KT 111 parancsot kell kiadnod, 50 pontért. A hosszú íjjal nagyon jól lehet célozni: 2-t ad a támadásodhoz. Sajnos a fanyilak nem jók a hosszú íjhoz lövedékként, mert túl rövidek, túl könnyűek. Fémhegyű nyilakat kell használnod. A KF 111 <nyíl sorszám> paranccsal adhatod meg, hogy éppen melyik nyilat akarod a hosszú íjhoz használni. A hosszú íjat automatikusan használod élelemszerzésnél, anélkül, hogy a nyilaid fogynának. |
HATTYÚTOLL (1222. TÁRGY) Ha legyőzöl egy hattyúkirályt, válogathatsz áldozatod tollai közül, melyiket is vinnéd magaddal. A legnagyobb tollakat nem választhatod, hiszen azok van, hogy méternyi hosszúak, be sem tudnád gyömöszkölni a hátizsákodba. De a kisebbek közül néhányat bátran magaddal vihetsz, nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kimetszed a hattyú testéből. A puha pihés tollak talán jók lesznek még valamire a jövőben. |
Erő: | 20 (33) | Szint: | 18 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 20 (23) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 16 (21) | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 25 (30) | Életpont: | 444/444 | Jellem: | jó (33) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 (27) | Varázspont: | 249/45 | Pénz: | 14983 arany | Kép. pont: | 6 |
Pszi pont: | 41/25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 19 | ütőfegyverek: | 17 (+1) |
lőfegyverek: | 19 | dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: Trákin csákánya (#367) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -8.); rézgolyó (#343) (9 -13.); nyílvessző (#108) (14 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
71,56 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 158 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 5 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 31 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. taumaturgia: | 9 (+1) |
10. versengés: | 2 | 11. zene: | 2 | 12. szörnyismeret: | 1 |
13. pszi: | 5 | 14. zárnyitás: | 1 | 15. vadászat: | 5 |
16. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 25 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 15 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé! |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
13, 14, 53, 192. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 448, az összesen kapott pontszám: 62600. (összesen ölhető: 966 ) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 10 | fekete gyöngy (#99) | 4 | mandibulapenge (#125) | |||
12 | rókafarok (#124) | 3 | spiritusz (#170) | 10 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
68 | arany (#50) | 5 | angyalok gyűrűje (#529) | 3 | aurach fog (#657) | |||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | evaporőr háj (#105) | 3 | hattyútoll (#1222) | |||
1 | hosszú íj (#111) | 1 | kaja (#2) | 2 | karbin plazma (#199) | |||
20 | kerek kő (#19) | 1 | lapockacsont (#33) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
3 | ragasztó (#83) | 88 | rézgolyó (#343) | 4 | szárnyas hernyó (#69) | |||
6 | tolmokov-koktél (#351) | 4 | vashegyű nyíl (#176) | 7 | vízionár szem (#102) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) |
68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | |
55 | |
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|