50. forduló, 52. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 19. 10h:05'
EZ A 114. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD
115. játékheted kezdete: aug. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,-45] koordinátán.
Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy démontetű fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kőkéssel alaposan megvágod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a démontetű csáprágóját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A démontetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 190.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

d 651 eldobod a 651. tárgyat
Elhajítasz 1 rinóbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

d 70 7 eldobod a 70. tárgyat (7 darabot)
Elhajítasz 7 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

d 85 4 eldobod a 85. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

a 135 3379 8 átadod a 135. tárgyat a 3379. kalandozónak (8 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 8 gyöngymangót Hasszán részére. [5 pontot használtál fel, van még 185.]

fkt 2084 1 felt. készítesz a 2084. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

ba 124 nem támadod a 124. szörnyet
BA 124 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

t 956 támadod a 956. szörnyet
FT 956 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy piromenyét! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a piromenyét farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Nincs időd félrehajolni. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a piromenyét izzó bundáját. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor megcsapod a piromenyét farkát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}


m 8 8 mozogsz északra, északra
[71,-46] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megcsapod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy csontváz áll veled szemben.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a csontváz jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy láplidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " I't LyáRRtam - Buldózer " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Xantorg lábát masszírozza. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [71,-47] Amerre csak a szem ellát, dombok. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rőtmanó berzerker lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot a másikra ugrasz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor megcsapod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rőtmanó kacagány. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy autentikus vámpír. Amikor elhal a zaj, előmászol. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ezen tábla mondá tova, itten Nessy alapíta, mások vagyona gazdáját, a Mesterek Bandáját! " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Borzas Ámlin lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Vándor! Tudd meg: te most a törpék szent hegyét járod! - Vashegyek Nemzete " A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Jöttek a hősök, s futott a galád Quwarg, ki fölött tort ül a halál <<Vasalt Bunkók>> " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy szürke kastély (551. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A gyűlölet tesz legyőzhetetlen ellenféllé az ellenségünk szemében. Nightmare. " [16 pontot használtál fel, van még 169.]

go 41 gonoszkodsz: 41
Elkapod a kölyköt, és mosolyogva átnyújtod a lihegő trollnak. Az valami köszönésfélét mormol, majd megragadja a kölyök grabancát. Hátat fordítasz, és befogod a füled, hogy minél kevésbé halld, amint a troll alaposan elveri a sipítozó gyereket. Vajon képzelted csak a csontok recsegését? (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 159.]

be 551 bemész az 551. épületbe
Rövid habozás után odalépsz a mintás kapuhoz, és bekopogtatsz. Nyikorogva nyílik ki egy oldalajtó, és egy vörösen izzó szemű lidérc jelenik meg! Hátrahőkölsz, mire a lidérc közelebb suhan. Mögötte újabb vöröslő szempárok jelennek meg! Bekopogtatsz, mire elősuhan a lidérc. Még mindig borzongva, de követed a gróf színe elé. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. A gróf mosolyog, amikor elmondod, hogy megtaláltad a rejtekhelyet. [210 tapasztalati pontot kaptál.] - Itt van a negyedik ektoplazma, ha minden igaz, egy élő szintszívóban! Ne rettenj meg a feladattól, ha visszatérsz a négy darab ektoplazmával (akár itt szerzed meg, akár máshol) akkor tied a varázslatos védőgyűrű! - látod, hogy ez a térkép, az előző hárommal ellentétben, egy romvárost ábrázol.

4
3 12
10
2
11
1
6 5
13 15
14
7
16
8 9
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 36. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 21, délre 27 mérföldre található.

Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
A gróf mosolyog, amikor elmondod, hogy megtaláltad a rejtekhelyet. Elrakja a kért tárgyakat. [240 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 smaragd védőgyűrű. (ld. enc.)] Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 154.]

kf 223 kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[70,-48] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy gyilkos tetű. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvagdalod a gyilkos tetű jobb hátsó lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megvágod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy csontlepke.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontlepke bordás testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel kilukasztod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 146.]

go 37 gonoszkodsz: 37
Miféle isten az, amelyiknek a papjai virágszedéssel töltik az idejüket?! Ez tűrhetetlen! Miután könnyedén végeztél az öreggel, átkutatod a holmiját. Csupán egy mocsári penke van nála és egy szem szimbólum, de az megégeti a kezedet, amikor megérinted, sajnos azt itt kell hagynod. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mocsári penkét. [10 pontot használtál fel, van még 136.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[70,-49] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívői építették. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy móleon. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a móleon jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel alaposan megvágod a móleon fémes gerincét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontszablyával párszor kilyukasztod a móleon egyik karját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A móleon gyenge döfése nem tudott megsebezni. A móleon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szintszívó. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,-50] Még mindig hegyvidéken vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy hóhérbimbót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy csontlepke! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a csontlepke testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy élőholt mirg.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szintszívó volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [69,-51] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy púdersziklát. Látsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő sebesült szeppent rákfatty mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szeppent rákfatty fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel megvagdalod a szeppent rákfatty bal első lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy élőholt mirg.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg farkát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a jobb válladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szintszívó. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 109.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[69,-52] Még mindig dombos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy szikla mögé rejtőzöl. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szintszívó. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [69,-53] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy evaporőr. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az evaporőr jobb oldalát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod az evaporőr testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz jobb vállát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt mágus. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 93.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[70,-53] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a mélységi grittang testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontszablyával párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy szintszívó. Amikor elhal a zaj, előmászol. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,-54] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a zombi foszladozó testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy autentikus vámpír. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 77.]

kt 90 1 elkészíted a 90. tárgyat (1 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

kt 78 1 elkészíted a 78. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 mászókarmot. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 57.]

f 34 kísérletezel a 34. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Hosszú idő telik el... Kitaláltad, hogyan építhetnél fedett vermet. (ld. enc.) 54 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 47.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 46.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 16 fejleszted a 2. tulajdonságodat 16 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön.

[16 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-8 életerő.) Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-14 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 190 pontot. A következő körben tehát 220 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SMARAGD VÉDŐGYŰRŰ (223. TÁRGY)
Ez az aranygyűrű, közepén egy csillogó smaragdszilánkkal, mágikus erővel bír. Amíg hordod, mágikus aurát von köréd, ezáltal kettőt adva a védekezésedhez és a szerencsédhez. Ahhoz, hogy felvedd, a KF 223 parancsot kell kiadnod.

FEDETT VEREM (219. SZÖRNYCSAPDA)
Ez az egyik legelemibb csapda. Síkságon, bozótban, dombvidéken és alacsonyhegységben használhatod. A FOG <szörny> 219 parancs teljesülésekor egy nagy vermet ásol (ehhez persze kell egy ásó is!), majd gallyakat gyűjtesz, és letakarod, álcázod. Ezután a szörnyet megpróbálod belehajkurászni/belecsalni (az, hogy te futsz a szörny előtt, vagy ő előtted, a méretétől és az étvágyától függ). Ha sikerrel jársz, a lény belezuhan a verembe! Ezzel a csapdával kisebb lényeket, és olyanokat, amelyek repülnek, nem tudsz befogni, mert nem szakad be alattuk a csapda. Intelligensebb szörnyeket is elfoghatsz így. A TVP költség (ásás, befedés, csalogatás) 24 TVP. Nagyon nagy/erős/ügyes szörnyek ki tudnak mászni a veremből, mielőtt még kötelet vetnél rájuk.

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 51. fordulód.

Erő: 12 Szint: 14 Merészség: 1/1 Magasság: 183 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 12 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 13 Életpont: 176/146 Jellem: gonosz (35) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 (15) Varázspont: 151/20 Pénz: 512 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 25/11
Eddig összesen 413 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 053 TP-t kaptál. Jelenleg 56 256 TP-d van. A következő szinthez még 18 744 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, rőtmanó berzerker, ragyás burástya.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 vágófegyverek: 19/35 (+20%) ütőfegyverek: 2/98
dobófegyverek: 13/32 (+21%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) max. 1 db (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
71,63 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 93

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 169 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/104 (+100%) 2. nyomkövetés: 13/99 (+45%) 3. csapdakészítés: 5/5
4. csapdaészlelés: 1/58 5. gyógyítás: 14/70 6. titkosírás: 1/64
7. felderítés: 1/78 8. teológia: 3/70 9. taumaturgia: 7/73 (+6%)
10. zene: 1/0 11. szörnyismeret: 3/52 (+33%) 12. zárnyitás: 7/108
13. vadászat: 2/37 14. bányászat: 10/97 (+55%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz dárdát (#10) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 6 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1 darabot, csak egyszer), vaskardot (#2084) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
tintacsiga (#74), zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), piromenyét (#99), élőholt mirg (#135), manaelementál (#290), Jerome (#956) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
vízionár (#66), rájanyék (#58), ismeretlen (#9089), félelem-járó (#56), technokolin (#50), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), manifesztátor (#124), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp;

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Rombolj porig egy világítótornyot. (teljesítve)
3.) Végezz ki egy békésen legelésző alpesi tehenet, ne adjon több tejet! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 170, 175.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 97 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 9285.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 8 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 303 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bőrpáncél (#51) $1 bőrsisak ($57)
1 * boszorkánykendő (#1697) 1 * bronzsisak (#88) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78) 2 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzkard (#2083) $1 csontkés ($11) 1 csontpálca (#329)
1 * csontszablya (#64) 1 esszenciakristály (#350) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) $1 rézgolyó ($343)
2 ubuk dobónyíl (#138) 20 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 borostyán függő ($162) 1 * denevér szimbólum (#140) 1 * Eldaran karkötője (#373)
1 + nap szimbólum (#141) 1 * saválló fülbevaló (#1552) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 1 ¤ deus ex machina (#1)
1 fáklya (#36) 1 fenőkő (#1618) 1 fülemüle síp (#1576)
1 fűszerkeverék (#1170) 3 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615)
1 kötél (#92) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 tudás gyöngye (#522) 1 + tüskecsapda (#242) 2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
3 + aranyló ugarhéj (#100) [bennük 25 csepp tinta (#101), fér még: 5]
5 éjurna (#2368) [bennük 23 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 27]
1 fűszertartó (#210) [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 sullár hólyag (#168) [benne 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 0]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 29 csepp ugh méreg (#166), fér még: 7]
3 + vizestömlő (#3) [bennük 22 korty víz (#27), fér még: 38]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$3 acélpengőke ($231) 1 alligátorbőr (#661) 1 álompor (#396)
$3 aurach fog ($657) 1 bordacsont (#16) 3 csillezsályalevél (#1253)
4 csuklyavirág (#133) $1 dorony tüdő ($212) 3 + dözmöng szív (#122)
$1 evaporőr háj ($105) 2 fémrúd (#104) 1 halálvirág (#2371)
2 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24) 1 liumbe hajtás (#655)
51 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 mocsári penke (#148)
1 mutáns csont (#331) $3 nektoraf faggyú ($667) 6 óndarab (#85)
20 pirkit (#153) 6 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124)
2 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14) 1 szulfin (#676)
2 téfea-agy (#172) 1 trikornis szarv (#198) 2 vadász tatu bőr (#15)
2 varányszem (#30) $1 varkaudar csont ($1113) 6 + vasérc (#152)

Összsúly: 56.60 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dárda (#10) 8 gyöngymangó (#135) 4 óndarab (#85)
7 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651) 4 szvó-ektoplazma (#151)
6 tigroszlán fog (#63) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 bomló esszencia (#2367) 1 csuklyavirág (#133) 1 evaporőr háj (#105)
1 fémrúd (#104) 4 madártoll (#112) 1 mászókarom (#78)
1 mocsári penke (#148) 2 pirkit (#153) 1 rőtmanó kacagány (#714)
1 smaragd védőgyűrű (#223)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

68 69 70 71 72
-55
-54
-53
-52
-51
-50
-49
-48
-47
-46
-45
-44
(69,-53) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, evaporőrök (#69), csontváz (#48)
(69,-52) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Leah oltár, 40. jellempróba
(69,-51) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, szeppent rákfatty (#186), élőholt mirg (#135)
(70,-53) Sheran oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), mélységi grittangok (#103)
(70,-50) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135)
(70,-49) vaskohó (#155), Elenios oltár, világítótorony (#156), érclelőhely, móleon (#68)
(70,-48) gyilkos tetű (#116), csontlepke (#746), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 37. jellempróba, vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely
(71,-54) zombi (#49), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(71,-47) rőtmanó berzerker (#369), szürke kastély (#551), Tharr oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), 41. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(71,-46) mélységi grittang (#103), csontváz (#48), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), 35. jellempróba, Leah oltár
(71,-45) démontetű (#15), piromenyétek (#99)

Üzenet küldése a karakternek