TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2009. dec. 7. 9h:44'
EZ A 55. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD
56. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX
|
SUDÁR VIRÁG KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,107] koordinátán.
A táborozás 1. napján Joachim Siegheil megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. Azonnal kiáltozni kezdesz: "Tolvaj, fogják meg!" A városi őrök rövidesen kézrekerítik a fickót, és magukkal viszik.
A 3. napon egy fekete, copfos hajú, félszemű kobudera férfi lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Azonnal kiáltozni kezdesz: "Tolvaj, fogják meg!" A városi őrök rövidesen kézrekerítik a fickót, és magukkal viszik. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. A harci mágusok rendjének tapasztalt mágus rangú tagja. Egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy Khór kesztyűjét, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy lidérckoronát, egy ónix masszavadítót, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy tleikan hadúr trófea, egy szőrös azuka trófea és egy kreiton idéző trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát tart. Hátasállata egy tangi óriásféreg! Érzékeled auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kragoru Sutora. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ).
Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja előtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, első pillantásod a trónra, és a rajta ülő koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekből tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két őrszem, akiket a kapunál lesből kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen.
Varázserőd regenerálódik. (+48 varázspont.) A lottó 845. hetének nyerőszámai: 28, 1, 2. 10 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 20 arany nyereményt kapsz. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 88 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy orgyilkos nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 195.]
h 201 |
használod a 201. tárgyat |
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 191.]
ea 16 1 |
eladod a 16. tárgyat 1 |
Eladtál 1 bordacsontot. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 191.]
ea 168 6 |
eladod a 168. tárgyat 6 |
Eladtál 6 sullár hólyagot. 42 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 191.]
ea 170 17 |
eladod a 170. tárgyat 17 |
Eladtál 17 spirituszt. 17 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 191.]
ea 242 1 |
eladod a 242. tárgyat 1 |
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 191.]
ea 237 3 |
eladod a 237. tárgyat 3 |
Eladtál 3 tankány karmot. 30 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 191.]
ea 225 2 |
eladod a 225. tárgyat 2 |
Eladtál 2 orgyilkos tőrt. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 191.]
bb 2 14 |
beraksz a bankba a 2. tárgyat (14 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 14 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 191.]
bb 34 1 |
beraksz a bankba a 34. tárgyat (1 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 1 ásót. [0 pontot használtál fel, van még 191.]
d 36 |
eldobod a 36. tárgyat |
Elhajítasz 1 fáklyát. [0 pontot használtál fel, van még 191.]
d 92 |
eldobod a 92. tárgyat |
Elhajítasz 1 kötelet. [0 pontot használtál fel, van még 191.]
m 4 4 3 |
mozogsz délre, délre, délkeletre |
[97,108] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " High Density sivatag. VIGYľZAT, a homok kincseket rejt!!! " Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt erődítményt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Hősök csarnokat. (ld. enc.)
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
(Továbbmész...) [97,109] Szűnni nem akar a zöld síkság.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " High Density sivatag. VIGYľZAT, a homok kincseket rejt!!! " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Észreveszel egy szent tölgyfát. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Eszel valamit. (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 8 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Liallannal. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
(Továbbmész...) [98,110] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Úgy gondolod, hogy a közeledő sullár nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a sullár bal első lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sullár farkát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a sullár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár feléd rúg, de nem talál el. A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 496 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 161.]
h 313 |
használod a 313. tárgyat |
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 161.]
m 3 3 3 |
mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
[99,111] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nektoraf. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a nektoraf jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a nektoraf fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mancsával a nektoraf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 53 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. (ld. enc.) 699 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [100,112] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Továbbmész...) [101,113] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy süvítő rája. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a süvítő rája testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a süvítő rája testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 442 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 121.]
h 313 |
használod a 313. tárgyat |
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +70 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 121.]
m 4 5 5 |
mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
[101,114] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő sullár nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a sullár testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár jobb hátsó lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megpöccinted a sullár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 496 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Továbbmész...) [100,115] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.
(Továbbmész...) [99,116] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sullár közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a sullár lihegő pofáját. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sullár hatalmas testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a sullár jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a sullár szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 496 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 91.]
h 313 |
használod a 313. tárgyat |
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +16 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 91.]
szk 111 |
keresed a 111. szörnyet |
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 91.]
h 147 |
használod a 147. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 88.]
kut 50 |
kutatsz 50 pontért |
Keresni, kutatni kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [50 pontot használtál fel, van még 38.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 8 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért |
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 16, 10.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 189 pontot. A következő körben tehát 219 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
HŐSÖK CSARNOKA (496. ÉPÍTMÉNY)
A helytartói palota előtti téren irdatlan sátrat húztak fel a varkaudarok. Talán irtóznak attól, hogy az ellenség házában rendezkedjenek be, de az is lehet, hogy a palota egyszerűen nem alkalmas arra, amire ez az építmény szolgál. Körbejárod, és minden irányból alaposan szemügyre veszed. A sátrat fa váz merevíti, és cserzett állati bőrök alkotják a külső palástját, a bejárat mellé, két oldalról egy-egy dicsőségkopját tűztek. Legyzött királyi lovagok fejét döfték át, és fűzték rájuk. Eléggé undorító korpusz, de hát a varkaudarok már csak ilyenek. A sátor csúcsán egy pusztító lándzsa mered az ég felé, amire egy keskeny, vörös selyemcsíkot kötöttek. Megtudod, hogy ez a Romboló törzsének jelzése. |
NEKTORAF (355. SZÖRNY)
Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás. |
NEKTORAF FAGGYÚ (667. TÁRGY)
A nektoraf bőréről lekapargatva a dús faggyút, félreteheted egy tetszőleges koszos edénybe vagy üvegcsébe, nem lesz semmi baja a dús zsiradéknak. Hogy mire jó? Hát, enni azt biztos nem... |
KARAKTERLAP
Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia hittérítője vagy. Ez az 51. fordulód.
Erő: |
11 (16) |
Szint: |
15 |
Merészség: |
10/10 |
Magasság: |
156 cm |
IQ: |
19 |
Támadás: |
20 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
81 kg |
Ügyesség: |
15 (18) |
Védekezés: |
26 |
Menekülés: |
40 % |
Életkor: |
20/20 év |
Egészség: |
14 |
Életpont: |
215/215 |
Jellem: |
jó (113) |
Tul. pont: |
23 |
Szerencse: |
18 (22) |
Varázspont: |
278/144 |
Pénz: |
665 arany |
Kép. pont: |
11 |
|
|
Pszi pont: |
6/6 |
|
|
|
|
Eddig összesen 316 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2629 TP-t kaptál. Jelenleg 79846 TP-d van. A következő szinthez még 40154 TP szükséges. Trófeáid:
ryuku futárbérenc,
élőholt quwarg,
quwarg harcos. A 1. fordulódban 32000 arany került a bankszámládra. 34880 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ütőfegyverek: |
17 |
lőfegyverek: |
15 |
|
|
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
3 |
2. nyomkövetés: |
10 (+1) |
3. mászás: |
1 |
4. csapdakészítés: |
4 |
5. csapdaészlelés: |
1 |
6. gyógyítás: |
1 |
7. titkosírás: |
1 |
8. felderítés: |
4 (+1) |
9. teológia: |
2 |
10. taumaturgia: |
9 |
11. szörnyismeret: |
2 (+1) |
12. pszi: |
1 |
13. vadászat: |
1 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
segítesz max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
|
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
méregsemlegesítés (#14) |
feltámadás (#168) |
|
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Raia papjait nem lophatja meg senki: imádkozz úgy, hogy csapdakészítésed legalább 6. szintű! |
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595)
(97,108) oltár, erődítmény (#488), Hősök csarnoka (#496)
(97,109) Raia rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Leah oltár, Liallan (4032. kalandozó)
(98,110) sullárok (#101), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár
(99,111) 25. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, tetemember (#123), nektoraf (#355)
(99,116) sullárok (#101), Leah rúnaköve
(100,112) 34. jellempróba
(100,115) oltár
(101,113) süvítő rája (#113), patak, 43. jellempróba
(101,114) sullárok (#101), Leah rúnaköve, patak, 21. jellempróba, Leah oltár