50. forduló, 52. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 6. 12h:02'
EZ A 594. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD
595. játékheted kezdete: szept. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,-2] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot. A játékvezető átadott Neked 1 krónikát.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+11 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+100 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy fabontó szójer nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre rohansz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a fabontó szójer nyakát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A fabontó szójer állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed a fabontó szójer barna testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A fabontó szójer kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a fabontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 fabontót. 184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 219.]

* 1. KP: v 1 2 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 214.]

ba 124 nem támadod a 124. szörnyet
BA 124 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

kf 182 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat
Elrakod a bronzhegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

kf 1553 2 kézbeveszed/felveszed az 1553. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a bronzpajzsot, majd a bal kezedbe veszed a méregfogat. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

f 15 kísérletezel a 15. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz bunkósbotot. (ld. enc.) 13 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 204.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Telik múlik az idő... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy bronzsisakot. (ld. enc.) 109 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 194.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[97,-2] Fák, mindenütt csak fák. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy lajhárlord került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a lajhárlord bal lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal megdöföd a lajhárlord testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A lajhárlord lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A lajhárlord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 lajhár csontot. 675 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 34, gyógyulás: 9, összesen: -25 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [96,-2] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy manifesztátor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal eltalálod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a manifesztátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. (ld. enc.) 372 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 13, gyógyulás: 7, összesen: -6 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,-2] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy karmos tankány került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Méregfoggal megérinted a karmos tankány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 46, gyógyulás: 9, összesen: -37 ÉP}

Látsz egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 164.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[94,-2] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy Quirov nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Quirov jobb vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a Quirov testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A Quirov megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Quirov jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a Quirov bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Quirov száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szereztél 67 aranyat. 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Találkozol egy kopasz, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított goldugar. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Mentális auráját felismered, semleges jellemű az alávaló.
Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Otthagyod a másik kalandozót.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi táborát. A bőre kreolszínű. Raia felszentelt papja. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Tisztán érzed auráját: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Találkozol egy kopasz, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea ékesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult.
Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Továbbmész.

(Továbbmész...) [93,-2] Folytatod sétádat a házak közt. A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen északra 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével párszor kilyukasztod az útonálló testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 98 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [20 pontot használtál fel, van még 144.]

be 578 bemész az 578. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Röviden mesélsz kalandjaidról.
- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. - Nem is tudod elképzelni, mekkora szolgálatot tettél városunknak. Tudunk egyéb feladatot is adni! [133 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 25 arany.] A várostól északra fekvő királyi vadász tatu tenyésztelepet mostanában sötét gnómok fosztogatják. Nagyon jó lenne, ha utánanéznél a dolognak. Állítólag egy elhagyott tanyaházban rejtőznek, íme a térképe.

12
9 6
5
8 7
11 10
3 2 4
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 46. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 3, északra 18 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 139.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[92,-3] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledő orgyilkos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 372 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy sötét kastplom (569. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 129.]

be 569 bemész az 569. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Az uram már vár! - majd int, hogy kövesd. A teremtmény ismerősként üdvözöl, majd hellyel kínál. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Kitűnő! - mondja. - Tehát sikerrel jártál. Jutalmad nem marad el! [133 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 10 arany.] A környéket gonosz trikornisok fosztogatják. A vezérüket látták már a várostól délnyugatra, délre és délkeletre is. Hozd el nekünk a szarvát, bizonyítva, hogy a jó oldalt szolgálod! [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 3 gonoszságpont jár.] Elhagyod a kastplomot. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Kitűnő! - mondja. - Tehát sikerrel jártál. Jutalmad nem marad el! [166 tapasztalati pontot kaptál. (+3 gonoszság.)] Borzalmas dolog történt. Rendünk szent jelvényét, egy jogart elraboltak a város közepén, a palotában pöffeszkedő semmirekellők. Nagyon hálásak lennénk, ha visszaszereznéd az elveszett ereklyét! Íme egy térkép, segítségképp.

9 8
7
11 12
15 13
10
14
3 5
6
1 2 4
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez az 50. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 3, délre 3 mérföldre található.

Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 124.]

m 3 mozogsz délkeletre
[93,-2] Folytatod sétádat a házak közt. A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen északra 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [10 pontot használtál fel, van még 114.]

be 50 bemész az 50. titkos labirintusba
Éjszaka közelíted meg a palota melléképületét, ahol állítólag a NODONROD jogarát őrzik. A bejárat körül minden csendes! Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklya nélkül sajnos az orrodig sem fogsz látni, ezért elhalasztod a dolgot későbbre.

lm 3 5 6 mozogsz 3 5 6
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

lm 7 8 9 mozogsz 7 8 9
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

lm 10 15 1 mozogsz 10 15 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[92,-3] Még mindig a városban vagy.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy sötét kastplom (569. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 104.]

be 569 bemész az 569. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Az uram már vár! - majd int, hogy kövesd. A teremtmény ismerősként üdvözöl, majd hellyel kínál. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Röviden beszámolsz kudarcodról. A lény iszonyatosan dühös lesz, és csak hajszál híja, hogy nem büntet ott helyben halállal. Gyengén makogsz, hogy megpróbálsz jobban teljesíteni, mire a csuklyás gyorsan kivezet. Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 99.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 98.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 55 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 58.]

tf 2 28 fejleszted a 2. tulajdonságodat 28 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 27 TVP-t kell elköltened.]

[28 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 189 pontot. A következő körben tehát 219 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG NAPKÖVE (2089. TÁRGY)
Az örökkévalóság ékszerek legújabb gyöngyszeme ez a selymes fehér színben tündöklő, aranyszínűen irizáló, gyönyörű ékkő. A képességei erősebbek minden korábbi örökkévalóság ékszernél. Speciális ékszerként KF-elhető, így nem foglalja a helyet más kitűzőid elől. Viselésekor kapsz +120 max. ÉP-t, +120 max. VP-t, +5-öt minden tulajdonságodra, +11 támadást, ezenkívül kör elején jelentősen több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +6 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

BUNKÓSBOT (9. TÁRGY)
Ha a vadász tatu bőrét vízbe mártod, rátekered egy botra, és megvárod, amíg megszárad, egy nagyon kemény végű ütőfegyvert kapsz, a bunkósbotot. E masszív fegyver sebzése 2d4+2, készítése a KT 9 paranccsal, 12 pontért történik.

BRONZSISAK (88. TÁRGY)
A bronz felfedezése után magától adódik egy csomó új felfedezés - ezek egyike a bronzsisak. A bronzsisakot természetesen bronzból kell kikalapálnod, kőkalapáccsal. Ehhez szükség van 2 ón- és 2 rézdarabra, meg persze egy olvasztókemencére. Ha mindez adott, a KT 88 parancs hatására, csekély 45 pontért elkészül ez a 3-as védettséget adó sityak.

MANIFESZTÁTOR NYÚLVÁNY (214. TÁRGY)
Ha nagy nehezen sikerül leölnöd egy manifesztátort, kivághatod a nyúlványát. Ez fontos alkotóelem az eltűnéssel kapcsolatos varázslatokhoz és varázsitalokhoz.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah követője vagy. Ez az 51. fordulód.

Erő: 20 (26) Szint: 14 Merészség: 6/5 Magasság: 115 cm
IQ: 12 (17) Támadás: 24 Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 10 (17) Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 17 (22) Életpont: 303/216 Jellem: gonosz (15) Tul. pont: 13
Szerencse: 16 (22) Varázspont: 154/20 Pénz: 1252 arany Kép. pont: 16
Eddig összesen 242 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 965 TP-t kaptál. Jelenleg 52 781 TP-d van. A következő szinthez még 22 219 TP szükséges. Trófeáid: trikornis, ragyás burástya, rőtmanó berzerker.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 14 vágófegyverek: 4 ütőfegyverek: 2
lőfegyverek: 10

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -4.); kerek kő (#19) (5 -6.); mérgezett tüske (#23) (7 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
92,52 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 10 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 13
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. szerencsejáték: 1 11. versengés: 3 12. szörnyismeret: 2
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 3 15. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> ismeretlen (#10)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

Összsúly: 104.83 kg Megterheltség: 79%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 42 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 2 orgyilkos tőr (#225) 1 trikornis szarv (#198)
8 vadász tatu bőr (#15) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
113 arany (#50) 3 álompor (#396) 3 fabontó (#106)
2 lajhár csont (#236) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96 97 98 99
-4
-3
-2
-1
(92,-3) sötét kastplom (#569), orgyilkos (#131)
(93,-2) helytartói hivatal (#578), bank (#581), 16. többszemélyes kaland, útonálló (#130), az 50. labirintus bejárata
(94,-2) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), Quirov (#975), egy kobudera férfi, egy gnóm férfi, egy törpe férfi
(95,-2) karmos tankány (#137), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 36. jellempróba
(96,-2) 28. jellempróba, Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manifesztátor (#124)
(97,-2) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), lajhárlord (#757)
(98,-2) fabontó szójerek (#71)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ha valakinek kinő egy egyéb szakértelme 1-es szinten, és van beKFelve olyan tárgya, ami erre a szakértelemre bónuszt adna, előtte azt a tárgyat a program automatikusan kiKFeli, hogy a tárgy adta bónusz ne romoljon el. Ezután az adott tárgyat a játékosnak vissza kell KFelnie.
* - Javítottuk a Trákin csákányak működését a csatornától nyugatra.
* - A KT-ba beajánláshoz, azaz a BEAJ parancshoz már nem kell egy mezőn állnia a két karakternek. Azok a KT-k, akiknek megvan az Új remény - új élet (369) KT-képesség, ha akarják, ingyen lecserélhetik, ha írnak a Játékvezetőnek.

Üzenet küldése a karakternek