Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 17. 15h:28' EZ A 509. JÁTÉKHETED, 509. FORDULÓD 510. játékheted kezdete: jan. 19. A következő fordulódat legkorábbana 510. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3316 SZÁMLA : XXXX |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-26 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 738 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 138 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvagdalod a fekélyes hernyó testét. Kritikus ütés! (4 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. A fekélyes hernyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel többször eltalálod a fekélyes hernyó széles száját. (4 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 109 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a fekélyes hernyó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-46 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
12850 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2375, sebződés: 392, gyógyulás: 324, összesen: -68 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 78. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot az 53. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (3 darabot) |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 161. varázslatot az 59. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal a 613. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 64. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1271. tárgyat |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
im 0 2 | imádkozol |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 480 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a harcos hárpia szélfútta haját. Kritikus ütés! (7 támadással 846 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 130 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigvagdosod a harcos hárpia jobb lábát. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a harcos hárpia megcsapja a fejedet. (2 támadástól 288 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 53 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a harcos hárpia testét. (3 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 128 életpontot sebeztél. 60 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a harcos hárpia bal karját. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. A harcos hárpia néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 54 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 15 madártollat. 13321 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2187, sebződés: 651, gyógyulás: 356, összesen: -295 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár testét. (7 támadással 532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 120 életpontot sebeztél. 120 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 császári kesztyű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 0, gyógyulás: 242, összesen: +242 ÉP}
ftv 51 565 | felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot az 565. szörnyet |
ftv 266 565 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot az 565. szörnyet |
kb 112 200 | kiveszel a bankból a 112. tárgyat (200 darabot) |
kb 927 2 | kiveszel a bankból a 927. tárgyat (2 darabot) |
bb 312 40 | beraksz a bankba a 312. tárgyat (40 darabot) |
a 269 1625 10 | átadod a 269. tárgyat az 1625. kalandozónak (10 darabot) |
a 108 1625 5 | átadod a 108. tárgyat az 1625. kalandozónak (5 darabot) |
hu 903 135 292 | hulladék: 903 135 292 |
hh 504 | használod az 504. tárgyat |
fkt 925 10 | felt. készítesz a 925. tárgyat (10 darabot) |
im 381 | imádkozol |
v 381 58 50 | elmormolod a 381. varázslatot |
fvh 37 | felt. varázslat haszn. 37 |
ftv 50 33 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 33. szörnyet |
ftv 50 37 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 37. szörnyet |
h 886 | használod a 886. tárgyat |
m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy életpajzs varázst. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a ro'galhal kísértet testét. (7 támadással 783 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 134 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigvagdosod a ro'galhal kísértet bal lábát. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a ro'galhal kísértet testét. (5 támadással 540 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 128 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a ro'galhal kísértet bal karját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. A ro'galhal kísértet kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
13344 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2076, sebződés: 237, gyógyulás: 342, összesen: +105 ÉP}
(Továbbmész...) [258,96] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy bo'adhun éjhozó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 1601-1750.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 512 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (43 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 612 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 133 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 111 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 84 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (4 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 129 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A fényaura 13 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 85 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 82 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a bo'adhun éjhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
15273 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1894, sebződés: 405, gyógyulás: 199, összesen: -206 ÉP}
(Továbbmész...) [257,95] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy hájas okerón lehet. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 150 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a hájas okerón testét. (7 támadással 693 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 115 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a hájas okerón bal oldalát. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a hájas okerón nyakát. (7 támadással 713 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 140 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a hájas okerón jobb oldalát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A hájas okerón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
12632 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2103, sebződés: 0, gyógyulás: 371, összesen: +371 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a purifikátor császár jobb oldalát. (7 támadással 548 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 128 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 821, sebződés: 0, gyógyulás: 128, összesen: +128 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Elvesztetted az összes Tudat- és pszi pontodat, valamint vp-id felét! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rohansz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed az elmeszonda testét. Kritikus ütés! (6 támadással 744 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Nitmák pengével megvagdalod az elmeszonda testét. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Démonölővel mély sebeket nyitva megvagdosod az elmeszonda testét. (2 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Nitmák pengével megkarcolod az elmeszonda testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-114 életerő). Az elmeszonda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
12632 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1297, sebződés: 142, gyógyulás: 263, összesen: +121 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az algaleioda jobb szárnyát. (7 támadással 694 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvagdalod az algaleioda testét. (4 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Többször megcsíp az algaleioda. (3 támadástól 310 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az algaleioda testét. Kritikus ütés! (4 támadással 540 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod az algaleioda bal vállát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 78 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. Belecsipked az algaleioda a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 337 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Véres nyál csordul ki az algaleioda száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 13010 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1917, sebződés: 647, gyógyulás: 324, összesen: -323 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 464 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tleikan amazon testét. (7 támadással 329 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a tleikan amazon bal vállát. (7 támadással 677 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 125 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor súrolod a tleikan amazon fejét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A fényaura 33 ép-t sebez. A tleikan amazon csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Csápjaival a tleikan amazon lecsap a bal karodra. (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Vámpírölővel jól megszurkálod a tleikan amazon testét. (4 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a tleikan amazon izmos hasát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a tleikan amazon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Csápjaival a tleikan amazon csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A tleikan amazon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15312 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2460, sebződés: 617, gyógyulás: 287, összesen: -330 ÉP}
Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 508 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Morghatal A'ton testét. (7 támadással 363 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Iszonyatos! Sejtjeid velejéig hat a szörnyű érzés. Öregedtél 50 évet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Morghatal A'ton fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 1000 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 129 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a Morghatal A'ton testét. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). A Morghatal A'ton csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy negatív csapás. 300 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a Morghatal A'ton groteszk fejét. (2 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 130 életpontot sebeztél. 130 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a Morghatal A'ton testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). A Morghatal A'ton rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 192 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy negatív csapás varázslat. 280 életpontot vesztettél. Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A Morghatal A'ton szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 80 arany, -2 ÉP] és egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (186,106)-> 100 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 kreiton ősgömb és 1 fiatalság itala. Elhajítod a vacak káoszdémon trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Morghatal A'ton trófeát. 29348 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2737, sebződés: 945, gyógyulás: 454, összesen: -491 ÉP}
v 198 269 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[269,64] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tükörtornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Pug orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Találsz egy bíborcserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nothar cserjét.
(Feltételes mászás:) A pókkarmok megtapadnak a felületen, így próbálsz egyre feljebb jutni a gyorsan pörgő építmény tükörsima falán. Hosszú órákig izzadsz a falon, és sok-sok kört megteszel, míg felérsz a bejáratig. A lentről sötét foltnak tűnő jelenés tényleg egy bejárat, mely mögött egy fényesen kivilágított, tágas terem húzódik. Nézelődsz egy darabig a különös helyiségben, míg meg nem érzed, hogy veszély leselkedik rád. Ez egy tüskés totemblarg!
Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-38 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 711 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigvagdosod a tüskés totemblarg testét. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-23 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel megdöfködöd a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (4 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 128 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. Több marást ejt rajtad a tüskés totemblarg csáprágójával. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-22 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kitintüskét. 11976 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1733, sebződés: 338, gyógyulás: 304, összesen: -34 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 450 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan amazon bal lábát. (7 támadással 325 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tleikan amazon testét. (7 támadással 686 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 115 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a tleikan amazon bal lábát. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Fényaurád 25 sebzést okoz. A tleikan amazon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Csápjaival a tleikan amazon csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Vámpírölővel többször eltalálod a tleikan amazon izmos hasát. (4 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 117 életpontot sebeztél. 53 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a tleikan amazon testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled 18 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a tleikan amazon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15312 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2397, sebződés: 586, gyógyulás: 332, összesen: -254 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 506 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kreiton lich groteszk fejét. (7 támadással 365 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kreiton lich testét. (7 támadással 786 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 129 életpontot sebeztél. 124 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvagdalod a kreiton lich foszladozó testét. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A fényaura 21 ép-t sebez. Csápjával megérint a kreiton lich. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel életpajzs van rajtad.) Vámpírölővel többször eltalálod a kreiton lich testét. Kritikus ütés! (2 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a kreiton lich groteszk fejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád 21 sebzést okoz. A kreiton lich meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (köszönhetően életpajzs védelmednek.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19534 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2562, sebződés: 320, gyógyulás: 459, összesen: +139 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 538 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bosszúálló testét. (7 támadással 311 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bosszúálló szellemtestét. Kritikus ütés! (6 támadással 751 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 126 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a bosszúálló testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Szörnyűség, erő és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vámpírölővel többször eltalálod a bosszúálló jobb oldalát. (3 támadással 296 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 122 életpontot sebeztél. Nitmák pengével súrolod a bosszúálló testét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 64 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Szörnyűség, IQ és erő tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A bosszúálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22176 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2459, sebződés: 294, gyógyulás: 4, összesen: -290 ÉP}
(Továbbmész...) [269,62] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
(Feltételes támadás:) Egy bosszúálló! Ezt kerested. {védettsége: 102 szúró, 102 vágó, 102 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 501 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bosszúálló testét. (7 támadással 337 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a bosszúálló bal oldalát. (6 támadással 552 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 120 életpontot sebeztél. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a bosszúálló testét. Kritikus ütés! (4 támadással 250 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 60 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szörnyűség, erő és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Vámpírölővel jól megszurkálod a bosszúálló testét. (4 támadással 417 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 106 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy megvágod a bosszúálló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, IQ és erő tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! A bosszúálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22176 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2413, sebződés: 236, gyógyulás: 4, összesen: -232 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a szellemdarázs fejét. (7 támadással 686 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 120 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvagdalod a szellemdarázs testét. (4 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs testét. Kritikus ütés! (4 támadással 540 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 135 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. Kritikus ütés! (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 151 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
10554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1989, sebződés: 0, gyógyulás: 322, összesen: +322 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 378 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 685 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kreiton bűvölő testét. Kritikus ütés! (4 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). Vámpírölővel jól megszurkálod a kreiton bűvölő testét. (3 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 132 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Csápjaival a kreiton bűvölő lecsap a bal karodra. (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A kreiton bűvölő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 2015, sebződés: 338, gyógyulás: 276, összesen: -62 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Oppálé! Csendes nyekkenéssel kinyúltak a következő állataid: pikkelyes ptog, Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan hadúr bal karját. (7 támadással 370 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a tleikan hadúr ősöreg testét. (7 támadással 760 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 126 életpontot sebeztél. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a tleikan hadúr jobb lábát. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 139 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (27 ép-t sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Semmi eredménye! Pengéjét vadul forgatva, a tleikan hadúr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 318 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-12 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megérinted a tleikan hadúr ősöreg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 143 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 116 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a tleikan hadúr testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled 33 pontot sebződik a fényaurától. Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 300 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 mul tekercs (ld. enc.). 15411 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2193, sebződés: 618, gyógyulás: 0, összesen: -618 ÉP}
(Továbbmész...) [269,61] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Találsz egy Chara-din monolitját. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy mutánsféreg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 75.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mutánsféreg groteszk fejét. (7 támadással 357 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-37 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (77 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a mutánsféreg egyik lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 945 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a mutánsféreg testét. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. A fényaura 12 ép-t sebez. Ocsmány csáprágóját a mutánsféreg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 197 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 194 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vashegyű nyíl felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-28 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel jól megszurkálod a mutánsféreg testét. (7 támadással 700 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a mutánsféreg groteszk fejét. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. A mutánsféreg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mutánsféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vadászkés felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-25 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 2862, sebződés: 944, gyógyulás: 178, összesen: -766 ÉP}
m 1 7 6 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, nyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (64 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. Kritikus ütés! (7 támadással 921 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az algaleioda jobb szárnyát. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 306 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Vámpírölővel jól megszurkálod az algaleioda jobb oldalát. (4 támadással 428 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 133 életpontot sebeztél. 133 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod az algaleioda bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Fényaurád 5 sebzést okoz. Belecsipked az algaleioda a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 300 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az algaleioda most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 13010 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1917, sebződés: 670, gyógyulás: 245, összesen: -425 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [145 pontot használtál fel, van még 9.]
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
szk 568 | keresed az 568. szörnyet |
in 1625 0 1169 | leírod az 1625. kalandozónak az 1169. tárgyat |
in 1625 0 1140 | leírod az 1625. kalandozónak az 1140. tárgyat |
in 1625 0 1141 | leírod az 1625. kalandozónak az 1141. tárgyat |
in 1625 0 895 | leírod az 1625. kalandozónak a 895. tárgyat |
in 3612 449 1409 | leírod a 3612. kalandozónak a 449. szörnyet az 1409. tárgyat |
in 3612 547 1263 | leírod a 3612. kalandozónak az 547. szörnyet az 1263. tárgyat |
in 3612 552 1320 | leírod a 3612. kalandozónak az 552. szörnyet az 1320. tárgyat |
in 3612 563 1405 | leírod a 3612. kalandozónak az 563. szörnyet az 1405. tárgyat |
in 3612 567 1406 | leírod a 3612. kalandozónak az 567. szörnyet az 1406. tárgyat |
in 3612 574 1408 | leírod a 3612. kalandozónak az 574. szörnyet az 1408. tárgyat |
in 3612 596 1124 | leírod a 3612. kalandozónak az 596. szörnyet az 1124. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal a 882. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 6. BP: | beraksz a bankba a 328. tárgyat (211 darabot) |
TENGERI PARDUAN (565. SZÖRNY) A tengeri parduanok a kisebb tavak és mocsarak gyilkos ragadozójának, az alligátoroknak a távoli rokonai. Előszeretettel sütkéreznek a tengerpartok homokos fövenyein, ahol prédára lesve várják arra tévedő áldozatukat. Testüket zöld árnyalatú, redős szaruréteg fedi, amely komoly védelmet nyújt a támadásokkal szemben. |
BRILL AZTTAR KULCS (943. TÁRGY) Huh, micsoda felfedezés. Ha a kínkeservesen összegyűjtött kulcsszilánkokat egymás mellé illesztenéd, azok azon nyomban eggyé tapadnának össze. Az így kapott mágikus kulcs minden bizonnyal egy nagyon erős zárba fog illeni, már csak a helyet kellene megtalálni, ahol a fúzió létrejöhet. A brill azttar kulcs elkészítéséhez 5 db kulcsszilánkra van szükséged, melyet a KT 943 paranccsal illeszthetsz egymáshoz 8 TVP árán. |
VARÁZSKORSÓ (1546. TÁRGY) Hohó! Hát ezért volt lehetséges, hogy Barnega akkor is részeg volt, amikor nem volt pénze italra! Gyanús, hogy ezt a mágikus korsót valamelyik varkaudar faluban szerezte, amíg még kalandozott, és nem a merő alkoholizmus tette ki a mindennapjait, ugyanis csak gondolni kell rá, és a korsó egy szempillantás alatt megtelik ütős varkaudar pálinkával. Ennél többre nem képes, úgyhogy ha nem szereted a szeszesitalokat, akkor dobd el, vagy add el gyorsan, a korsó mágiája ugyanis más jellegű, pl. alkoholmentes italok teremtésére nem alkalmas. Ha a H 1546 paranccsal használod e tárgyat, egy adagnyi varkaudar pálinka azonnal megjelenik a korsóban (automatikusan meg is iszod). A korsó mágiája itt sajnos kimerül, s egy ideig, azaz az adott fordulóban többször nem is használhatod. Végezetül ne feledd a korsó alján a feliratot: az alkohol öl, butít és nyomorba dönt! |
KÉZRÁTÉTEL (381. VARÁZSLAT) Régóta képes vagy sebeidet istenedtől kapott mágiával begyógyítani. De bizonyára felmerült már benned, hogy a gyógyítás ajándékát arra is felhasználhatnád, hogy mások sérüléseit begyógyítsd. Erre való ez a varázslat, aminek során kezedet a seb fölé helyezve, imát mormolva istenedhez, csökkentheted egy másik kalandozó fájdalmát. Ehhez nem kell semmi mást tenned, mint kiadni a V 381 <gyógyító varázslat sorszáma> <életerő%> beállító parancsot. Ezután, ha barátságosan találkozol egy túlélővel, akinek életereje a megadott % alatt van, automatikusan használni fogod a beállított gyógyító varázslatot, természetesen elhasználva a megfelelő mennyiségű varázspontot/pszi pontot, TVP-t (ezekre nem hatnak a költségbefolyásoló hatások, mindig annyit kell elköltened, amennyi a varázslat alapköltsége) és egyéb komponenst. Ha táborozás alatt gyógyítasz, a TVP-t az előző fordulódból maradt TVP-ből vonjuk le. Mivel a varázslat a gyengék megsegítésére szolgál, ezért nálad sokkal hatalmasabb (azaz legalább tízzel magasabb tapasztalati szintű) kalandozót nem akarsz vele gyógyítani. Minden egyes gyógyításért jóságpont jár. Ha valamiért nem akarsz másokon segíteni (de miért is ne akarnál?), akkor a V 381 paranccsal törölheted a beállítást. (Megjegyzés: az Életszívás II-t nem állíthatod be gyógyító varázslatként, hiszen itt nincsen lehetőséged második (azaz egy szörny száma) paraméter megadására.) |
MUL TEKERCS (786. TÁRGY) Ez egy hihetetlenül ősi pergamentekercs. Óvatosan nyitod szét, de várakozásod ellenére, nem omlik porrá. Apró rúnákkal van teleróva, amelyeket nem értesz, a papír első sorában azonban három nagyobb betűt látsz, a mágusiskolában tanult jelekkel. Azt mondják, hogy "MUL". [Ez a tárgy nem adható át.] |
Erő: | 77 (105) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 188 cm |
IQ: | 75 (79) | Támadás: | 69 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 75 (77) | Védekezés: | 118 (126) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 171/616 év |
Egészség: | 75 (83) | Életpont: | 1478/435 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 76 (77) | Varázspont: | 3858/0 | Pénz: | 1586 arany | Kép. pont: | 54 |
Tudatpont: | 26/0 | Pszi pont: | 323/0 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/10 | ökölvívás: | 2/15 | szúrófegyverek: | 45/51 (+10%) |
vágófegyverek: | 38/93 (+6%) | ütőfegyverek: | 7/34 | lőfegyverek: | 42/20 (+3%) |
dobófegyverek: | 7/77 |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (220%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -36.); vashegyű nyíl (#176) (37 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/22 | 2. nyomkövetés: | 155/4 (+42%) | 3. mászás: | 26/51 (+36%) |
4. csapdakészítés: | 33/91 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 18/34 | 6. gyógyítás: | 60/65 (+69%) |
7. titkosírás: | 6/6 | 8. felderítés: | 26/62 | 9. szörnyidomítás: | 15/46 |
10. teológia: | 199/73 (+64%) | 11. taumaturgia: | 164/79 (+28%) | 12. versengés: | 15/2 (+8%) |
13. zene: | 11/98 | 14. szörnyismeret: | 61/60 (+30%) | 15. pszi: | 31/93 (+33%) |
16. zárnyitás: | 7/7 | 17. vadászat: | 13/76 | 18. vitalitás: | 7/55 (+24%) |
19. bányászat: | 39/98 | 20. úszás: | 7/11 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 39 | |||
3. védekezés: 4 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 240 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 20 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), kputtyintó csalán (#247), szubreális vámpír (#223), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), bosszúálló (#562), eszement trappoló (#549), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Sheran hívők (#995), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), káoszdémon (#547), kyorg őrgólem (#567) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,2,3) | csupasz izom (#28) | égető tekintet (#164) | láth. észlelése (#78) |
tűzmágia (#157) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) | varázsenergia (#161) |
kézrátétel (#381) | ősi sorvasztás (#258) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
37. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 29, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | bo'adhun csapás (#266) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kémsárkány (#545) | háló (#186) | >> | szellemdarázs (#481) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tengeri parduan (#565) | villámcsapás (#50) | >> | 37. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 29, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | fürgülés (#92) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kyorg szolgasárkány (#493) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kémsárkány (#545) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | mutánsféreg (#554) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
tompítás (#40) | >> | kyorg őrgólem (#567) | tompítás (#40) | >> | bumshir óriásmacska (#492) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kísértetvándor (#568) | fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Raia hívők (#993) | tükörpajzs (#101) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | hamuelementál (#475) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | életpajzs (#142) | >> | gonoszok (#988) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | életpajzs (#142) | >> | őrült varázsló (#255) | |
életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
2.) Világunkat ocsmány fekélyek borítják, amelyek eltávolítására rajtunk kívül sajnos senki sem vállalkozik. Semmisíts meg tíz fekélyes hernyót! (számláló: 0) |
3.) Szabadítsd meg egy kalandozótársadat szopókövétől! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 6 szabotőr, 1 harcos, 3 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 169. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
40 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | Kabol irhája (#903) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | mihlanil kesztyű (#603) | |||
6 | nyílvessző (#108) | 7 | purifikátor háj (#269) | 8 | ragasztó (#83) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 3 | varkaudar csont (#1113) | |||
8 | vashegyű nyíl (#176) | 18 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
948 | arany (#50) | 2 | artikula bélhólyag (#927) | 1 | császári kesztyű (#723) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | gyakorlónadrág (#894) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kitintüske (#879) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 1 | kreiton ősgömb (#889) | |||
1 | kreommat szirom (#925) | 221 | madártoll (#112) | 1 | mul tekercs (#786) | |||
2 | tünde nyíl (#554) |