Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 30. 15h:35' EZ A 509. JÁTÉKHETED, 509. FORDULÓD 510. játékheted kezdete: febr. 5. A következő fordulódat legkorábbana 510. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Máris repül feléd néhány sallank nyíl. A becsapódástól 102 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a kentaurusz testét. (6 támadással 533 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével megvagdalod a kentaurusz testét. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Fényaurád 10 sebzést okoz. A kentaurusz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A kentaurusz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (186,106)-> 9 arany, -2 ÉP] 3927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 791, sebződés: 104, gyógyulás: 4, összesen: -100 ÉP}
* 1. KP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 23. varázslatot a 4. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 116. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot |
h 569 84 | használod az 569. tárgyat |
v 181 185 59 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,59] Egy kisebb településhez érkeztél.
ea 549 | eladod az 549. tárgyat |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [182,92] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kristálypalotát. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ősdentor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra támadsz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 528 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. Az ősdentor karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [181,91] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontakt. II pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a bűbájlidérc szellemtestét. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kilukasztod a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fog 254 219 | elfogod a 254. szörnyet a 219. tárggyal |
v 84 254 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 198 221 54 | elmormolod a 198. varázslatot |
[221,54] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a shokara bogár kitinpáncélját. (7 támadással 276 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel többször eltalálod a shokara bogár kitinpáncélját. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Ellenfeled 3 pontot sebződik a fényaurától. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor megcsapod a shokara bogár kitinpáncélját. (4 támadással 317 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (10 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 937, sebződés: 378, gyógyulás: 4, összesen: -374 ÉP}
(Továbbmész...) [222,52] A terep változik: ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy vastagbőrű mutak nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (7 támadással 283 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (6 támadással 488 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a vastagbőrű mutak jobb hátsó lábát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (3 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 87 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Teriád karddal néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (4 támadással 338 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a vastagbőrű mutak testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 90 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A vastagbőrű mutak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8824 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1511, sebződés: 438, gyógyulás: 4, összesen: -434 ÉP}
(Továbbmész...) [222,51] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy nitmák lord nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a nitmák lord egyik karját. (7 támadással 162 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel néhányszor megcsapod a nitmák lord jobb vállát. (4 támadással 302 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A nitmák lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 229 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a nitmák lord fejét. (4 támadással 314 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) A fényaura 5 ép-t sebez. Pengéjét vadul forgatva, a nitmák lord újra meg újra lecsap. (4 támadástól 203 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 973, sebződés: 432, gyógyulás: 4, összesen: -428 ÉP}
fog 208 1280 | elfogod a 208. szörnyet az 1280. tárggyal |
v 84 208 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a bosszantó apróság karját. (7 támadással 316 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bosszantó apróság fejét. (6 támadással 548 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A bosszantó apróság fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-8 varázspont.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Karmait felemelve, a bosszantó apróság meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-12 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Teriád karddal végigvagdosod a bosszantó apróság farkát. (3 támadással 255 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével súrolod a bosszantó apróság karját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Karmait felemelve, a bosszantó apróság meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-17 TVP). A bosszantó apróság farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig).
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11911 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1650, sebződés: 357, gyógyulás: 4, összesen: -353 ÉP}
(Továbbmész...) [224,51] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy esthari vérszopó. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra támadsz. {GYD:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az esthari vérszopó vörös bundáját. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Az esthari vérszopó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Az esthari vérszopó fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) {GYD:} Teriád karddal megvagdalod az esthari vérszopó testét. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az esthari vérszopó jobb hátsó lábát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (10 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1409, sebződés: 431, gyógyulás: 4, összesen: -427 ÉP}
(Továbbmész...) [225,51] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kreommat-liliomot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy lidérctűz. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 125 életpontot vesztettél. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 107 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 94 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 326, gyógyulás: 4, összesen: -322 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tarajos mandrag torát. (7 támadással 248 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a tarajos mandrag fejét. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a tarajos mandrag torát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A tarajos mandrag belecsíp a derekadba. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézdarab felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A tarajos mandrag csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mithril felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. {KCC:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a tarajos mandrag jobb vállát. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével súrolod a tarajos mandrag bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (11 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A tarajos mandrag csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A tarajos mandrag csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranytű felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7810 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1361, sebződés: 420, gyógyulás: 4, összesen: -416 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. A zenemanó lágy melódiába kezd, hogy semlegesítse a zajt. Csodálatosan szól! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a homogén artikula bal oldalát. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a homogén artikula testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Csőrével a homogén artikula belemar kézfejedbe. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 61 életpontot vesztettél. A homogén artikula nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a homogén artikula testét. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a homogén artikula testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Csőrével a homogén artikula belemar kézfejedbe. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 63 életpontot vesztettél. A homogén artikula nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1024, sebződés: 289, gyógyulás: 4, összesen: -285 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 689 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őshonos sziklozug testét. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rontasz. {KCC:} Teriád karddal megvagdalod az őshonos sziklozug jobb első lábát. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod az őshonos sziklozug jobb hátsó lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (12 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 50 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. Az őshonos sziklozug a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Az őshonos sziklozug farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Az őshonos sziklozug szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 sziklozug comb (ld. enc.). 6661 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1294, sebződés: 276, gyógyulás: 4, összesen: -272 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 681 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őshonos sziklozug testét. (7 támadással 190 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {KCC:} Teriád karddal néhányszor megcsapod az őshonos sziklozug testét. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvágod az őshonos sziklozug testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Előremozdulva, az őshonos sziklozug kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Az őshonos sziklozug farkával megérint. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 esthari rubin. 6567 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1218, sebződés: 261, gyógyulás: 4, összesen: -257 ÉP}
v 96 142 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 900 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pézsmatököt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillagbozótost. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Találsz egy morgud hagymatövet.
vv 161 140 140 | elmormolod a 161. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot |
v 84 474 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (7 támadással 280 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (68 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az algaleioda jobb szárnyát. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod az algaleioda bal vállát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. Megcsipkedi az algaleioda a bal válladat. (3 támadástól 212 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. {KCC:} Teriád karddal néhányszor megcsapod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod az algaleioda testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. Az algaleioda néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 255 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Véres nyál csordul ki az algaleioda száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gyémánt fétisrúd (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1345, sebződés: 535, gyógyulás: 4, összesen: -531 ÉP}
id 254 100 | idomítod a 254. szörnyet 100 pontért |
ep 400 300 1 | építed a 400. tárgyat 124 pontért |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 6. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
DIREKT KONTAKTUS II. (122. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) A Direkt Kontaktus II. az I-eshez hasonló, de nem pszi pontot, hanem varázspontot szív el az ellenféltől, de itt a Direkt Kontaktus II. ismerete nem nyújt immunitást ellene. Ha az elszívott VP-vel a varázspontod a max. lehetséges fölé menne, akkor a maradék elvész. A képesség használata 45 pszi pontba kerül, csak kalandozókkal szemben fogod használni. |
SZÖRNYIDÉZÉS (84. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal megidézhetsz egy bizonyos fajtájú szörnyet. Az anyagi komponens egy alkatrész, amelyet az adott szörnyfajból vágófegyverrel lehet kinyerni (pl. tigroszlán esetén egy tigroszlán fog). Nyilvánvaló tehát, hogy a varázslattal nem lehet olyan szörnyet megidézni, amelynek nincs kinyerhető alkotórésze ill. annak kinyeréséhez valamilyen speciális tárgy szükséges. A varázslat elmondása a V 84 paranccsal történik, 72 VP-ért és 10 TVP-ért. A szörny 99% valószínűséggel jelenik meg, azon a mezőn, ahol a varázslat ki lett adva (de tenger mezőn, valamint labirintusban és egyéb zárt helyen nem működik). A megidézett szörny nem engedelmeskedik hívójának, de akár azonnal kiadható rá egy FT vagy FOG parancs is, feltéve, hogy azon a mezőn, abban a körben nem öltél már meg egy ugyanolyan fajú lényt. Figyelem: a szörnyidézés varázslatot egy körben max. háromszor használhatod, és a megidézett szörny leöléséért tapasztalati pont nem jár! |
NITMÁK LORD (498. SZÖRNY) Ínséges időszakok a pengekarú nitmákok életében is léteztek. Amikor a faj túlzott mértékben elszaporodott, a mutakok - kedvenc eledelük - száma pedig aggasztóan lecsökkent, a nitmákok végső lépésként, erőiket összevonva további potenciális eleség után néztek. A csapatok élén a nitmák lord állt, aki rendkívül okos stratégának bizonyult. Állítólag egyszer még egy mennydörgő titánt is leterítettek, majd felfaltak, de ezt még a roealothi történelemírók tekercsei is csak másodkézből hallott hírként említik. |
SZIKLOZUG COMB (858. TÁRGY) Legyőzve egy őshonos sziklozugot, ha különös szerencséd van, hozzájuthatsz ízletes hátsó combjához. Ahhoz, hogy később még elfogyasztható legyen, egy teljesen egészséges példányt kell találnod, ezek viszont rendkívül ritkán fellelhetőek az Esthar Császárság vidékein. Ha viszont sikerült megszerezned, máris itt a következő akadály: nyersen nem fogyasztható, elkészítésének titkát pedig csupán a császárság papjai ismerték. Talán egy történelemtudós meg tudja mondani, mi a teendő... A sziklozug combot az ínycsiklandó vacsora reményében önző módon nem vagy képes másik játékosnak átadni. |
GYÉMÁNT FÉTISRÚD (758. TÁRGY) Ezt a csiszolatlan gyémántból készült, parányi rudacskát a bo'adhun sámánok használták, rituáléik során. Mielőtt a horda harcba indult, minden harcost megáldottak a fétisrúd érintésével. |
Erő: | 64 (75) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 61 (95) | Támadás: | 62 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 61 (78) | Védekezés: | 116 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 156/162 év |
Egészség: | 61 (78) | Életpont: | 1010/970 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 65 (87) | Varázspont: | 2464/849 | Pénz: | 5977 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 28/12 | Pszi pont: | 272/97 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/84 | ökölvívás: | 27/27 (+4%) | szúrófegyverek: | 26/31 |
vágófegyverek: | 41/47 (+10%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 37/87 (+7%) |
dobófegyverek: | 22/57 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/87 | 2. nyomkövetés: | 159/93 (+6%) | 3. lopás: | 4/1 |
4. mászás: | 16/61 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 58/27 (+66%) | 6. csapdaészlelés: | 17/30 |
7. gyógyítás: | 51/83 | 8. titkosírás: | 11/11 | 9. felderítés: | 33/23 |
10. szörnyidomítás: | 28/40 (+109%) | 11. teológia: | 196/65 (+44%) | 12. taumaturgia: | 109/84 (+28%) |
13. szerencsejáték: | 10/66 | 14. versengés: | 25/65 | 15. harcművészetek: | 25/4 |
16. zene: | 221/67 (+3%) | 17. szörnyismeret: | 43/92 (+30%) | 18. pszi: | 35/6 (+6%) |
19. zárnyitás: | 24/50 | 20. vadászat: | 21/99 | 21. vitalitás: | 4/73 |
22. bányászat: | 38/68 (+8%) | 23. úszás: | 20/62 | 24. főzés: | 9/67 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ) |
elfogod algaleiodát (#474) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), Eruol (#378) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), szárnyaló halál (#456), bűbájlidérc (#761), profi bérgyilkos (#793) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
a mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | kézrátétel (#381) | Pörhemór köre (#205) (129,5,1) | feltámadás (#168) |
jellemrejtés (#23) | szemmelverés (#137) | az elme fölénye (#116) | óriáserő (#53) |
fényaura (#211) | nagyobb agypajzs (#120) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373), pszi ragyogás (#166) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | 30. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | őshonos sziklozug (#447) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
zenemanó (#7019) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
drónkeselyű (#208) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ideje megmentened a világot! A kaland kezdetét jelenti, ha képes vagy bemutatni oltáromnál egy dalebgad kristálykulcsot! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranytű (#272) | |||
5 | borkonyó bibe (#312) | 5 | kaja (#2) | 1 | Martian tekercse (#569) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
448 | arany (#50) | 20 | csillagbot (#929) | 1 | csillaglövedék (#931) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 1 | esthari rubin (#748) | 1 | gyémánt fétisrúd (#758) | |||
1 | íjászkence (#1225) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
6 | madártoll (#112) | 1 | polip szívóka (#391) | 1 | sziklozug comb (#858) |