Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 23. 10h:51' EZ A 508. JÁTÉKHETED, 508. FORDULÓD 509. játékheted kezdete: jan. 29. A következő fordulódat legkorábbana 509. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 23. varázslatot a 4. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 116. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot |
at 5579 4 | TU-t adsz át az 5579. kalandozónak 4 |
ek 7 3 6 | t. energia kisütése: 7 3 6 |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
p | használod |
h 1327 30 | használod az 1327. tárgyat |
fog 491 1280 | elfogod a 491. szörnyet az 1280. tárggyal |
fog 474 1280 | elfogod a 474. szörnyet az 1280. tárggyal |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár szürke hengertestét. (7 támadással 265 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár testét. (6 támadással 428 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Hirtelen ott terem az érző szívű dromedár és ő is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 16, gyógyulás: 6, összesen: -10 ÉP}
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Marokra fogva a nitmák pengét ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a villámrája testét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Ellenfeled 27 pontot sebződik a fényaurától. A villámrája csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét a másikra ugrasz. Nitmák pengével párszor kilyukasztod a villámrája testét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! A fényaura 25 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
Ellenfeled ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 182 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Teijiyoshi elzöldült fejét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Ellenfeled 28 pontot sebződik a fényaurától. Egy elegáns fordulattal hosszú vágást ejt a Teijiyoshi a mellkasodon. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 21 életpontot vesztettél. Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a Teijiyoshi jobb vállát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. Fényaurád 23 sebzést okoz. A szörny fegyverével mély sebet ejt a jobb lábadon. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 precíziós vetőtű. 3220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 339, gyógyulás: 2, összesen: -337 ÉP}
Meglengetve a nitmák pengét a másikra rontasz. {GYD:} Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a triton kérges uszonyát. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. Bár ügyesen védekezel, a triton sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Egy káoszcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 56 életpontot vesztettél. {KCC:} Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a triton testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Fényaurád 27 sebzést okoz. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Ellenfeled káoszcsapás varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] 3401 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 236, gyógyulás: 2, összesen: -234 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Megjelenik melletted az érző szívű dromedár, és roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A purifikátor feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (7 támadással 229 életpontot sebezve.) Hirtelen ott terem az érző szívű dromedár és ő is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár testét. (6 támadással 395 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [217,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Látsz egy kihívás tornyát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze nyugatra látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Ráismersz a lényre. Egy purifikátor császár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár ruganyos törzsét. (7 támadással 223 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {KCC:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a purifikátor császár testét. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 789, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [218,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Úgy gondolod, hogy a közeledő purifikátor császár nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (7 támadással 214 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár testét. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Egyszercsak feltűnik az oldaladon az érző szívű dromedár és hatalmasat harap ellenfeledbe. (12 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor császár szürke hengertestét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Nem vagy egyedül a harcban, az érző szívű dromedár is beszáll az oldaladon. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (7 támadással 228 életpontot sebezve.) Nem vagy egyedül a harcban, az érző szívű dromedár is beszáll az oldaladon. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a purifikátor császár testét. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Egyszercsak feltűnik az oldaladon az érző szívű dromedár és hatalmasat harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Hirtelen ott terem az érző szívű dromedár és ő is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [220,120] Ez már a tenger! Kényelmesen úszni kezdesz. Az idő ideális strandolásra.
(Továbbmész...) [221,121] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ryuku hajóroncsot. Elteszed a látcsövet. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. A feléd közeledő pikkelyes ptog mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.
m 3 | mozogsz délkeletre |
vv 185 161 | elmormolod a 185. varázslatot a 161. varázslatot |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Marokra fogva a nitmák pengét a másikra rohansz. {GYD:} Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
3100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 161, gyógyulás: 0, összesen: -161 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd rád küldi. 157 életpontot vesztettél. Meglengetve a nitmák pengét ellenfeledre rohansz. Nitmák pengével párszor kilyukasztod a vízbeölt ryuku bal karját. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1854 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 198, gyógyulás: 0, összesen: -198 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ryuku átokvarázs varázslatot. 118 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a vízbeölt ryuku fejét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. A vízbeölt ryuku megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1854 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 160, gyógyulás: 0, összesen: -160 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét a másikra rohansz. {GYD:} Nitmák pengével párszor kilyukasztod az óriás vízi sün testét. (3 támadással 308 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-308 életpont.) Ellenfeled 32 pontot sebződik a fényaurától.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 308, gyógyulás: 0, összesen: -308 ÉP}
v 96 185 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,58] Egy kisebb településhez érkeztél.
h 1327 30 | használod az 1327. tárgyat |
kf 1583 | kézbeveszed/felveszed az 1583. tárgyat |
be 717 849 | bemész a 717. épületbe |
be 708 871 951 | bemész a 708. épületbe |
be 708 915 952 | bemész a 708. épületbe |
kf 820 816 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 816. tárggyal |
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 198 184 94 | elmormolod a 198. varázslatot |
[184,94] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Egy sziklaoromra kiállva, fantasztikus szivárványban gyönyörködhetsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy sziklafészket. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.
be 662 | bemész a 662. épületbe |
be 662 | bemész a 662. épületbe |
be 662 | bemész a 662. épületbe |
be 662 | bemész a 662. épületbe |
be 662 | bemész a 662. épületbe |
be 662 | bemész a 662. épületbe |
be 662 | bemész a 662. épületbe |
be 662 | bemész a 662. épületbe |
be 662 | bemész a 662. épületbe |
be 662 | bemész a 662. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 10 | imádkozol |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant ragyás lábszárát. (7 támadással 330 életpontot sebezve.) Hirtelen segítséget kapsz, az érző szívű dromedár terem ott melletted, majd megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Nem vagy egyedül a harcban, az érző szívű dromedár is beszáll az oldaladon. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Fényaurád 6 sebzést okoz. Az ongóliant feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 80 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 701, sebződés: 46, gyógyulás: 4, összesen: -42 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard idétlen masszáját. (7 támadással 260 életpontot sebezve.) Hirtelen előtűnik melletted az érző szívű dromedár, és megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rohansz. {KCC:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a woorgard testét. (6 támadással 539 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a woorgard testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A woorgard csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 876, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a woorgard szörcsögő hátát. (7 támadással 242 életpontot sebezve.) Hirtelen előtűnik melletted az érző szívű dromedár, és megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra támadsz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a woorgard testét. (6 támadással 561 életpontot sebezve.) Nem vagy egyedül a harcban, az érző szívű dromedár is beszáll az oldaladon. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a woorgard testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A woorgard elhibázza az ütést csápjával. A woorgard összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 897, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény gyors egymásutánban néhány sallank nyilat lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 110 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a kentaurusz jobb oldalát. (6 támadással 548 életpontot sebezve.) Megjelenik melletted az érző szívű dromedár, és roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kentaurusz szügyét. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. A lény immúnis erre a varázslatra! Fényaurád 12 sebzést okoz. Időben félreugrasz a kentaurusz rúgása elől. A kentaurusz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (186,106)-> 9 arany, -2 ÉP] 3927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 815, sebződés: 112, gyógyulás: 4, összesen: -108 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard idétlen masszáját. (7 támadással 234 életpontot sebezve.) Egyszercsak feltűnik az oldaladon az érző szívű dromedár és hatalmasat harap ellenfeledbe. (12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a woorgard testét. (6 támadással 550 életpontot sebezve.) Hirtelen előtűnik melletted az érző szívű dromedár, és megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a woorgard testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Nem vagy egyedül a harcban, az érző szívű dromedár is beszáll az oldaladon. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Fényaurád 13 sebzést okoz. A woorgard elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 880, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard szörcsögő hátát. (7 támadással 231 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a woorgard testét. (6 támadással 528 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A woorgard csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A woorgard most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 852, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant ragyás lábszárát. (7 támadással 300 életpontot sebezve.) Megjelenik melletted az érző szívű dromedár, és roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (25 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant testét. (4 támadással 293 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével épp hogy megvágod az ongóliant testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Hirtelen előtűnik melletted az érző szívű dromedár, és megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 53 életpontot sebeztél. Fényaurád 3 sebzést okoz. Elhajolsz az ongóliant ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy szent jogar, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst karkötő. 2924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 45, gyógyulás: 4, összesen: -41 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (7 támadással 226 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a woorgard testét. (6 támadással 548 életpontot sebezve.) Megjelenik melletted az érző szívű dromedár, és roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a woorgard jobb oldalát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A woorgard csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 914, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (7 támadással 320 életpontot sebezve.) Hirtelen ott terem az érző szívű dromedár és ő is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (27 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant testét. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) Hirtelen segítséget kapsz, az érző szívű dromedár terem ott melletted, majd megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megvágod az ongóliant testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Hirtelen ott terem az érző szívű dromedár és ő is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Az ongóliant egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 gyöngymangó, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 47, gyógyulás: 4, összesen: -43 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion ragyás testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 39 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
szk 762 | keresed a 762. szörnyet |
vv 83 140 140 | elmormolod a 83. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot |
v 208 1 | elmormolod a 208. varázslatot |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 46 pontért |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 6. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY) Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción. |
VILLÁMKÉZ A Sziklazuhataggal megkezdett leckét most fejlesztetted tökélyre: olyan, szinte már emberfelettinek mondható reakcióképességet értél el, hogy képes vagy elhárítani a feléd lőtt, kisebb méretű dobó/lőfegyvereket. A siker esélye (és hogy egyáltalán van-e időd használni ezt a képességet) természetesen a harcművészet szakértelmedtől és az ellenfél dobó/lőfegyver szakértelmétől függ. |
Erő: | 64 (75) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 61 (95) | Támadás: | 62 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 61 (78) | Védekezés: | 116 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 156/162 év |
Egészség: | 60 (77) | Életpont: | 1010/970 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 65 (87) | Varázspont: | 2464/1041 | Pénz: | 2767 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 28/4 | Pszi pont: | 261/366 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/84 (+24%) | ökölvívás: | 27/23 (+4%) | szúrófegyverek: | 26/31 |
vágófegyverek: | 41/37 (+11%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 37/80 (+2%) |
dobófegyverek: | 22/57 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/87 | 2. nyomkövetés: | 159/87 (+48%) | 3. lopás: | 4/1 |
4. mászás: | 16/60 | 5. csapdakészítés: | 57/61 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 17/30 |
7. gyógyítás: | 51/83 | 8. titkosírás: | 11/11 | 9. felderítés: | 33/23 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 27/31 | 11. teológia: | 196/21 (+44%) | 12. taumaturgia: | 109/56 (+27%) |
13. szerencsejáték: | 10/66 | 14. versengés: | 25/65 | 15. harcművészetek: | 25/4 (+99%) |
16. zene: | 221/64 (+73%) | 17. szörnyismeret: | 43/62 (+18%) | 18. pszi: | *34/100 (+65%) |
19. zárnyitás: | 24/50 | 20. vadászat: | 21/99 | 21. vitalitás: | 4/73 |
22. bányászat: | 38/60 (+4%) | 23. úszás: | 20/62 (+79%) | 24. főzés: | 9/67 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 65 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ) |
elfogod algaleiodát (#474) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), Eruol (#378) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), szárnyaló halál (#456), bűbájlidérc (#761), profi bérgyilkos (#793) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
kézrátétel (#381, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | kézrátétel (#381) | Pörhemór köre (#205) (129,5,1) | feltámadás (#168) |
jellemrejtés (#23) | szemmelverés (#137) | az elme fölénye (#116) | óriáserő (#53) |
fényaura (#211) | nagyobb agypajzs (#120) | varázsenergia (#161) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373), pszi ragyogás (#166) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | 30. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | őshonos sziklozug (#447) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) státusz: OK |
zenemanó (#7019) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ideje megmentened a világot! A kaland kezdetét jelenti, ha képes vagy bemutatni oltáromnál egy dalebgad kristálykulcsot! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 2 | grifftojás (#179) | |||
1 | halcsont (#390) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tünde nyíl (#554) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
15 | arany (#50) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | íjászkence (#1225) | 3 | kaja (#2) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
3 | precíziós vetőtű (#1522) | 16 | purifikátor háj (#269) | 1 | rókafarok (#124) | |||
2 | ryuku evező (#1152) | 1 | ryuku kalapács (#724) | 1 | szent jogar (#150) |