Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 6. 16h:04' EZ A 508. JÁTÉKHETED, 507. FORDULÓD 509. játékheted kezdete: nov. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat a 820. tárggyal a 895. tárgyat |
ek 116 30 133 | t. energia kisütése: 116 30 133 |
a 43 3885 100 | átadod a 43. tárgyat a 3885. kalandozónak (100 darabot) |
vv 19 178 123 | elmormolod a 19. varázslatot a 178. varázslatot a 123. varázslatot |
hh 1253 1534 473 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat a 473. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg királynő jobb vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. Semmi hatás! (elektromos pajzs van rajta.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 194 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 4, gyógyulás: 8, összesen: +4 ÉP}
h 1268 749 | használod az 1268. tárgyat |
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a veszett gorilla csapzott bundáját. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a veszett gorilla csapzott bundáját. (9 támadással 900 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+90 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a veszett gorilla csapzott bundáját. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) A veszett gorilla leken néhány pofont. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a veszett gorilla, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyers zafír. 13096 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1920, sebződés: 149, gyógyulás: 4, összesen: -145 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
h 1602 292 99 | használod az 1602. tárgyat |
f 747 | kísérletezel a 747. tárggyal |
f 759 769 781 | kísérletezel a 759. tárggyal a 769. tárggyal a 781. tárggyal |
v 198 232 103 | elmormolod a 198. varázslatot |
[232,103] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy fekélyes hernyó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 565 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fekélyes hernyó bal vállát. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-48 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 937 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+93 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. A mákrózsa illata körbeleng, így legyűröd a bűzt. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel meghorzsolod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (1 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a fekélyes hernyó fejét. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) A fekélyes hernyó feléd harap, de sikertelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-26 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13239 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2219, sebződés: 155, gyógyulás: 4, összesen: -151 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 12 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor egyik csápját. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod az elemi pulzátor farkát. (5 támadással 493 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+49 varázspont.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 125 életpontot sebeztél. Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd az elemi pulzátor szárnyas testét. (2 támadással 222 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) Csápjaival az elemi pulzátor csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-10 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 2 madártollat. 10799 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1606, sebződés: 214, gyógyulás: 8, összesen: -206 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ködmágus bal lábát. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a ködmágus átlátszó alakját. (7 támadással 461 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a ködmágus fejét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 179 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a ködmágus testét. (9 támadással 443 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a ködmágus testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1185, sebződés: 359, gyógyulás: 8, összesen: -351 ÉP}
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 565 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében tigris bal első lábát. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (53 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében tigris testét. (7 támadással 705 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+35 varázspont.) Ököllel megpöccinted az ében tigris bal hátsó lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13653 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1629, sebződés: 341, gyógyulás: 8, összesen: -333 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 565 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a leviathán lárva ráncos bőrét. (5 támadással 502 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 varázspont.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. A leviathán lárva fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 56 életpontot vesztettél. A leviathán lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Varkaudar che-karddal végigvagdosod a leviathán lárva testét. (5 támadással 488 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. A leviathán lárva feléd harap, de sikertelenül. A leviathán lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). {HD:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a leviathán lárva testét. (3 támadással 288 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. A leviathán lárva fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Marásokat ejt rajtad a leviathán lárva. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A leviathán lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 15037 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1950, sebződés: 268, gyógyulás: 4, összesen: -264 ÉP}
(Továbbmész...) [233,105] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy hájas okerón. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 565 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hájas okerón jobb oldalát. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {KCC:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a hájas okerón testét. (5 támadással 468 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Ököllel gyengén megütögeted a hájas okerón hájas derekát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! {GYD:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a hájas okerón testét. Kritikus ütés! (5 támadással 580 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+29 varázspont.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13015 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1943, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 565 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia jobb karját. Kritikus ütés! (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos hárpia szélfútta haját. (7 támadással 785 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+39 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a harcos hárpia testét. Kritikus ütés! (5 támadással 502 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 254 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 67 életpontot vesztettél. A harcos hárpia összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 17 madártollat. 13723 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2152, sebződés: 321, gyógyulás: 4, összesen: -317 ÉP}
(Továbbmész...) [234,106] Továbbra is síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Utad során felfedezel egy raaba-fát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy dübörgő bahrot. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dübörgő bahrot testét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dübörgő bahrot bal oldalát. Kritikus ütés! (7 támadással 874 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a dübörgő bahrot testét. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a dübörgő bahrot néhányszor agyarával! (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A dübörgő bahrot szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 81 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 1 bahrot bőrt. [bahrot bőr ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 12919 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1832, sebződés: 240, gyógyulás: 4, összesen: -236 ÉP}
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 565 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg nyakát. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a púpos zsokarg bal lábát. (2 támadással 186 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Ököllel gyengén megütöd a púpos zsokarg szőrös púpját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg leken néhány pofont. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a púpos zsokarg agyarával a testeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 esthari rubin és 1 áldott kő. 8454 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1099, sebződés: 70, gyógyulás: 8, összesen: -62 ÉP}
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ülnök fejét. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét ülnök töprengő fejét. (7 támadással 882 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a sötét ülnök sötét bőrét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 208 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a sötét ülnök testét. Kritikus ütés! (3 támadással 374 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a sötét ülnök sötét bőrét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a sötét ülnök gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15512 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1865, sebződés: 499, gyógyulás: 4, összesen: -495 ÉP}
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 565 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan behemót bal első lábát. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (50 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan behemót nyakát. (7 támadással 526 életpontot sebezve.) Te 65 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Ököllel néhányszor súrolod a tleikan behemót testét. Kritikus ütés! (5 támadással 212 életpontot sebezve.) A tleikan behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 295 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról!
{Csatastatisztika; sebzés: 1532, sebződés: 345, gyógyulás: 69, összesen: -276 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 565 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az ében tigris jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (48 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében tigris testét. Kritikus ütés! (7 támadással 865 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod az ében tigris ébenfekete bőrét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ében tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ében tigris száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13653 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1694, sebződés: 255, gyógyulás: 4, összesen: -251 ÉP}
(Továbbmész...) [233,108] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy tüskés totemblarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 565 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés totemblarg egyik lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 833 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-104 életpont.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tüskés totemblarg tüskéjét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-19 életpont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 266 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 12339 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1604, sebződés: 411, gyógyulás: 4, összesen: -407 ÉP}
(Továbbmész...) [233,109] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy hájas okerón nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a hájas okerón testét. Kritikus ütés! (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {GYD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a hájas okerón jobb első lábát. (5 támadással 461 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! {FM:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a hájas okerón bal oldalát. (5 támadással 458 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 125 életpontot sebeztél. A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! {FM:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a hájas okerón testét. (3 támadással 267 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13015 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2050, sebződés: 102, gyógyulás: 4, összesen: -98 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a púpos zsokarg testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a púpos zsokarg bal karját. (7 támadással 836 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a púpos zsokarg testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A púpos zsokarg meglök agyarával. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a púpos zsokarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8454 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1039, sebződés: 21, gyógyulás: 8, összesen: -13 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton bűvölő egyik csápját. (7 támadással 664 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) A kreiton bűvölő csápol, de mindhiába. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 825 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A kreiton bűvölő csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14942 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1858, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról armageddon varázslatot lő rád a másik. 224 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tleikan főbíra jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan főbíra bal lábát. (7 támadással 828 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan főbíra fejét. (5 támadással 532 életpontot sebezve.) A tleikan főbíra fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 297 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást).
{Csatastatisztika; sebzés: 1416, sebződés: 521, gyógyulás: 8, összesen: -513 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 565 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-24 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 823 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 524 életpontot sebezve.) A fekélyes hernyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13239 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2181, sebződés: 34, gyógyulás: 4, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [231,111] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Süsü, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kettéroppantó. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kettéroppantó jobb lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 300 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kettéroppantó jobb lábát. (7 támadással 832 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a kettéroppantó testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) A kettéroppantó mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször eltalálod a kettéroppantó bal karját. (5 támadással 602 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a kettéroppantó fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A kettéroppantó mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kettéroppantó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13535 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2055, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
vv 79 167 133 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 133. varázslatot |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
im 0 6 | imádkozol |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 459 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. Kritikus ütés! (6 támadással 300 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal kísértet testét. (7 támadással 658 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) A ro'galhal kísértet nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a ro'galhal kísértet testét. (3 támadással 351 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a ro'galhal kísértet testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ro'galhal kísértet ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13344 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1785, sebződés: 456, gyógyulás: 8, összesen: -448 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcos hárpia szélfútta haját. (7 támadással 764 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a harcos hárpia bal karját. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) A harcos hárpia karmai majdnem eltalálnak! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a harcos hárpia testét. (7 támadással 727 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a harcos hárpia testét. Kritikus ütés! (5 támadással 472 életpontot sebezve.) A harcos hárpia karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 17 madártollat. 13723 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2196, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 462 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bo'adhun éjhozó áttetsző mellkasát. Kritikus ütés! (6 támadással 240 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (51 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bo'adhun éjhozó testét. Kritikus ütés! (8 támadással 775 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a bo'adhun éjhozó testét. Kritikus ütés! (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 90 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 139 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15273 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1690, sebződés: 280, gyógyulás: 8, összesen: -272 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a harcos hárpia jobb lábát. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a harcos hárpia bal oldalát. (7 támadással 746 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a harcos hárpia testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a harcos hárpia meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 65 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a harcos hárpia fejét. Kritikus ütés! (8 támadással 681 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a harcos hárpia szélfútta haját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Karmaival a harcos hárpia megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A harcos hárpia összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 19 madártollat. 13723 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1933, sebződés: 155, gyógyulás: 4, összesen: -151 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 464 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal kísértet bal lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 847 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a ro'galhal kísértet szellemtestét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ro'galhal kísértet ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 298 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a ro'galhal kísértet testét. (2 támadással 233 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A ro'galhal kísértet pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ro'galhal kísértet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13344 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1856, sebződés: 517, gyógyulás: 8, összesen: -509 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elmeszonda testét. (7 támadással 836 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod az elmeszonda jobb oldalát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Az elmeszonda elhibázza az ütést csápjával. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod az elmeszonda jobb oldalát. (2 támadással 241 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod az elmeszonda testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Az elmeszonda elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-111 életerő). Az elmeszonda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13015 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1392, sebződés: 111, gyógyulás: 8, összesen: -103 ÉP}
szk 471 468 488 | keresed a 471. szörnyet a 468. szörnyet a 488. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 273 2 79 |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 13 11 |
KREITON ÁTOKMESTER (537. SZÖRNY) A kreiton varázstudókat több kisebb kasztra oszthatjuk. Az átokmesterek, mint a nevük is mutatja, az átkozott tárgyak és mágia nagy ismerői, akik a régi idők háborúiban a második sorban állva segítették a tleikanokkal összevont hadsereg katonáit. Rendkívül vézna testük körül állandó bűzaura leng, melyről messziről megismerni őket; valamint minden bizonnyal ennek köszönhető, hogy éles szaglásuk ellenére könnyű bántatlanul elbújni előlük. Vastag csápjaik lesoványodott testük egyetlen életképes darabja, melynek érintése semmi jót nem tartogat az átokmesterrel szembeszegülőknek. |
KREITON JÓTÜNDÉR (538. SZÖRNY) Bár a kreitonok a kegyetlenségük miatt voltak hírhedtek már az ókori birodalmak virágzásának idején is, ritkán ugyan, de született közöttük néhány fekete (vagy inkább fehér) bárány is. Ezek az üde színfoltok előbb-utóbb renegáttá váltak, hiszen kirívó tulajdonságaik miatt hamar kitaszították őket. Bár a kreiton jótündér (majdnem) mindenben a fajtársainak az ellentéte, ne hidd azt, hogy a vele való találkozás ártalmatlan lesz: nem Ghalla kalandozói azok, akikkel ezek az ősidők óta itt élő lények barátkozni fognak. |
DÉMONÖLŐ (625. TÁRGY) Ez a kristálykék fénnyel csillogó, óriási kard csak úgy izzik a szent aurától! Ezt a mesés pengét Raia nagyhatalmú papjai kovácsolták Sir Rasolphius és lovagjai számára, hogy hatékonyan tudjanak a Thargodanokkal szembeszállni. A Démonölő forgatása legalább 20-as vágófegyver szakértelmet igényel! A penge egy 4D10+3 sebzésű vágófegyver, de Thargodanok ellen +16 sebzést okoz. A Démonölő forgatásakor +3 támadást kapsz. A Démonölőt nem adhatod át, nem adhatod el, hiszen ilyenkor azonnali visszatér Sir Rasolphiushoz. Ha mindenképpen ezt szeretnéd, mert esetleg zavar, hogyha jellemed nem megfelelő, égeti a kezedet, egyszerűen add ki a D 625 parancsot. |
GH'RAITON FÓKUSZ (795. TÁRGY) A tl'urlang formázás varázslatot 500 vp árán megidézve, és három gh'raiton, három kr'uagon származékot összevegyítve, izzó energiakoncentrátumot kapsz, amely pulzálva várja, hogy formát ölthessen. Hosszas kísérletezés után ráébredsz, hogy az arany papi karkötő megfelelő formát tud adni a fókusznak. Ehhez a KT 795 parancsot add ki. A fókuszt nem kell KF-elni ahhoz, hogy működjön. A fókusz megnöveli az éjfattyak végzete varázslat hatékonyságát. Természetesen, a fókusz egy gyenge kalandozót azonnal megsemmisítene, ezért inkább nem mered átadni senkinek. |
Erő: | 73 (100) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 74 (91) | Támadás: | 92 | Agresszió: | 8 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 65 (79) | Védekezés: | 134 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/45 év |
Egészség: | 71 (97) | Életpont: | 1756/1681 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 87 (100) | Varázspont: | 3596/74 | Pénz: | 2677 arany | Kép. pont: | 55 |
Tudatpont: | 77/22 | Pszi pont: | 401/191 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 29 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 51/61 (+11%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | 29/92 (+11%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/92 |
dobófegyverek: | 36/54 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -43.); tolmokov-koktél (#351) (44 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/23 | 2. nyomkövetés: | 119/94 (+24%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 31/32 (+20%) | 5. csapdakészítés: | 34/97 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 24/4 |
7. gyógyítás: | 82/16 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 31/80 (+8%) |
10. szörnyidomítás: | 9/88 | 11. teológia: | 178/30 (+134%) | 12. taumaturgia: | 127/66 (+17%) |
13. szerencsejáték: | 8/82 | 14. versengés: | 24/34 | 15. harcművészetek: | 55/4 |
16. zene: | 14/53 | 17. szörnyismeret: | 37/13 | 18. pszi: | 37/7 (+5%) |
19. zárnyitás: | 4/70 | 20. vadászat: | 26/66 | 21. vitalitás: | 9/24 |
22. bányászat: | 37/21 | 23. úszás: | 10/98 | 24. csapatmunka: | 2/75 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 131 | |||
5. varázslat sebzés: 1 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 2(3) | 11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
kutatsz max. 141 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), Nateilena úrnő (#404), manaelementál (#290) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +11 vp 13 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (176,2,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) |
hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | hatalomvarázs (#220) |
agyburok (#90) | láth. észlelése (#78) | csapdaészlelés (#222) | kí koncentráció (#69) |
tárgyvédelem (#178) | az elme hatalma (#123) | méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnymanó (#4) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
istenítélet (#284) | >> | dögbűzös liliom (#455) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | puha ütés (#60) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
puha ütés (#60) | >> | Folrang (#331) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | istenítélet (#284) | >> | őstenyészet (#519) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | táncoló ogre (#435) | istenítélet (#284) | >> | 45. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ködmágus (#597) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | bo'adhun csapás (#266) | >> | purifikátor császár (#393) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
3.) Hallottál a kettéroppantóról? Bárkit ketté tud roppantani - Tharr nagyhatalmú harcos papjait kivéve! Roppants ketté te tizet! (számláló: 8) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | jáde rakshallion (#749) | 14 | kaja (#2) | 11 | kerek kő (#19) | |||
5 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | ragasztó (#83) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 27 | sárkánypikkely (#292) | |||
2 | spiritusz (#170) | 7 | tinta (#101) | 100 | tükör (#43) | |||
2 | tüske (#22) | 1 | vámpírfog (#1221) | 7 | vas dobónyíl (#189) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
40 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | esthari rubin (#748) | |||
12 | gyíkfű (#201) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 54 | madártoll (#112) | |||
10 | nehezék (#258) | 1 | nyers zafír (#752) | 1 | xirnox szív (#213) |