Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 13. 8h:57' EZ A 506. JÁTÉKHETED, 506. FORDULÓD 507. játékheted kezdete: jan. 15. A következő fordulódat legkorábbana 507. játékhéten tudjuk betáplálni. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 23. varázslatot a 4. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 116. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot |
ftv 373 20 | felt. tám/véd. varázslat a 373. varázslatot a 20. szörnyet |
v 381 58 60 | elmormolod a 381. varázslatot |
im 362 | imádkozol |
h 1327 30 | használod az 1327. tárgyat |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó fejét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Hirtelen segítséget kapsz, az érző szívű dromedár terem ott melletted, majd megtámadja ellenfeled. (12 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [144,61] Továbbmész a város utcáján. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy smaragdgólem.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem testét. (7 támadással 346 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (6 támadással 590 életpontot sebezve.) Egyszercsak feltűnik az oldaladon az érző szívű dromedár és hatalmasat harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Megjelenik melletted az érző szívű dromedár, és roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 8559 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1153, sebződés: 201, gyógyulás: 4, összesen: -197 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork bérgyilász jobb karját. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Hirtelen előtűnik melletted az érző szívű dromedár, és megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az ork bérgyilász testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Hirtelen segítséget kapsz, az érző szívű dromedár terem ott melletted, majd megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától. Az ork bérgyilász gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az ork bérgyilász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 5 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
pki 9999 | kiveszel a bankból 9999 aranyat |
pbe 1500 4709 | beraksz a bankba 1500 aranyat |
pbe 5000 | beraksz a bankba 5000 aranyat |
h 1327 30 | használod az 1327. tárgyat |
vv 185 67 | elmormolod a 185. varázslatot a 67. varázslatot |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 203 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (7 támadással 267 életpontot sebezve.) Hirtelen előtűnik melletted az érző szívű dromedár, és megcsócsálja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rontasz. {KCC:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a purifikátor császár testét. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Nem vagy egyedül a harcban, az érző szívű dromedár is beszáll az oldaladon. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a purifikátor császár testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Egyszercsak feltűnik az oldaladon az érző szívű dromedár és hatalmasat harap ellenfeledbe. (11 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 33, gyógyulás: 4, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [216,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kihívás tornyát. Északnyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Egy purifikátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 11 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével végigmetszed a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Nem vagy egyedül a harcban, az érző szívű dromedár is beszáll az oldaladon. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. Fényaurád 12 sebzést okoz. A purifikátor feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [217,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy purifikátor császár lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 194 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (7 támadással 246 életpontot sebezve.) Megjelenik melletted az érző szívű dromedár, és roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár testét. (4 támadással 289 életpontot sebezve.) Hirtelen ott terem az érző szívű dromedár és ő is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Nem vagy egyedül a harcban, az érző szívű dromedár is beszáll az oldaladon. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 48, gyógyulás: 4, összesen: -44 ÉP}
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 205 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (7 támadással 252 életpontot sebezve.) Egyszercsak feltűnik az oldaladon az érző szívű dromedár és hatalmasat harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {KCC:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Megjelenik melletted az érző szívű dromedár, és roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével súrolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Hirtelen előtűnik melletted az érző szívű dromedár, és megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 31, gyógyulás: 4, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [219,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Felismered a közeledőt. Csak egy purifikátor császár. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 200 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (7 támadással 250 életpontot sebezve.) Egyszercsak feltűnik az oldaladon az érző szívű dromedár és hatalmasat harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár testét. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Egyszercsak feltűnik az oldaladon az érző szívű dromedár és hatalmasat harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a purifikátor császár testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Hirtelen segítséget kapsz, az érző szívű dromedár terem ott melletted, majd megtámadja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 30, gyógyulás: 4, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [220,121] Bátran belegázolsz a tengerbe. Könnyedén, akár egy sellő, tempózni kezdesz. A víz egy kicsit hideg.
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [222,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Csak egy pikkelyes ptog. Megvető mosollyal várod a találkozást. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
v 6 25 22 | elmormolod a 6. varázslatot |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lő rád a másik. 143 életpontot vesztettél. Meglengetve a nitmák pengét ellenfeledre rohansz. {GYD:} Nitmák pengével párszor kilyukasztod a Teijiyoshi elzöldült fejét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Ellenfeled 31 pontot sebződik a fényaurától. Egy elegáns fordulattal hosszú vágást ejt a Teijiyoshi a mellkasodon. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 25 életpontot vesztettél. Nitmák pengével párszor kilyukasztod a Teijiyoshi nyakát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. A fényaura 25 ép-t sebez. A Teijiyoshi fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 precíziós vetőtű. 3220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 297, gyógyulás: 2, összesen: -295 ÉP}
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lő rád a másik. 82 életpontot vesztettél. Megmarkolva a nitmák pengét a másikra rontasz. Nitmák pengével párszor kilyukasztod a vízbeölt ryuku fejét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1854 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 122, gyógyulás: 0, összesen: -122 ÉP}
v 198 154 104 | elmormolod a 198. varázslatot |
[154,104] A tengerpart mögötted marad. Bozótos terepen vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a bűbájlidérc szellemtestét. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) A bűbájlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3171 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
tps 60 | TVP spórolása: 60 pontért |
vps 80 | VP spórolása: 80 |
be 129 | bemész a 129. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 5 | mozogsz 5 |
Marokra fogva a nitmák pengét a másikra rohansz. {KCC:} Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a bölcsőpolip testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A bölcsőpolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bölcsőpolip fejét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2688 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 288, gyógyulás: 2, összesen: -286 ÉP}
v 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 6 9 10 | mozogsz 6 9 10 |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a szikrázó manahal fejét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-12 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével felnyitod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 293, gyógyulás: 2, összesen: -291 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-8 varázspont.) Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a szikrázó manahal jobb vállát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
3100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 308, gyógyulás: 2, összesen: -306 ÉP}
Meglengetve a nitmák pengét ellenfeledre rontasz. Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 110 életpontot sebeztél. Fényaurád 11 sebzést okoz. A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
3100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 159, gyógyulás: 2, összesen: -157 ÉP}
lm 12 13 14 | mozogsz 12 13 14 |
lm 15 15 15 | mozogsz 15 15 15 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 16 20 21 | mozogsz 16 20 21 |
Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Nitmák pengével párszor kilyukasztod a bölcsőpolip bal oldalát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) {GYD:} Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bölcsőpolip testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2688 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 330, gyógyulás: 2, összesen: -328 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
3100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 138, gyógyulás: 2, összesen: -136 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét a másikra ugrasz. Nitmák pengével párszor kilyukasztod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-12 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével megvágod a szikrázó manahal jobb vállát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 289, gyógyulás: 2, összesen: -287 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Nitmák pengével párszor kilyukasztod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-10 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével megcsapod a szikrázó manahal testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 270, gyógyulás: 2, összesen: -268 ÉP}
lm 25 26 29 | mozogsz 25 26 29 |
Marokra fogva a nitmák pengét ellenfeledre ugrasz. Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 141 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-12 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével megcsapod a szikrázó manahal testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 160 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
3100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 301, gyógyulás: 2, összesen: -299 ÉP}
Megmarkolva a nitmák pengét ellenfeledre rohansz. Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 83 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. A szikrázó manahal megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 159, gyógyulás: 2, összesen: -157 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét ellenfeledre rohansz. Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a szikrázó manahal testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
3100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 148, gyógyulás: 2, összesen: -146 ÉP}
lm 30 32 33 | mozogsz 30 32 33 |
lm 34 35 35 | mozogsz 34 35 35 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a szikrázó manahal testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A szikrázó manahal megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-10 varázspont.) Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 103 életpontot sebeztél. A fényaura 7 ép-t sebez. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
3100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 287, gyógyulás: 2, összesen: -285 ÉP}
kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
tpf 60 | TVP elővétele: 60 pontért |
vpf 80 | VP elővétele: 80 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
h 697 200 | használod a 697. tárgyat |
v 96 143 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,62] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Találsz egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ravasack előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy épületet. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy városépítkezés van. Északnyugatra egy főutca van. Északra egy épület van. Elteszed a látcsövet.
ef 30 | energia fejlesztése 30 |
szk 256 765 | keresed a 256. szörnyet a 765. szörnyet |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 3 pontért |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 6. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
KITARTÁS (362. PAPI VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Legyél bármilyen hatalmas varázsló, istened első számú avatárja, használd a létező leghatalmasabb erejű relikviákat, forgasd fegyveredet a mestereket megszégyenítő technikával, bizony előfordulhat, hogy olyan ellenféllel akadsz össze, akivel egy hagyományos harc alatt nem tudtok dűlőre jutni. A győztes egyértelmű meghatározásában segít ez a védekező varázslat, mely egy körrel meghosszabbítja a csata hosszát. Bár költsége mindössze 25 varázspont, anyagi komponense pedig egy csepp sáfránypor, a szokatlan megerőltetés igen káros szervezetedre: minden alkalommal, amikor elmormolod ezt a varázslatot, 1 évet öregedsz. Csak aztán vigyázz, a varázslat kétoldalú fegyver és bizony könnyen megeshet, hogy te maradsz alul a képességek végső határát feszegető harcban. A kitartás varázslat kalandozók ellen hatástalan. |
RYUKU ÁTOKVARÁZS (280. VARÁZSLAT) A ryuku hódító nép, akik bizony nem a véletlennek köszönhetik, hogy szigetek százait vonhatták már a fennhatóságuk alá. Fegyverarzenáljuknál csak páncélöltözeteik hatásosabbak, de eddig arról sajnos nem sokat hallottunk, hogy is viszonyulnak a varázslatokhoz. Most viszont a rúnatekercs tartalma megadta a választ: mágiájuk csupán kicsit különbözik a mienkétől, így hát te is elsajátíthattad különös átokvarázslatukat. A kín, amit ezzel a varázslattal ellenfeledre bocsáthatsz elviselhetetlen - áldozatod azonnal elveszíti életerejének 40%-át. Az átokvarázslat elmondása 45 varázspontot igényel, anyagi komponense pedig 2 csepp azúrharmat. |
CSIGAKAGYLÓ (1131. TÁRGY) Ez a többször önmagába csavarodó kagyló csak úgy ellebegett előtted, mikor a vízben lubickoltál. Hát persze, hogy zsebre vágtad, hiszen megpillantásának pillanatában egy jelenet játszódott le lelki szemeid előtt: amint a nyakláncra fűzött csigakagylót szerelmed nyakába akasztod, hiszen biztos vagy benne, hogy neki szerencsét fog hozni. Persze ez nem jelenti azt, hogy ennek valóban le kell játszódnia... Vagy igen? |
BÖLCSŐPOLIP (706. SZÖRNY) A bölcsőpolip nevét a homorú testközpontjáról kapta, mely nyugalmi állapotban akár szikrázó manahalak garmadájának is képes pihenőhelyül szolgálni. Persze amikor a bölcsőpolip mozgásba lendül, szétrebben az összes élőlény a környéken, hiszen a hatalmas testű állat örvénylő mozgása magával ragad mindent, ami az útjába kerül. Persze ha ezt sikerülne elkerülni, a csápok figyelmét akkor sem. A bölcsőpolip tapogatózó végtagjai megragadnak minden élelemnek tűnő objektumot, hogy azt az állat aztán összeroppantás után bekebelezhesse. Remélhetőleg te nem így végzed... |
FENÉKKAVICS (1130. TÁRGY) A fenékkavics a tófenék lapos, tompa szélű drágaköve. Ha a rátelepedett zuzmókat és egyéb élővilágot ledörzsölöd róla, megérted, miért is nevezik drágakőnek annak ellenére, hogy csak egy kavics: ellipszis felületén átlósan több csillogó fény futkározik, ezzel téve különössé ezt az egyszerű követ. Csak egy szép drágakő! Mondanád, és már indulnál az ékszerészhez. De ekkor furcsa bizsergés fut végig rajtad. Mintha a kő beszélne hozzád! Hihetetlen... "Tarts meg, és olyan varázstárgyat készíthetsz belőlem, aminek mindenki csodájára jár!" Szemed elkerekedik, ahogy a zsebedbe süllyeszted a beszélő követ. Most már a világ minden kincséért sem válnál meg tőle! |
Erő: | 64 (75) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 61 (95) | Támadás: | 66 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 61 (78) | Védekezés: | 113 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 156/168 év |
Egészség: | 60 (77) | Életpont: | 1010/966 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 65 (87) | Varázspont: | 2464/1060 | Pénz: | 4492 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 28/6 | Pszi pont: | 261/329 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/39 (+44%) | ökölvívás: | 27/16 (+1%) | szúrófegyverek: | 26/31 |
vágófegyverek: | 41/21 (+2%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 37/71 (+2%) |
dobófegyverek: | 22/57 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/87 | 2. nyomkövetés: | 158/85 (+48%) | 3. lopás: | 4/1 |
4. mászás: | 16/60 | 5. csapdakészítés: | 57/49 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 17/30 |
7. gyógyítás: | 51/83 | 8. titkosírás: | 11/11 | 9. felderítés: | 33/10 (+23%) |
10. szörnyidomítás: | 27/31 | 11. teológia: | 195/37 (+46%) | 12. taumaturgia: | 109/3 (+29%) |
13. szerencsejáték: | 10/66 | 14. versengés: | 25/65 (+4%) | 15. harcművészetek: | 24/5 |
16. zene: | 220/8 (+77%) | 17. szörnyismeret: | 43/14 (+18%) | 18. pszi: | 34/27 (+6%) |
19. zárnyitás: | 24/50 | 20. vadászat: | 21/99 | 21. vitalitás: | 4/73 |
22. bányászat: | 38/56 | 23. úszás: | 19/18 (+20%) | 24. főzés: | 9/67 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 64 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), Eruol (#378) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), szárnyaló halál (#456), bűbájlidérc (#761), profi bérgyilkos (#793) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
kézrátétel (#381, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | áldomás (#6) | jellemrejtés (#23) |
szemmelverés (#137) | az elme fölénye (#116) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) |
nagyobb agypajzs (#120) | kézrátétel (#381) | Pörhemór köre (#205) (129,5,1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373), pszi ragyogás (#166) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | 30. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | őshonos sziklozug (#447) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | banshee-sikoly (#373) | >> | 20. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) státusz: OK |
zenemanó (#7019) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ideje megmentened a világot! A kaland kezdetét jelenti, ha képes vagy bemutatni oltáromnál egy dalebgad kristálykulcsot! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 10. Legjobb pontszámod: 160. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1891 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |||
1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | vortex talizmán (#812) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | artikula bélhólyag (#927) | 12 | csigakagyló (#1131) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
2 | fenékkavics (#1130) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | |||
2 | halcsont (#390) | 4 | kaja (#2) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | nagy ónixkulcs (#1111) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
3 | precíziós vetőtű (#1522) | 13 | purifikátor háj (#269) | 1 | sólyomcsőr (#1223) | |||
2 | tünde nyíl (#554) |