Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 28. 11h:07' EZ A 506. JÁTÉKHETED, 505. FORDULÓD 507. játékheted kezdete: dec. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3316 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 78. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot az 53. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (3 darabot) |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 161. varázslatot az 59. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal a 613. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 64. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1271. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
v 1 999 25 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Észreveszel egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát.
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
m 8 4 5 | mozogsz északra, délre, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 516 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a kísértetvándor nyakát. (6 támadással 626 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod a kísértetvándor testét. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Sajnos nem sikerült a kísértetvándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 289 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 56 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmez.) Ellenfeled regenerálódik! Démonölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a kísértetvándor jobb oldalát. (6 támadással 644 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kísértetvándor testét. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Sajnos nem sikerült a kísértetvándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 348 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmez.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20386 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2343, sebződés: 693, gyógyulás: 370, összesen: -323 ÉP}
(Továbbmész...) [270,60] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebesített quwarg széltáncos került az utadba. {max. életpontja: 2401-2600.} Itt csata lesz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 600 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy sivatagi vihar varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Démonölővel párszor súrolva eltalálod a quwarg széltáncos jobb oldalát. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg széltáncos vörös páncélját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 78 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 357 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) (-3 TU.) Véres nyál csordul ki a quwarg széltáncos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10233 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 931, sebződés: 417, gyógyulás: 56, összesen: -361 ÉP}
(Továbbmész...) [269,61] Füves síkságra érkeztél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy kísértetvándor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 520 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel megvagdalod a kísértetvándor testét. (6 támadással 602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod a kísértetvándor ködös testét. (4 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 257 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 46 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védett meg.) Ellenfeled regenerálódik! Démonölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a kísértetvándor bal oldalát. (6 támadással 613 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a kísértetvándor kopott ruháját. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. Semmi hatás! (elektromos pajzs van rajta.) Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 303 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védett meg.) Véres nyál csordul ki a kísértetvándor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20377 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2309, sebződés: 606, gyógyulás: 364, összesen: -242 ÉP}
m 4 4 2 | mozogsz délre, délre, keletre |
Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 507 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos zsokarg fejét. (6 támadással 598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a púpos zsokarg testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. A púpos zsokarg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Beléd öklel a púpos zsokarg! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 8207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1258, sebződés: 130, gyógyulás: 142, összesen: +12 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton bűvölő jobb oldalát. (7 támadással 354 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 739 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 127 életpontot sebeztél. 127 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a kreiton bűvölő testét. Kritikus ütés! (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Csápjaival a kreiton bűvölő lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 185 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-6 TVP). A kreiton bűvölő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1813, sebződés: 185, gyógyulás: 298, összesen: +113 ÉP}
Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 507 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően életpajzs védelmednek.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan hadúr jobb karját. Kritikus ütés! (7 támadással 427 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tleikan hadúr testét. (7 támadással 777 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 132 életpontot sebeztél. Nitmák pengével súrolod a tleikan hadúr testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 146 életpontot sebeztél. A fényaura 25 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. A tleikan hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 354 életpontot vesztesz.) A tleikan hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15411 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2084, sebződés: 354, gyógyulás: 4, összesen: -350 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 351 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mutánsféreg testét. (7 támadással 361 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-48 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A szörny savat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a mutánsféreg groteszk fejét. (7 támadással 739 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a mutánsféreg testét. (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Fényaurád 5 sebzést okoz. A mutánsféreg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 173 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-38 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a mutánsféreg fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 959 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a mutánsféreg testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád működik (15 ép-t sebezve). Ocsmány csáprágóját a mutánsféreg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 193 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vadászkés felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-28 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A mutánsféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20632 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3006, sebződés: 830, gyógyulás: 591, összesen: -239 ÉP}
(Továbbmész...) [269,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei.
(Feltételes támadás:) Egy bosszúálló! Ezt kerested. {max. életpontja: 2112-2211.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 513 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bosszúálló testét. (7 támadással 363 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a bosszúálló szellemtestét. (7 támadással 638 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 127 életpontot sebeztél. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a bosszúálló testét. Kritikus ütés! (4 támadással 210 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. Szörnyűség, erő és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vámpírölővel megdöfködöd a bosszúálló testét. (4 támadással 380 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 144 életpontot sebeztél. Nitmák pengével megkarcolod a bosszúálló testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szörnyűség, ügyesség és erő tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A bosszúálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22176 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2446, sebződés: 265, gyógyulás: 4, összesen: -261 ÉP}
(Továbbmész...) [270,63] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy káoszdémon. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
v 198 200 115 | elmormolod a 198. varázslatot |
[200,115] A terep változik: ismét síkságon vagy.
kb 1113 5 | kiveszel a bankból az 1113. tárgyat (5 darabot) |
be 1140 | bemész az 1140. épületbe |
m 2 3 4 | mozogsz keletre, délkeletre, délre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (7 támadással 910 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A fényaura 5 ép-t sebez. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
4539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1106, sebződés: 74, gyógyulás: 313, összesen: +239 ÉP}
(Továbbmész...) [202,116] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku gólem. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gólem testét. (7 támadással 385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gólem mellkasát. Kritikus ütés! (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
4872 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 53, gyógyulás: 135, összesen: +82 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Észreveszel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy borzalmas varkaudar támad rád. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar bal karját. (2 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Nitmák pengével végigmetszed a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A fényaura 29 ép-t sebez. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 19, gyógyulás: 59, összesen: +40 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Nitmák pengével alaposan megvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A fényaura 27 ép-t sebez. A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 0, gyógyulás: 59, összesen: +59 ÉP}
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 22 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra rontasz. Démonölővel párszor kilyukasztod a varkaudar íjász jobb oldalát. (2 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Nitmák pengével végigmetszed a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A fényaura 22 ép-t sebez. A varkaudar íjász karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 24, gyógyulás: 60, összesen: +36 ÉP}
Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rohansz. Démonölővel kegyetlenül összevagdalod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Nitmák pengével felnyitod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. A nőstény varkaudar karma a fejed mellett suhan el! Karmaival a nőstény varkaudar megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
3045 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 0, gyógyulás: 99, összesen: +99 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. kardtáncos testét. (7 támadással 726 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 136 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvagdalod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (4 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Ellenfeled 37 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vámpírölővel többször eltalálod a vark. kardtáncos testét. Kritikus ütés! (2 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 139 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a vark. kardtáncos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád 24 sebzést okoz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
8686 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1682, sebződés: 0, gyógyulás: 277, összesen: +277 ÉP}
v 96 185 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,58] Épületek tűnnek fel. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
kb 363 10 | kiveszel a bankból a 363. tárgyat (10 darabot) |
be 717 363 | bemész a 717. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt a másikra rontasz. Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Nitmák pengével kilukasztod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 5, gyógyulás: 59, összesen: +54 ÉP}
szk 693 | keresed a 693. szörnyet |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 7 | imádkozol |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal a 882. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 6. BP: | beraksz a bankba a 328. tárgyat (211 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 14 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 14 pontért |
TLEIKAN KARKÖTŐ (895. TÁRGY) A tleikan harcosok számára fontos a mindennapos gyakorlás. A gyors fejlődés kulcsát persze a kreitonok által készített relikviák jelentik. Ez az egyszerű, bronzból öntött karkötő csak úgy sugárzik a mágiától! Ha viseled, minden ütéseddel +2..+8 közötti bónusz sebzést (bal kéznél feleennyit) kapsz, HA az éppen használt fegyver szakértelmed 45-nél kisebb! Hiszen, az igazi mestereknek már a tleikanok tudása sem jelent újdonságot. A bónusz mértéke a fegyverszakértelem nagyságától függ, 35-ösnél még a teljes +8 jár, de minél magasabb a szakértelmed, annál kevesebb, egészen a +2 bónuszig, amit 44-nél még megkapsz. A fentiek mellett a tleikan karkötő +2 erőt, +2 ügyességet és +1 támadást ad. Természetesen, nem átadható más kalandozónak. |
KIRÁLYSÁGI ŐRSÁNC (1140. TEREPTÁRGY) Jelentős mennyiségű felaprított fatörzset, mozdítható és mozdíthatatlanul nagy sziklákat hordtak itt össze a királyság emberei, minden bizonnyal a sáncon túli veszedelem elleni védekezésül. Egy mosolygós, bajuszos ember férfi jön szembe veled, testét a király hadseregének tiszti egyenruhája fedi. Mögüle kíváncsiságukat leplezni nem tudó, a sáncnak támaszkodó, némán őrködő katonák pislognak rád. - Ez itt a határ a varkaudarok által elfoglalt területek, és a még elfoglalatlanok között! - közli veled a tiszt, majd a sáncon túlra mutat. - Azért húztuk ide ezt az állást, hogy ennél tovább ne hatolhassanak a város felé. - Aztán a vidám, helyzetecsetelő hangnemből hirtelen szomorkássá változik a hangja: - De már nem hiszem, hogy sokáig tudjuk tartani magunkat. Az erősítés még csak nem jön, csak nem jön... - Aztán lehajtott fejjel elhallgat. Amikor megkérdezed, hogy ha tegyük fel, segíteni szeretnél nekik, mit kellene tenned, a katona hangja egy árnyalattal vidámabbra fordul. - Megtennéd? Komolyan megtennéd? Kitüntetlek egy hűségérmével, ha tényleg velünk vagy, és szétcsapsz a varkaudarok között. Csak hozd is bizonyítékát, mert minden érmével el kell számolnom. [Figyelem: a küldetést bármelyik királysági őrsáncnál leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
HŰSÉGÉRME (1141. TÁRGY) A hűségérme sokban hasonlít a Királyság pénzverdéiben vert fizetőeszközhöz, de persze különbségek is vannak. Méreteiben megegyeznek, de a dombornyomásban nem. A hűségérmén egy szörny holttestén taposó ember kalandozó képe van. Bár az áldozat mivoltát nem lehet megállapítani, azét a fegyverét, mellyel a kalandozó leszúrhatta ellenfelét annál inkább: az egy vashegyű lándzsa. A hűségérme egy kitüntetés, melynek birtoklásával jogosulttá válsz némi kedvezményre a Királyság területén belül. Mutasd csak fel az aukciós ügynöknek, ha a tárgyaidat hozza, és a százalékos aukciós díjak fizetésekor 2% kedvezményt kapsz. (Ha az aukciós díj 10%, neked csak 8%-ot kell fizetned.) [Az Aukciós Ház az Interneten keresztül elérhető, a www.beholder.hu oldalon. Ezenkívül a postai UL-ed hátulján megadott felajánlásaid is erre az aukcióra kerülnek.] Vagy mutasd fel az adószedőnek, és mentességet élvezel a keleti városokban szedett kapuadók alól. A hűségérme megszerzéséhez, és a birtoklásának kiérdemléséhez persze kisebb fajta hőstettre van szükség: a királyi őrsáncon dolgozó tisztnek 25 darab varkaudar csontot kell hoznod annak bizonyítékául, hogy tényleg kivetted a részed a varkaudarok gyilkolásából. A hűségérmét a KT 1141 paranccsal veheted át a királysági őrsáncnál! Az ezt követő, elkerülhetetlenül szívélyes beszélgetés, és az érme átvétele 5 TVP-nyi időt emészt fel. |
SZÁNALMAS PONDRÓ (792. SZÖRNY) Egy-egy alanori fogadóban töltött éjszaka után statisztikai tény, hogy gyarapodik az ember szókincse. Legalábbis néhány eddig soha máshol nem hallott cifra káromkodó kifejezést biztos, hogy magára szed az ember. Nos, a "szánalmas pondró"-val való hasonlatossá tevés már elég hétköznapinak számít ezeken a helyeken. Gondoltad volna, hogy ennek a kifejezésnek az alapja, az épp most előtted tornyosuló hatalmas kukac. Ocsmány hernyófeje vörös-rózsaszín, hosszú szelvényes testben folytatódik, mely mindenütt nyálkás, halványkék színű folyadéktól nedvedzik. Ezen a csúszós nedven közlekedik a szörnyeteg. Szánalmas látványt nyújt! Csáprágói már indulnak is feléd, hogy mint amint piciny rokona, az amniosz-fa levelein élősködő pillangólárva, bekebelezze az elé kerülő táplálékot. Már az aggódásra adhat okot, hogy belőled akár egy tucat is elférne a testében. |
Erő: | 77 (99) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 188 cm |
IQ: | 75 (79) | Támadás: | 69 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 74 (76) | Védekezés: | 116 (122) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 171/547 év |
Egészség: | 75 (83) | Életpont: | 1473/1462 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 76 (77) | Varázspont: | 3825/1374 | Pénz: | 2730 arany | Kép. pont: | 54 |
Tudatpont: | 26/-3 | Pszi pont: | 323/248 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 27 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/10 | ökölvívás: | 2/15 | szúrófegyverek: | 45/7 (+7%) |
vágófegyverek: | 38/57 (+4%) | ütőfegyverek: | 7/34 | lőfegyverek: | 42/6 (+3%) |
dobófegyverek: | 7/77 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (220%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -36.); vashegyű nyíl (#176) (37 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/11 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 152/82 (+66%) | 3. mászás: | 24/96 (+10%) |
4. csapdakészítés: | 33/67 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 18/34 | 6. gyógyítás: | 59/96 |
7. titkosírás: | 6/6 | 8. felderítés: | 26/53 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 15/46 |
10. teológia: | 195/4 (+76%) | 11. taumaturgia: | 163/6 (+29%) | 12. versengés: | 14/78 |
13. zene: | 11/98 | 14. szörnyismeret: | 60/52 (+18%) | 15. pszi: | 31/56 (+2%) |
16. zárnyitás: | 7/7 | 17. vadászat: | 13/76 | 18. vitalitás: | 7/19 |
19. bányászat: | 39/97 | 20. úszás: | 7/11 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 63 | |||
3. védekezés: 3 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 240 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 20 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), kputtyintó csalán (#247), szubreális vámpír (#223), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), bosszúálló (#562), eszement trappoló (#549) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Sheran hívők (#995), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), káoszdémon (#547), kyorg őrgólem (#567) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,2,3) | csupasz izom (#28) | égető tekintet (#164) | láth. észlelése (#78) |
tűzmágia (#157) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) | varázsenergia (#161) |
vámpirizáció (#1) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
33. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
villámcsapás (#50) | >> | 33. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | quwarg széltáncos (#540) | bo'adhun csapás (#266) | >> | kémsárkány (#545) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | kyorg szolgasárkány (#493) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kémsárkány (#545) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | mutánsféreg (#554) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
tompítás (#40) | >> | kyorg őrgólem (#567) | tompítás (#40) | >> | bumshir óriásmacska (#492) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kísértetvándor (#568) | fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Raia hívők (#993) | tükörpajzs (#101) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | hamuelementál (#475) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | életpajzs (#142) | >> | gonoszok (#988) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | életpajzs (#142) | >> | őrült varázsló (#255) | |
életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld védekezés képességedet legalább 4-es szintre! |
3.) Szabadítsd meg egy kalandozótársadat szopókövétől! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 6 szabotőr, 1 harcos, 3 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 148. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
201 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | purifikátor háj (#269) | 2 | ragasztó (#83) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
13 | víz (#27) | 15 | sáfránypor (#211) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | 5 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 9 | ezüsttollú nyíl (#363) | 53 | kaja (#2) | |||
7 | spiritusz (#170) | 1 | tleikan karkötő (#895) | 1 | tünde nyíl (#554) | |||
5 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) |