504. forduló, 506. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 1. 9h:24'
EZ A 546. JÁTÉKHETED, 505. FORDULÓD
547. játékheted kezdete: aug. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [361,64] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 60 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+1318 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+188 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
188 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 861.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 859.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 859.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 857.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 855.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 850.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 850.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 850.]

* 4. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 849.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +7 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 843.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 841.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 839.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 837.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 835.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 833.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 833.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 831.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 292% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 831.]

* 8. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 640 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel megkarcolod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod az aranyfecske bal szárnyát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 51 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 852, sebződés: 67, gyógyulás: 28, összesen: -39 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 821.]

* 9. KP: elmormolod a 238. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új ében toboz. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 816.]

* 10. KP: alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 813.]

kb 2 20 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 813.]

kf 327 kézbeveszed/felveszed a 327. tárgyat
Előkészíted az ezüstshurikent. [0 pontot használtál fel, van még 813.]

p 74 226 200 használod a 74. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 10 pirkit molekuláit, előállítottál 10 ramit követ. [-100 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 808.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 778.]

kre 1069 1221 6 kreálsz az 1069. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot)
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a kreáció varázslatot! Kreáltál 5 vámpírfogat. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 776.]

vv 79 224 73 elmormolod a 79. varázslatot a 224. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 771.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 771.]
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 771.]

ep 146 240 építed a 146. tárgyat 240 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy oltárt. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült az oltár. 180 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [240 pontot használtál fel, van még 531.]

h 145 használod a 145. tárgyat
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erősödik, a szöveg a tudatalattidból jön: ősi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted időérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi időn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az időközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kőemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbűvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben.
- Ah, egy újabb oltár! Megdicsérlek, hű szolgám. [10 pontot használtál fel, van még 521.]

m 8 mozogsz északra
[361,63] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan tábort. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Gordon Marlo lábát masszírozza. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy Dühöngő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 632 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Dühöngő jobb vállát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Dühöngő testét. (6 támadással 449 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a Dühöngő testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nem vagy felkészülve a Dühöngő gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 180 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiacsóva varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Véres nyál csordul ki a Dühöngő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 arany és egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 fattylord deréköv (ld. enc.). 17836 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1312, sebződés: 180, gyógyulás: 107, összesen: -73 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Médzsik Hórsszal. Fairlight első számú avatárja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy kiképzői érdemérmet, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor vállpántot, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy ogre övet, egy örökkév. igazgyöngét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy Méniach kardját, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-33 életerő). [9 pontot használtál fel, van még 512.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. A Thargodanok gyűlölködő pillantással fordulnak feléd. Egy Orkhan Thai intéz feléd kihívást.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 347 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP]. 3082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}

Látszik, hogy a Thargodanok meglepődtek. Nem számítottak arra, hogy ilyen kemény ellenfelet kapnak! Egy mocskos zsák hever a földön, gyorsan felkapod. A következő kincseket találtad: 2 téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP]. Egy lidérckirály támad rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 631 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály csuklyáját. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a lidérckirály csuklyáját. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a lidérckirály testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8096 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 927, sebződés: 46, gyógyulás: 138, összesen: +92 ÉP}

Parancsszó hangzik hátulról, és most egy nagyobb ellenfél lép eléd. Vicsorogva nézel szembe a Thargodanokkal. Egy Thargodan légiós védelmezi a vadászterületét.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 641 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós gigászi testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a Thargodan légiós jobb lábát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 101 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9282 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 958, sebződés: 58, gyógyulás: 43, összesen: -15 ÉP}

A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy ezerszemű bestia intéz feléd kihívást. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [60 pontot használtál fel, van még 452.]

m 7 6 4 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délre
[360,62] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy drótszőrű mópat nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 660 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a drótszőrű mópat ocsmány testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a drótszőrű mópat ocsmány testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel jól megszurkálod a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 99 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a drótszőrű mópat ocsmány testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a drótszőrű mópat agyarával a bal oldaladon. (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Patájával a drótszőrű mópat többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A drótszőrű mópat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 13 drótszőrt. 18400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1924, sebződés: 413, gyógyulás: 4, összesen: -409 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Tone Zangief, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy nekrofunt. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-34 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+493 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [359,62] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 625 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a halálelementál testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a halálelementál ébentestét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megkarcolod a halálelementál vörösen izzó képét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8815 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 912, sebződés: 43, gyógyulás: 44, összesen: +1 ÉP}

Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Tone Zangief egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-33 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [359,63] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Mnebolath. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 662 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 662, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}

Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Úgy gondolod, hogy a közeledő talriai behemót nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 651 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a talriai behemót testét. (6 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Előremozdulva, a talriai behemót kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a talriai behemót jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A talriai behemót a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a talriai behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 90 kaját. 16675 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1859, sebződés: 278, gyógyulás: 215, összesen: -63 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-32 életerő). [67 pontot használtál fel, van még 385.]

m 4 6 6 mozogsz délre, nyugatra, nyugatra
[359,64] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Madigan egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sziklaskorpió. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 590 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A sziklaskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] 2970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Amatőr voltál. A szörny észrevett. Egy ezerszemű bestia közeledik feléd! A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-43 életerő). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [358,64] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy kiütéses negátor. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 620 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a kiütéses negátor bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A kiütéses negátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Steven McCar irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Látsz egy vaskohót. Felfedeztél egy morgud hagymatövet. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-36 életerő). Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [357,64] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy életsziklát.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-40 életerő). [35 pontot használtál fel, van még 350.]

al 56 128 áldozol: az 56. tárgyat a 128. tárgyat
Elültetsz az életszikla tövében 128 mákrózsa virágot. Megtapintod az életszikla felületét: melegnek tűnik. Reménykedve imádkozol. Bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy sikerül kinyúlnod az isteni entitás felé! (+110 életpont.) [5 pontot használtál fel, van még 345.]

m 5 7 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[356,65] Kipróbálva minden lépést, mielőtt tovább mész, még beljebb nyomulsz a gyilkos ingoványban. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy lélekelementál. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 637 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a lélekelementál jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a lélekelementál testét. (4 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 66 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a lélekelementál testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A lélekelementál karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lélekelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. [lélekesszencia ládikóba-> (310,64)-> 45 arany, -2 ÉP] 11405 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1047, sebződés: 90, gyógyulás: 138, összesen: +48 ÉP}

Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy talriai behemót nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 606 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A talriai behemót a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. 27 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megkarcolod a talriai behemót testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A talriai behemót beleharap a kezedbe. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) A talriai behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 100 kaját. 16675 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1839, sebződés: 284, gyógyulás: 244, összesen: -40 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-42 életerő).

(Továbbmész...) [355,64] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Úgy gondolod, hogy a közeledő áldott okerón nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 632 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az áldott okerón testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod az áldott okerón testét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod az áldott okerón testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az áldott okerón ollója centiméterekre tőled záródik össze. Az áldott okerón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 946, sebződés: 0, gyógyulás: 154, összesen: +154 ÉP}

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Sunyi. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Felismered a közeledőt. Csak egy mösze uralkodó. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 675 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mösze uralkodó fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a mösze uralkodó testét. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted a mösze uralkodó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-5 pszi pont.) (-2 TU.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ocsmány csáprágóját a mösze uralkodó hasadba mélyeszti. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. [mösze hátpáncél ládikóba-> (310,64)-> 11 arany, -2 ÉP] 17388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1240, sebződés: 262, gyógyulás: 100, összesen: -162 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-48 életerő).

(Továbbmész...) [354,63] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősvortexet. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-30 életerő). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 318.]

v 96 310 63 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Beléd csap egy villám (-20 életpont). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 308.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 308.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 308.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 308.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 308.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 308.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 308.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 308.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 308.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 308.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 308.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

* 1. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kőszem). [0 pontot használtál fel, van még 308.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

* 3. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 308.]
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 308.]
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

* 4. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Energia cikázik végig a testeden (+27 életpont). [-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 298.]

* 5. BP: energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 266 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 288.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 288.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-34 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 248.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-30 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 208.]

tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-37 életerő). [8 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-7 szerencse). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 29, 15.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Egy szögletes követ töm magába a bazaltelementál. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 678 pontot. A következő körben tehát 878 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DÜHÖNGŐ (7002. SZÖRNY)
A Chara-din fattyak csordáit vezető fattylordok rettegett szörnyei a Sötét Földnek. Kevés élőlény van, akitől még a Thargodanok is megrettennek, s köztük előkelő helyen szerepel Dühöngő is, számtalan fattycsorda vezetője. Egy átlagos fattylord kb. három méter magas, Dühöngő öt! Egy átlagos fattylord negyven-ötven Chara-din fattyat képes tekintélyt parancsolóan irányítani, Dühöngő négyszáz-ötszázzal is elbír! Szóval még ha most magányosan is találtad, csupán reményeid lehetnek, hogy a küzdelemben végig (Dühöngő ugyanis mindenkit megtámad, aki nem fajának tagja, így téged is) egy-egy elleni harcra kerül sor.

FATTYLORD DERÉKÖV (1564. TÁRGY)
Tekintélyt parancsolóan feszült ez az öv Dühöngő derekán, míg le nem csatoltad róla. Jó is, ha sietsz, s kapkodva gyűjtöd be kincseidet, hiszen szinte biztos, hogy egy igazán sok szörnyből álló fattycsorda már a közelben tartózkodik - Dühöngő csapata. Legújabb kincsed, bár látszólag egyszerű bőrövnek látszik, valójában egy mágikus ruhadarab, melyet a Chara-din fattyak vezetőinek alaposan ki kell érdemelniük. Bár nem próbák hosszú során keresztül tettél szert rá, te is megérdemled, nincs is más hátra, mint hogy felöltsd. Ha kiadod a KF 1564 parancsot, és már legalább 27. szintű vagy, max. ÉP-dhez +65 adódik.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight személyes tanácsadója vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 505. fordulód.

Erő: 65 (71) Szint: 45 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 65 (74) Támadás: 69 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 58 (63) Védekezés: 109 Menekülés: 30 % Életkor: 44/47 év
Egészség: 55 (61) Életpont: 816/476 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 67 (78) Varázspont: 2400/905 Pénz: 2096 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 442/0 Halhatatlanság: 4 % EFejl: 153
Eddig összesen 5660 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 142381 TP-t kaptál. Jelenleg 13703969 TP-d van. A következő szinthez még 96031 TP szükséges. Trófeáid: Shengoroth, triklem drakolder, bosszantó apróság. A 502. fordulódban 132289 arany került a bankszámládra. 132950 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 41
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 33

Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25 2. nyomkövetés: 132 3. lopás: 3
4. mászás: 25 5. csapdakészítés: 7 6. csapdaészlelés: 12
7. gyógyítás: 207 8. titkosírás: 18 9. felderítés: 31
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 84 12. taumaturgia: 161
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 23 15. zene: 13
16. szörnyismeret: 18 17. pszi: 51 18. zárnyitás: 2
19. vadászat: 8 20. vitalitás: 1 21. bányászat: 42
22. úszás: 14 23. csapatmunka: 2

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), lidércúr (#252), bávatag golombár (#165) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) armageddon (#218, 100 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120) tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését!
2.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!
3.) A konkurrencia felkutatása mindig nehéz feladat. Most egy varkaudar varázslóval kell végezned.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 ezüstshuriken (#327) 7 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128)
6 kerek kő (#19) 128 mákrózsa virág (#56) 10 pirkit (#153)
5 rozmárfog (#1069) 2 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
348 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 5 csillezsályalevél (#1253)
12 drótszőr (#37) 1 ében toboz (#578) 2 ezüstdarab (#326)
1 fattylord deréköv (#1564) 2 főnixtoll (#563) 210 kaja (#2)
10 ramit kő (#226) 5 vámpírfog (#1221) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(354,63) ősvortex (#587)
(355,64) áldott okerónok (#336), művészi porolit (#720), mösze uralkodó (#789)
(356,65) lélekelementálok (#319), talriai behemót (#312)
(357,64) életszikla (#621)
(358,64) kiütéses negátor (#785), nekrofun (#173), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), érclelőhely
(359,62) halálelementálok (#279), művészi porolit (#720)
(359,63) Mnebolathok (#237), talriai behemót (#312)
(359,64) oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), sziklaskorpiók (#339), ezerszemű bestia (#288)
(360,62) drótszőrű mópat (#426), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), nekrofun (#173)
(361,63) Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Dühöngő (#7002), Médzsik Hórsz (4206. kalandozó), Orkhan Thai (#238), lidérckirály (#316), Thargodan légiós (#311)
(361,64) aranyfecske (#283)

Üzenet küldése a karakternek