Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 9. 9h:05' EZ A 507. JÁTÉKHETED, 503. FORDULÓD 508. játékheted kezdete: nov. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4652 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 466. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
kpb 8 | kezd. parancs berakása: 8 |
vv 28 188 88 | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 341 854 1 | használod a 341. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 341 316 1 | használod a 341. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 341 8 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 84 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 139 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 194 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 309 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 158 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 196 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 551 3 | használod a 341. tárgyat |
kf 821 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
h 473 | használod a 473. tárgyat |
be 94 | bemész a 94. titkos labirintusba |
lm 42 16 20 | mozogsz 42 16 20 |
lm 12 16 16 | mozogsz 12 16 16 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fényhozót ellenfeledre rontasz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a viharóriás villámló testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a viharóriás testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 76 életpontot sebeztél. A viharóriás egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Fényhozóval néhányszor megcsapod a viharóriás testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Din cséphadarójával súrolod a viharóriás bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) A viharóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. 7678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 951, sebződés: 146, gyógyulás: 2, összesen: -144 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tűzelementál testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tűzelementál lángoló testét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a tűzelementál testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) A tűzelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot vesztettél. A tűzelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4562 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 70, gyógyulás: 2, összesen: -68 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás jobb lábát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered a viharóriás villámló testét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a viharóriás testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Fényhozóval többször eltalálod a viharóriás oszlopos lábát. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Din cséphadarójával megpöccinted a viharóriás testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. A viharóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 7678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 946, sebződés: 219, gyógyulás: 2, összesen: -217 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a viharóriás oszlopos lábát. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a viharóriás bal oldalát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 46 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 201, gyógyulás: 2, összesen: -199 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 39 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 39, gyógyulás: 2, összesen: -37 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 50 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 50, gyógyulás: 2, összesen: -48 ÉP}
lm 3 5 905 | mozogsz 3 5 905 |
lm 6 900 7 | mozogsz 6 900 7 |
kpcs 3 7 | kapcsoló 3 |
lm 9 12 15 | mozogsz 9 12 15 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 51, gyógyulás: 2, összesen: -49 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 48, gyógyulás: 2, összesen: -46 ÉP}
lm 13 905 17 | mozogsz 13 905 17 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 50, gyógyulás: 2, összesen: -48 ÉP}
h 150 | használod a 150. tárgyat |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [191,14] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy lidércúr! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a lidércúr testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót a másikra támadsz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércúr bal lábát. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a lidércúr bal lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A lidércúr karma a fejed mellett suhan el! A lidércúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót ellenfeledre támadsz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 142 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. A szutykos remák elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [191,15] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt. Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg nyakát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fényhozót a másikra támadsz. Fényhozóval kegyetlenül megütöd a Zinthurg jobb vállát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Meglengetve a Fényhozót ellenfeledre támadsz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 142 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Din cséphadarójával megcsapod a Mnebolath bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 gyöngymangó. 2275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 23, gyógyulás: 2, összesen: -21 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Fényhozóval kegyetlenül megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a taalru testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Fényhozót ellenfeledre támadsz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a taalru póklábát. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a taalru egyik lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mancsával a taalru végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 24 arany és 2 arany karperec. 3849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 25, gyógyulás: 2, összesen: -23 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kt 69 5 | elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot) |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú jobb lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fényhozót a másikra ugrasz. Fényhozóval kegyetlenül megütöd az átokmurgattyú testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az átokmurgattyú farkát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Mancsával az átokmurgattyú megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az átokmurgattyú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 53 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a halálosztó kain testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Bőröd, majd húsod, csontjaid megkeményednek. Kővéváltál a lény pillantásától! Bekerüsz a szörny személyes lakosztályának szoborgyűjteményébe. Örökkévalóságnak tűnő várakozás következik. (-70 TVP.) Gnóm mágusok jönnek, KÖVGEO szakértők. Elűzik rólad a kővéváltoztató varázst, és megkérnek, hogy legközelebb jobban vigyázz.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [189,18] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Mielőtt még észbe kaphatnál, fülig merülsz egy furcsa, fekete trutyiban. Úristen, ez egy szopógödör! Jajgatva kúszol-mászol ki, rettegve az átoktól. Ami persze fogott rajtad... [-1 max. életerő.] Megsemmisültek a birtokodban levő sötét tekercsek. Káromkodsz egy sort, de aztán nincs mit tenni - folytatod a kalandozást. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy lápi hajlékot. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet.
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
m 4 3 2 | mozogsz délre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [190,20] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat.
(Továbbmész...) [191,20] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
im | imádkozol |
usz 40 | úszol 18 pontért |
usz 40 | úszol 18 pontért |
usz 40 | úszol 18 pontért |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 2. BP: | leveszed/lerakod a 726. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
Erő: | 55 (68) | Szint: | 33 | Merészség: | 9/7 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 61 (70) | Támadás: | 66 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 50 (64) | Védekezés: | 97 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/33 év |
Egészség: | 53 (64) | Életpont: | 858/759 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 56 (1) | Varázspont: | 1314/146 | Pénz: | 5654 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 37/6 | Pszi pont: | 281/129 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 130 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/20 | ökölvívás: | 10/20 | szúrófegyverek: | 20/58 |
vágófegyverek: | 24/0 | ütőfegyverek: | 35/88 (+10%) | lőfegyverek: | 29/56 (+4%) |
dobófegyverek: | 24/96 (+6%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/77 | 2. nyomkövetés: | 83/78 (+17%) | 3. mászás: | 14/49 (+10%) |
4. csapdakészítés: | 23/58 | 5. csapdaészlelés: | 14/47 (+6%) | 6. gyógyítás: | 107/7 |
7. titkosírás: | 18/74 | 8. felderítés: | 32/38 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 16/2 |
10. teológia: | 70/78 (+509%) | 11. taumaturgia: | 62/19 (+304%) | 12. szerencsejáték: | 8/63 |
13. versengés: | 22/94 | 14. harcművészetek: | 6/95 | 15. zene: | 91/88 |
16. szörnyismeret: | 6/84 | 17. pszi: | 32/7 (+2%) | 18. zárnyitás: | 13/65 |
19. vadászat: | 45/69 | 20. bányászat: | 39/92 | 21. úszás: | 26/22 |
22. főzés: | 11/7 | 23. csapatmunka: | 3/27 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halálelementál (#279), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371), acélkolosszus (#35), velociraptor (#161), jégtroll (#164), qwarg rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241), lidércúr (#252), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), noth szellem (#250), csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), lidérckirály (#316), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (94,23,1) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
égető tekintet (#164) | esszenciavédelem (#165) | láthatatlanság (#76) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
savhurrikán (#107), energiafolyam (#136), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | sötét gnóm (#132) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | |
energiafolyam (#136) | >> | árnylord (#342) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | vakító fény (#43) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
energiatüskék (#29) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) | varázsvédelem (#34) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | védelem sav ellen (#36) | >> | mestervarázsló (#267) | |
varázsvédelem (#34) | >> | autentikus vámpír (#154) | varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | nukleáris cickány (#155) | |
varázsvédelem (#34) | >> | fémbontó szójer (#150) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
2.) Szelidítsd meg a megszelidíthetetlent: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
3.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 4 | bumeráng (#249) | |||
3 | dentor bőr (#551) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | koponya szimbólum (#139) | 1 | krathan szablya (#854) | 1 | Pusztítás Botja (#316) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | sallank karom (#128) | 4 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | szöges bunkó (#8) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
3 | tudás gyöngye (#522) | 1 | varázskő (#305) | 5 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
797 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | remák szív (#264) | |||
4 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szopókő (#259) | 9 | tüske (#22) | |||
14 | víz (#27) |