502. forduló, 504. forduló, A Tűzhajú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 9. 9h:05'
EZ A 507. JÁTÉKHETED, 503. FORDULÓD
508. játékheted kezdete: nov. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4652
SZÁMLA : XXXX

A TŰZHAJÚ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,12] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Ed Coan nal . Tharr főpapja. Egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy hakamát, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy medvebőr övet, egy Natharion amulettet, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy Thargodan karkötőt, egy torz fülkarikát, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy Quwaxotix trófea és egy varkaudar che-pap trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Egyből látszik, hogy te vagy a nagyobb mestere a fegyverforgatásnak, ezért ő elismerően meghajol előtted. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+4 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+280 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+115 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 852.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 850.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 848.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 848.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 848.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 848.]

* 5. KP: elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 846.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 844.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 844.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 466. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 844.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 844.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 844.]

* 7. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 844.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 842.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 840.]

ef 20 energia fejlesztése 20
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-20 TU.] A befejezéshez még 293 TU szükséges. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [200 pontot használtál fel, van még 640.]

kpb 8 kezd. parancs berakása: 8

vv 28 188 88 elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 638.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 636.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 636.]
[A parancs tárolásra került.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [0 pontot használtál fel, van még 636.]

h 341 854 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 50 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [0 pontot használtál fel, van még 636.]

h 341 316 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 180 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [0 pontot használtál fel, van még 636.]

h 341 8 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

h 341 84 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 15 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

h 341 139 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

h 341 194 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 26 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

h 341 309 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 80 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

h 341 158 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 28 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

h 341 196 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 30 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

h 341 551 3 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 105 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

kf 821 kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

h 473 használod a 473. tárgyat
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 2 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 636.]

be 94 bemész a 94. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Semmi fényt nem látsz odabent. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 631.]

lm 42 16 20 mozogsz 42 16 20
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [15. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [41. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [42. PONT.] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [41. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [15. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [16. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [18. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [19. PONT.] A folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [20. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] [80 pontot használtál fel, van még 551.]

lm 12 16 16 mozogsz 12 16 16
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [2. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [3. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [4. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [5. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [6. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [7. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 bunkó [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 göcsörtös bunkó [göcsörtös bunkó ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy viharóriás! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fényhozót ellenfeledre rontasz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a viharóriás villámló testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a viharóriás testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 76 életpontot sebeztél. A viharóriás egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Fényhozóval néhányszor megcsapod a viharóriás testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Din cséphadarójával súrolod a viharóriás bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) A viharóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. 7678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 951, sebződés: 146, gyógyulás: 2, összesen: -144 ÉP}

Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [8. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [9. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy tűzelementál van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tűzelementál testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tűzelementál lángoló testét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a tűzelementál testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) A tűzelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot vesztettél. A tűzelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4562 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 70, gyógyulás: 2, összesen: -68 ÉP}

Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [10. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [11. PONT.] Egy viharóriást pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás jobb lábát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered a viharóriás villámló testét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a viharóriás testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Fényhozóval többször eltalálod a viharóriás oszlopos lábát. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Din cséphadarójával megpöccinted a viharóriás testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. A viharóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 7678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 946, sebződés: 219, gyógyulás: 2, összesen: -217 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy viharóriás. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a viharóriás oszlopos lábát. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a viharóriás bal oldalát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 46 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 201, gyógyulás: 2, összesen: -199 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 10. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy széles, magas terembe érsz. [11. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy viharóriás! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 39 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 39, gyógyulás: 2, összesen: -37 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 10. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [11. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy viharóriás! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 50 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 50, gyógyulás: 2, összesen: -48 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 10. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [116 pontot használtál fel, van még 435.]

lm 3 5 905 mozogsz 3 5 905
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [9. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [8. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [7. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [6. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [5. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [4. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [3. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [4. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [5. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [72 pontot használtál fel, van még 363.]

lm 6 900 7 mozogsz 6 900 7
Haladsz előre. Innen csak egy út van: előre! [6. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [7. PONT.] [11 pontot használtál fel, van még 352.]

kpcs 3 7 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

lm 9 12 15 mozogsz 9 12 15
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [8. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [9. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [10. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [11. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy viharóriás. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 51, gyógyulás: 2, összesen: -49 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 10. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [11. PONT.] Egy viharóriást pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 48, gyógyulás: 2, összesen: -46 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 10. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [35 pontot használtál fel, van még 317.]

lm 13 905 17 mozogsz 13 905 17
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [11. PONT.] Egy viharóriás lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 50, gyógyulás: 2, összesen: -48 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 10. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[13 pontot használtál fel, van még 304.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+551 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 302.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 300.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[192,13] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Látsz egy gyíkfű csomót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Thargodan csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [191,14] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy lidércúr! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a lidércúr testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót a másikra támadsz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércúr bal lábát. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a lidércúr bal lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A lidércúr karma a fejed mellett suhan el! A lidércúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szutykos remák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót ellenfeledre támadsz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 142 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. A szutykos remák elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}


(Továbbmész...) [191,15] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt. Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg nyakát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fényhozót a másikra támadsz. Fényhozóval kegyetlenül megütöd a Zinthurg jobb vállát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Nincs szerencséd! Vagy már túl sokan fosztogattak itt előtted? Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Meglengetve a Fényhozót ellenfeledre támadsz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 142 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Din cséphadarójával megcsapod a Mnebolath bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 gyöngymangó. 2275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 23, gyógyulás: 2, összesen: -21 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Fényhozóval kegyetlenül megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy taalru intéz feléd kihívást.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a taalru testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Fényhozót ellenfeledre támadsz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a taalru póklábát. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a taalru egyik lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mancsával a taalru végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 24 arany és 2 arany karperec. 3849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 25, gyógyulás: 2, összesen: -23 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 15 arany, egy fekete bőrcsizma [fekete bőrcsizma ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP], egy mérgezett vasnyíl és 3 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP]. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Elteszed a látcsövet.

Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [71 pontot használtál fel, van még 229.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[190,16] Bozótos terepre értél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. Erőd TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 213.]

kt 69 5 elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 163.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[189,17] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kristálypalotát.
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A palota tetején találsz egy tetőbejáratot, ahol behatolsz a fantasztikus építmény belsejébe. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy átokmurgattyú!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú jobb lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fényhozót a másikra ugrasz. Fényhozóval kegyetlenül megütöd az átokmurgattyú testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az átokmurgattyú farkát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Mancsával az átokmurgattyú megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az átokmurgattyú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy halálosztó kain!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 53 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a halálosztó kain testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Bőröd, majd húsod, csontjaid megkeményednek. Kővéváltál a lény pillantásától! Bekerüsz a szörny személyes lakosztályának szoborgyűjteményébe. Örökkévalóságnak tűnő várakozás következik. (-70 TVP.) Gnóm mágusok jönnek, KÖVGEO szakértők. Elűzik rólad a kővéváltoztató varázst, és megkérnek, hogy legközelebb jobban vigyázz.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Ujjúj! De itt veszélyben vagy! Szíved kalapál, ahogy villámgyorsan lelécelsz. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a palota oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy kihívás tornyát. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [189,18] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Mielőtt még észbe kaphatnál, fülig merülsz egy furcsa, fekete trutyiban. Úristen, ez egy szopógödör! Jajgatva kúszol-mászol ki, rettegve az átoktól. Ami persze fogott rajtad... [-1 max. életerő.] Megsemmisültek a birtokodban levő sötét tekercsek. Káromkodsz egy sort, de aztán nincs mit tenni - folytatod a kalandozást. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy lápi hajlékot. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet.

Utad során felfedezed egy tüsi ezüsthajú, égszínkék szemű mutáns nő táborát. Pikkelyes a bőre. Dornodon teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy denevér szimbólumot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hótarantula köpenyt, egy jegygyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy lidérckoronát, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor páncélt, egy mélybíbor vállpántot, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy óriások övét, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy Urgod kesztyűjét és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Nap bírája trófea és egy tleikan rémeb trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 14 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biethlan kardot, bal kezében egy mélybíbor pajzsot tart. Lőfegyvere egy ezüstshuriken. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Lát téged! Vajon hogyan? Mentális auráját felismered, sötétlelkű, gonosz teremtmény. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[54 pontot használtál fel, van még 39.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
[189,19] Füves síkságra érkeztél. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [190,20] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [191,20] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 18.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

usz 40 úszol 18 pontért
20-nál kevesebb TVP-ért értelmetlen ezt a parancsot végrehajtani. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

usz 40 úszol 18 pontért
20-nál kevesebb TVP-ért értelmetlen ezt a parancsot végrehajtani. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

usz 40 úszol 18 pontért
20-nál kevesebb TVP-ért értelmetlen ezt a parancsot végrehajtani. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 1. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 2. BP: leveszed/lerakod a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 18.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 10, 17.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a Túlélők Földjének nagymestere helyett Ghalla nagymestere. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +52 max. varázspont, +15 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 18 pontod maradt, ebből a következő körre 18 pontot vihetsz át. Kapsz még 644 pontot. A következő körben tehát 662 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

A Tűzhajú, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia félisten hatalmú szolgája vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 503. fordulód.

Erő: 55 (68) Szint: 33 Merészség: 9/7 Magasság: 170 cm
IQ: 61 (70) Támadás: 66 Agresszió: 3 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 50 (64) Védekezés: 97 Menekülés: 30 % Életkor: 32/33 év
Egészség: 53 (64) Életpont: 858/759 Jellem: jó (777) Tul. pont: 5
Szerencse: 56 (1) Varázspont: 1314/146 Pénz: 5654 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 37/6 Pszi pont: 281/129 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 130
Eddig összesen 3426 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33559 TP-t kaptál. Jelenleg 4531188 TP-d van. A következő szinthez még 468812 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, lélekelementál, méregféreg. A 498. fordulódban 6314 arany került a bankszámládra. 6471 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/20 ökölvívás: 10/20 szúrófegyverek: 20/58
vágófegyverek: 24/0 ütőfegyverek: 35/88 (+10%) lőfegyverek: 29/56 (+4%)
dobófegyverek: 24/96 (+6%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/77 2. nyomkövetés: 83/78 (+17%) 3. mászás: 14/49 (+10%)
4. csapdakészítés: 23/58 5. csapdaészlelés: 14/47 (+6%) 6. gyógyítás: 107/7
7. titkosírás: 18/74 8. felderítés: 32/38 (+6%) 9. szörnyidomítás: 16/2
10. teológia: 70/78 (+509%) 11. taumaturgia: 62/19 (+304%) 12. szerencsejáték: 8/63
13. versengés: 22/94 14. harcművészetek: 6/95 15. zene: 91/88
16. szörnyismeret: 6/84 17. pszi: 32/7 (+2%) 18. zárnyitás: 13/65
19. vadászat: 45/69 20. bányászat: 39/92 21. úszás: 26/22
22. főzés: 11/7 23. csapatmunka: 3/27

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halálelementál (#279), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371), acélkolosszus (#35), velociraptor (#161), jégtroll (#164), qwarg rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241), lidércúr (#252), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), noth szellem (#250), csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), lidérckirály (#316), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (94,23,1)
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
égető tekintet (#164) esszenciavédelem (#165) láthatatlanság (#76) óriáserő (#53)
csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188) éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
savhurrikán (#107), energiafolyam (#136), háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> sötét gnóm (#132) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988) izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307)
energiafolyam (#136) >> árnylord (#342) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) vakító fény (#43) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
energiatüskék (#29) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) életpajzs (#142) >> halálelementál (#279)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
elektromos pajzs (#51) >> Fairlight hívők (#997) varázsvédelem (#34) >> kputtyintó csalán (#247)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) védelem sav ellen (#36) >> mestervarázsló (#267)
varázsvédelem (#34) >> autentikus vámpír (#154) varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> nukleáris cickány (#155)
varázsvédelem (#34) >> fémbontó szójer (#150)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
2.) Szelidítsd meg a megszelidíthetetlent: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!
3.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 arany papi karkötő (#309) 4 bumeráng (#249)
3 dentor bőr (#551) 1 díszes rézpajzs (#84) 2 ezüst karkötő (#158)
1 fiatalság itala (#473) 5 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2)
1 koponya szimbólum (#139) 1 krathan szablya (#854) 1 Pusztítás Botja (#316)
1 rézdarab (#70) 1 sallank karom (#128) 4 sötét tekercs (#535)
1 szent jogar (#150) 1 szöges bunkó (#8) 1 trófea nyaklánc (#196)
3 tudás gyöngye (#522) 1 varázskő (#305) 5 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
797 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
2 gyöngymangó (#135) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 remák szív (#264)
4 szárnyas hernyó (#69) 1 szopókő (#259) 9 tüske (#22)
14 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(189,17) kristálypalota (#401), átokmurgattyú (#225), halálosztó kain (#168)
(189,18) szopógödör (#177), kihívás tornya (#502), lápi hajlék (#670), egy mutáns nő
(189,19) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 25. jellempróba, Fairlight oltár
(190,16) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, 43. jellempróba
(190,20) phua-kúp (#372), patak
(191,14) lidércúr (#252), szutykos remákok (#191)
(191,15) Zinthurg (#180), Mnebolath (#237), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432)
(191,20) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tavacska, szopógödör (#177), Dornodon oltár
(192,13) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(193,12) a 94. labirintus bejárata, viharóriás (#278), tűzelementál (#276)

Üzenet küldése a karakternek