Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 18. 15h:06' EZ A 505. JÁTÉKHETED, 503. FORDULÓD 506. játékheted kezdete: okt. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 857 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadászskorpió bal oldalát. Kritikus ütés! (7 támadással 948 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a vadászskorpió jobb vállát. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). A vadászskorpió ollóival kegyetlenül kicifrázza a bal lábadat. (2 támadástól 550 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a vadászskorpió méretes ollóját. (3 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Ököllel csak érinted a vadászskorpió testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A vadászskorpió ollóival kegyetlenül kicifrázza a jobb lábadat. (2 támadástól 578 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 1 skorpiókarmot. 20125 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2494, sebződés: 1178, gyógyulás: 346, összesen: -832 ÉP}
Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 881 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadászskorpió testét. (7 támadással 934 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a vadászskorpió bal vállát. (5 támadással 558 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). A vadászskorpió ollói villámgyorsan járnak: a jobb kézfejeden, majd a mellkasodon ejtenek mély sebeket. (2 támadástól 567 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel meghorzsolod a vadászskorpió testét. Kritikus ütés! (1 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a vadászskorpió fejét. (1 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A vadászskorpió ollói villámgyorsan járnak: a bal kézfejeden, majd a mellkasodon ejtenek mély sebeket. (2 támadástól 592 életpontot vesztesz.) A vadászskorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 1 skorpiókarmot. 20125 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2623, sebződés: 1209, gyógyulás: 362, összesen: -847 ÉP}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat a 820. tárggyal a 895. tárgyat |
a 425 4172 1 | átadod a 425. tárgyat a 4172. kalandozónak (1 darabot) |
kb 269 20 | kiveszel a bankból a 269. tárgyat (20 darabot) |
ftv 266 393 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 393. szörnyet |
ftv 284 568 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot az 568. szörnyet |
t 353 | támadod a 353. szörnyet |
ft 393 1 | támadod a 393. szörnyet |
vv 19 161 57 | elmormolod a 19. varázslatot a 161. varázslatot az 57. varázslatot |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 353 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a purifikátor császár testét. (5 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 79, gyógyulás: 85, összesen: +6 ÉP}
hh 1253 1534 473 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat a 473. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő bal középső lábát. (2 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1389 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 3, gyógyulás: 51, összesen: +48 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy purifikátor háj tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Ököllel megcsapod a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2237 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 57, gyógyulás: 44, összesen: -13 ÉP}
h 1268 766 | használod az 1268. tárgyat |
Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 818 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (40 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tarajos áspis testét. (7 támadással 927 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). Transzformálsz! (+92 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a tarajos áspis testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A tarajos áspis harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 143 életpontot vesztesz.) A tarajos áspis összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
10547 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1801, sebződés: 233, gyógyulás: 206, összesen: -27 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. 1260 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a selyemszárnyas bal lábát. (5 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. A selyemszárnyas többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 399 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 65 életpontot vesztettél. {FM:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (5 támadással 509 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 110 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a selyemszárnyas megcsapja a fejedet. (2 támadástól 448 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 65 életpontot vesztettél. {FM:} Varkaudar che-karddal néhányszor meglegyinted a selyemszárnyas nyakát. (3 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. A selyemszárnyas néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 441 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 64 életpontot vesztettél. A selyemszárnyas összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
22702 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2671, sebződés: 1545, gyógyulás: 277, összesen: -1268 ÉP}
(Továbbmész...) [290,17] Továbbra is alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy hóhérbimbót. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Garmhuun familiáris. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1255 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Garmhuun familiáris bal oldalát. (9 támadással 881 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a Garmhuun familiáris bal lábát. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Nem sikerült a Garmhuun familiáris ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 387 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a Garmhuun familiáris testét. Kritikus ütés! (2 támadással 194 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a Garmhuun familiáris jobb vállát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Nem sikerült a Garmhuun familiáris ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 398 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
23256 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2711, sebződés: 835, gyógyulás: 12, összesen: -823 ÉP}
(Továbbmész...) [289,16] Még mindig hegyvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy selyemszárnyas. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 1285 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a selyemszárnyas jobb szárnyát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a selyemszárnyas fejét. (5 támadással 491 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. A selyemszárnyas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 426 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 62 életpontot vesztettél. {GYD:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a selyemszárnyas fejét. (5 támadással 486 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. A selyemszárnyas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 417 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 62 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2359, sebződés: 1022, gyógyulás: 213, összesen: -809 ÉP}
be 693 | bemész a 693. épületbe |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! A szilánk működik (+4 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (63 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a kémsárkány testét. (7 támadással 883 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a kémsárkány testét. (5 támadással 544 életpontot sebezve.) A kémsárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a kémsárkány farkától. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kémsárkány testét. (8 támadással 1009 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a kémsárkány testét. (5 támadással 536 életpontot sebezve.) A kémsárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a kémsárkány farkától. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
23977 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2972, sebződés: 1022, gyógyulás: 12, összesen: -1010 ÉP}
(Továbbmész...) [291,14] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy troglodita idéző. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 1083 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a troglodita idéző fejét. (7 támadással 881 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+177 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a troglodita idéző sárgás bőrét. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Hárításod megcsúszik, a troglodita idéző fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A troglodita idéző farkával megérint. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel csak érinted a troglodita idéző napbarnított lábát. (1 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ököllel megpöccinted a troglodita idéző jobb lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy alattomos támadással a troglodita idéző mély sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 25 életpontot vesztettél. A troglodita idéző farkával a kezedre csap. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Vitalitásod védelmez. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 96 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A troglodita idéző összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Magad mögé lököd a pitiáner kyorg álomherceg trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő troglodita idéző trófeát. 24412 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2422, sebződés: 840, gyógyulás: 287, összesen: -553 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled agytaposás varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a groxmati átokmanó áttetsző bőrét. (7 támadással 892 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+179 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a groxmati átokmanó áttetsző bőrét. (5 támadással 542 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A groxmati átokmanó nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Nyelvével a groxmati átokmanó fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a groxmati átokmanó piciny mellkasát. Kritikus ütés! (7 támadással 900 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Ököllel gyengén megütögeted a groxmati átokmanó testét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A groxmati átokmanó nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Nyelvével az arcodra sújtva, a groxmati átokmanó komoly fájdalmat okoz. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
A groxmati átokmanó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
22071 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2554, sebződés: 793, gyógyulás: 530, összesen: -263 ÉP}
(Továbbmész...) [292,13] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy troglodita harcos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 1347 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltrafált a lövedék. (94 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a troglodita harcos sárgás bőrét. (7 támadással 891 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+179 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a troglodita harcos bal lábát. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a troglodita harcos újra meg újra lecsap. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) A troglodita harcos farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod a troglodita harcos bal oldalát. (3 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ököllel csak érinted a troglodita harcos napbarnított lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a troglodita harcos újra meg újra lecsap. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A troglodita harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
21558 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2938, sebződés: 925, gyógyulás: 332, összesen: -593 ÉP}
v 198 261 47 | elmormolod a 198. varázslatot |
[261,47] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A távolban sakálok üvöltenek. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kísértetvándor. Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1032 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kísértetvándor testét. (7 támadással 838 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a kísértetvándor bal vállát. (5 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A kísértetvándor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 bűvölt kristály (ld. enc.). 20377 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2384, sebződés: 275, gyógyulás: 287, összesen: +12 ÉP}
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1032 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a kísértetvándor testét. (7 támadással 660 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a kísértetvándor kopott ruháját. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a kísértetvándor ködös testét. (4 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a kísértetvándor kopott ruháját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. A kísértetvándor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
20377 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2483, sebződés: 727, gyógyulás: 309, összesen: -418 ÉP}
Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. 921 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (79 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a mutánsféreg szárnyképződményét. (5 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. A mutánsféreg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 203 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 191 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő óndarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-45 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. {FM:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a mutánsféreg bal oldalát. (5 támadással 474 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. A mutánsféreg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Előremozdulva, a mutánsféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő bányászcsákány felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-41 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. {FM:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a mutánsféreg farkát. Kritikus ütés! (5 támadással 570 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mutánsféreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-46 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2598, sebződés: 1346, gyógyulás: 321, összesen: -1025 ÉP}
(Továbbmész...) [260,49] Szűnni nem akar a zöld síkság. Régen itt volt az Esthar Császárság és a kyorgok földjeinek képzeletbeli határa. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Kíméletlen Ardo. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 1261 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Kíméletlen Ardo bársony páncélját. (7 támadással 829 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a Kíméletlen Ardo bal karját. (5 támadással 526 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Gyilkos csapásokat oszt a Kíméletlen Ardo fegyverével. (2 támadástól 629 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a Kíméletlen Ardo bársony páncélját. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a Kíméletlen Ardo jobb vállát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kavargó pengefalként zúdul rád a Kíméletlen Ardo. (2 támadástól 609 életpontot vesztesz.) A Kíméletlen Ardo még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 kyorg tőr (ld. enc.). 22886 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2856, sebződés: 1288, gyógyulás: 333, összesen: -955 ÉP}
vv 79 167 277 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 277. varázslatot |
im 0 6 | imádkozol |
Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1258 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (108 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas karvaly bal szárnyát. (7 támadással 837 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly bal lábát. (5 támadással 522 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 200 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 54 életpontot vesztettél. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 197 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 63 életpontot vesztettél. Ököllel súrolod a vérszomjas karvaly testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a vérszomjas karvaly testét. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 195 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 63 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 3 madártollat. 20546 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2816, sebződés: 1131, gyógyulás: 8, összesen: -1123 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 1248 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (95 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 843 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 666 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 214 életpontot vesztesz.) Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 64 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 3 madártollat. 20546 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2757, sebződés: 613, gyógyulás: 8, összesen: -605 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1181 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a P. Vlagyimir ködös testét. (9 támadással 825 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a P. Vlagyimir jobb első lábát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A P. Vlagyimir fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (3 támadástól 498 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 50 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel többször eltalálod a P. Vlagyimir ködös testét. (5 támadással 471 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ököllel megpöccinted a P. Vlagyimir kopott ruháját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Gyilkos csapásokat oszt a P. Vlagyimir fegyverével. (3 támadástól 533 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 törp sisak (ld. enc.). Eldobod az értéktelenné vált troglodita idéző trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes P. Vlagyimir trófeát. 24702 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2792, sebződés: 1170, gyógyulás: 341, összesen: -829 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (71 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor megcsapod a kémsárkány színváltós szárnyát. (7 támadással 823 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a kémsárkány testét. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) A kémsárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 263 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a kémsárkány a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször eltalálod a kémsárkány jobb lábát. (7 támadással 824 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a kémsárkány színváltós szárnyát. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kémsárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 308 életpontot vesztesz.) A kémsárkány hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a kémsárkány bal lábát. (7 támadással 849 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a kémsárkány jobb oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A kémsárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 303 életpontot vesztesz.) A kémsárkány hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 165 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A kémsárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 kyorg rúnakorong. 23977 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 3077, sebződés: 1492, gyógyulás: 8, összesen: -1484 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kísértetvándor ködös testét. (7 támadással 844 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a kísértetvándor testét. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 46 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled regenerálódik! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kísértetvándor testét. (7 támadással 824 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a kísértetvándor bal vállát. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 232 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a kísértetvándor testét. (3 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Ököllel súrolod a kísértetvándor testét. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A kísértetvándor fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
20377 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2605, sebződés: 581, gyógyulás: 535, összesen: -46 ÉP}
szk 568 549 556 | keresed az 568. szörnyet az 549. szörnyet az 556. szörnyet |
ef 17 | energia fejlesztése 17 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 273 2 79 |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 13 11 |
TROLL BÁNYÁSZ (679. LÉNY) Hogy mi mutat igazán jól egy trollon? Egy hátára vetett csákány, vagy egy, a szájáig megtömött zsák, melynek aranyrögök, vagy adamantit rudak nyomják kifelé az oldalát, biztos hogy nem tartozik ezen dolgok közé. Valójában ez a lehető legtermészetellenesebb dolgok egyike. Márpedig a Roxat közeli hegység buckáit mostanában ellepték ezek a gazdagságról álmodó egyedek. A bányászathoz persze kevesebbet kanyítanak, mint mondjuk egy lila brekk. Az információ, miszerint az itt húzódó földalatti labirintusrendszer minden idők legbecsesebb kincseit rejti, a helyi kocsmában kapott lábra, majd gyors futótűzként terjedt a törzsvendégek között. A vége pedig ez lett: a kapzsiság által vérszomjassá vált trollok ölni lennének képesek azért, hogy a kincseskamra tartalma az övék lehessen. (A troll bányász nem SZörnyKereshető.) |
EKHARION DÁRDA (1557. TÁRGY) Ezt az ékkövekkel kirakott dárdát az imént még az ellenkező oldaláról, tested felé közeledve csodálhattad meg, most viszont lehetőséged van kézbevenni belőle párat. Tökéletes és impozáns alkotás, hegyét leszámítva, a felületén végig vörös színű drágaköveket foglaltak az adamantit keretbe. Hm... érdemes lenne kipróbálni, tényleg olyan nagyszerű a harcban, mint amilyennek látszik: egy fixen 22-t sebző, mágikus dobófegyver, melynek használatakor +8 támadást is kap tulajdonosa. Az ekharion dárda használatához legalább 14-es szintű dobófegyver szakértelem szükséges. |
SELYEMSZÁRNYAS (541. SZÖRNY) Amikor meghallod a selyemszárnyasok zuhanórepülését kísérő surranó hangot, már késő: a gyíkszerű, szárnyakkal megáldott vérszomjas lény nem fog neked kegyelmezni. Így ne is gondolj arra, hogy a BA parancs majd megóv a harctól, melynek elsőrendű célja: az életed védelme. Már a kyorg kódexek is hébe-hóba beszámoltak a levegő e különös lényeiről, az információ mennyiségéből viszont arra lehet következtetni: még a kyorgok is inkább fedezékbe húzódtak, amikor egy raj elhúzott a fejük fölött. Ha selyemszárnyassal találkozol, szinte biztos: hiába szorongatod ütőfegyvered, mire azzal támadásba lendülnél, a gyors röptű lény már a másik oldaladról készül lecsapni. |
KÉMSÁRKÁNY (545. SZÖRNY) A hüllőpofájú kyorgok uralkodásuk hosszú évtizedei alatt a természet számtalan valamire való lényét, és más síkokról idézett életformákat kényszerítettek arra, hogy felsőbbrendűnek tartott fajukat szolgálják. A kémsárkány is egy volt ezek közül. Az "apró" méretű (a többi sárkány gigantikus termetéhez képest legalábbis), de roppant veszélyes lény feladatai között az ellenfél soraiba beférkőzés megtörténtével információszerzés, valamint orgyilkosi feladatok ellátása is szerepelt. A kyorgok nagyhatalmú mágusai szinte teljes immunitással ruházták fel e lényt: többek között a vámpirizáció sem hat rájuk. |
TROGLODITA IDÉZŐ (551. SZÖRNY) A trogloditák a világ szeme elől eldugott barbár közösségekben élnek, többnyire a sűrű erdők mélyén, mélyre vájt barlangokban. Testfelépítésük emberszerű, csupán a hátuk mögött lóbált vaskos, hosszú farkuk, illetve az irreálisan sárga bőrük utal arra, hogy talán nem is Ghalla szülöttei. Minden idegent barátságtalanul fogadnak földjeiken, hiszen képtelenek elfelejteni, hogy amíg a hódító álmokkal megáldott kyorgok ezen a földön éltek, fennmaradásuk csupán egy hajszálon múlott. További tudnivalók: a troglodita idéző érintése természetellenes öregedést okoz, így csak akkor bocsátkozol vele harcba, ha direkt FT parancsot adsz ki rá. |
GROXMATI ÁTOKMANÓ (566. SZÖRNY) Ha a sűrű erdők mélyén, egy félig áttetsző alakra bukkansz, aki minden bizonnyal magába roskadva üldögél egy fa ágán, egy groxmati átokmanóval találkoztál. A kyorg kutatók hozták létre, teste tömény mágikus esszencia, élettelen lelke pedig parancsadói halálával örök bolyongásra ítéltetett. Az első sikeres kísérletek után a groxmati tudósok átokmanók teljes arzenálját hozták létre. Bár eleinte közönséges szolgálatra idomították őket, a vészterhes időkben új célt találtak életüknek: a harcmezőre irányították csapatokba tömörült példányaikat. Ebben az időben ragadt rájuk ez az elképesztő név, melyet minden bizonnyal a kétségbeesett ellenség ihlete alkotott, a groxmati átokmanók ugyanis csak látszólag békések. Miután sikerült kellően elbizonytalanítani a másik felet, félelmetes víziókollekciót borítanak az elképedt ellenfélre, és ennyi többnyire elég is... Vágófegyverrel sebezhetetlenek. |
BŰVÖLT KRISTÁLY (775. TÁRGY) A kyorg mágusok szeme előtt nem volt titok: bűvölt kristályaik segítségével bárhova betekinthettek. Szerencse, hogy eme az ocsmány relikviák a használatának a módja mára a múlt ködébe veszett. A bűvölt kristály nem átadható. |
KÍMÉLETLEN ARDO (574. SZÖRNY) Kíméletlen Ardo állítólag Garmhuun, a legendás kyorg máguskirály egyik törvénytelen gyermeke a sok közül. Mások szerint csupán egy névtelen kyorg család elfajzott gyereke. Egy biztos, Kíméletlen Ardo miután az egyik kietlen keleti síkságon a kyorgok által üldözött bársony gyilkosok élére állt, alaposan rászolgált a gyerekkorában ráaggatott vezetéknévre. Első ténykedésként seregei élén Prombat eldugott települése ellen vonult, és az ott élő kyorg családokat lemészárolva elfoglalta azt. Garmhuun csupán egyetlen sikertelen kísérletet tett a város visszafoglalására, majd békeszerződést kötött Kíméletlen Ardoval: békében élhetnek a városban és környékén, ha nem terjeszkednek további kyorgok lakta területek felé. A szerződés megköttetett, és véget vetett a bársony gyilkosok további üldöztetésének, Kíméletlen Ardo pedig a nép hőse lett. |
KYORG TŐR (902. TÁRGY) Egy igazán csodálatos ősi ereklye! A kyorgok, ha az önvédelemről volt szó, inkább hatalmas varázstudásukra támaszkodtak, de ez a díszes csecsebecse mégis ott lógott az oldalukon, akár a hadba, akár csupán egy törzsi tanácskozásra tartottak. A széles pengéjű, rövid szúrófegyver akár bal kézben is forgatható, sebzése 4D8+2. Persze csak akkor, ha elég képzett vagy ahhoz, hogy kihasználd a tulajdonságait, vagyis szúrófegyver szakértelmed már elérte a 30. szintet. |
P. VLAGYIMIR (570. SZÖRNY) P. Vlagyimir a kyorg földre elsőként érkezett, szerencsét próbálni áhítozó kalandozók egyike. Amikor a kyorg átok beteljesült, és ő társaival együtt a kísértetvándorok egyhangú életére kényszerült, a P. új jelentést nyert nevében; többen csak úgy emlegetik: a Póruljárt. Bár kalandozásai során kivívott hírneve a múlt feneketlen ködébe veszett, a Sötét Földön edzett kardforgató tudása továbbra is a régi. T. Vlagyimir nyilatkozta róla egyszer: "Egy méltó névrokon!" |
TÖRP SISAK (897. TÁRGY) A szélein vastag pántokkal rögzített, adamantitkeménységű sisak a múltban széles körben használt viselet volt. Legalábbis azok körében, akik tényleg megérdemelték, ugyanis a törp sisakot csak úgy lehetett megszerezni, ha a nagyobb városok helytartói hivatalai méltónak találták erre az illetőt. Ezt pedig a hű szolgálattal lehetett elérni. Többek között a múlt legendás hőse, P. Vlagyimir is így tett szert erre a gyönyörű példányra. A törp sisak védettségedet 6-tal, max. ÉP-d 20-szal növeli, támadásod 2-vel jobb lesz, valamint 2-vel többet tudsz sebezni a harc során, ha viseled. Na persze a tárgy mérete miatt viselni csak törpe, gnóm vagy árnymanó kalandozók képesek, a belé oltott hírnévvizsgáló varázs miatt azok közül is csak azok, akik már legalább a 30. szinten járnak. |
Erő: | 73 (100) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 74 (89) | Támadás: | 92 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 65 (79) | Védekezés: | 130 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/45 év |
Egészség: | 71 (90) | Életpont: | 1682/1686 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 86 (105) | Varázspont: | 3596/35 | Pénz: | 3160 arany | Kép. pont: | 56 |
Tudatpont: | 77/23 | Pszi pont: | 389/108 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 51/20 (+10%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | 29/58 (+9%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/92 |
dobófegyverek: | 36/21 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -43.); tolmokov-koktél (#351) (44 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/75 | 2. nyomkövetés: | 118/87 (+29%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 30/81 | 5. csapdakészítés: | 34/73 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 24/4 |
7. gyógyítás: | 82/5 (+34%) | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 31/56 |
10. szörnyidomítás: | 9/88 | 11. teológia: | 169/91 (+173%) | 12. taumaturgia: | 127/23 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 8/71 | 14. versengés: | 24/7 | 15. harcművészetek: | 55/4 |
16. zene: | 14/42 | 17. szörnyismeret: | 38/25 (+29%) | 18. pszi: | 36/7 (+4%) |
19. zárnyitás: | 4/70 | 20. vadászat: | 28/55 | 21. vitalitás: | 9/24 (+9%) |
22. bányászat: | 37/17 (+4%) | 23. úszás: | 10/84 | 24. csapatmunka: | 2/75 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 49 | |||
5. varázslat sebzés: 1 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), Nateilena úrnő (#404), manaelementál (#290) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +11 vp 13 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (176,2,1) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) |
csupasz izom (#28) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) |
hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) | láth. észlelése (#78) | csapdaészlelés (#222) |
kí koncentráció (#69) | varázsenergia (#161) | a lélek védelme (#57) | szemmelverés (#137) |
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134), istenítélet (#284) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnymanó (#4) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
istenítélet (#284) | >> | dögbűzös liliom (#455) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | puha ütés (#60) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
puha ütés (#60) | >> | Folrang (#331) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | istenítélet (#284) | >> | őstenyészet (#519) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | táncoló ogre (#435) | istenítélet (#284) | >> | 45. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ködmágus (#597) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
3.) Hallottál a kettéroppantóról? Bárkit ketté tud roppantani - Tharr nagyhatalmú harcos papjait kivéve! Roppants ketté te tizet! (számláló: 6) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranyfétis (#766) | 1 | bányászcsákány (#434) | 7 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fáklya (#36) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
7 | kerek kő (#19) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tinta (#101) | 2 | tüske (#22) | 2 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | arany (#50) | 1 | bűvölt kristály (#775) | 11 | kaja (#2) | |||
1 | kyorg rúnakorong (#767) | 1 | kyorg tőr (#902) | 5 | madártoll (#112) | |||
9 | mákrózsa virág (#56) | 1 | purifikátor háj (#269) | 2 | skorpiókarom (#911) | |||
1 | törp sisak (#897) | 3 | ugh méreg (#166) |