Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 15. 10h:19' EZ A 502. JÁTÉKHETED, 502. FORDULÓD 503. játékheted kezdete: dec. 22. A következő fordulódat legkorábbana 503. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3316 SZÁMLA : XXXX |
Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 524 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a selyemszárnyas bal karját. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd a selyemszárnyas jobb vállát. (7 támadással 708 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 138 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a selyemszárnyas testét. Kritikus ütés! (4 támadással 332 életpontot sebezve.) Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. Karmok szántják végig bal lábadat. (2 támadástól 455 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 56 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (7 támadással 718 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 118 életpontot sebeztél. 118 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Karmok szántják végig bal lábadat. (2 támadástól 464 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 56 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a selyemszárnyas száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2923, sebződés: 1031, gyógyulás: 123, összesen: -908 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 78. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot az 53. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (3 darabot) |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 161. varázslatot az 59. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal a 613. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 64. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1271. tárgyat |
ext | visszadátumozás kérelem |
id 470 310 | idomítod a 470. szörnyet 310 pontért |
t 549 1 | támadod az 549. szörnyet |
ftv 266 553 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot az 553. szörnyet |
ftv 38 531 | felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot az 531. szörnyet |
ftv 40 443 | felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 443. szörnyet |
ftv 36 465 | felt. tám/véd. varázslat a 36. varázslatot a 465. szörnyet |
ftv 51 472 | felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot a 472. szörnyet |
ftv 47 467 | felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 467. szörnyet |
ftv 47 464 | felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 464. szörnyet |
ftv 51 568 | felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot az 568. szörnyet |
ftv 38 545 | felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot az 545. szörnyet |
ftv 266 545 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot az 545. szörnyet |
ftv 40 492 | felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 492. szörnyet |
ftv 40 567 | felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot az 567. szörnyet |
ftv 51 565 | felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot az 565. szörnyet |
ftv 38 493 | felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot a 493. szörnyet |
bb 363 12 | beraksz a bankba a 363. tárgyat (12 darabot) |
fkt 429 30 | felt. készítesz a 429. tárgyat (30 darabot) |
kt 1263 1 | elkészíted az 1263. tárgyat (1 darabot) |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott tompítás védelmed.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kyorg őrgólem acélkemény testét. (7 támadással 204 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a kyorg őrgólem jobb lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 576 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a kyorg őrgólem acélkemény testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Hatalmas mancsaival a kyorg őrgólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 432 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a kyorg őrgólem testét. (7 támadással 514 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a kyorg őrgólem testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A kyorg őrgólem péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 432 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1653, sebződés: 864, gyógyulás: 4, összesen: -860 ÉP}
(Továbbmész...) [271,59] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy csillagbozótost. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy bosszúálló. (ld. enc.) {védettsége: 102 szúró, 102 vágó, 102 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [270,60] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tükörtornyot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Chardonnay vigyorog kajánul. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő káoszdémon nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 502 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a káoszdémon testét. Kritikus ütés! (7 támadással 384 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Üvöltesz, ahogy az elektromosság átjárja a testedet. (270 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: bányászcsákány, fúvócső, 3 remák szív, 10 madártoll, ork csodaszer. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a káoszdémon masszaszerű alakját. (7 támadással 698 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. 118 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a káoszdémon testét. (4 támadással 255 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 158 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 174 életpontot vesztettél. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a káoszdémon testét. Kritikus ütés! (7 támadással 972 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. 128 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a káoszdémon masszaszerű alakját. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 137 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 139 életpontot vesztettél. A káoszdémon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. Mosolyogva kidobod a nevetséges Garmhuun familiáris trófeát, és kiszedsz egy káoszdémon trófeát. 26737 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3224, sebződés: 878, gyógyulás: 252, összesen: -626 ÉP}
m 4 5 3 | mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 517 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 341 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (102 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 722 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 135 életpontot sebeztél. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a vérszomjas karvaly testét. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 53 életpontot vesztettél. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 213 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 56 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1965, sebződés: 625, gyógyulás: 6, összesen: -619 ÉP}
(Továbbmész...) [269,62] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kísértetvándor. {támadása: 72.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 514 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel végigvagdosod a kísértetvándor testét. (6 támadással 628 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kísértetvándor testét. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a kísértetvándor nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 301 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 50 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Ellenfeled regenerálódik! Démonölővel végigvagdosod a kísértetvándor testét. (6 támadással 617 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kísértetvándor testét. Kritikus ütés! (4 támadással 336 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. Jobbra-balra szökkenve osztja a kísértetvándor nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 304 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmez.) A kísértetvándor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20377 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2396, sebződés: 655, gyógyulás: 6, összesen: -649 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 6 életpontot vesztettél. A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az elemi pulzátor bal szárnyát. (7 támadással 746 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 134 életpontot sebeztél. 134 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvagdalod az elemi pulzátor egyik csápját. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). Nyelvével az elemi pulzátor eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Vámpírölővel többször eltalálod az elemi pulzátor testét. (2 támadással 210 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 121 életpontot sebeztél. 121 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod az elemi pulzátor egyik csápját. Kritikus ütés! (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Csápjaival az elemi pulzátor lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Az elemi pulzátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 10483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1785, sebződés: 580, gyógyulás: 259, összesen: -321 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 490 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. Kritikus ütés! (7 támadással 420 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 744 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Csápjaival a kreiton bűvölő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). A kreiton bűvölő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1841, sebződés: 182, gyógyulás: 116, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) [270,63] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg széltáncos. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 15d12+135.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 514 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel végigvagdosod a quwarg széltáncos jobb lábát. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 70 életpontot sebeztél. A fényaura 14 ép-t sebez. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg széltáncos többször is megmar! (2 támadástól 376 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) (-3 TU.) Démonölővel néhányszor megcsapod a quwarg széltáncos testét. (6 támadással 522 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg széltáncos testét. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Képtelen vagy védeni a quwarg széltáncos minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 392 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2141, sebződés: 828, gyógyulás: 6, összesen: -822 ÉP}
m 6 4 5 | mozogsz nyugatra, délre, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 343 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutánsféreg egyik lábát. (7 támadással 359 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (75 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a mutánsféreg fejét. (7 támadással 714 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a mutánsféreg egyik lábát. (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A mutánsféreg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 214 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Előremozdulva, a mutánsféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 192 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vadászkés felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-45 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Vámpírölővel többször eltalálod a mutánsféreg testét. (7 támadással 743 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a mutánsféreg jobb oldalát. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A mutánsféreg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 177 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-35 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja.
Véres nyál csordul ki a mutánsféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 kyorg lepel. 20632 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2869, sebződés: 947, gyógyulás: 176, összesen: -771 ÉP}
(Továbbmész...) [269,64] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tleikan áruló. (ld. enc.) {támadása: 80.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan áruló jobb vállát. (7 támadással 344 életpontot sebezve.) A teremtmény rád emeli fekete szemét, és meghozza a döntést. ÁRTATLAN! Nocsak, erre nem számítottál! Ideje köszönetet mondanod. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a tleikan áruló robusztus termetét. (7 támadással 720 életpontot sebezve.) Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. A tleikan áruló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 54 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A tleikan áruló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Vámpírölővel megdöfködöd a tleikan áruló testét. (7 támadással 753 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a tleikan áruló. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) A tleikan áruló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Csápjával megérint a tleikan áruló. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1864, sebződés: 741, gyógyulás: 4, összesen: -737 ÉP}
(Továbbmész...) [268,65] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő tl'urlang vadász nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 750 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod a tl'urlang vadász bal oldalát. (7 támadással 373 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 190 életpontot sebeztél. Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs van rajta.) A fényaura 9 ép-t sebez. Gyilkos csapásokat oszt a tl'urlang vadász fegyverével. (2 támadástól 449 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) Vámpírölővel jól megszurkálod a tl'urlang vadász markáns izmait. (7 támadással 366 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 204 életpontot sebeztél. Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs van rajta.) A fényaura 12 ép-t sebez. A tl'urlang vadász támadásai összeszabdalják a lábaidat! (2 támadástól 400 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) (-1 TU.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1904, sebződés: 913, gyógyulás: 6, összesen: -907 ÉP}
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra rontasz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed az aurapollátor pöthedő háját. (2 támadással 211 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az aurapollátor jobb oldalát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 138 életpontot sebeztél. Fényaurád 5 sebzést okoz. Az aurapollátor karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1644 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Démonölővel kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír bal oldalát. (2 támadással 223 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeled 21 pontot sebződik a fényaurától. A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel párszor kilyukasztod a kronokukac bal vállát. (3 támadással 283 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a kronokukac testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. A kronokukac melléd csap a farkával! Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 6 | mozogsz északra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan áruló robusztus termetét. (7 támadással 357 életpontot sebezve.) A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. BŰNÖS! Borzalmas fájdalmat érzel (-486 életerő). Reménytelenség lesz rajtad úrrá, a harcnak nincs értelme, hisz bűnös vagy! Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 486, gyógyulás: 4, összesen: -482 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt ellenfeledre ugrasz. Démonölővel kilukasztod az átokmurgattyú testét. Kritikus ütés! (1 támadással 127 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod az átokmurgattyú poshadt hasát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) A fényaura 13 ép-t sebez. Az átokmurgattyú feléd szúr agyarával, de nem talál. Az átokmurgattyú mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az átokmurgattyú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálosztó kain fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 222 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a halálosztó kain bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 135 életpontot sebeztél. A fényaura 16 ép-t sebez. Karmait felemelve, a halálosztó kain meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain feléd harap, de sikertelenül. A halálosztó kain farkával melletted a levegőbe suhint. A halálosztó kain most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1571 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Marokra fogva a Démonölőt a másikra rontasz. Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mnebolath testét. Kritikus ütés! (2 támadással 286 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a Mnebolath fejét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (16 ép-t sebezve). A Mnebolath karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [56 pontot használtál fel, van még 240.]
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 7 | imádkozol |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 769 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nekromanta kóborló testét. (7 támadással 174 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a nekromanta kóborló jobb oldalát. Kritikus ütés! (7 támadással 489 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 183 életpontot sebeztél. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a nekromanta kóborló jobb lábát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 306 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 56 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vámpírölővel jól megszurkálod a nekromanta kóborló jobb lábát. (7 támadással 365 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 162 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 211 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (35 ép-t sebezve). Bár ügyesen védekezel, a nekromanta kóborló sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 293 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált tleikan főbíra trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes nekromanta kóborló trófeát. 27663 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2678, sebződés: 842, gyógyulás: 6, összesen: -836 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 512 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 123 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sötét kaszás testét. (7 támadással 322 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (107 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 5 xirnox szív, 10 fokhagyma, acéltű. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sötét kaszás testét. Kritikus ütés! (6 támadással 881 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 136 életpontot sebeztél. Nitmák pengével néhányszor súrolod a sötét kaszás jobb lábát. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmezte.) A fényaura 27 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a sötét kaszás minden csapását hárítanod. (2 támadástól 309 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (köszönhetően életpajzs védelmednek.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod a sötét kaszás fekete csuháját. (4 támadással 453 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 127 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a sötét kaszás fekete csuháját. Kritikus ütés! (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) A fényaura 13 ép-t sebez. A sötét kaszás fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 321 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (életpajzs védelmez.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23133 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2807, sebződés: 860, gyógyulás: 6, összesen: -854 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 47 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a templomos lovag testét. (7 támadással 322 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a templomos lovag testét. (6 támadással 652 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 360 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a templomos lovag lakkozott páncélját. Kritikus ütés! (7 támadással 1006 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. A templomos lovag megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 333 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1997, sebződés: 740, gyógyulás: 4, összesen: -736 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a templomos lovag lakkozott páncélját. (7 támadással 315 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a templomos lovag jobb lábát. (6 támadással 652 életpontot sebezve.) Fényaurád 14 sebzést okoz. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 355 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a templomos lovag jobb oldalát. (6 támadással 644 életpontot sebezve.) A fényaura 5 ép-t sebez. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 339 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1630, sebződés: 732, gyógyulás: 4, összesen: -728 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. 330 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan áruló bal lábát. (7 támadással 342 életpontot sebezve.) A lény ítéletet hirdet fölötted. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a tleikan áruló jobb lábát. (7 támadással 756 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (29 ép-t sebezve). A tleikan áruló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A tleikan áruló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A tleikan áruló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Vámpírölővel többször eltalálod a tleikan áruló bal oldalát. (7 támadással 738 életpontot sebezve.) Fényaurád 13 sebzést okoz. A tleikan áruló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A tleikan áruló csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1878, sebződés: 930, gyógyulás: 4, összesen: -926 ÉP}
szk 568 493 | keresed az 568. szörnyet a 493. szörnyet |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
in 1625 466 768 | leírod az 1625. kalandozónak a 466. szörnyet a 768. tárgyat |
in 1625 473 847 | leírod az 1625. kalandozónak a 473. szörnyet a 847. tárgyat |
in 1625 484 888 | leírod az 1625. kalandozónak a 484. szörnyet a 888. tárgyat |
in 1625 502 1261 | leírod az 1625. kalandozónak az 502. szörnyet az 1261. tárgyat |
in 3957 428 359 | leírod a 3957. kalandozónak a 428. szörnyet a 359. tárgyat |
in 3957 430 567 | leírod a 3957. kalandozónak a 430. szörnyet az 567. tárgyat |
in 3957 431 576 | leírod a 3957. kalandozónak a 431. szörnyet az 576. tárgyat |
in 3957 432 1575 | leírod a 3957. kalandozónak a 432. szörnyet az 1575. tárgyat |
in 3957 434 1571 | leírod a 3957. kalandozónak a 434. szörnyet az 1571. tárgyat |
in 3957 436 1564 | leírod a 3957. kalandozónak a 436. szörnyet az 1564. tárgyat |
in 3957 438 1537 | leírod a 3957. kalandozónak a 438. szörnyet az 1537. tárgyat |
in 3957 429 1518 | leírod a 3957. kalandozónak a 429. szörnyet az 1518. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal a 882. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. BP: | beraksz a bankba a 328. tárgyat (211 darabot) |
BOSSZÚÁLLÓ (562. SZÖRNY) A kyorg mágusok még évszázadokkal az Esthar császárság ellen vívott első háborúk előtt bebiztosították földjeik védelmét: méghozzá úgy, hogy démonokkal üzleteltek. A bosszúállók akkor érkeztek az anyagi létsíkra, miután a triklem drakolderek távoztak a lerombolt területekről. Nevükhöz híven a bosszúállás lett volna a feladatuk, de mint kiderült: a bűnösök elpusztítása még nekik is nagy falatnak bizonyult. A megbolydult káoszlények egy része továbbra is a kyorg területeken bolyong, és végzetét keresi, így mindenkit ellenfelének tekint, aki él és mozog. Mivel a démoni létsík e szülöttje képes a teológia szakértelmed permanens csökkentésére, csak FT 562 paranccsal fogod megtámadni. Csak varázsfegyverrel tudod megsebezni, a vámpirizáció pedig nem hat rájuk. |
VÉRSZOMJAS KARVALY (555. SZÖRNY) A vérszomjas karvaly Kelet-Ghalla pusztáinak őshonos faja. Ezek a rövid csőrrel, de széles szárnyakkal megáldott madarak előszeretettel vadásznak a földön mozgó célpontokra, hiszen a meglepetés ereje szinte minden esetben a javukra dönti el az összecsapás kimenetelét. BA paranccsal reménytelen elbújni előlük. A kyorgok - mint oly más fajt - a vérszomjas karvalyokat is befolyásuk alá vonták, és hírvivőkként alkalmazták, de azóta évszázadok teltek el, így volt idejük a kegyetlen természetben visszavadulni. A vámpirizációra immúnisak. |
QUWARG SZÉLTÁNCOS (540. SZÖRNY) Amikor a Ghalla keleti csücskében elterülő sivatagokban tombol az arra oly gyakori, bizarr erejű grátfun vihar, a quwarg széltáncosok ekkor érzik magukat igazán elemükben. Mintha nem is lenne rokonság a quwarg faj többi tagjával: a széltáncosok magányosan élnek, és nem építenek bolyokat, csupán alkati sajátosságaik utalnak arra, hogy ők is az apró rovarok nagyra nőtt rokonai. Miközben a levegőből lecsapva arra készülnek, hogy csáprágóikkal halálra sebezzék potenciális áldozatukat - akit később apránként, az utolsó falatig felfalnak -, vörös színben pompázó kitinpáncéljuk acélos védelmet nyújt a szúrófegyverek támadása ellen. |
TLEIKAN ÁRULÓ (606. SZÖRNY) A tleikanok ősi népe már a történelem hajnalán itt élt: amikor még a hódító fajok el sem nevezték a kontinenst Ghallának, sőt még nem is léteztek; amikor az Esthar császárság papjai és a Bo'adhun birodalom barbárjai le sem települtek ezen a vidéken; amikor a kyorgok még gyerekcipőben jártak a mágia művészetének kitanulását illetően; és mielőtt még az egyetemes evolúció végső állomásaként megszületett a sokadik humanoid faj: a tündéreké, akik később különcségüknek köszönhetően az élet árnyoldalának lakóivá váltak. A tleikanokat ritkán háborgatták nyíltan ezek a fiatal nemzedékek, hiszen meglepően hamar nyilvánvalóvá vált számukra: egy esetleges összetűzésből csak ők húzhatják a rövidebbet. A tleikanok egy csoportját, akik nyíltnak bizonyultak az új dolgok és a változás iránt, és egyértelműen az árnytündérek lázadó életszemléletét találták követendő példának (az istenek hatalmával való szembeszegülést), száműzték az ősi társadalomból. Leah pedig őket is megátkozta, így végeredményben üldözötté váltak. A tleikan árulókat egyértelműen felismerni többszöri mutáción keresztülment végtagjaikról, arányaiban piciny fejükről. Mivel a pusztában kóborló egyedeik amennyire csak lehet, elsajátították az árnytündér gondolatokat, az élőkkel szembeni barátságosságra ne is számíts. Vagy... ezt majd a lény eldönti. Vágófegyverrel sebet ejteni rajtuk: képtelenség. |
TL'URLANG VADÁSZ (610. LÉNY) A több évezredes átok súlya alatt természetesen az árnytündéreknek is eszébe jutott, hogy a Sötét Földön keressék a túlélésük megoldásának kulcsát. Az első tapasztalatlanok között volt olyan, aki rákapott arra, hogy a síkok közötti repedésen átsurranó éjfattyakon töltse ki Leah iránti haragját. Ez nem bizonyult jó döntésnek, mert miután felhívták magukra a borzalmas létesszenciák figyelmét, árnytündérek hada esett áldozatul az éjfattyaknak. Ráadásul a nem evilági lények tömegével özönlöttek át a Sötét Földről, és talán csak a kihívás hiányának köszönhetjük, hogy nem maradtak sokáig. Ugyanis nem voltak sokan, akik szembeszállhattak velük. Talán csak a tl'urlang vadászoknak elnevezett árnytündérek, akik halálfélelem híján rendkívül sikeresnek bizonyultak az éjfatty-ölésben. Vajon mihez kezdenének egy több mint félisteni rangú kalandozóval? A vámpirizációra immúnisak, vágófegyverrel sebezhetetlenek. |
NEKROMANTA KÓBORLÓ (596. LÉNY) Két világító szem, hosszú, hegyes fülek, földig érő palást, szitakötőszerű szárnyak hátul - ezek az első benyomások a nekromanta kóborló megpillantásakor. Az árnytündérek ezen rendje az élet és a vele kapcsolatos dolgok kutatására szakosodott, elsősorban azért, hogy titkolt vágyuk, a teljes jogú életbe való visszatérés egyszer valóra válhasson. Persze mindez a Halál lehetőségének teljes kizárásával történne, ami valljuk be, az isteni hatalom nagyságával lenne egyenértékű. A nekromanta kóborlók persze már azzal is elégedettek lennének, ha a folyamatos elanyagiatlanodást megszüntethetnék, hiszen ha továbbra is ilyen tempóban csúsznak át a túloldalra, még ezer év és... A nekromanta kóborlók sok mindenre immúnisak, és a vámpirizáció csak egy ezek közül. Azonnali halált okozó érintésüket elkerülendő minden esetben elbújsz előlük, amíg direkt FT parancsot nem adsz ki rájuk. |
KÖDMÁGUS (597. LÉNY) Azért az árnytündérek hatalma sem vég nélküli. Ha a faj valamelyik tagját tízszer egymás után "halálra sebzik", már nem térhet úgy vissza az árnyak birodalmából, mintha mi se történt volna. Talán az áttetszőbbnél is áttetszőbbé váló teste azt a felgyorsuló folyamatot jelzi, amivel az élet távozik a még élő sejtekből. A ködmágus árnytündéreket két ambíció motiválja: 1. megtalálni a módját az őket sújtó gyors elanyagiatlanodás visszafordításának, 2. minél több élőt megszabadítani attól, aminek ők nem lehetnek birtokában. A ködmágusok szúrófegyverrel sebezhetetlenek, csak mágikus fegyverrel lehet rajtuk sebet ejteni, és a vámpirizációra immúnisak. És ez csak a kezdet... Szintszívó képessége miatt nem fogod megtámadni, amíg ki nem adod az FT 597 parancsot. |
SÖTÉT KASZÁS (591. LÉNY) Amikor az árnytündérek megtagadták a Halált, mint a létezés végét jelentő eseményt, Leah isteni rontást bocsátott rájuk. Hogy mi volt az átok eredeti célja, azt sajnos nem tudjuk, mindenesetre az árnytündérek részben eltávoztak az anyagi létsíkról, hogy félig Leah sötét világába átcsúszva két helyen is létezzenek. A Halál istenének ez nem volt elég: küldötteit az árnytündérek földjére irányította, hogy az ott lakó tündérekben pislákoló életet teljes egészében megszüntesse. Az éjfekete köntösben járó, csuklyát viselő, arctalan lények meg is próbálkoztak ezzel, de hamar rá kellett ébredniük: az árnytündérek hatalma túl nagy, és már nem az ő erejükhöz fogható. Mivel küldetésük teljesítése nélkül a sötét kaszások nem térhettek vissza a túlvilágra urukhoz, egyhangú életüket további, az utukba sodródó lelkek likvidálásával mulatják. Mivel az élet jelenlétét már messziről megérzik, nem bújhatsz el előle BA paranccsal. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. A vámpirizációra immúnis. |
TEMPLOMOS LOVAG (587. LÉNY) Ha a hajnali szürkületben, éjfekete teremtményén egy éjfekete páncélba öltözött alak, hosszú, előre tartott lándzsával a kezében robog feléd, minden bizonnyal az összes szerencse elpártolt tőled. Az árnytündérek eldugott szentélyeiben felesküdött lovagok remek harcosok, és semmilyen félsz nem szorult beléjük, hiszen holt elméjük még az esetleges túlvilágra távozást is dicsőségként dolgozná fel. Ez nem véletlen, hiszen magukat az árnytündérekhez hasonlítva úgy hiszik, a Halállal dacolva bármikor visszatérhetnek az anyagi létsíkra. Valójában hozzád hasonló kalandozók ők, akiket az árnyoldal csábítása (és kényszerítő ereje) új státuszba helyezett. Vágófegyverrel sötétre lakkozott páncélján sebezni nem sok esélyed van. A mellkasára rajzolt védőrúnának (ami egy halványszürke fénnyel világító kereszt) köszönhetően a varázslatok nem hatnak rá, többek között ezért a vámpirizációra is immúnis. |
Erő: | 77 (98) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 188 cm |
IQ: | 75 (79) | Támadás: | 73 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 74 (76) | Védekezés: | 116 (122) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 171/547 év |
Egészség: | 75 (83) | Életpont: | 1471/491 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 76 (77) | Varázspont: | 3813/323 | Pénz: | 1812 arany | Kép. pont: | 54 |
Tudatpont: | 26/-3 | Pszi pont: | 323/219 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/10 | ökölvívás: | 2/15 | szúrófegyverek: | 44/78 (+6%) |
vágófegyverek: | 38/34 (+7%) | ütőfegyverek: | 7/34 | lőfegyverek: | 41/99 (+5%) |
dobófegyverek: | 7/70 |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (220%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -36.); vashegyű nyíl (#176) (37 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/56 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 151/14 (+60%) | 3. mászás: | 24/30 (+22%) |
4. csapdakészítés: | 33/49 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 18/34 | 6. gyógyítás: | 59/96 |
7. titkosírás: | 6/6 | 8. felderítés: | 26/48 | 9. szörnyidomítás: | 15/46 (+351%) |
10. teológia: | 192/69 (+82%) | 11. taumaturgia: | 161/93 (+19%) | 12. versengés: | 14/62 (+8%) |
13. zene: | 11/98 | 14. szörnyismeret: | 60/4 (+30%) | 15. pszi: | 31/5 (+3%) |
16. zárnyitás: | 7/7 | 17. vadászat: | 13/76 | 18. vitalitás: | 7/19 |
19. bányászat: | 39/97 | 20. úszás: | 7/11 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 18 | |||
3. védekezés: 3 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 240 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), kputtyintó csalán (#247), szubreális vámpír (#223), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), Harmarghal (#525) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
Sheran hívők (#995), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,2,3) | áldomás (#6) | csupasz izom (#28) | égető tekintet (#164) |
láth. észlelése (#78) | tűzmágia (#157) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) |
varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
33. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
villámcsapás (#50) | >> | 33. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | kyorg őrgólem (#567) | tompítás (#40) | >> | bumshir óriásmacska (#492) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kísértetvándor (#568) | fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Raia hívők (#993) | tükörpajzs (#101) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | hamuelementál (#475) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | életpajzs (#142) | >> | gonoszok (#988) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | életpajzs (#142) | >> | őrült varázsló (#255) | |
életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld védekezés képességedet legalább 4-es szintre! |
3.) Szabadítsd meg egy kalandozótársadat szopókövétől! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 6 szabotőr, 1 harcos, 3 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 148. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | arany (#50) | 1 | acéltű (#334) | 1 | áldott kő (#642) | |||
1 | bányászcsákány (#434) | 10 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
12 | ezüsttollú nyíl (#363) | 10 | fokhagyma (#403) | 1 | fúvócső (#20) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 2 | királygyík bőr (#44) | |||
8 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 2 | remák szív (#264) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 6 | spiritusz (#170) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
2 | vámpírfog (#1221) | 14 | vashegyű nyíl (#176) | 13 | víz (#27) | |||
4 | xirnox szív (#213) | 1 | szuperkötél (#209) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | cápazsír (#932) | 1 | kőszem (#304) | 1 | kyorg lepel (#770) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | tünde nyíl (#554) | |||
1 | tünde tegez (#1263) |