Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 28. 11h:16' EZ A 504. JÁTÉKHETED, 502. FORDULÓD 505. játékheted kezdete: jan. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 23. varázslatot a 4. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 116. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
cir 31 | vándorcirkusz látogatása 31 |
ftv 284 447 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 447. szörnyet |
kf 907 | kézbeveszed/felveszed a 907. tárgyat |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Utad során felfedezel egy főutcát. Találsz egy nekrofunt. Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál.
vps 200 | VP spórolása: 200 |
h 1327 30 | használod az 1327. tárgyat |
pki 300 | kiveszel a bankból 300 aranyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó kocsonyás testét. (7 támadással 335 életpontot sebezve.) Egyszercsak feltűnik az oldaladon az érző szívű dromedár és hatalmasat harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a kék rothasztó jobb első lábát. (6 támadással 569 életpontot sebezve.) Hirtelen ott terem az érző szívű dromedár és ő is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Nem vagy egyedül a harcban, az érző szívű dromedár is beszáll az oldaladon. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rothasztó talizmán. 8634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1128, sebződés: 69, gyógyulás: 4, összesen: -65 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Nem vagy egyedül a harcban, az érző szívű dromedár is beszáll az oldaladon. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 arany és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 24, gyógyulás: 4, összesen: -20 ÉP}
h 1327 30 | használod az 1327. tárgyat |
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tarajos mandrag testét. (7 támadással 261 életpontot sebezve.) Hirtelen előtűnik melletted az érző szívű dromedár, és megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a tarajos mandrag torát. (6 támadással 446 életpontot sebezve.) Megjelenik melletted az érző szívű dromedár, és roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a tarajos mandrag bal oldalát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Hirtelen előtűnik melletted az érző szívű dromedár, és megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A tarajos mandrag megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A tarajos mandrag megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tarajos mandrag jobb vállát. (4 támadással 311 életpontot sebezve.) Hirtelen ott terem az érző szívű dromedár és ő is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a tarajos mandrag potrohát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Hirtelen előtűnik melletted az érző szívű dromedár, és megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Fényaurád 5 sebzést okoz. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vadászkés felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A tarajos mandrag belecsíp a derekadba. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüst karkötő felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A tarajos mandrag összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8085 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1424, sebződés: 427, gyógyulás: 4, összesen: -423 ÉP}
im 0 5 | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tarajos mandrag potrohát. (7 támadással 260 életpontot sebezve.) Hirtelen segítséget kapsz, az érző szívű dromedár terem ott melletted, majd megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tarajos mandrag testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a tarajos mandrag potrohát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Egyszercsak feltűnik az oldaladon az érző szívű dromedár és hatalmasat harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A tarajos mandrag megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vadászkés felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüst karkötő felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Teriád karddal végigvagdosod a tarajos mandrag torát. (4 támadással 299 életpontot sebezve.) Nem vagy egyedül a harcban, az érző szívű dromedár is beszáll az oldaladon. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a tarajos mandrag bal vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (4 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A tarajos mandrag csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A tarajos mandrag csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézdarab felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Véres nyál csordul ki a tarajos mandrag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8146 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1453, sebződés: 501, gyógyulás: 4, összesen: -497 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a titokzatos kroa nyakát. (7 támadással 307 életpontot sebezve.) Egyszercsak feltűnik az oldaladon az érző szívű dromedár és hatalmasat harap ellenfeledbe. (12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a titokzatos kroa örvénylő testét. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Hirtelen előtűnik melletted az érző szívű dromedár, és megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a titokzatos kroa hosszú farkát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Egyszercsak feltűnik az oldaladon az érző szívű dromedár és hatalmasat harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. Fogaival a titokzatos kroa felszakítja mellkasodat. (2 támadástól 310 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal néhányszor megcsapod a titokzatos kroa jobb oldalát. (5 támadással 394 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a titokzatos kroa örvénylő testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Fényaurád 11 sebzést okoz. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 203 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7978 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1562, sebződés: 513, gyógyulás: 4, összesen: -509 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (7 támadással 304 életpontot sebezve.) Hirtelen ott terem az érző szívű dromedár és ő is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 544 életpontot sebezve.) Megjelenik melletted az érző szívű dromedár, és roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (11 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével megvagdalod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Hirtelen ott terem az érző szívű dromedár és ő is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A chaktra vadászeb csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) {GYD:} Teriád karddal megkarcolod a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével megkarcolod a chaktra vadászeb jobb vállát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Egyszercsak feltűnik az oldaladon az érző szívű dromedár és hatalmasat harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A chaktra vadászeb csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7815 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1421, sebződés: 475, gyógyulás: 4, összesen: -471 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tarajos mandrag jobb oldalát. (7 támadással 231 életpontot sebezve.) Megjelenik melletted az érző szívű dromedár, és roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a tarajos mandrag torát. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Hirtelen előtűnik melletted az érző szívű dromedár, és megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével végigvagdosod a tarajos mandrag testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Nem vagy egyedül a harcban, az érző szívű dromedár is beszáll az oldaladon. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Ocsmány csáprágóját a tarajos mandrag hasadba mélyeszti. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Ocsmány csáprágóját a tarajos mandrag hasadba mélyeszti. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. {KCC:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a tarajos mandrag torát. (4 támadással 285 életpontot sebezve.) Nem vagy egyedül a harcban, az érző szívű dromedár is beszáll az oldaladon. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a tarajos mandrag testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Megjelenik melletted az érző szívű dromedár, és roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) A fényaura 5 ép-t sebez. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézdarab felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett.
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7889 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1349, sebződés: 448, gyógyulás: 4, összesen: -444 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a titokzatos kroa fejét. (7 támadással 251 életpontot sebezve.) Megjelenik melletted az érző szívű dromedár, és roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a titokzatos kroa testét. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a titokzatos kroa testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. Fogaival a titokzatos kroa felszakítja mellkasodat. (2 támadástól 300 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a titokzatos kroa testét. (6 támadással 421 életpontot sebezve.) Megjelenik melletted az érző szívű dromedár, és roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a titokzatos kroa testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Megjelenik melletted az érző szívű dromedár, és roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A titokzatos kroa félig szétrágja a bal válladat! (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Véres nyál csordul ki a titokzatos kroa száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8428 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1461, sebződés: 582, gyógyulás: 4, összesen: -578 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 53 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 158, gyógyulás: 4, összesen: -154 ÉP}
(Továbbmész...) [222,52] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ananászvirág illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy chaktra vadászeb. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (7 támadással 269 életpontot sebezve.) Hirtelen előtűnik melletted az érző szívű dromedár, és megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rontasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 484 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 235 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) {GYD:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Hirtelen segítséget kapsz, az érző szívű dromedár terem ott melletted, majd megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Karmok szántják végig jobb lábadat. (2 támadástól 289 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a chaktra vadászeb, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8091 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1359, sebződés: 621, gyógyulás: 4, összesen: -617 ÉP}
(Továbbmész...) [221,53] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nothar cserjét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy greén örvény. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 180 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra ugrasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A fényaura 9 ép-t sebez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 180 életpontot vesztettél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A fényaura 12 ép-t sebez. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 180 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 540, gyógyulás: 4, összesen: -536 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a shokara bogár összetett szemét. (7 támadással 181 életpontot sebezve.) Megjelenik melletted az érző szívű dromedár, és roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rohansz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Fényaurád működik (3 ép-t sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a shokara bogár többször is megmar! (2 támadástól 165 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. Ezt a támadást elhibáztad! Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 268 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 433, gyógyulás: 4, összesen: -429 ÉP}
(Továbbmész...) [219,51] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy ősi rúnatornyot. Északra egy friss csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés gigaféreg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés gigaféreg testét. (7 támadással 286 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Nem vagy egyedül a harcban, az érző szívű dromedár is beszáll az oldaladon. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Megjelenik melletted az érző szívű dromedár, és roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A tüskés gigaféreg feléd harap, de sikertelenül. A tüskés gigaféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 2795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
vpf 200 | VP elővétele: 200 |
v 198 147 110 | elmormolod a 198. varázslatot |
[147,110] Füves síkságra érkeztél.
kt 1408 | elkészíted az 1408. tárgyat |
kt 1408 | elkészíted az 1408. tárgyat |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 9 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Egyszercsak feltűnik az oldaladon az érző szívű dromedár és hatalmasat harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [145,111] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Észreveszel egy phua-kúpot. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy áeratikus hasnyák lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 9 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [144,111] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dr. Dragon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pszi őselementál. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 4 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Hoppálé! 7 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
be 84 | bemész a 84. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 10 11 21 | mozogsz 10 11 21 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász tatu jobb vállát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. [vadász tatu bőr ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kőszáli disznó bal oldalát. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A kőszáli disznó feléd szúr agyarával, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). A surranó kígyó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 18 22 23 | mozogsz 18 22 23 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sakál fejét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kilukasztod a sakál testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Fényaurád 12 sebzést okoz. A sakál feléd harap, de sikertelenül. A sakál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás sáska jobb hátsó lábát. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod az óriás sáska bal oldalát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Az óriás sáska csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a királygyík pikkelyes testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a királygyík testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 104 életpontot sebeztél. Fényaurád 11 sebzést okoz. A királygyík nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A királygyík még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a grákó denevér jobb vállát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kilukasztod a grákó denevér testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A grákó denevér állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A grákó denevér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 grákóbőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 9 6 18 | mozogsz 9 6 18 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos mókus testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a gyilkos mókus fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. A gyilkos mókus feléd harap, de sikertelenül. A gyilkos mókus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a manó bal oldalát. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a manó testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Fényaurád 12 sebzést okoz. A manó vágása nem talált el. A manó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mérges pók egyik lábát. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a mérges pók egyik lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. A mérges pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drótszőrű pincsi testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A drótszőrű pincsi állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
lm 19 13 10 | mozogsz 19 13 10 |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ormánygőte testét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az ormánygőte nyakát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Az ormánygőte állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hamupók szürke testét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a hamupók egyik lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. A hamupók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a goblin testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod a goblin testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. A goblin csapása csak a levegőt találja. A goblin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 14 15 17 | mozogsz 14 15 17 |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rambó bogár testét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a rambó bogár testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A rambó bogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a rambó bogár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
83 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a démontetű jobb oldalát. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a démontetű testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A démontetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a homokvarány testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a homokvarány jobb oldalát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A homokvarány karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 varányszemet. 83 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bolhakutya testét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a bolhakutya testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A bolhakutya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a bakkura testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) A bakkura összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bakkura bőrt. [bakkura bőr ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az óriás patkány testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tigroszlán jobb első lábát. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a tigroszlán fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 111 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. A tigroszlán karma a fejed mellett suhan el! A tigroszlán állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tigroszlán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP] 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
lm 14 7 2 | mozogsz 14 7 2 |
lm 3 4 905 | mozogsz 3 4 905 |
lm 5 900 1 | mozogsz 5 900 1 |
lm 1 | mozogsz 1 |
d 216 5 28 | eldobod a 216. tárgyat (5 darabot) 28 |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
ef 8 | energia fejlesztése 8 |
kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
vv 161 83 360 | elmormolod a 161. varázslatot a 83. varázslatot a 360. varázslatot |
v 208 2 | elmormolod a 208. varázslatot |
fkt 17 1 | felt. készítesz a 17. tárgyat (1 darabot) |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 6. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
KITASZÍTOTT (962. ELLENFÉL) Raia szent lovagjai a gonoszok elleni fanatikus harcuk közben nagyon keskeny mezsgyén egyensúlyoznak. A jó oldal morális követelményei, sokszor ellentétbe kerülnek a háború szükségszerű realitásaival. A többség megtalálja a maga útját, és a korlátokon belül marad, de néhány lovag átlép e határokon, és elveszti a morális önkontrolját. Sajnos ez történt Ab'arg Morqeurus lovaggal is. A legkiválóbbak egyike volt, de egyre elvakultabb lett, egyre kevésbé volt képes megőrizni a lelki egyensúlyát, a végén már csak a harc, az ölés, és a pusztítás éltette. Többen próbálták megállítani, és a helyes irányba terelni, de nem hallgatott senkire. Végül Raia kitaszította a hívei közül az eltévelyedett lovagot. Ezért aggatták rá a Kitaszított nevet. Azóta Morqeurus lovag isten, hit, és társak nélkül bolyong Ghallán. Egy dolog nem változott nála, az elvakultság. A saját kis szent háborúját most már nem csak a gonoszok, hanem az egész világ ellen vívja. A lovag támadása elől a BA parancs sem nyújt védelmet, neki nincsenek barátai, csak ellenségei. |
CSILLOGÓ NYAKÉK (1120. TÁRGY) Ha egy ezüst nyakláncra egy csigakagylót felfűzöl, pont középre, hogy a harmónia teljes lehessen, lenyűgöző ékszert kapsz. Nem tűnik bonyolultnak, ugye? Nem is az: 3 TVP-nyi idő alatt bárki meg tudja csinálni. Ha a nyakadba akasztod, +2 szerencsét kapsz. Ezenkívül, ha csillogó nyakéked van, és egy tolvaj próbálkozna nálad, elég csak megpillantania ezt a pompás ékszert ahhoz, hogy letegyen eredeti szándékáról, és végül ezt lopja el (persze ha a tárgyat viseled, a legamatőrebb tolvaj is inkább mást fog választani). Aki pedig egy ilyen ékszert birtokol, egyáltalán nem, vagy csak rendkívül erős koncentrációval tud a lopásra gondolni, és ha bevetésre indul, bizony csak árnyéka lesz eredeti önmagának. [Lopás szakértelme mindenhol az eredeti 2/3-a lesz.] De ez semmi ahhoz a kínhoz képest, amit az okoz, ha a tárgyat eldobni próbálod: lopásod a hozzá fűződő nosztalgikus emlékek hatására permanensen csökken 1-gyel. Persze, ha megacélozod tudatodat, egy ékszerboltban vonakodva bár, de eladhatod e tárgyat negatív következmények nélkül. |
ERŐSERKENTŐ KENŐCS (1405. TÁRGY) Niximiliti csak vonakodva adja oda ezt a fura, négyszögletes, fekete tégelyt. Láthatóan ez a legféltettebb találmánya. Azt mondja nem csak az erőserkentőt sajnálja, hanem azt is, aki rászokik. Erről azonban nem hajlandó többet elárulni, hiába faggatod. A krém ugyanolyan szurokfekete, mint a tartója, és az átható nadragulya-szag kéltséget sem hagy az egyik alapanyag felől, ezért eszed ágában sincs megkóstolni. A H 1405 paranccsal, ki tudja miért, a lágyékodra kell felkenni. Mindez 5 TVP-t emészt fel, de megéri a fáradozást! Olyan elementáris erő járja át a testedet, hogy még az istenekkel is birokra kelnél! A gnóm somolyogva még hozzáteszi, hogy párod is nagyon elégedett lesz majd veled (főképp, ha babát szeretne). [Erő tulajdonságod az erőd alapértékével növekszik meg.] A gnóm 3 gólem talizmánt kér a kenőcsért cserébe; amit a Küldetés Teljesítése: KT 1405 paranccsal bármelyik csodabazárban átadhatsz neki. Sajnos van néhány megkötés, és kivételszerűség: az Olimpián rögtön kiszúrják a szigorú tekintetű zsűri tagjai, és leoldják a hatását rólad; csak aktív tevékenységnél fejti ki hatását, ha a forduló végén megpihensz, elmúlik; és mind közül a legkiábrándítóbb korlát: egyszerre csak egy adag csodakenőcs hatása érvényesül. Ha már egy adagot magadra kentél, felesleges újabbal próbálkoznod. Az erőserkentőt Niximiliti még akkor is csak vonakodva fogja átadni, ha minden istenre megesküszöl: nem adod át másnak. |
Erő: | 64 (75) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 61 (94) | Támadás: | 63 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 61 (77) | Védekezés: | 107 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 156/181 év |
Egészség: | 60 (76) | Életpont: | 1010/986 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 65 (86) | Varázspont: | 2452/75 | Pénz: | 489 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 28/8 | Pszi pont: | 250/283 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 53 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/23 | ökölvívás: | 26/98 (+3%) | szúrófegyverek: | 26/31 |
vágófegyverek: | 41/7 (+7%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 37/53 (+4%) |
dobófegyverek: | 22/57 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/87 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 157/11 (+6%) | 3. lopás: | 4/1 |
4. mászás: | 16/49 | 5. csapdakészítés: | 57/25 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 17/24 |
7. gyógyítás: | 51/83 | 8. titkosírás: | 11/11 | 9. felderítés: | 32/70 (+24%) |
10. szörnyidomítás: | 27/31 | 11. teológia: | 193/82 (+51%) | 12. taumaturgia: | 107/93 (+35%) |
13. szerencsejáték: | 10/66 | 14. versengés: | 25/51 (+9%) | 15. harcművészetek: | 23/39 |
16. zene: | 217/68 (+73%) | 17. szörnyismeret: | 42/96 (+18%) | 18. pszi: | *33/100 (+87%) |
19. zárnyitás: | 24/23 | 20. vadászat: | 21/99 | 21. vitalitás: | 4/73 |
22. bányászat: | 38/42 (+3%) | 23. úszás: | 17/8 | 24. főzés: | 9/57 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 63 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), Eruol (#378) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), szárnyaló halál (#456), bűbájlidérc (#761), profi bérgyilkos (#793) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (128,10,2) | áldomás (#6) |
jellemrejtés (#23) | szemmelverés (#137) | az elme fölénye (#116) | óriáserő (#53) |
fényaura (#211) | nagyobb agypajzs (#120) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134), pszi ragyogás (#166), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | 30. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | őshonos sziklozug (#447) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) státusz: OK |
zenemanó (#7019) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ideje megmentened a világot! A kaland kezdetét jelenti, ha képes vagy bemutatni oltáromnál egy dalebgad kristálykulcsot! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 10. Legjobb pontszámod: 160. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | korinthai talizmán (#814) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | varázskő (#305) | 5 | tünde nyíl (#554) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
489 | arany (#50) | 1 | bordacsont (#16) | 14 | Eldereth szilánk (#512) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 1 | halcsont (#390) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
16 | kaja (#2) | 1 | királygyík bőr (#44) | 2 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |||
4 | sáfránypor (#211) | 2 | sejtfiatalító (#1408) | 8 | spiritusz (#170) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | varányszem (#30) | 1 | zöld üveg (#82) |